Mijn koplopers, wat doe je?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:21 schreef Dichterbijer het volgende:
!!!!!!Pas op!!!!!
De volgende foto's kunnen voor treinliefhebbers als schokkend worden ervaren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: http://home.hetnet.nl/~rjybema/proto.html
Tevens wat meer foto's van de ICM-r 4011 in de klimaatkamer:
http://home.hetnet.nl/~rjybema/Wien4011nr2.html
http://home.hetnet.nl/~rjybema/Wien4011nr11.html
http://home.hetnet.nl/~rjybema/Wien4011nr12.html
Inderdaad, lekker lang foto's knallenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
t wordt tijd voor een vakantie met mooie lange dagen, moet nodig eens meer t spoor op :]
Kun je het niet latenquote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je het niet laten
Ik dacht dat je bij de 100.000 posts gestopt was en niet meer retour zou keren.
SM90?quote:Dit milieuvriendelijke blikje doperwten is gemaakt van een gerecycelde stoptrein.
Ja precies, die discussie hebben we al gehadquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
Flesjeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
[..]
SM90?
nee dan is het een nieuw blikkiequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, die discussie hebben we al gehad
ze hadden die lijn echt moeten Elektrificerenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Het materieeltekort op Lw-Gn was vandaag zo te lezen weer merkbaar. Een buffeltje was defect, daarom heeft trein 30347 niet gereden. Vervangend materieel is er niet, want het rangeerterrein in Lw is rond 16.00 op een enkele ICM na leeg.
Is dat hele traject nou al eens gewoon dubbel spoor?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ze hadden die lijn echt moeten Elektrificeren
neequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat hele traject nou al eens gewoon dubbel spoor?![]()
Wel, maar behalve electrificering is ook verdubbeling noodzakelijk, wil je een enigszins fatsoenlijke dienst kunnen draaienquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee![]()
kan je bij enkel spoor dan geen bovenleiding doen dan
hmm je kan toch gewoon de huidige dienst blijven rijden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel, maar behalve electrificering is ook verdubbeling noodzakelijk, wil je een enigszins fatsoenlijke dienst kunnen draaien
Mwooaaa hekker al zat vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:38 schreef Zug-Chef het volgende:
HAHA dikke LoL
een nieuwe account is natuurlijk geen optie
gewoon koplopers laten rijden manquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm je kan toch gewoon de huidige dienst blijven rijden?
moeten ze alleen bij Stadler ff elektrishe motorwagens bestellen voor de SPURTJES![]()
*SCHOPquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:46 schreef Duvel het volgende:
Ha, Flesch, ook welkom. Schop een newbie uit je stoel en ga zitten.
als die op gang zijn kunnen ze al weer in de rem johquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
gewoon koplopers laten rijden manstel je voor kopllopers die in Grijpskerk stoppne
was ik net aan toequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*SCHOP
Eerste biertje van mij
*ronddeelt
Goed plan, dank!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*SCHOP
Eerste biertje van mij
*ronddeelt
Ja, die bijenkorf van jou schiet ook niet echt op, is het wel?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Fles!![]()
Je hebt het nog langer buiten FOk volgehouden dan ik dacht
Eigenlijk wel meer dan dat. Het enkelsporige traject gaf vreemdgenoeg geen enkel probleem.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
dus de eh Eurorailscout moet langs komen?
Veel te rustig inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die bijenkorf van jou schiet ook niet echt op, is het wel?
Ja, erg smalle basis relatief gezienquote:
Zo heb ik ook al eens voor de kat ze kut in Twello gestaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
Het zou wel moeten eigenlijk. Er stoppen wel treinen namelijk
quote:Het station is nog niet voltooid, maar al wel, met een tijdelijke voetgangersbrug, op 10 december 2006 in gebruik genomen. In het voorjaar van 2007 zullen het definitieve stationsgebouw en voetgangersbrug geopend worden. Dit gebouw wordt geheel in stijl gebouwd met de karakteristieke huizen in de nieuwe wijk.
Vind Leiden - Utrecht toch wel het meeste idiote stuk spoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, op Lw-Gn zijn in de spits de vertragingen talrijk. En die Sputters niet echt comfortabel op de dubbelsporig stuk. Ik werd gister mijn stoel bijna uit geslingerd, toen ik even de GTW op dat baanvak uitprobeerde
Mischien die VIRM die ze gister in Utrecht ter plekke in tweën hebben gedeeld na die ontsporing, dat ze 'm daar weer in elkaar zijn gaan zetten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom er nu al een hele dag een V-IRM op het goederenterein van Amersfoort staat. Gaat om de laatste serie van de V-IRM.
Dat is geen tijdelijke brug maar definitief! Is onderdeel van het toekomstige nieuwe station, straks heb je dus een brug én een tunnel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben de laatste dagen het eerste deel van de tijdelijke voetgangersbrug op Rotterdam Centraal geplaatst over de sporen 14 en 15.
Nee, de 8723 was gewoon compleetquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Mischien die VIRM die ze gister in Utrecht ter plekke in tweën hebben gedeeld na die ontsporing, dat ze 'm daar weer in elkaar zijn gaan zetten?
Hm ok, dat wordt nog leuk, een nieuw station daar omheen bouwen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef ReisT het volgende:
Dat is geen tijdelijke brug maar definitief! Is onderdeel van het toekomstige nieuwe station, straks heb je dus een brug én een tunnel.
De WC controleren ze ook. Dus dat helpt nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 02:25 schreef Xbox_360 het volgende:
LOL! Waarom is die gozer niet gewoon op de wc gaan zitten?![]()
Als het goed is, staan er nog 4 SM'90 stellen te Onnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Nouja, vanochtend was de VIRM6 weer foetsie, zal maybe een probleem mee geweest zijn.
Zijn alle SM90's nu weg uit Onnen en geperst tot nu dopertenblikje?
niet altijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De WC controleren ze ook. Dus dat helpt niet![]()
gfi ze kwamen uit de volgende bak, en de WC zat dus bij de overgang, ik was net naar de WC omdat we t station uit waren,quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
Dan houdt de conducteur zich niet aan de procedure, want bij mijn weten zou het wel gecontroleerd moeten worden, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor persoon naar het toilet gaat. Is het een oud vrouwtje of een jonge knaap die mogelijk iets te verbergen heeft.
staan er nog 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het goed is, staan er nog 4 SM'90 stellen te Onnen.
Lul! Als je dit topic in de gaten had gehouden, had je volgens mij al wat kunnen zien!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar blijft die foto';s van een SM90 die gesloopt word... ik wil die body uit elkaar zien vallen ook als ze gesloopt worden
Ik heb ook best veel gezien, maar alleen eigenlijk een SM 90 in een grijptang in verschillende poses en nog een SM 90 onderweg. En misschien een fototje van het eindresultaat, maar het gaat denk ik een beetje om het proces erheen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lul! Als je dit topic in de gaten had gehouden, had je volgens mij al wat kunnen zien!
Er staat ook nog een SM'90 op het rangeerterrein van de landmacht tussen Utrecht en Amersfoort.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het goed is, staan er nog 4 SM'90 stellen te Onnen.
Joh d'r zit een gat in! Dat is niet ff opschuren en een lakstift er overheen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef paulus1709 het volgende:
[afbeelding]
zo groot is de beschadiging van die trein bij zoetermeer niet volgens mij is dit redelijk te herstellen
zo te zien valt dat best mee ja,quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef paulus1709 het volgende:
[afbeelding]
zo groot is de beschadiging van die trein bij zoetermeer niet volgens mij is dit redelijk te herstellen
Ja in stukjes alquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lul! Als je dit topic in de gaten had gehouden, had je volgens mij al wat kunnen zien!
In Onnen staat ook nog een graffity kopbak, als ze die opnieuw verven, misschien kunnen ze die erop zettenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zo te zien valt dat best mee ja,
en anders bestellen ze wel een nieuwe neus
Ik vind het het eigenlijk wel waardquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:01 schreef Wadloper het volgende:
Denk het helaas niet, dan krijg je alleen maar meer mensen op je terrein
Die waar ze alvast met slopen waren begonnen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
En het stelletje op Vlasakkers dat recent voor die mislukte rampenoefening is gebruikt dat moet er ook nog zijn.
Ja die jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die waar ze alvast met slopen waren begonnen?
Was dat die IRM die toen in de buurt van Beilen op een pantservoertuig klapte?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Eentje ervan zijn ze momenteel aan het opbouwen in Haarlem, omdat er een kopbak onherstelbaar beschadigd geraakt is enkele jaren geleden.
Volgens mij wordt daar gewoon een nieuwe kop op gezet. Een hele nieuwe bak wordt opgebouwd om het koprijtuig van de 8728 te vervangen. Die is onherstelbaar beschadigd (geknikt) bij de aanrijding met een Belgische 25.5 in Roosendaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Was dat die IRM die toen in de buurt van Beilen op een pantservoertuig klapte?
morgen ( vrijdag ) zouden ze allemaal weg zijn ofzo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Boejje, maar ff een kop of als het ff kan een bak op de foto dat wil ik nog gauw ff doen eigenlijk![]()
Zou er zaterdag nog wat staan? Of moet ik het morgenmiddag maar vast proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |