Lebanese businesses struggle to recoverquote:Donderdag start in Parijs een internationale conferentie over de wederopbouw van Libanon. Onder anderen Jacques Chirac, Condoleezza Rice, Ban ki Moon en Fouad Siniora zijn aanwezig
Hezbollah bedoel je...quote:Op maandag 22 januari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Lebanese businesses struggle to recover
UNITED NATIONS, Jan 21, 2007 (AFP) - UN chief Ban Ki-moon will set off Tuesday on his first foreign trip since taking office three weeks ago, to attend a Paris conference on Lebanon's reconstruction and an African Union summit centered on Darfur and Somalia.
Ban's first stop Wednesday will be Brussels, where he is to hold separate talks with European Union foreign policy chief Javier Solana, European Commission President Jose Manuel Barroso and the new president of the European Parliament, Hans-Gert Pottering.
http://www.france24.com/f(...)122-Lebanon-war.html
Te dom voor woorden dit
Israel heeft het verwoest en zij moeten het allemaal tot de laaste cent terugbetalen
Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
Israel heeft het verwoest en zij moeten het allemaal tot de laaste cent terugbetalen
Prima. Als Hezbollah Israel erkent en belooft Israel nooit meer aan te vallen dan is dat een koopje.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Stop maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.
Maar zij hebben geen duizenden mensen vermoord inclusief honderden kinderen of wel soms ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:35 schreef Konlewicz het volgende:
Hezbollah en Nasrallah zijn het ergste wat Libanon ooit is overkomen voor Christelijke, Druzische en Soennietische inwoners...
[url=]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3355726,00.html[/url]
Heeft Israel dan 1000en mensen vermoord in Libanon ? Je doet aan geschiedvervalsing. Heb je niet dingen waar je je druk over moet maken hier in Nederland?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar zij hebben geen duizenden mensen vermoord inclusief honderden kinderen of wel soms ??
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Heeft Israel dan 1000en mensen vermoord in Libanon ? Je doet aan geschiedvervalsing. Heb je niet dingen waar je je druk over moet maken hier in Nederland?
Bron please , voordat je je hersenloze retoriek weer op het net slingert.
Nieuws? Ik zit er middenin. Ik volg vakken over internationale politiek en terrorisme. Ik heb dozijnen artikelen gelezen over het midden-oosten. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar jij schrijft hier dingen die helemaal niet bewezen kunnen worden. En Israel heeft helemaal geen duizenden mensen omgebracht. Jij volgt de ''lebanon officials'' die allerlei berichten over dode kinderen en burgers de wereld in slingerden. Vooral de propaganda was stuitend. Net zo goed van de kant van de Israeli's. Maar ga niet met die cijfers slingeren, die niet eens bewezen zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb jij het nieuws niet gevolgd in Juli 2006 ??
Herrinner jij nog de dag 31 Juli 2006 toen 60 kinderen in hun slaap werden vermoord ??
Herrinner jij nog het jaar 1982 ??
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Meki het volgende:
Jullie moeten je schamen ... diep schamen
jullie zijn niet menselijk
schaam jullie diep jullie hebben geen liefde voor onschuldige mensen of slachtoffers maar jullie hebben liefde voor Israel
schaam jullie schaam jullie
en dan nog terrorisme afkeuren . jullie steunen het juist . meten met 2 maten
diep triest
dat moeten zij niet doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Sjonnjoop het volgende:
opbouwen?
http://www.nrc.nl/buitenl(...)protesten_in_Libanon
Daar heb je gelijk in, maar wat vind je ervan dat ze, als Isreal geen doden veroorzaakt, het zelf maar doen, dat is niet echt heel erg constructief?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dat moeten zij niet doen
dat moet de dader doen Israel
jah zekerquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar wat vind je ervan dat ze, als Isreal geen doden veroorzaakt, het zelf maar doen, dat is niet echt heel erg constructief?
Z´n strijd tegen alles wat Westers is onderbouwen met cijfers is niet bepaald Meki´s sterkste kant..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Nieuws? Ik zit er middenin. Ik volg vakken over internationale politiek en terrorisme. Ik heb dozijnen artikelen gelezen over het midden-oosten. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar jij schrijft hier dingen die helemaal niet bewezen kunnen worden. En Israel heeft helemaal geen duizenden mensen omgebracht. Jij volgt de ''lebanon officials'' die allerlei berichten over dode kinderen en burgers de wereld in slingerden. Vooral de propaganda was stuitend. Net zo goed van de kant van de Israeli's. Maar ga niet met die cijfers slingeren, die niet eens bewezen zijn.![]()
Noem je Israel een westerse land ??quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:05 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Z´n strijd tegen alles wat Westers is onderbouwen met cijfers is niet bepaald Meki´s sterkste kant..![]()
![]()
Israel kent mensenrechten, sterker nog, er zijn hele bosjes palestijnse jongeren die zich laten arresteren omdat ze dan in de gevangenis een goede opleiding kunnen volgen, en voldoende te vreten krijgen, iets wat in de palestijnse gebieden niet lukt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Noem je Israel een westerse land ??
Wat raar Israel kent geen mensenrechten geen democratie schiet iedereen overhoop
Is dat een westerse land volgens jou ?
Dan had e rnu een grote muur om Beiroet gestaan zoals in bepaalde palestijnse gebieden!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.
Onzin ik geloof er niks van -quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Israel kent mensenrechten, sterker nog, er zijn hele bosjes palestijnse jongeren die zich laten arresteren omdat ze dan in de gevangenis een goede opleiding kunnen volgen, en voldoende te vreten krijgen, iets wat in de palestijnse gebieden niet lukt.
De Hamas is mogelijk nog corrupter dan de voorganger regering, de Palestijnen hebben spijt als haren op hun hoofd dat ze Hamas gestemt hebben, Hamas heeft niets als ellende gebracht.
Nee hoor, er is geen eten omdat de palestijnen niet in staat zijn een economie op te bouwen omdat ze liever israel overal de schuld van geven en aanslagen plegen ipv wat op te bouwen en hard te werken. De palestijnen die dat wel willen hebben te lijden onder de door hun zelf gekozen terroristen regering.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin ik geloof er niks van -
Waarom denk je dat er geen eten is ?? Juist omdat Israel het tegenhoudt
Stop maar. Meki namelijk nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef _Qmars_ het volgende:
Dus ik weet wel waar ik het over heb.
quote:
Waar als dank daarvoor binnen de kortste keren weer woedende moslims op straat staan die oproepen dat EU en VS dood moeten...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:04 schreef dVTB het volgende:
Tot mijn grote verbijstering lees ik net dat de EU, VS en Saoedi-Arabië samen ruim 7,5 miljard euro gaan ophoesten voor Libanon. Landen die nergens iets mee te maken hebben, mogen nu financieel gaan opdraaien voor de acties van Hezbollah en oververhitte reactie van Israël.
idd, laat dat volk daar lekker creperen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar als dank daarvoor binnen de kortste keren weer woedende moslims op straat staan die oproepen dat EU en VS dood moeten...
Ik zou zeggen geef dat geld aan de Christenen in Libanon, om aan de Moslims te laten zien dat agressie niet beloond word, en je neutraal opstellen wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
idd, laat dat volk daar lekker creperen.
zou me een rotzorg zijn of israel dat terroristenland naar het jaar 0 bombardeerd, komt toch nooit goed met die lui.
Je denkt toch niet dat dat zo geinterpreteerd wordt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:49 schreef Viajero het volgende:
Ik zou zeggen geef dat geld aan de Christenen in Libanon, om aan de Moslims te laten zien dat agressie niet beloond word, en je neutraal opstellen wel.
Joh gek, die denken alleen maar dat het Westen hen hun levenswijze op willen dringen.quote:De Moslim reactie op (vul wat dan ook in) kan ik ook voorspellen: Agressie.
Natuurlijk niet. Moslims en nadenken. vandaar ook die agressie. Zie je vaker bij kleine kinderen die niet kunnen winnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat zo geinterpreteerd wordt?
Die denken helemaal niet. Die word door de Ayatollah/Mullah verteld wat ze moeten denken.quote:[..]
Joh gek, die denken alleen maar dat het Westen hen hun levenswijze op willen dringen.
Je bent niet iemand van de nuance he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:06 schreef Viajero het volgende:
Natuurlijk niet. Moslims en nadenken. vandaar ook die agressie. Zie je vaker bij kleine kinderen die niet kunnen winnen.
Die denken helemaal niet. Die word door de Ayatollah/Mullah verteld wat ze moeten denken.
En wat maakt dat jou? Stalin?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef Sklasse het volgende:
Israel, de nieuwe nazi van deze tijd
Je onderschrift zegt al hoe vriendelijk jij bent: "DoWn met jou !!"quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef Sklasse het volgende:
sshquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:23 schreef dehero het volgende:
[..]
Je onderschrift zegt al hoe vriendelijk jij bent: "DoWn met jou !!"![]()
Een mocrootje dat fan is van Hezbolla, en zich Sklasse noemt, een kansloze rukker dus die door de eerste de beste al quida headhunter wordt omgepraat in de moskee en er dan helemaal voor gaat omdat ie eindelijk een doel in zijn leven heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
sshhet is de moslim fundi van fok, hij weet waar je huis woont je weet
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef Sklasse het volgende:
Ik word al bang.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
sshhet is de moslim fundi van fok, hij weet waar je huis woont je weet
Dat weten de meeste moslims niet als ze het over Israël hebben...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:57 schreef 1603 het volgende:
[..]
je hebt geen idee waar je over praat joh... wedden dat je er nog nooit geweest bent? wel? des te erger ...
![]()
Yup, ik zag het op het nieuws, Hezbolla is weer bezig, ze willen van het zittende kabinet af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Thorical het volgende:
Ik zou alleen nog ff wachten met het uitgeven van alle ingezamelde fondsen.
Volgens mij vliegen ze elkaar op dit moment in de haren.
Ik hoop dat deze gekte niet uit de hand gaat lopen.
Ik vraag mij toch af waarom die gasten zo agressief zijn...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Yup, ik zag het op het nieuws, Hezbolla is weer bezig, ze willen van het zittende kabinet af.
Al vertraagt het de wederopbouw, er zijn weer volop rellen in Beirut![]()
jou maakt dat niks uitquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou? Stalin?
en wat ben jij Pro-Israel en Anti-kinderenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:02 schreef A_L_N_F het volgende:
ah gossi, meki plaatst aan gort geschoten kindertjes?
grappig, het zijn juist de palestijnen die bewust israelische burgerdoelen beschieten en de palestijnse kindertjes als menselijk schild gebruiken...
kinderen zijn altijd het slachtoffer, zowel aan de palestijnse kant als de israelische.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:03 schreef Meki het volgende:
[..]
en wat ben jij Pro-Israel en Anti-kinderen
als je pro Israel bent kom je altijd met die bullshit
kijk eens naar je hart en die zegt aan welke kant je moet staan
aan israel of aan de kinderen
Wat is er? Heb ik je billenmaatje beledigt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
jou maakt dat niks uit
je liefde voor Israel is niks te voortestellen met de liefde voor slachtoffers van de barbaarse terroristische aanslagen van de nazi Israelische terroristische organisatie
* Weg - we zijn hier geen rotten.com *
![]()
![]()
http://www.back-to-iraq.com/archives/2007/01/beirut_in_flames.phpquote:BEIRUT — If there was any question whether Hezbollah was in control of the situation here following the violence of Tuesday, the fighting today should convince those that it is not, and the situation is about to be seriously out of control.
To back up a little, Tuesday’s violence seemed to shock even the leaders of Hezbollah, both because its Aounists and Amal allies behaved like hooligans, but also because the followers of Saad Hariri and Samir Geagea refused to back down and matched slogan with slogan, stick with stick, stone with stone.
At one neighborhood in Beirut, where the fighting was fiercest, the largely Sunni supporters of al-Mustaqbal chanted their support for America (in response to the chants of “Iran! Iran!” and “Bashar! Syria!” by Amal supporters across the street.) They also, bizarrely, hoisted a poster of Saddam Hussein, indicating that the Sunni-Shi’a conflict from Iraq has poisoned the atmosphere in Lebanon now, too.
This is about to be a full-on sectarian clash between Sunnis and Shi’a and within the Christian community.
That’s why Hezbollah and its allies called off their strike after a day, despite many promises by the men on the street I saw who said they would continue the strike “for days,” if necessary.
“Do you not think Hezbollah loves Lebanon?” asked Bilal, a Hezbollah supporter I spoke with as his compatriots burned a car to block the road leading the airport. “Of course we do, which is why we are prepared to stay out here for days, weeks.”
More ominously, today’s violence shows that Hezbollah no longer controls the opposition movement it created. Months of animosity over the war, the parliamentary paralysis and calls for changing the government has hardened positions among the Sunni, who increasingly see the Shi’a as responsible for last summer’s war and more loyal to Iran than to Lebanon. In short, the Shi’ite militant group has pushed its political opponents too far.
Already this has spread beyond the capital. The Lebanese Army has been deployed to Chtoura and Baalbak in the Bekaa and there are as yet unconfirmed reports that the road to old road to Sidon has been closed. By whom, we don’t know.
Four people are dead and at least 25 injured and while this flare-up might be contained, the next one appears inevitable. And next time it won’t be fought with sticks and stones.
Israel natuurlijk, als ik ergens ontzag voor heb is het wel ouderdom.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:03 schreef Meki het volgende:
aan israel of aan de kinderen
Bedoel je de regering of de bevolking?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:
Libanon moet als de sodemieter uit de invloedsfeer van Iran en Syrie zien te komen, anders valt er gewoon niks te bouwen daar. Ik heb zelf het idee dat Libanon het liefst af wil van Hezbollah, misschien dat ze dat nu gaat lukken met hulp van de Amerikanen. Het zou de regio in ieder geval een stuk stabieler maken als Hezbollah geen factor meer zou zijn in zuid Libanon
de laaste is echter propoganda van Israelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:08 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
kinderen zijn altijd het slachtoffer, zowel aan de palestijnse kant als de israelische.
elk schrammetje aan een kind komt israel internationaal rauw op het bord vallen terwijl palestijnse terroristen bewust burgerdoelen opblazen en zich verschuilen in woonwijken, dichtbij of in ziekenhuizen en nabij weerloze burgers.
de laatste 2 jaar heeft israel duidelijk laten zien dat ze wou onderhandelen en ze trok zich terug.
de palestijnen echter bleven door terroriseren waardoor recentelijk palestina weer 50 jaar terug in de tijd is gebombardeerd, eigen schuld.
wie ?? wie is me maat ?? de kinderen en slachtoffers zijn mijn matenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er? Heb ik je billenmaatje beledigt?
USA moet met direct beginnen van het steunen van Israelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:
Libanon moet als de sodemieter uit de invloedsfeer van Iran en Syrie zien te komen, anders valt er gewoon niks te bouwen daar. Ik heb zelf het idee dat Libanon het liefst af wil van Hezbollah, misschien dat ze dat nu gaat lukken met hulp van de Amerikanen. Het zou de regio in ieder geval een stuk stabieler maken als Hezbollah geen factor meer zou zijn in zuid Libanon
Freudiaans.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
USA moet met direct beginnen van het steunen van Israel
Nu nog integreren en goed Nederlands leren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
een ding kan hier bijna niemand die moeten dat nog allemaal lerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:52 schreef dehero het volgende:
[..]
Nu nog integreren en goed Nederlands leren.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het moet zijnquote:
Dat is het al sinds het begin van de eeuw.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef Drugshond het volgende:
Dat land is op dit moment toneel van een interne machtstrijd.
Kun je die map ook verklaren ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:40 schreef Konlewicz het volgende:
Gaza laait overigens weer op... wat een ontzettende ghettoslum is het daar toch zeg...
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Turkic_language_map3.PNG
Dat komt over en weer wel vaker voor.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef buachaille het volgende:
Kwam toevallig nog een filmpje tegen over een "palestijnse" moslim die het helemaal gehad heeft met Allah en is bekeerd tot het ChristendomDeze verhalen worden zorgvuldig vermeden door de hollandse pers, kijk dus maar eens naar de andere zijde van de medaille.
http://www.youtube.com/watch?v=jyhmEUKvJJQ
De Palestijnse burger heeft inderdaad erg zwaar te lijden onder de interne warlord-factiestrijd.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Palestijnen waren vandaag weer eens druk zich elkaar af te maken, strijd om de macht tussen de verschillende fracties.
Natuurlijk hebben die kinderen het helemaal over zichzelf afgeroepen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef franske19 het volgende:
25 doden al weer. Doen ze goed daar. En het is hen eigen domme schuld, een terroristische organisatie als regering kiezen.![]()
En? Gaat Amerika nu foei zeggen tegen Israel?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Meki het volgende:
zo 28 jan 2007, 10:13
'Israël schond wapenwetgeving
VS door inzet clusterbommen'
WASHINGTON - Israël heeft door het gebruik van Amerikaanse clusterbommen in Libanon mogelijk de wapenwetgeving van de Verenigde Staten geschonden. Dat heeft The New York Times zondag gemeld op gezag van functionarissen bij de Amerikaanse ministeries van Buitenlandse Zaken en Defensie. De krant berichtte dat het Witte Huis het Congres maandag zal informeren dat Israël in Libanon vermoedelijk over de schreef is gegaan.
vooroordelen ??quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
En? Gaat Amerika nu foei zeggen tegen Israel?
Je kan je beter eens druk maken om je Arabische vrindjes die elkaar vanwege macht en geld afmaken...
En jij moet je oogkleppen eens afzetten en de realiteit onder ogen willen zien!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
vooroordelen ??
jij moet je drukker maken om de slachtoffers
daar loopt al een apart topic over (gek genoeg), ook geopend door Meki...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:21 schreef dehero het volgende:
Hier nog een bericht over hoe jullie meeleven met slachtoffers...
http://www.nu.nl/news/959(...)n_Eilat_(video).html
En de palestijnen houden zich natuurlijk keurig aan elke wet en internationale afspraken.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Meki het volgende:
zo 28 jan 2007, 10:13
'Israël schond wapenwetgeving
VS door inzet clusterbommen'
WASHINGTON - Israël heeft door het gebruik van Amerikaanse clusterbommen in Libanon mogelijk de wapenwetgeving van de Verenigde Staten geschonden. Dat heeft The New York Times zondag gemeld op gezag van functionarissen bij de Amerikaanse ministeries van Buitenlandse Zaken en Defensie. De krant berichtte dat het Witte Huis het Congres maandag zal informeren dat Israël in Libanon vermoedelijk over de schreef is gegaan.
Jah dat is ook waarquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef Roi het volgende:
Activisten noemen ze dat tegenwoordig..
Waarom moet je die massamoorden nou gaan verdedigen ??quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef 1603 het volgende:
[..]
En de palestijnen houden zich natuurlijk keurig aan elke wet en internationale afspraken.![]()
Omdat het alleen zo kan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef optifree het volgende:
Meki, waarom antwoord jij alleen met oneliners...of met een klein stukje tekst uit andere nieuwsberichten?
En dit ook gewoon in al je topics...terwijl andere mensen wel moeite doen om iets goed onderbouwd uit te leggen?
Waarom kan het alleen zo? Leg dat eens uit...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het alleen zo kan.
Juist tegen Israel heb je alleen zo´n antwoorden nodig
omdat de foto´s en video´s genoeg dingen laten zien en dat het zonde is om het als nog te onderbouwenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef optifree het volgende:
[..]
Waarom kan het alleen zo? Leg dat eens uit...
Ja leuk en aardig allemaal. Ik ken de geschiedenis van Israel en deels ben ik het daar met je eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat de foto´s en video´s genoeg dingen laten zien en dat het zonde is om het als nog te onderbouwen
we hebben het allemaal gezien welke doden er vielen in Juli 2006
dat ben ik . zo ben ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig allemaal. Ik ken de geschiedenis van Israel en deels ben ik het daar met je eens.
MAAR waarom reageer jij altijd met oneliners en of een speculeren krantenbericht, zonder zelf iets onderbouwds er bij te zeggen?
Kun je ook begrijpen dat veel mensen zich zo aan je gaan ergeren? Want veel mensen vinden het fijn als jij ook met feiten aankomt zetten, inplaats van dat je er alleen om vraagt...terwijl je met oneliners je gelijk probeert te krijgen....Niet echt handig....quote:
ook al kotsen ze me uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef optifree het volgende:
[..]
Kun je ook begrijpen dat veel mensen zich zo aan je gaan ergeren? Want veel mensen vinden het fijn als jij ook met feiten aankomt zetten, inplaats van dat je er alleen om vraagt...terwijl je met oneliners je gelijk probeert te krijgen....Niet echt handig....
Kortom:
Ik raad je een cursus discuseren aan en doe dan gelijk wat aan je communicatieve vaardigheden en laat indien mogelijk je feiten kennis bijwerken...want je reageert mij op dit moment te simpel om je serieus te kunnen nemem...zelfs mijn zusje van 4 kan nog beter discusie voeren...
En met zinnen als "dat ben ik . zo ben ik"...Je bent wat je wilt zijn, menzen die werkelijk willen veranderen kunnen dat, mensen die alleen maar zeggen "zo ben ik"..of "ik wil veranderen" ne het niet menen, zullen geen stap verder komen in het leven. Het leven is je leren aanpassen aan anderen en hen zich aan jou laten aanpasssen, allemaal zonder geweld![]()
Edit: pas als jij normaal gaat discusie voeren zal ik er weer een keer aandenken om met je in discusie te gaan...want dit is natuurlijk niets, het is ook niet verbazend dat je door veel mensen word uitgekost..alleen je manier van gedragen al
Er vallen op het moment veel palestijnse slachtoffers door palestijns geweld, waarom heb je het daar niet over.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al kotsen ze me uit
ik ga voor en blijf strijden voor de slachtoffers
....En nu reageer je dus niet eens op de inhoud, maar alleen dat je wilt blijven strijden...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al kotsen ze me uit
ik ga voor en blijf strijden voor de slachtoffers
Het land is nog nooit van de Palestijnen geweest. Het viel onder verschillende Arabische dynastieen, toen de Ottomanen en daarna de Britten. In 1948 gingen de Britten weg en werd door de VN de onafhankelijke staten Israel (Joods) en Palestina (Arabisch) gesticht. De Arabieren acepteerden dat niet, en vielen Israel aan. Het lukte ze niet om Israel te veroveren, maar Egypte veroverde Gaza en Jordanie veroverde de Westbank. Deze gebieden werden direct Judenrein gemaakt. Tegen de bezetting van Palestina door Egypte en Jordanie was nauwelijks protest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:38 schreef optifree het volgende:
[..]
Ontopic:
Het hele gedoe met Israel klopt niet, want er staat mij iets van bij dat het land altijd van de Palestijnen is geweest totdat het werd opgeeist door Israeliers....Het is in iedergeval een heel krom verhaal.![]()
Maar beide zijn het geen lieverdjes en qua slachtoffers zal het niet veel uitmaken waarschijnlijk...
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er vallen op het moment veel palestijnse slachtoffers door palestijns geweld, waarom heb je het daar niet over.
ahahahhahahahah grap vd dag !!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso daarover
maar kijk eerst naar jezelf
Leer eens lezen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef Meki het volgende:
Israel dreigt weer met bloedvergieten tegen de burgers
dat is machtstrijd tussen 2 politieke partijen . no democratiequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki
Waarom geef je geen aandacht aan het feit dat op het moment vooral de palestijen onder elkaar bezig zijn elkaar af te maken?
Israel heeft helemaal geen recht met geweld de burgers aan te pakken .quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef dehero het volgende:
[..]
Leer eens lezen!
Er staat: "Israël heeft het recht om Hezbollah met geweld aan te pakken. Dat heeft de Israëlische minister van defensie Amir Peretz woensdag gezegd."
Hezbollah = terroristen = eigen schuld als ze aangepakt worden door Israël.
Islam = Terrorismequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft helemaal geen recht met geweld de burgers aan te pakken .
Israel = Terroristen
Israël gaat geen burgers aanpakken, ze gaan hezbollah aanpakken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft helemaal geen recht met geweld de burgers aan te pakken .
Israel = Terroristen
quote:
Daar mag jij wat over zeggen, ik zeg alleen dat Islam terrorisme is.quote:
Jij snapt veel dingen nog niet hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Meki het volgende:
die zijn erger dan terrorisme
Dat zal wel mee vallen, anders zouden de inwoners van de islamitische staten niet zo dromen van verhuizing naar landen onder christelijk of joods bestuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Meki het volgende:
Martelaaroperaties in Palestina hebben niks te maken met terrorisme. Dat is gewoon verzet tegen de Joodse Zionistische terreur en agressie. Joden pakken het gelijk grondiger aan die gooien huizen en dorpen plat net als de Christenen Amerikanen in Afghanistan en Irak. En zolang ze daar mee door gaan zal de liefde voor de shaheed operaties in Israel en waar dan ook nog meer vooral blijven doorgaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:40 schreef dehero het volgende:
[..]
Jij snapt veel dingen nog niet hè?
Hoeveel zelfmoordaanslagen worden er gepleegd door Joden en Christenen?
Juist...geen één!
Maar ja, jij weet dit vast ook wel weer te verdraaien in jouw Meki wereld...![]()
Dit is dan voor jou nog wel een leuk onderzoekje:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Meki het volgende:
bron: http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=178quote:In de landen met een islamitische meerderheid zijn anti-Joodse sentimenten zeer sterk aanwezig (Jordanië 98%, Egypte 97%); onder de Europese moslims zijn deze wat minder, maar ook hier denkt een meerderheid in zowel Duitsland, Spanje als Groot-Brittannië negatief over joden; alleen moslims in Frankrijk zeggen in grote meerderheid positief te staan tegenover zowel christenen als Joden. Overigens denkt een meerderheid van alle onderzochte Europese moslims positief over christenen. Ook in hun mening over westerlingen in het algemeen zijn Europese moslims positiever dan die in landen met een islamitische meerderheid, met uitzondering van Britse moslims, die erg negatief over het westen denken.
Martelaarsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:53 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Martelaaroperaties in Palestina hebben niks te maken met terrorisme. Dat is gewoon verzet tegen de Joodse Zionistische terreur en agressie. Joden pakken het gelijk grondiger aan die gooien huizen en dorpen plat net als de Christenen Amerikanen in Afghanistan en Irak. En zolang ze daar mee door gaan zal de liefde voor de shaheed operaties in Israel en waar dan ook nog meer vooral blijven doorgaan.
En dan die Joden weer zeiken als iemand daar voor wraak neemt. In een bus, pizzaria of weet ik veel waar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Martelaars![]()
In Nederland heb je ook van die arme stakkers, die gooien zich hier voor de trein. In In palestina zijn ze geliefd bij de islamitische terreuroperaties door ze in te zetten tegen israelische vrouwen en kinderen. En dan zeiken als israel een paar huizen platbombardeert![]()
quote:Great jubilation in the Palestinian street
Feb 8, 2007, 23:14
Occupied Jerusalem - As soon as the news of the agreement reached between Hamas and Fatah to form a national unity government, Palestinians living in the West Bank and the Gaza Strip started celebrating the occasion.
Hamas and Fatah leaders meeting in Makkah on Thursday signed an agreement to form a national unity government and to rebuild the P.L.O.
Palestinians breathed a sigh of relief upon hearing the news of the accord hoping that this would put an end to the specter of civil war which has engulfed the Palestinian street over the past few months.
The Aqsa satellite television reported that Fatah activists and members of the Interior Ministry's Executive Force were celebrating together signaling an end to the tension that existed between the two parties before the agreement.
The footage of another demonstration in the city of Gaza showed the green flags of Hamas flying next to the yellow flags of Fatah and activists of both factions were chanting slogans in support of the Aqsa Mosque.
De joden hebben ook de grote en machtige God aan hun zeide , die de weg , de waarheid en het leven is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:21 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
En dan die Joden weer zeiken als iemand daar voor wraak neemt. In een bus, pizzaria of weet ik veel waar.
Wat in Nederland gebeurt is zelfmoord dat is verboden in Islam, wat in bezet Palestina gebeurt zijn martelaaroperaties tegen de Zionistische vijand dat is geen zeflmoord.
Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo, maar dat hoeft ook niet want de Palestijnen hebben God aan hun zijde en dus zullen zij overwinnen, niet door praten en onderhandelen maar door het bloed van de martelaren.
De teifusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:21 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
En dan die Joden weer zeiken als iemand daar voor wraak neemt. In een bus, pizzaria of weet ik veel waar.
Wat in Nederland gebeurt is zelfmoord dat is verboden in Islam, wat in bezet Palestina gebeurt zijn martelaaroperaties tegen de Zionistische vijand dat is geen zeflmoord.
Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo, maar dat hoeft ook niet want de Palestijnen hebben God aan hun zijde en dus zullen zij overwinnen, niet door praten en onderhandelen maar door het bloed van de martelaren.
Ik snap sowieso niet dat je je laat om brengen omwille van je geloof. Dan spoor je toch niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
De teifusik wist niet dat er ook zulke idioten in Nederland rond liepen
![]()
Ehhh...dat is een uitspraak van Jezus uit het nieuwe testament hoor, en de Joden hebben geen nieuw testament...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:30 schreef feessie het volgende:
[..]
De joden hebben ook de grote en machtige God aan hun zeide , die de weg , de waarheid en het leven is.![]()
Er zijn ook belijdende Mesiaanse joden hoor..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef dehero het volgende:
[..]
Ehhh...dat is een uitspraak van Jezus uit het nieuwe testament hoor, en de Joden hebben geen nieuw testament...
Altijd fijn om te weten waar je over praat.![]()
Sterker nog zelfs een TBS spoedcursus kan er nix aan doen. Niet dat ie dan niet vrij zou rondlopen......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
De teifusik wist niet dat er ook zulke idioten in Nederland rond liepen
![]()
Klopt, maar dat woordje Messiaanse maakt het verschil.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:49 schreef feessie het volgende:
[..]
Er zijn ook belijdende Mesiaanse joden hoor..
Big friends forever.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef feessie het volgende:
dat bedoelde ik ookzijn we nu weer vriendjes?
![]()
Is dat de IDF ? Of Hamas?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef buachaille het volgende:
Nog eentje van de World Press Photo's: http://www.worldpressphoto.com/index.php?option=com_photogallery&task=view&id=831&Itemid=146&bandwidth=high
Niet kijken als je een gevoelige natuur hebt.
Zit jij soms ook op Marokko.nl te posten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef buachaille het volgende:
Nog eentje van de World Press Photo's: http://www.worldpressphoto.com/index.php?option=com_photogallery&task=view&id=831&Itemid=146&bandwidth=high
Niet kijken als je een gevoelige natuur hebt.
Nee, die site bezoek ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Zit jij soms ook op Marokko.nl te posten?
Geloof me, ik ben geen lid op marocco.nlquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef Hurricane1 het volgende:
Maar ik weet niet misschien is buachaille daar wel ook lid en ook hier de zelfde foto geplaats hebben
ik kijk er niet op na hun barbaarse aanvallen op burgersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dit is dan voor jou nog wel een leuk onderzoekje:
[..]
bron: http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=178
Haaretzquote:Egyptian MP: Nothing will work with Israel except nuclear bomb
By The Associated Press
Israeli excavations near the Al-Aqsa Mosque in Jerusalem sparked angry reactions on Monday from Egyptian parliament members, including one who said only a nuclear bomb could stop Israel.
The excavations, which aim to salvage artefacts before construction of a pedestrian bridge leading to the complex also sacred to Jews, have angered many Muslims who fear the work will harm the foundations of al-Aqsa mosque. Israel says the holy places will not be harmed.
"That cursed Israel is trying to destroy al-Aqsa mosque," Mohammed el-Katatny of President Hosni Mubarak's National Democratic Party (NDP) told a heated parliament session held to discuss the Israeli digging.
Advertisement
"Nothing will work with Israel except for a nuclear bomb that wipes it out of existence," he said.
Maar wel de wil. Daarom kost het ze ook zo veel kopzorgen om een bus op te blazenquote:Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo,
Als Israel weg is hebben de arabische leiders pas een echt probleem, dan hebben ze geen hondeworst meer die ze de bevolking voor de neus te houden om van hun eigen corruptie en wanprestaties af te leiden.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:22 schreef Roi het volgende:
Een bom op Israel gooien zodat het vernietigd wordt, dat zal helpen om die moskee te beschermen !
Dan hebben ze altijd nog Al-Kaida, Iran, Amerika, de Turken, Koerden, of Europeanen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Israel weg is hebben de arabische leiders pas een echt probleem, dan hebben ze geen hondeworst meer die ze de bevolking voor de neus te houden om van hun eigen corruptie en wanprestaties af te leiden.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6432133.stmquote:Israeli army 'used human shields'
By Katya Adler
BBC News, Jerusalem
An Israeli human rights group has accused Israel's army of using two young Palestinians as human shields during a recent raid in the West Bank.
The B'Tselem group said it had testimony from a 15-year-old boy, his 24-year-old cousin and also an 11-year-old boy.
They said soldiers had forced them at gunpoint to enter houses ahead of the troops during the raid in Nablus.
The use of human shields is illegal under Israeli and international law.
The Israeli defence force says it is investigating the allegations.
http://news.independent.c(...)t/article2341366.ecequote:Ehud Olmert's decision to go to war in Lebanon in response to abductions of soldiers was taken as early as March 2006, according to a leak of his evidence to the commission investigating the war.
The report means that the military strategy was decided more than three months before it was triggered by Hizbollah's abductions of two soldiers on Israel's northern border in July. Israeli officials said this was broadly in line with what the Prime Minister has already told the cabinet.
Mr Olmert partly used his appearance two weeks ago before the Winograd Commission to defend himself against charges that the government stumbled unprepared into the five-week war.
Palestinian minister admits aid millions lostquote:The European Union alone provided £59.5 million last year and sent a far greater sum directly to hospitals, power generation projects and to families in need.
Now, Palestinian Authority spending is out of control, salaries are being paid to workers who never turn up, and nobody can track where the money is going, according to Mr Fayyad.
Hamas is bereid met Israel samen te werken als ze al het gepikte land terug gevenquote:Israël is bereid samen te werken met de nieuwe Palestijnse regering van nationale eenheid als een ontvoerde Israëlische militair vrijkomt en er geen raketaanvallen vanuit de Gazastrook op Israël meer plaatsvinden.
Oud nieuws, is gewoon een feit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
Hopelijk klopt de vertalling niet en is het een hoax. Anders
Even erg net als de Joodse kinderenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11526/9165113a/index.html
Hopelijk klopt de vertalling niet en is het een hoax. Anders
Jah zodat ze niet met 2 maten geen meten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:12 schreef Frutsel het volgende:
Ga je dat plaatje nu in elk Israel/Palestina topic plaatsen?
*zucht*
Kopieer dan ook even de tekst die Schatje erbij gevonden heeft... over de 'ware aard' van het verhaal in elk topic waarin jij dat plaatje kiepert. (Juist, dat ene topic van jou dat al dicht is)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zodat ze niet met 2 maten geen meten.
denk je dat ik dat geloof.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kopieer dan ook even de tekst die Schatje erbij gevonden heeft... over de 'ware aard' van het verhaal in elk topic waarin jij dat plaatje kiepert. (Juist, dat ene topic van jou dat al dicht is)
Hun eigen landquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Hurricane1 het volgende:
Wat is een Moslimextremist salutem? Iemand die extreem Moslim is of zo? Mensen als Hamas, die hun land verdedigen zijn geen extremisten. Dat zijn helden.
Hamas heeft geen eigen land...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Hurricane1 het volgende:
Wat is een Moslimextremist salutem? Iemand die extreem Moslim is of zo? Mensen als Hamas, die hun land verdedigen zijn geen extremisten. Dat zijn helden.
Wees blij dat Israel er nog is, die "palestijnen" maken elkaar dagelijks af. Alleen door een gemeenschappelijke vijand wordt de goed vrede er nog een beetje bewaard. De palestijnen zijn de grote massamoordenaars met bloed aan hun handen. Laat ze terug gaan naar de landen van hun voorvaderen in Syrië en Egypte. Laat de VN de palestijnen dwingen hun land terug te geven aan de oorspronkelijke inwoners!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Meki het volgende:
ze vechten tegen de terroristen Israel die massamoorden begaan in Palestijnse gebieden
* [ONZ] is een paar deuren verder. *quote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Meki het volgende:
ze vechten tegen de terroristen Israel die massamoorden begaan in Palestijnse gebieden
* Denk niet dat we dergelijk soort postings gaan supporten *quote:Op maandag 19 maart 2007 23:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wees blij dat Israel er nog is, die "palestijnen" maken elkaar dagelijks af. Alleen door een gemeenschappelijke vijand wordt de goed vrede er nog een beetje bewaard. De palestijnen zijn de grote massamoordenaars met bloed aan hun handen. Laat ze terug gaan naar de landen van hun voorvaderen in Syrië en Egypte. Laat de VN de palestijnen dwingen hun land terug te geven aan de oorspronkelijke inwoners!
Zijn punt over het gezamelijke vijand is zeker wel een goeie. Je ziet nu met de vorming van een nieuw kabinet hoe 'soepel' dat ging. De eenheid intern is ver te zoeken, en de gezamelijke vijand zorgt intern in ieder geval voor enige cohesie. Als jij dat anders ziet, hoor ik graag waarom, en niet met kretologie zonder inhoud. Ik wil die discussie best aangaan, mits op redelijke toon.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:06 schreef Hurricane1 het volgende:
Wat een extremist ben jij zeg. Jullie zijn zo verwikkeld in jullie Joodse politieke standpunten en Joods Zionistische gedachtengoed en geloof.. jullie kennen alleen maar haat tegen Palestijnen.
En dit is een opmerking die nergens op slaat. Je doet nu zelf waar je anderen van beschuldigd. Misschien een beetje eng, maar ooit naar jezelf gekeken en het goede voorbeeld gegeven? Ik snap dat moslims erg snel in de verdediging worden gedrukt, maar er zit ook een element van slachtoffer spelen in hoor.quote:* weg dus *
De Hamas moet niet in het kabinet zitten ze moeten Jihad voeren en het land bevrijden. Zoals sjeikh Ayman Al Zawahiri al zei Politieke onderhandelingen bevrijden geen zandkorrel van Palestina. De weg om het te bevrijden is Jihad en de beste manier om dat te doen is amaliyatul Istash hadiyah of zelfmoord aanslagen zo als dat hier heet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:32 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn punt over het gezamelijke vijand is zeker wel een goeie. Je ziet nu met de vorming van een nieuw kabinet hoe 'soepel' dat ging. De eenheid intern is ver te zoeken, en de gezamelijke vijand zorgt intern in ieder geval voor enige cohesie. Als jij dat anders ziet, hoor ik graag waarom, en niet met kretologie zonder inhoud. Ik wil die discussie best aangaan, mits op redelijke toon.
[..]
Ow en dan sla ik over naar een ander vel van de Koran en dan staat er pleeg geen zelfmoord, ow shit, wat nu? Man rot toch op met je terreurverheerlijking.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:58 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
De Hamas moet niet in het kabinet zitten ze moeten Jihad voeren en het land bevrijden. Zoals sjeikh Ayman Al Zawahiri al zei Politieke onderhandelingen bevrijden geen zandkorrel van Palestina. De weg om het te bevrijden is Jihad en de beste manier om dat te doen is amaliyatul Istash hadiyah of zelfmoord aanslagen zo als dat hier heet.
De eenheid is ver te zoeken ja maar dat is logisch als iemand als Abbas aan de macht is.. Iemand de de Mujahideen van Hamas voor criminelen uitmaakt.. dan is het logisch dat er ook onder de bevolking gevochten word.
eigenlijk zouden we geen aandacht moeten besteden aan mensen als jij..quote:
Dit is toch toegeven dat de Hamas inziet dat ze zich niet als normale mensen kunnen gedragen? Ze snappen niet als zoveel niet-opgeleiden dat je in een ontwikkelde maatschappij pas serieus genomen wordt op basis van je gedrag, en niet op het afdwingen van 'respect' door geweld. Geweld is een teken van zwakte.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:58 schreef Hurricane1 het volgende:
De Hamas moet niet in het kabinet zitten ze moeten Jihad voeren en het land bevrijden.
Ooit er over nagedacht dat deze Zawahiri er baat bij heeft om de moslims dom en arm te houden? Tevreden mensen zjin moeilijk te sturen en zijn kritisch. Dat zijn dingen die ze niet kunnen hebben. Daarom de mensen dom en arm houden, dan kan je ze makkelijekr gebruiken. Als hij echt achter zijn woorden staat, waarom zie ik hem dan niet met een bom om zijn middel militairen aanvallen? Juist. Hij is te laf om het zelf te doen.quote:Zoals sjeikh Ayman Al Zawahiri al zei Politieke onderhandelingen bevrijden geen zandkorrel van Palestina. De weg om het te bevrijden is Jihad en de beste manier om dat te doen is amaliyatul Istash hadiyah of zelfmoord aanslagen zo als dat hier heet.
Ik denk niet dat dat de reden is hoor. Als je onschuldigen vermoord, dan ben je crimineel. Punt. Dat is een van de basisprincipes waar iedereen het over eens is. Maar goed, in dergelijke culturen is het niet (altijd) gewensd om eerlijk te zijn en mensen een spiegel voor te houden. Hamas had ook Abbas ongelijk kunnen bewijzen, maar nee, de makkelijke uitweg en het aangrijpen als excuus om je te misdragen. Wederom een zwaktebod. Hamas heeft de ruggengraat niet om respect te verdienen ipv af te dwingen.quote:De eenheid is ver te zoeken ja maar dat is logisch als iemand als Abbas aan de macht is.. Iemand de de Mujahideen van Hamas voor criminelen uitmaakt.. dan is het logisch dat er ook onder de bevolking gevochten word.
Het is wel een verademing om iemand te horen die tenminste zegt wat ie denkt in plaats van alles terug te schuiven op gebeurtenissen lang geleden en bij een echt niet te verdedigen terreurdaad vage Mossad-complotten te verzinnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ow en dan sla ik over naar een ander vel van de Koran en dan staat er pleeg geen zelfmoord, ow shit, wat nu? Man rot toch op met je terreurverheerlijking.
Nee, ik vind juist de discussie boeiend! Ik ben blij dat hij reageert, want het geeft me meer feeling met wat dat soort mensen beweegt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
eigenlijk zouden we geen aandacht moeten besteden aan mensen als jij..
Ik walg van die enge ideeën, echt tot op het bot
Klopt. Het is zeer goed dat zelfmoord verboden is en ieder Moslim houdt zich daar ook aan. Martelaar operaties als in Palestina zijn geen zelfmoord. Het word zo genoemt door de NOS, RTL, CNN en andere media van de aanbidders van het Kruis en Joodse vijanden om de Moslims in een kwaad daglicht te stellen. Zo lang de Mujahideen geen tanks, f16's of andere wapens hebben zijn martelaar operaties de sterkte wapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ow en dan sla ik over naar een ander vel van de Koran en dan staat er pleeg geen zelfmoord, ow shit, wat nu? Man rot toch op met je terreurverheerlijking.
Dr. Ayman al Zawahiri moge Allah swt hem beschermen, is een oudere man hij heeft de taak op zich genomen om media uitgang voor Al-Qaida te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef freud het volgende:
[..]
Ooit er over nagedacht dat deze Zawahiri er baat bij heeft om de moslims dom en arm te houden? Tevreden mensen zjin moeilijk te sturen en zijn kritisch. Dat zijn dingen die ze niet kunnen hebben. Daarom de mensen dom en arm houden, dan kan je ze makkelijekr gebruiken. Als hij echt achter zijn woorden staat, waarom zie ik hem dan niet met een bom om zijn middel militairen aanvallen? Juist. Hij is te laf om het zelf te doen.
Hou toch op joh, zelf noemde je het ook zelfmoord, overigens of je het nu een kamikaze assault noemt of effectief beëindigen van je eigen lijden in verzet het blijft zelfmoord, in een mooier jasje steken maakt het niet anders.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Klopt. Het is zeer goed dat zelfmoord verboden is en ieder Moslim houdt zich daar ook aan. Martelaar operaties als in Palestina zijn geen zelfmoord. Het word zo genoemt door de NOS, RTL, CNN en andere media van de aanbidders van het Kruis en Joodse vijanden om de Moslims in een kwaad daglicht te stellen. Zo lang de Mujahideen geen tanks, f16's of andere wapens hebben zijn martelaar operaties de sterkte wapen.
En wat doe jij dan nog zelf precies in Nederland? De persoon die onschuldige mensen in een bus dood is niet mijn broeder, het is ook niet mijn geloof.. Het is ook niet de Islam. Ik zou graag willen dat het een kruistocht werd waarbij soldaten het uitvochten in de woestijnen buiten het gebied van onschuldigen dan had ik er respect voor, als je perse jezelf gaat opblazen doe het dan ook rondom militaire installaties, niet onschuldige mensen waarbij hun enige schuld is dat ze belasting betalen.quote:Het probleem met de Moslims in Nederland is dat ze zijn zo blij met hun plek hier dat gewoon word door gegaan met leven, belasting betalen die word gebruikt voor een Kruistocht in het Moslim land Afghanistan, en er zijn zelf Moslims in Nederland die zich inschrijven voor het leger om naar Afghanistan te gaan in plaats van hun broeders van de Taliban of de Hamas te steunen. En dan vragen zij zich af waarom de Ummah in deze tijd zo verscheurd is, waarom zou dat toch zijn...
Een vaak gehoorde verklaring voor de zelfmoordaanslagen. Wat de Palestijnen zouden doen als ze een sterk leger hebben wordt dan nooit op ingegaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Klopt. Het is zeer goed dat zelfmoord verboden is en ieder Moslim houdt zich daar ook aan. Martelaar operaties als in Palestina zijn geen zelfmoord. Het word zo genoemt door de NOS, RTL, CNN en andere media van de aanbidders van het Kruis en Joodse vijanden om de Moslims in een kwaad daglicht te stellen. Zo lang de Mujahideen geen tanks, f16's of andere wapens hebben zijn martelaar operaties de sterkte wapen.
Hetzelfde wat Israel nu doetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:14 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Een vaak gehoorde verklaring voor de zelfmoordaanslagen. Wat de Palestijnen zouden doen als ze een sterk leger hebben wordt dan nooit op ingegaan.
Wat zouden ze doen met een leger dat net zo sterk is als dan van Israel ?
Jah absoluut. Maar of we daar blij moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:29 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Dat zou dus veel meer slachtoffers aan beide kanten betekenen.
Dat is zijn huidige taak naar buiten ja. Hij zal echt wel actief meewerken om aanslagen te plannen. In al zijn wijsheid ziet hij niet in dat zijn uitgezette koers alleen maar voor een nog negatiever beeld van moslims zorgt. Zijn handelingen zijn een directe belediging voor het geloof zoals het bedoeld is. Hij is een voorbeeld van mensen die onder de vlag van religie, monsterlijke dingen uitvoeren. Ze verbergen zich laf achter de koran.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef Hurricane1 het volgende:
Dr. Ayman al Zawahiri moge Allah swt hem beschermen, is een oudere man hij heeft de taak op zich genomen om media uitgang voor Al-Qaida te zijn.
Een jihad is een interne strijd, bedoeld om verlangens en ongewenste met jezelf op te lossen. Het ongestructureerde geweld nu is meer guarilla dan een heilige oorlog. Een jihad tegen een vijand is alleen geoorloofd, als men de islam bedreigd. Dit is niet het geval. Men mag vrij alle geloven beleiden. Er is maar één religie op dit moment die algemeen predikt dat alle niet-aanhangers vervolgd moeten worden, en dat is de islam. Technisch gezien is dus vechten tegen de islam de enige echte jihadquote:Moet je weten Zawahiri heeft persoonlijk mee gevochten in de Jihad tegen de Sovjet Unie in Afghanistan net als Osama bin Laden.
Ze hebben meer prestige gekregen onder de gelijkgestemden, dat is zeker waar. Daarbij horen ook meer middelen. Het feit dat maar weinig mensen dermate slim zijn om zo oud te worden, geeft al aan dat de leiders van een dergelijke beweging, erg effectief zijn.quote:Hun hebben zo veel respect verdient dus hun leiden nu de organisatie en zorgen dat het goed gaat en tot nu toe gaat alles beter dan dat het voor 9/11 was dank zij hem en zijn volgers.
Mja, Bush heeft niets bewezen, heb je helemaal gelijk in. Mogen ze wat mij betreft ook met een wit shirt in Baghdad loslaten, maar dat is een andere discussie. Een leider die iemand naar een Irak stuurt om daar te helpen met de wederopbouw, is iets anders als een leider die iemand met een bom op zijn rug in een bus vor onschuldigen stuurt. Zie jij die nuance ook?quote:Waarom zie ik Bush niet zelf achter de Sjeik en Mujahieed Osama bin Laden moge Allah swt hem beschermen aangaan.
Waarom zie ik Balkenende of de Nederlandse minister van Defensie niet zelf in Afghanistan Moslims vermoorden onder de leugens van Opbouwing.
Etc etc. etc. etc.
Het zijn Martelaar operaties.. Ik zei zelfmoord omdat de mensen dat hier zo noemen omdat ze weten dat zelfmoord verboden is voor Moslims, en zeggen dat Moslims die op zoek zijn naar het martelaarschap zelfmoord willen plegen. Jij weet ook wel dat als er voordeel mee te halen is voor Islam en Moslims, dat het is toegestaan.. Luister vanaf http://sound.binothaimeen.com/sound/snd/a0015/a0015-22b.rm 5.16 door Ibn `Uthaymeen. ''Maar indien er voordeel in zit voor de Islam dan is het wel degelijk toegestaan'' En jij weet zelf ook dat voor Moslims in Palestina martelaar operaties het beste wapen is om te gebruiken wat voor handen is op dit moment.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:54 schreef Triggershot het volgende:
Hou toch op joh, zelf noemde je het ook zelfmoord, overigens of je het nu een kamikaze assault noemt of effectief beëindigen van je eigen lijden in verzet het blijft zelfmoord, in een mooier jasje steken maakt het niet anders.
Ik woon nog in Nederland omdat ik hier geboren ben, omdat ik hier nog op school zit ik ben nog maar 18 jaar. Zodra ik van school af ben en me zelf met voldoende kennis heb bewapend zal ik hier insAllah vertrekken naar een Islamitisch land of als het nodig is het slagveld hopenlijk nog binnen 5 jaar. Dat het jouw broeders niet zijn moet jij weten. Als jij liever broeders wilt hebben zoals hier in Nederland die de Afghaanse Mujahideen afschilderen als kuffars en criminelen.. of de Jihad in Irak bespotten takfir plegen op de twee Nederlandse Mujahideen Mohammed B. en Samir A., faka allahu asrah. Het is maar wie je liever gelooft. Ik heb meer vertrouwen in de Mujahideen op in het slagveld dan ze zogenaamde perfecte goed willende gematigde Imam's en Moslims in het Westen.quote:En wat doe jij dan nog zelf precies in Nederland? De persoon die onschuldige mensen in een bus dood is niet mijn broeder, het is ook niet mijn geloof.. Het is ook niet de Islam. Ik zou graag willen dat het een kruistocht werd waarbij soldaten het uitvochten in de woestijnen buiten het gebied van onschuldigen dan had ik er respect voor, als je perse jezelf gaat opblazen doe het dan ook rondom militaire installaties, niet onschuldige mensen waarbij hun enige schuld is dat ze belasting betalen.
Wat denk je dat er dan gebeurt? Israel is de beste of misschien een van de best getrainde en gevorderde legers in de regio. Ze hebben betere wapens en technieken dan de Mujahideen. En ze worden gesteund door Amerika ook financieel en met wapens. De Mujahideen maken gebruik van vaak verouderde wapens, kalashnikovs, PK's, RPG7's, eigen gemaakte IED's en raketten etc. En daarom dus ook martelaar operaties, ook tegen misschien wel burgers kinderen en zo. Als de Mujahideen de zelfde wapens zouden hebben als Israel dan zouden ze terug kunnen vechten alleen maar tegen het leger en met Allah swt aan de zijde van de Mujahideen het Israelisisch leger vernietigen en de Palestijnse staat in gebruik kunnen nemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:14 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Een vaak gehoorde verklaring voor de zelfmoordaanslagen. Wat de Palestijnen zouden doen als ze een sterk leger hebben wordt dan nooit op ingegaan.
Wat zouden ze doen met een leger dat net zo sterk is als dan van Israel ?
Natuurlijk doet hij ook actief mee werken aan plannen voor aanslagen. Hij irunt samen met Azzam de Amerikaan moge Allah swt hem beschermen ook de media unit van Al Qaida As Sahab. Hij is de nummer twee van het netwerk, dus hij zal ongetwijfeld ook wel zijn zegje hebben binnen de organisatie. Zawahiri moge Allah swt hem beschermen en Al-Qaida zijn op dit moment als een van de weinige het opneemt voor de Moslims.. vraag je maar eens af waarom Al Qaida zoveel steun krijgt in Afghanistan en delen van Pakistan. Vaak zijn dat nog de armste mensen ook... Vraag je ook maar eens af waarom sjeik Osama Bin Laden moge Allah swt hem beschermen of het martelaarschap geven in het midden oosten de populairste leider is. Al zou Al Qaida alleen nog maar militairen aanvallen. Ze blijven terroristen. De Taliban worden ook terroristen genoemt, het Iraakse verzet ook. Wat jij monsterlijk vind is misschien wel de beste manier om te laten zien dat de je de Moslims niet ongestraft kan vermoorden, en landen binnen valllen, en de liefde voor martelaarschap vergeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef freud het volgende:
Dat is zijn huidige taak naar buiten ja. Hij zal echt wel actief meewerken om aanslagen te plannen. In al zijn wijsheid ziet hij niet in dat zijn uitgezette koers alleen maar voor een nog negatiever beeld van moslims zorgt. Zijn handelingen zijn een directe belediging voor het geloof zoals het bedoeld is. Hij is een voorbeeld van mensen die onder de vlag van religie, monsterlijke dingen uitvoeren. Ze verbergen zich laf achter de koran.
Amerika is een ongelovig staat die het Moslim land Afghanistan en Irak is binnen gevallen voor een kruistocht tegen de Islam. Haar christelijke en zionistische bondgenoten ook Nederland helpen hier in mee. Natuurlijk mag iedereen geloven wat hij wilt. "Wie het wil, die moet dan geloven en wie het wil, die moet maar ongelovig zijn." (18:29). Als Allah swt had gewild dat iedereen Moslim was zorgt hij daar wel voor. Ik dank hem wel dat hij mij als ongelovige Hollander naar het juist pad heeft geleidt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef freud het volgende:
Een jihad is een interne strijd, bedoeld om verlangens en ongewenste met jezelf op te lossen. Het ongestructureerde geweld nu is meer guarilla dan een heilige oorlog. Een jihad tegen een vijand is alleen geoorloofd, als men de islam bedreigd. Dit is niet het geval. Men mag vrij alle geloven beleiden. Er is maar één religie op dit moment die algemeen predikt dat alle niet-aanhangers vervolgd moeten worden, en dat is de islam. Technisch gezien is dus vechten tegen de islam de enige echte jihad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |