Goed plan, dank!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*SCHOP
Eerste biertje van mij
*ronddeelt
Ja, die bijenkorf van jou schiet ook niet echt op, is het wel?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Fles!![]()
Je hebt het nog langer buiten FOk volgehouden dan ik dacht
Eigenlijk wel meer dan dat. Het enkelsporige traject gaf vreemdgenoeg geen enkel probleem.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
dus de eh Eurorailscout moet langs komen?
Veel te rustig inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die bijenkorf van jou schiet ook niet echt op, is het wel?
Ja, erg smalle basis relatief gezienquote:
Zo heb ik ook al eens voor de kat ze kut in Twello gestaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
Het zou wel moeten eigenlijk. Er stoppen wel treinen namelijk
quote:Het station is nog niet voltooid, maar al wel, met een tijdelijke voetgangersbrug, op 10 december 2006 in gebruik genomen. In het voorjaar van 2007 zullen het definitieve stationsgebouw en voetgangersbrug geopend worden. Dit gebouw wordt geheel in stijl gebouwd met de karakteristieke huizen in de nieuwe wijk.
Vind Leiden - Utrecht toch wel het meeste idiote stuk spoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, op Lw-Gn zijn in de spits de vertragingen talrijk. En die Sputters niet echt comfortabel op de dubbelsporig stuk. Ik werd gister mijn stoel bijna uit geslingerd, toen ik even de GTW op dat baanvak uitprobeerde
Mischien die VIRM die ze gister in Utrecht ter plekke in tweën hebben gedeeld na die ontsporing, dat ze 'm daar weer in elkaar zijn gaan zetten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom er nu al een hele dag een V-IRM op het goederenterein van Amersfoort staat. Gaat om de laatste serie van de V-IRM.
Dat is geen tijdelijke brug maar definitief! Is onderdeel van het toekomstige nieuwe station, straks heb je dus een brug én een tunnel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben de laatste dagen het eerste deel van de tijdelijke voetgangersbrug op Rotterdam Centraal geplaatst over de sporen 14 en 15.
Nee, de 8723 was gewoon compleetquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Mischien die VIRM die ze gister in Utrecht ter plekke in tweën hebben gedeeld na die ontsporing, dat ze 'm daar weer in elkaar zijn gaan zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |