Hm ok, dat wordt nog leuk, een nieuw station daar omheen bouwen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef ReisT het volgende:
Dat is geen tijdelijke brug maar definitief! Is onderdeel van het toekomstige nieuwe station, straks heb je dus een brug én een tunnel.
De WC controleren ze ook. Dus dat helpt nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 02:25 schreef Xbox_360 het volgende:
LOL! Waarom is die gozer niet gewoon op de wc gaan zitten?![]()
Als het goed is, staan er nog 4 SM'90 stellen te Onnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Nouja, vanochtend was de VIRM6 weer foetsie, zal maybe een probleem mee geweest zijn.
Zijn alle SM90's nu weg uit Onnen en geperst tot nu dopertenblikje?
niet altijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De WC controleren ze ook. Dus dat helpt niet![]()
gfi ze kwamen uit de volgende bak, en de WC zat dus bij de overgang, ik was net naar de WC omdat we t station uit waren,quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
Dan houdt de conducteur zich niet aan de procedure, want bij mijn weten zou het wel gecontroleerd moeten worden, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor persoon naar het toilet gaat. Is het een oud vrouwtje of een jonge knaap die mogelijk iets te verbergen heeft.
staan er nog 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het goed is, staan er nog 4 SM'90 stellen te Onnen.
Lul! Als je dit topic in de gaten had gehouden, had je volgens mij al wat kunnen zien!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar blijft die foto';s van een SM90 die gesloopt word... ik wil die body uit elkaar zien vallen ook als ze gesloopt worden
Ik heb ook best veel gezien, maar alleen eigenlijk een SM 90 in een grijptang in verschillende poses en nog een SM 90 onderweg. En misschien een fototje van het eindresultaat, maar het gaat denk ik een beetje om het proces erheen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lul! Als je dit topic in de gaten had gehouden, had je volgens mij al wat kunnen zien!
Er staat ook nog een SM'90 op het rangeerterrein van de landmacht tussen Utrecht en Amersfoort.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het goed is, staan er nog 4 SM'90 stellen te Onnen.
Joh d'r zit een gat in! Dat is niet ff opschuren en een lakstift er overheen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef paulus1709 het volgende:
[afbeelding]
zo groot is de beschadiging van die trein bij zoetermeer niet volgens mij is dit redelijk te herstellen
zo te zien valt dat best mee ja,quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef paulus1709 het volgende:
[afbeelding]
zo groot is de beschadiging van die trein bij zoetermeer niet volgens mij is dit redelijk te herstellen
Ja in stukjes alquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lul! Als je dit topic in de gaten had gehouden, had je volgens mij al wat kunnen zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |