Whaha, achterhoekquote:
Erg flauw en ver, ver, ver gezochtquote:
Die is best slecht, eikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal
zó flauw en leuk tegelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal
Ik probéér het echt grappig te vinden, eerlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 00:40 schreef Houzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis ook echt te flauw voor woordenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef luminary het volgende:
[..]
Ik probéér het echt grappig te vinden, eerlijk![]()
Het lukt me niet. Misschien toen ik vroeger nog blowde?![]()
Nee, Heinzquote:
Jij bent eng.... 2 kleine aziatische meisjes die elkaar kussen in je avatar......quote:Op zondag 18 februari 2007 01:03 schreef Rejected het volgende:
tvp :d
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij bent eng.... 2 kleine aziatische meisjes die elkaar kussen in je avatar......![]()
Pedo, ik zeg het je, Peeeedooooquote:
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Pedo, ik zeg het je, Peeeedoooo
Ok ik geef toe.. aaaaawww how cuuuuuutttteeeee![]()
die is zo fokking meesterlijkquote:
Aaaaaaawwwquote:Op zondag 18 februari 2007 09:30 schreef Rejected het volgende:
[..]![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=246231250811147057&q=twins
Jeroom.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
die is zo fokking meesterlijk![]()
![]()
![]()
maar van welke tekenaar is dat? heb ook al een ander stripje in dezelfde stijl die is ook al zo droog
Ik heb deze uit een opendir die ik van een vriend gekregen heb, er stonden een hele hoop strips van dezelfde tekenaar in (een Belg volgens mij). Er zaten nog een hele hoop goeie tussen, ik zal kijken of ik ze nog kan vinden.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:51 schreef ikJur het volgende:
[..]
die is zo fokking meesterlijk![]()
![]()
![]()
maar van welke tekenaar is dat? heb ook al een ander stripje in dezelfde stijl die is ook al zo droog
ik had ook eerder een opendir met al die strips erin, ben em zoals eerder al gezegd 'kwijt'quote:Op zondag 18 februari 2007 14:03 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik heb deze uit een opendir die ik van een vriend gekregen heb, er stonden een hele hoop strips van dezelfde tekenaar in (een Belg volgens mij). Er zaten nog een hele hoop goeie tussen, ik zal kijken of ik ze nog kan vinden.
Ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef moelan0e het volgende:
Kan je twee keer lachen om een strip?
Sinds Heinz bestaat:quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef moelan0e het volgende:
Kan je twee keer lachen om een strip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |