Kwok... staat gewoon rechts onderin.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:02 schreef Ascaroth het volgende:
Dat is Kwek.
"Wat is dat, Oom Donald?"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:05 schreef Jesse- het volgende:
met naakte oom donald en kwak was hij leuker geweest
Nee hoor, Kwik heeft meestal het rode petje op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:02 schreef Ascaroth het volgende:
Dat is Kwek.
Die wisselen ze constant!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:07 schreef Biancavia het volgende:
Nee hoor, Kwik heeft meestal het rode petje op.
Die zijn echt zó niet-grappig. Da's echt het tegenovergestelde van humor bijna.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:24 schreef Blivox het volgende:
Ze zijn altijd nog leuker dan die comics op nu.nl.
Meesterlijk!!quote:
Lectrr is nog beter... tenminste, dat vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Evert Kwok > Nozzman. Altijd al gevonden. Evert Kwok heeft gortdroge humor met gort droge tekeningen.
Te pwn!quote:
Ja mooi he.quote:
quote:Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.
daar was ik ook al bang voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja mooi he.
Plaatjes stonden hier 10 min. gelinkt en nu al is die pagina over zijn datatraffic heen.![]()
[..]
Die gniffel smileyquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef Bupatih het volgende:
Twee grapjes in één.*gniffel* [afbeelding]
Staat een man op de bus te wachten.quote:
nice .....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef Bupatih het volgende:
Twee grapjes in één.*gniffel* [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Staat een man op de bus te wachten.
Zegt de buschaffeur: hey! kom er eens af!
quote:
Ik zou m'n pc maar eens nakijken als ik jou was, alle plaatjes werken gewoon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk al die kruisjes van iedereen
Bij mij ook hoor, alleen die van de laatste 2 posts nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik zou m'n pc maar eens nakijken als ik jou was, alle plaatjes werken gewoon.
Hier werken ze ook niet. Waarschijnlijk werken ze bij jou wel omdat ze in de cache van je computer staan doordat je op de site bent geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dat komt omdat de plaatjes bij jou nog in de cache staan. Druk eens op CTRL+F5... De plaatjes worden dan via Fok! opnieuw binnengehaald (dat wil zeggen: je zult dan kruisjes te zien krijgen, omdat het hotlinken van de plaatjes geblokkeerd is).quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan en ik blijf de plaatjes gewoon zien. Zelfs met IE zie ik ze staan (ik gebruik alleen firefox, met IE heb ik die plaatjes nooit eerder geopend en kunnen ook niet in mijn cache staan)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat komt omdat de plaatjes bij jou nog in de cache staan. Druk eens op CTRL+F5... De plaatjes worden dan via Fok! opnieuw binnengehaald (dat wil zeggen: je zult dan kruisjes te zien krijgen, omdat het hotlinken van de plaatjes geblokkeerd is).
Van wie is die laatste ook alweer?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:57 schreef ikJur het volgende:
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07045/47619629.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07045/allehoeken.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07045/bunnysuicide.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07045/hobby.jpg]afbeelding][/url]
kweet niet meer die stond nog op me pcquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
Van wie is die laatste ook alweer?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:49 schreef McNasty het volgende:
Om deze moest ik hardop lachen![]()
[afbeelding]
Dirkjanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kan deel 2 niet vinden Dirkjan fantopic!
[afbeelding]
o ik zie nu pas dat dat een bewerkte versie is die ik toen had gemaakt voor eoa topic in onzquote:
quote:
quote:Sorry, je hebt géén toestemming dit forum te bekijken
deze is echt geweldigquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:25 schreef Smash-it het volgende:
En oud, maar wel grappig:
[afbeelding]
Vogelgriep
Geloof niet helemaal dat je dit topic begrijptquote:
Te weinig postsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef warchaser44 het volgende:
te veel garpjes!
Smaken verschillenquote:
quote:
Jezusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal
Snap em niequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:31 schreef MonoSynth het volgende:
hier heb ik even over na moeten denken...
[afbeelding]
Whaha, achterhoekquote:
Erg flauw en ver, ver, ver gezochtquote:
Die is best slecht, eikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal
zó flauw en leuk tegelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal
Ik probéér het echt grappig te vinden, eerlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 00:40 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis ook echt te flauw voor woordenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef luminary het volgende:
[..]
Ik probéér het echt grappig te vinden, eerlijk![]()
Het lukt me niet. Misschien toen ik vroeger nog blowde?![]()
Nee, Heinzquote:
Jij bent eng.... 2 kleine aziatische meisjes die elkaar kussen in je avatar......quote:Op zondag 18 februari 2007 01:03 schreef Rejected het volgende:
tvp :d
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij bent eng.... 2 kleine aziatische meisjes die elkaar kussen in je avatar......![]()
Pedo, ik zeg het je, Peeeedooooquote:
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Pedo, ik zeg het je, Peeeedoooo
Ok ik geef toe.. aaaaawww how cuuuuuutttteeeee![]()
die is zo fokking meesterlijkquote:
Aaaaaaawwwquote:Op zondag 18 februari 2007 09:30 schreef Rejected het volgende:
[..]![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=246231250811147057&q=twins
Jeroom.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
die is zo fokking meesterlijk![]()
![]()
![]()
maar van welke tekenaar is dat? heb ook al een ander stripje in dezelfde stijl die is ook al zo droog
Ik heb deze uit een opendir die ik van een vriend gekregen heb, er stonden een hele hoop strips van dezelfde tekenaar in (een Belg volgens mij). Er zaten nog een hele hoop goeie tussen, ik zal kijken of ik ze nog kan vinden.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
die is zo fokking meesterlijk![]()
![]()
![]()
maar van welke tekenaar is dat? heb ook al een ander stripje in dezelfde stijl die is ook al zo droog
ik had ook eerder een opendir met al die strips erin, ben em zoals eerder al gezegd 'kwijt'quote:Op zondag 18 februari 2007 14:03 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik heb deze uit een opendir die ik van een vriend gekregen heb, er stonden een hele hoop strips van dezelfde tekenaar in (een Belg volgens mij). Er zaten nog een hele hoop goeie tussen, ik zal kijken of ik ze nog kan vinden.
Ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef moelan0e het volgende:
Kan je twee keer lachen om een strip?
Sinds Heinz bestaat:quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef moelan0e het volgende:
Kan je twee keer lachen om een strip?
Gevondenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik had ook eerder een opendir met al die strips erin, ben em zoals eerder al gezegd 'kwijt'
als je em evt weer trug zou kunnen vinden zou het echt geweldig zijn, staan echt meeeeesterlijke stripjes in![]()
McNasty you the man!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef McNasty het volgende:
[..]
Gevonden![]()
http://members.lycos.nl/slettenbak/jeroom/
Wat is deze!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef McNasty het volgende:
[..]
Gevonden![]()
http://members.lycos.nl/slettenbak/jeroom/
Deze ook:quote:
Kneusquote:
die laatste 2quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:20 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hilarisch, Torpedo Tom .............quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:20 schreef McNasty het volgende:
En laten we Sleepboot Bob niet vergeten:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ergens blijft dit een leuke topic.............quote:
Die stijl is volgens mij gejat van Don Hertzfeldt (zowel tekenstijl als de grappen)quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:45 schreef Raiko het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ow, dan ga ik Don Hertzfeldt zeker een keer opzoeken, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:01 schreef McNasty het volgende:
[..]
Die stijl is volgens mij gejat van Don Hertzfeldt (zowel tekenstijl als de grappen)
Dit is het bekendste animatiefilmpje van Don Hertzfeldt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:06 schreef Raiko het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik Don Hertzfeldt zeker een keer opzoeken, bedankt voor de tip
De strips die ik postte waren van www.pipingrad.com en dan de Sh*thouse link
Ziet eruit als Gummbahquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wie is de tekenaar van deze strips die zijn echt uber droog![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb per ongeluk gisteren die hele opendir al bekeken. Is er nog meer van Jeroom? In boekvorm/bundel o.i.d.?
Mja, die dingen zijn zo melig... Ik was van plan er maar ene paar te bekijken maar toen heb ik ze allemaal gesehen! En nu heb ik geen Jerooms meer om te lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |