abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:29:04 #141
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45609372
dat is al oud nieuws meki, het moskee bestuur wou hun uitspraken verdoezelen...
ik ben lief :)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:32:09 #142
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45609501
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef A_L_N_F het volgende:
dat is al oud nieuws meki, het moskee bestuur wou hun uitspraken verdoezelen...
Kun je ook je toon iets matigen en kappen met die flamewars, ik begin van het spelletje notes zetten een beetje te balen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:32:52 #143
151582 A_L_N_F
pi_45609527
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kun je ook je toon iets matigen en kappen met die flamewars, ik begin van het spelletje notes zetten een beetje te balen.
waar zeg ik dan dingen die niet mogen?
pi_45609540
Als het de waarheid is mag de Moskee gesloten worden

maar het is niet waar het is een moskee zetten in kwade daglicht
het was door een bezoeker en niet door een moskee
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:34:34 #145
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45609597
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef A_L_N_F het volgende:
waar zeg ik dan dingen die niet mogen?
Ik stuur straks/morgen wel een lijstje met recentelijke notes. Ben ff met iets anders bezig.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:35:48 #146
151582 A_L_N_F
pi_45609665
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik stuur straks/morgen wel een lijstje met recentelijke notes. Ben ff met iets anders bezig.
ben benieuwd aangezien super7fighter, mutant01, meki en nog een paar mijn inziens foutere posts maken.

of hebben die een voorkeursbehandeling?
pi_45609740
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ben benieuwd aangezien super7fighter, mutant01, meki en nog een paar mijn inziens foutere posts maken.

of hebben die een voorkeursbehandeling?
Ja, wist je dat nu nog niet ?
pi_45609850
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:11 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja, ook Hitler begon klein.
Neemt niet weg dat Eric van den Berg een stap in de goede richting zet door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. Zijn volgende stap zullen wel de video's van Goebbels zijn.

Laten we wel reeel zijn. Een vuurtje begint klein, maar kan een enorme omvang krijgen. Het is dan ook beter om het beginnende brandje te blussen, voordat het overslaat op andere bomen.
Stel je niet zo aan. Denk je nu echt dat de grappen die zoiemand maakt werkelijk geloofd worden? Dat mensen niet doorhebben dat een cabaratier grappen maakt? Dat grappen persiflages op de werkelijkheid zijn? Dat men niet werkelijk denk dat moslims neuken met geiten, en dat we ook best weten dat niet iedere moslim een verkrachter is? Cabaret is bedoeld als humor. Niet bedoeld als nieuwsbericht. 99 van de 100 mensen hebben dat gewoon door hoor. Het lijkt erop dat jij nou net die ene persoon bent van die 100 die overblijft.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_45610496
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mag ik ook m'n lijst(je) zien?

Of op z'n minst weten wanneer me meest recente note is geplaatst?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:06:18 #150
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45611014
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Denk je nu echt dat de grappen die zoiemand maakt werkelijk geloofd worden? Dat mensen niet doorhebben dat een cabaratier grappen maakt? Dat grappen persiflages op de werkelijkheid zijn? Dat men niet werkelijk denk dat moslims neuken met geiten, en dat we ook best weten dat niet iedere moslim een verkrachter is? Cabaret is bedoeld als humor. Niet bedoeld als nieuwsbericht. 99 van de 100 mensen hebben dat gewoon door hoor. Het lijkt erop dat jij nou net die ene persoon bent van die 100 die overblijft.
Ja, jij wordt niet voor een verkrachter of geitenneuker uitgemaakt. Jij kan dus niet invoelen in lichtgeraakte jongeren als Mohammed B. Over jou worden geen kwetsende en beledigende uitlatingen gedaan. Het kan dus voor een jongere die in het publiek zit tussen Nederlands niet-moslimjongeren bij een show van Ewout Jansen, en die zich telkens moet bewijzen, heel grievend zijn als aan de lopende grapjes worden gemaakt over de liefde die hij of zij volgens Ewout Jansen zou hebben voor verkrachtingen en geiten, terwijl alle niet-moslims naar hem kijken en lacherig doen.

Ik vind het dus niet gek dat een paar van die jongeren verhaal gingen halen bij Ewout. Een enkele een 'grapje'. Oke, maar aan de lopende band? Nee, dat is een haatcampagne.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super7fighter op 23-01-2007 21:15:05 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45611117
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:06 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja, jij wordt niet voor een verkrachter of geitenneuker uitgemaakt.
Nee, maar wel als junkie, hoerenloper, kaaskop, meest klagend volk ter wereld, meest gierig volk ter wereld, etc etc.
En we lachen er om!

Ik moet de eerste lachende moslim nog tegenkomen.
pi_45611165
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, maar wel als junkie, hoerenloper, kaaskop, meest klagend volk ter wereld, meest gierig volk ter wereld, etc etc.
En we lachen er om!

M'n zusje is een echt lachebekje. Die lacht werkelijk overal om.

Opgelost. Slotje.
pi_45611547
quote:

[..]

En we lachen er om!

Sorry, denk nog altijd dat moslims meer voor moslim worden uitgemaakt dan jij voor kaaskop. En wat betrefd dat 'junkie' en 'hoerenloper' zijn dat de woorden die mensen tegen je zeggen als ze je beter kennen.

Mwah, enige wat ik wel eens moet bewijzen is dat ik geen inhoudloos dom blondje ben. Nou ja, verder geen probleem ofzo.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:23:07 #154
126836 Super7fighter
pi_45611746
quote:

[..]

En we lachen er om!
Dit is van een hele andere orde. Dat begrijp jij zelfs zelf wel.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45611756
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef Meki het volgende:
23-1-2007 Wethouder Ahmed Aboutaleb vroeg naar aanleiding van het gewraakte interview het moskeebestuur van Assoenna meteen om opheldering. Daaruit kwam naar voren dat de uitspraken de mening van een bezoeker van de moskee waren.
"De moskee neemt 100 procent afstand van de uitspraken van die man en vindt het verschrikkelijk dat het hiermee in verband wordt gebracht", aldus een woordvoerder van de gemeente. "De man is niet meer welkom in de moskee. "
In een interview met het studentenblad Folia zei de man dat mensen die grappen over de islam geslagen en gedood mogen worden.

Het gaat om een bezoeker niet om een Moskee
Eric van den Berg , de schrijver van het Folia-artikel: "Gelul". Ze doen het voorkomen alsof ik een of andere radicale bezoeker als tolk heb gebruikt, terwijl ik gewoon keurig contact heb opgenomen met de moskee met het verzoek tot een interview. Daar werd ik verwezen naar de woordvoerder en tevens tolk, de heer Kabli. (fonetisch gespeld red.) Met hem heb ik vervolgens een afspraak gemaakt voor het interview waar de imam en nog een aantal bestuursleden bij aanwezig waren. Op de imam na waren de aanwezige bestuursleden de Nederlandse taal overigens meer dan voldoende machtig om te horen wat er exact werd gezegd. Ze doen het nu voorkomen alsof het de schoonmaker was die vertaalde, maar in werkelijkheid is of was het de contactpersoon voor de moskee naar de buitenwereld.”
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:26:23 #156
126836 Super7fighter
pi_45611851
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Eric van den Berg , de schrijver van het Folia-artikel: "Gelul". Ze doen het voorkomen alsof ik een of andere radicale bezoeker als tolk heb gebruikt, terwijl ik gewoon keurig contact heb opgenomen met de moskee met het verzoek tot een interview. Daar werd ik verwezen naar de woordvoerder en tevens tolk, de heer Kabli. (fonetisch gespeld red.) Met hem heb ik vervolgens een afspraak gemaakt voor het interview waar de imam en nog een aantal bestuursleden bij aanwezig waren. Op de imam na waren de aanwezige bestuursleden de Nederlandse taal overigens meer dan voldoende machtig om te horen wat er exact werd gezegd. Ze doen het nu voorkomen alsof het de schoonmaker was die vertaalde, maar in werkelijkheid is of was het de contactpersoon voor de moskee naar de buitenwereld.”
Jij snapt wel dat dit in een rechtbank niet zou volstaan?
Het is zijn woord tegen het zijne. Aangezien de imam ondersteunende getuigen heeft, ben ik geneigd het bestuur te geloven. Jouw tekst geeft alleen maar aan hoe ongeloofwardiger "jouw" mannetjes is.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:28:06 #157
151582 A_L_N_F
pi_45611928
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dit is van een hele andere orde. Dat begrijp jij zelfs zelf wel.
waarom is dat anders dan?

wat me opvalt aan moslims als je het hebt over nederlandse vrouwen is dat ze het allemaal hoeren vinden.
omdat nederlandse vrouwen de keuze hebben om sex voor het huwelijk te hebben en sex dus net als een gezonde man zien als gezonde ontspanning.

als jij en je vriendjes hollandse dames hoeren noemen dan heb je het over onze zussen, moeders en vriendinnen.

bedenk eens hoe jij reageerd als ik je moeder hoer noem...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:28:30 #158
151582 A_L_N_F
pi_45611940
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:26 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Jij snapt wel dat dit in een rechtbank niet zou volstaan?
Het is zijn woord tegen het zijne. Aangezien de imam ondersteunende getuigen heeft, ben ik geneigd het bestuur te geloven. Jouw tekst geeft alleen maar aan hoe ongeloofwardiger "jouw" mannetjes is.
hij heeft een geluidsopname...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:30:05 #159
126836 Super7fighter
pi_45612002
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

hij heeft een geluidsopname...
Ja, en? Ga je voor een stemanalyse pleiten?
pi_45612007
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

waarom is dat anders dan?

wat me opvalt aan moslims als je het hebt over nederlandse vrouwen is dat ze het allemaal hoeren vinden.
Joh, pleur toch eens op met je vooroordelen, NERD.
Hoeveel moslims heb je gesproken over het onderwerp 'nederlandse vrouwen'. Vast geen één, sukkel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')