Kwok... staat gewoon rechts onderin.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:02 schreef Ascaroth het volgende:
Dat is Kwek.
"Wat is dat, Oom Donald?"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:05 schreef Jesse- het volgende:
met naakte oom donald en kwak was hij leuker geweest
Nee hoor, Kwik heeft meestal het rode petje op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:02 schreef Ascaroth het volgende:
Dat is Kwek.
Die wisselen ze constant!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:07 schreef Biancavia het volgende:
Nee hoor, Kwik heeft meestal het rode petje op.
Die zijn echt zó niet-grappig. Da's echt het tegenovergestelde van humor bijna.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:24 schreef Blivox het volgende:
Ze zijn altijd nog leuker dan die comics op nu.nl.
Meesterlijk!!quote:
Lectrr is nog beter... tenminste, dat vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Evert Kwok > Nozzman. Altijd al gevonden. Evert Kwok heeft gortdroge humor met gort droge tekeningen.
Te pwn!quote:
Ja mooi he.quote:
quote:Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.
daar was ik ook al bang voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja mooi he.
Plaatjes stonden hier 10 min. gelinkt en nu al is die pagina over zijn datatraffic heen.![]()
[..]
Die gniffel smileyquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef Bupatih het volgende:
Twee grapjes in één.*gniffel* [afbeelding]
Staat een man op de bus te wachten.quote:
nice .....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef Bupatih het volgende:
Twee grapjes in één.*gniffel* [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Staat een man op de bus te wachten.
Zegt de buschaffeur: hey! kom er eens af!
quote:
Ik zou m'n pc maar eens nakijken als ik jou was, alle plaatjes werken gewoon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk al die kruisjes van iedereen
Bij mij ook hoor, alleen die van de laatste 2 posts nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik zou m'n pc maar eens nakijken als ik jou was, alle plaatjes werken gewoon.
Hier werken ze ook niet. Waarschijnlijk werken ze bij jou wel omdat ze in de cache van je computer staan doordat je op de site bent geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik zou m'n pc maar eens nakijken als ik jou was, alle plaatjes werken gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |