abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72479762
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso zijn slimme mensen ook verantwoordelijk voor ons landsbestuur. Als ze het blijkbaar geen reet kan schelen moeten ze ook niet zeiken als de mindere goden het moeten doen.

Zo werkt het in een democratie. Wie denkt dat hij het beter kan/weet die moet dan ook zijn handen er voor uit zijn mouwen willen steken.
Ik denk dat Wilders goed door heeft wat het peil is van een nl bestuurder, hij maakt tenminste een selectie...jammer maar heel wijs.

(als ik als ondernemer niet de goede werknemer kan vinden dan neem ik geen matig alternatief aan, maar zeg liever tegen klienten dat ik ze helaas momenteel niet kan helpen en dat heeft me juist wat later veel klandizie opgeleverd)
nothing will change without a rebel
pi_72479818
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 07:15 schreef Flashwin het volgende:
was met pim fortuin bijna gebeurd idd.

gelukkig heeft Volkert er een stokje voor gestoken
Even nadenken...
Pim was heel erg intelligent..daarom moest hij ook dood.
Je snapt het echt niet he...
Het zijn niet de mensen met laag iq die aan de macht komen.
Het is een slimme volksmenner die gebruik maakt van de simpele massa...die komt aan de macht.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zondag 6 september 2009 @ 10:49:15 #153
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_72480395
Diederik Samsom heeft een IQ van 136 punten, Rob Oudkerk heeft 137 punten.
pi_72507405
Wat denk je? Het verschuiven van het gemiddelde IQ met slechts een paar punten naar links heeft rampzalige gevolgen... Het oppervlak onder de rechterzijde van de kromme zal vrijwel verdwijnen, terwijl dat onder de linkerzijde enorm groeit. En onder de rechterzijde zijn je politici, ingenieurs, technici, artsen e.d. te vinden terwijl onder de linkerzijde de criminelen, uitkeringstrekkers en andere figuren te vinden zijn die niets toevoegen aan de samenleving.

Aangezien intelligentie grotendeels erfelijk is en slimme mensen veel minder kinderen krijgen dan domme mensen (het tegenovergestelde van de afgelopen eeuwen, met dank aan de verzorgingsstaat) is die verschuiving al een jaar of 50 aan de gang. Met het Flynn-effect en goede voeding kun je dat een tijdje verdoezelen, maar het utieindelijke resultaat is inevitable.

Hier kun je meer interessants lezen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 6 september 2009 @ 23:55:31 #155
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72507722
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:47 schreef StefanP het volgende:
Wat denk je? Het verschuiven van het gemiddelde IQ met slechts een paar punten naar links heeft rampzalige gevolgen... Het oppervlak onder de rechterzijde van de kromme zal vrijwel verdwijnen, terwijl dat onder de linkerzijde enorm groeit. En onder de rechterzijde zijn je politici, ingenieurs, technici, artsen e.d. te vinden terwijl onder de linkerzijde de criminelen, uitkeringstrekkers en andere figuren te vinden zijn die niets toevoegen aan de samenleving.

En toch stemden hoger-opgeleiden massaal op Obama volgens alle polls. Waar baseer jij je claim op?
pi_72507796
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:55 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

En toch stemden hoger-opgeleiden massaal op Obama volgens alle polls. Waar baseer jij je claim op?
Dat is niet zo gek. Voor de VS was Obama de enige goede optie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 7 september 2009 @ 00:00:29 #157
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72507884
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek. Voor de VS was Obama de enige goede optie.
Niet volgens StefanP...
  maandag 7 september 2009 @ 00:01:27 #158
219097 Keepertje8
Postmodernist
pi_72507916
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:47 schreef StefanP het volgende:

Aangezien intelligentie grotendeels erfelijk is en slimme mensen veel minder kinderen krijgen dan domme mensen (het tegenovergestelde van de afgelopen eeuwen, met dank aan de verzorgingsstaat) is die verschuiving al een jaar of 50 aan de gang. Met het Flynn-effect en goede voeding kun je dat een tijdje verdoezelen, maar het utieindelijke resultaat is inevitable.

Hier kun je meer interessants lezen.
Enge link, enge reactie. Hoezo bevindt de elite zich onder de 'rechterzijde van de kromme'?

Uit je artikel quote ik: "The results of one large, highly-respected study of mental retardation illustrate the potential power-for-good of eugenics. "

Ik dacht dat eugenetica wel over was na de ellende van de jaren '30? Amerika heeft sowieso een extensief verleden met die 'movement', Kallikak Family und so weiter...
pi_72507952
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niet volgens StefanP...
Dat is dan aardig "laag-IQ" (dom) van hem...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72517798
Hoe laag IQ toch nog hoog weet te scoren in den Haag :

http://www.telegraaf.nl/b(...)penbaar__.html?p=1,1

Met dank aan Aat Werknaat
nothing will change without a rebel
  maandag 7 september 2009 @ 14:00:39 #161
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72517847
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef Keepertje8 het volgende:

[..]

Enge link, enge reactie. Hoezo bevindt de elite zich onder de 'rechterzijde van de kromme'?

Uit je artikel quote ik: "The results of one large, highly-respected study of mental retardation illustrate the potential power-for-good of eugenics. "

Ik dacht dat eugenetica wel over was na de ellende van de jaren '30? Amerika heeft sowieso een extensief verleden met die 'movement', Kallikak Family und so weiter...
Je weet toch. Alleen beta's zijn mensen. De rest zijn niet meer dan parasieten en bloedzuigers die de term mens niet verdienen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 13 september 2009 @ 01:01:11 #162
270055 voorvochtisbocht
diewertje het lieverdje
pi_72689281
Wellicht belangrijker een vraag...wat als laag EQ aan de macht komt dat is voor een politicus veel belangrijker om ons te vertegenwoordigen.
pi_72689311
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:01 schreef voorvochtisbocht het volgende:
Wellicht belangrijker een vraag...wat als laag EQ aan de macht komt dat is voor een politicus veel belangrijker om ons te vertegenwoordigen.
Dat vond bendk ook al idd.
I´m back.
  zondag 13 september 2009 @ 01:21:01 #164
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_72689633
Zorg dat je als slimme leider een paar marionetten hebt die je mening volhardend verdedigen en op de mensen overbrengen. Dat is het toppunt van geniaal heersen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 13 september 2009 @ 01:25:23 #165
270055 voorvochtisbocht
diewertje het lieverdje
pi_72689695
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Zorg dat je als slimme leider een paar marionetten hebt die je mening volhardend verdedigen en op de mensen overbrengen. Dat is het toppunt van geniaal heersen.
noem eens iemand waarbij zijn of haar onderdanen tot aan het eind bleven zonder er een winstoogmerk op na te houden hitler verraden door zijn rechterhand jesus verraden door zijn linkerhand nero idem dito

bill clinton, door zijn eigen minnares samson door delilah

er zijn geen slimme leiders...want 1 miljoen mensen weten meer dan 1 er zijn alleen geslepen raadgevers die er hun eigen agenda op na houden.
  zondag 13 september 2009 @ 01:32:58 #166
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_72689798
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:25 schreef voorvochtisbocht het volgende:

[..]

noem eens iemand waarbij zijn of haar onderdanen tot aan het eind bleven zonder er een winstoogmerk op na te houden hitler verraden door zijn rechterhand jesus verraden door zijn linkerhand nero idem dito

bill clinton, door zijn eigen minnares samson door delilah

er zijn geen slimme leiders...want 1 miljoen mensen weten meer dan 1 er zijn alleen geslepen raadgevers die er hun eigen agenda op na houden.
Bij al die voorbeelden komt het bekende gezegde 'achter elke sterke leider staat een nog sterkere vrouw'

Bovendien is het altijd zo dat het altijd ERGENS fout gaat. Dat is bij seriemoordenaars zo, bij bepaalde bedrijven en politiek gezien dus ook. Om even OT te blijven:

Als laag-iq aan de macht komt zullen er alleen maar ellendige besluiten en acties worden ondernomen die opstand van het volk zullen vergen om het te verdrijven.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 13 september 2009 @ 12:36:26 #167
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_72695258
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:01 schreef voorvochtisbocht het volgende:
Volgens mij is dat op dit moment het geval en iedereen merkt de gevolgen er van.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')