abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45585218
quote:
Donderdag start in Parijs een internationale conferentie over de wederopbouw van Libanon. Onder anderen Jacques Chirac, Condoleezza Rice, Ban ki Moon en Fouad Siniora zijn aanwezig
Lebanese businesses struggle to recover

UNITED NATIONS, Jan 21, 2007 (AFP) - UN chief Ban Ki-moon will set off Tuesday on his first foreign trip since taking office three weeks ago, to attend a Paris conference on Lebanon's reconstruction and an African Union summit centered on Darfur and Somalia.

Ban's first stop Wednesday will be Brussels, where he is to hold separate talks with European Union foreign policy chief Javier Solana, European Commission President Jose Manuel Barroso and the new president of the European Parliament, Hans-Gert Pottering.

http://www.france24.com/f(...)122-Lebanon-war.html

Te dom voor woorden dit
Israel heeft het verwoest en zij moeten het allemaal tot de laaste cent terugbetalen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45588369
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Lebanese businesses struggle to recover

UNITED NATIONS, Jan 21, 2007 (AFP) - UN chief Ban Ki-moon will set off Tuesday on his first foreign trip since taking office three weeks ago, to attend a Paris conference on Lebanon's reconstruction and an African Union summit centered on Darfur and Somalia.

Ban's first stop Wednesday will be Brussels, where he is to hold separate talks with European Union foreign policy chief Javier Solana, European Commission President Jose Manuel Barroso and the new president of the European Parliament, Hans-Gert Pottering.

http://www.france24.com/f(...)122-Lebanon-war.html

Te dom voor woorden dit
Israel heeft het verwoest en zij moeten het allemaal tot de laaste cent terugbetalen
Hezbollah bedoel je...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:34:58 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45589681
quote:
Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:51:54 #4
111528 Viajero
Who dares wins
pi_45591746
quote:

[..]

Prima. Als Hezbollah Israel erkent en belooft Israel nooit meer aan te vallen dan is dat een koopje.

Helaas zit de haat daar zo diep dat het belangrijker is dan leven. Valt niet mee te praten die lui, jammer dat Israel niet de tijd heeft gekregen om haar werk daar af te maken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_45608947
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.
Stop maar

Als USA Israel had aangesproken en had aangepakt waren er duizenden levens gespaard
pi_45609018
Jullie moeten je schamen ... diep schamen
jullie zijn niet menselijk

schaam jullie diep jullie hebben geen liefde voor onschuldige mensen of slachtoffers maar jullie hebben liefde voor Israel

schaam jullie schaam jullie
en dan nog terrorisme afkeuren . jullie steunen het juist . meten met 2 maten
diep triest
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:20:46 #7
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45609023
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 23-01-2007 21:29:04 ]
ik ben lief :)
pi_45614607
Hezbollah en Nasrallah zijn het ergste wat Libanon ooit is overkomen voor Christelijke, Druzische en Soennietische inwoners...

[url=]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3355726,00.html[/url]
Present.
pi_45614848
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:35 schreef Konlewicz het volgende:
Hezbollah en Nasrallah zijn het ergste wat Libanon ooit is overkomen voor Christelijke, Druzische en Soennietische inwoners...

[url=]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3355726,00.html[/url]
Maar zij hebben geen duizenden mensen vermoord inclusief honderden kinderen of wel soms ??
pi_45615130
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar zij hebben geen duizenden mensen vermoord inclusief honderden kinderen of wel soms ??
Heeft Israel dan 1000en mensen vermoord in Libanon ? Je doet aan geschiedvervalsing. Heb je niet dingen waar je je druk over moet maken hier in Nederland?

Bron please , voordat je je hersenloze retoriek weer op het net slingert.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_45615297
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Heeft Israel dan 1000en mensen vermoord in Libanon ? Je doet aan geschiedvervalsing. Heb je niet dingen waar je je druk over moet maken hier in Nederland?

Bron please , voordat je je hersenloze retoriek weer op het net slingert.

Heb jij het nieuws niet gevolgd in Juli 2006 ??
Herrinner jij nog de dag 31 Juli 2006 toen 60 kinderen in hun slaap werden vermoord ??
Herrinner jij nog het jaar 1982 ??
pi_45615903
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb jij het nieuws niet gevolgd in Juli 2006 ??
Herrinner jij nog de dag 31 Juli 2006 toen 60 kinderen in hun slaap werden vermoord ??
Herrinner jij nog het jaar 1982 ??
Nieuws? Ik zit er middenin. Ik volg vakken over internationale politiek en terrorisme. Ik heb dozijnen artikelen gelezen over het midden-oosten. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar jij schrijft hier dingen die helemaal niet bewezen kunnen worden. En Israel heeft helemaal geen duizenden mensen omgebracht. Jij volgt de ''lebanon officials'' die allerlei berichten over dode kinderen en burgers de wereld in slingerden. Vooral de propaganda was stuitend. Net zo goed van de kant van de Israeli's. Maar ga niet met die cijfers slingeren, die niet eens bewezen zijn.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_45616760
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_45622232
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Meki het volgende:
Jullie moeten je schamen ... diep schamen
jullie zijn niet menselijk

schaam jullie diep jullie hebben geen liefde voor onschuldige mensen of slachtoffers maar jullie hebben liefde voor Israel

schaam jullie schaam jullie
en dan nog terrorisme afkeuren . jullie steunen het juist . meten met 2 maten
diep triest
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_45648163
quote:
dat moeten zij niet doen
dat moet de dader doen Israel
pi_45648530
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

dat moeten zij niet doen
dat moet de dader doen Israel
Daar heb je gelijk in, maar wat vind je ervan dat ze, als Isreal geen doden veroorzaakt, het zelf maar doen, dat is niet echt heel erg constructief?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_45650470
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar wat vind je ervan dat ze, als Isreal geen doden veroorzaakt, het zelf maar doen, dat is niet echt heel erg constructief?
jah zeker
maar dat is een demonstratie tegen de regering
wat Israel deed is een massa-terroristische massamoord
pi_45651586
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Nieuws? Ik zit er middenin. Ik volg vakken over internationale politiek en terrorisme. Ik heb dozijnen artikelen gelezen over het midden-oosten. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar jij schrijft hier dingen die helemaal niet bewezen kunnen worden. En Israel heeft helemaal geen duizenden mensen omgebracht. Jij volgt de ''lebanon officials'' die allerlei berichten over dode kinderen en burgers de wereld in slingerden. Vooral de propaganda was stuitend. Net zo goed van de kant van de Israeli's. Maar ga niet met die cijfers slingeren, die niet eens bewezen zijn.
Z´n strijd tegen alles wat Westers is onderbouwen met cijfers is niet bepaald Meki´s sterkste kant..

pi_45651934
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:05 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Z´n strijd tegen alles wat Westers is onderbouwen met cijfers is niet bepaald Meki´s sterkste kant..

Noem je Israel een westerse land ??
Wat raar Israel kent geen mensenrechten geen democratie schiet iedereen overhoop

Is dat een westerse land volgens jou ?
pi_45652239
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:57:10 #21
45206 Pietverdriet
pi_45653867
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Noem je Israel een westerse land ??
Wat raar Israel kent geen mensenrechten geen democratie schiet iedereen overhoop

Is dat een westerse land volgens jou ?
Israel kent mensenrechten, sterker nog, er zijn hele bosjes palestijnse jongeren die zich laten arresteren omdat ze dan in de gevangenis een goede opleiding kunnen volgen, en voldoende te vreten krijgen, iets wat in de palestijnse gebieden niet lukt.
De Hamas is mogelijk nog corrupter dan de voorganger regering, de Palestijnen hebben spijt als haren op hun hoofd dat ze Hamas gestemt hebben, Hamas heeft niets als ellende gebracht.
pi_45654836
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan had e rnu een grote muur om Beiroet gestaan zoals in bepaalde palestijnse gebieden!
pi_45656202
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Israel kent mensenrechten, sterker nog, er zijn hele bosjes palestijnse jongeren die zich laten arresteren omdat ze dan in de gevangenis een goede opleiding kunnen volgen, en voldoende te vreten krijgen, iets wat in de palestijnse gebieden niet lukt.
De Hamas is mogelijk nog corrupter dan de voorganger regering, de Palestijnen hebben spijt als haren op hun hoofd dat ze Hamas gestemt hebben, Hamas heeft niets als ellende gebracht.
Onzin ik geloof er niks van -

Waarom denk je dat er geen eten is ?? Juist omdat Israel het tegenhoudt
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:05:47 #24
45206 Pietverdriet
pi_45659072
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Onzin ik geloof er niks van -

Waarom denk je dat er geen eten is ?? Juist omdat Israel het tegenhoudt
Nee hoor, er is geen eten omdat de palestijnen niet in staat zijn een economie op te bouwen omdat ze liever israel overal de schuld van geven en aanslagen plegen ipv wat op te bouwen en hard te werken. De palestijnen die dat wel willen hebben te lijden onder de door hun zelf gekozen terroristen regering.
Dat jij dat niet wilt geloven is duidelijk, maar niet relevant, het enige wat jij wilt geloven is dat Israel overal de schuld aan is.
pi_45660366
Ben het wel met Meki eens dat Israel het leven van Palestijnen zuur maakt, de verhalen over Palestijnen die niet eens naar hun eigen boomgaard kunnen of om te treiteren 5 uur moeten wachten om een checkpoint te mogen passeren zijn bekend.
Israel is het vriendje van de VS in het midden oosten en denkt zich alles te kunnen permiteren, oh jee holocaust ja we zijn zo zielig, ondertussen maken ze zelf een groot kamp van de Palastijnse gebieden.
pi_45661594
Als Hezbollah niet telkens raketten afvuurt op Israël had Israël geen vergeldingsacties uit hoefen te voeren.
Toen Israël zich terugtrok begon Hezbollah weer opnieuw met raktten afvuren.
En begin nu niet met het argument dat Israël geen vrede wil, want iedereen weet dat heel de Arabische wereld met hun blinde moslimwoede Israël het liefst van de wereldkaart afveegt en dat dit niks te maken heeft met economische motieven.
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:35:11 #27
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_45661721
Hee leuk, er is weer een Meki huil-topic!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_45661916
Jep, Meki zit weer helemaal met oogkleppen op in zijn geliefde slachtofferrol.
pi_45662022
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef _Qmars_ het volgende:
Dus ik weet wel waar ik het over heb.
Stop maar. Meki namelijk niet
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45662263
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:44 schreef FJD het volgende:

[..]

Stop maar. Meki namelijk niet

Agressie en vandalisme zit in zijn bloed, dus logisch dat ie terroristen e.d. normale mensen vindt...

pi_45662572
Tot mijn grote verbijstering lees ik net dat de EU, VS en Saoedi-Arabië samen ruim 7,5 miljard euro gaan ophoesten voor Libanon. Landen die nergens iets mee te maken hebben, mogen nu financieel gaan opdraaien voor de acties van Hezbollah en oververhitte reactie van Israël.

donderdag 25 januari 2007 @ 15:14:59 #32
45206 Pietverdriet
pi_45662874
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:04 schreef dVTB het volgende:
Tot mijn grote verbijstering lees ik net dat de EU, VS en Saoedi-Arabië samen ruim 7,5 miljard euro gaan ophoesten voor Libanon. Landen die nergens iets mee te maken hebben, mogen nu financieel gaan opdraaien voor de acties van Hezbollah en oververhitte reactie van Israël.

Waar als dank daarvoor binnen de kortste keren weer woedende moslims op straat staan die oproepen dat EU en VS dood moeten...
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:19:44 #33
151582 A_L_N_F
pi_45662994
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar als dank daarvoor binnen de kortste keren weer woedende moslims op straat staan die oproepen dat EU en VS dood moeten...
idd, laat dat volk daar lekker creperen.
zou me een rotzorg zijn of israel dat terroristenland naar het jaar 0 bombardeerd, komt toch nooit goed met die lui.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:49:39 #34
111528 Viajero
Who dares wins
pi_45663913
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

idd, laat dat volk daar lekker creperen.
zou me een rotzorg zijn of israel dat terroristenland naar het jaar 0 bombardeerd, komt toch nooit goed met die lui.
Ik zou zeggen geef dat geld aan de Christenen in Libanon, om aan de Moslims te laten zien dat agressie niet beloond word, en je neutraal opstellen wel.

De Moslim reactie kan ik trouwens al wel voorspellen: Agressie.

De Moslim reactie op het direct aan de Moslims geven van 7.5 miljard kan ik trouwens ook voorspellen: Agressie.

De Moslim reactie op (vul wat dan ook in) kan ik ook voorspellen: Agressie.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_45664127
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:49 schreef Viajero het volgende:
Ik zou zeggen geef dat geld aan de Christenen in Libanon, om aan de Moslims te laten zien dat agressie niet beloond word, en je neutraal opstellen wel.
Je denkt toch niet dat dat zo geinterpreteerd wordt?
quote:
De Moslim reactie op (vul wat dan ook in) kan ik ook voorspellen: Agressie.
Joh gek, die denken alleen maar dat het Westen hen hun levenswijze op willen dringen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:06:17 #36
111528 Viajero
Who dares wins
pi_45664390
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat dat zo geinterpreteerd wordt?
Natuurlijk niet. Moslims en nadenken. vandaar ook die agressie. Zie je vaker bij kleine kinderen die niet kunnen winnen.
quote:
[..]

Joh gek, die denken alleen maar dat het Westen hen hun levenswijze op willen dringen.
Die denken helemaal niet. Die word door de Ayatollah/Mullah verteld wat ze moeten denken.
pi_45664441
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:06 schreef Viajero het volgende:
Natuurlijk niet. Moslims en nadenken. vandaar ook die agressie. Zie je vaker bij kleine kinderen die niet kunnen winnen.
Die denken helemaal niet. Die word door de Ayatollah/Mullah verteld wat ze moeten denken.
Je bent niet iemand van de nuance he?
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:19:55 #38
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_45664788
Israel, de nieuwe nazi van deze tijd
De beesT
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:20:47 #39
45206 Pietverdriet
pi_45664823
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef Sklasse het volgende:
En wat maakt dat jou? Stalin?
pi_45664908
quote:
Je onderschrift zegt al hoe vriendelijk jij bent: "DoWn met jou !!"
pi_45664995
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:23 schreef dehero het volgende:

[..]

Je onderschrift zegt al hoe vriendelijk jij bent: "DoWn met jou !!"
ssh het is de moslim fundi van fok, hij weet waar je huis woont je weet
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:30:06 #42
45206 Pietverdriet
pi_45665111
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Een mocrootje dat fan is van Hezbolla, en zich Sklasse noemt, een kansloze rukker dus die door de eerste de beste al quida headhunter wordt omgepraat in de moskee en er dan helemaal voor gaat omdat ie eindelijk een doel in zijn leven heeft.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:57:15 #43
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_45666024
quote:
je hebt geen idee waar je over praat joh... wedden dat je er nog nooit geweest bent? wel? des te erger ...
pi_45667205
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Ik word al bang.
Pfff...als dat pubertje eindelijk zijn S klasse van 30 jaar oud heeft ontbreekt het gouden sigarendoosje vast niet.
pi_45667228
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:57 schreef 1603 het volgende:

[..]

je hebt geen idee waar je over praat joh... wedden dat je er nog nooit geweest bent? wel? des te erger ...
Dat weten de meeste moslims niet als ze het over Israël hebben...
Die praten alleen na wat al die ezels..ehhh...imams uitblaten.
pi_45667939
Bedankt he Israel, voor deze nutteloze verspilling van (mijn) (belasting)geld.
PWBF
pi_45674075
Ik zou alleen nog ff wachten met het uitgeven van alle ingezamelde fondsen.
Volgens mij vliegen ze elkaar op dit moment in de haren.
Ik hoop dat deze gekte niet uit de hand gaat lopen.
pi_45677456
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Thorical het volgende:
Ik zou alleen nog ff wachten met het uitgeven van alle ingezamelde fondsen.
Volgens mij vliegen ze elkaar op dit moment in de haren.
Ik hoop dat deze gekte niet uit de hand gaat lopen.
Yup, ik zag het op het nieuws, Hezbolla is weer bezig, ze willen van het zittende kabinet af.
Al vertraagt het de wederopbouw, er zijn weer volop rellen in Beirut
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_45681895
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Yup, ik zag het op het nieuws, Hezbolla is weer bezig, ze willen van het zittende kabinet af.
Al vertraagt het de wederopbouw, er zijn weer volop rellen in Beirut
Ik vraag mij toch af waarom die gasten zo agressief zijn...
Pesten ze Israël een keertje niet en dan gaan ze onderling ruzie schoppen.
Het zijn allemaal machtswellustingen daar...echt ongelofelijk... Met een beetje meer verstand hadden ze van die zandbak nog wat moois kunnen maken. Kijk maar naar Israël die van die zandbak een moderne staat gemaakt heeft.
pi_45684378
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat maakt dat jou? Stalin?
jou maakt dat niks uit
je liefde voor Israel is niks te voortestellen met de liefde voor slachtoffers van de barbaarse terroristische aanslagen van de nazi Israelische terroristische organisatie

* Weg - we zijn hier geen rotten.com *

[ Bericht 15% gewijzigd door Drugshond op 26-01-2007 01:12:38 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 02:02:14 #51
151582 A_L_N_F
pi_45685502
ah gossi, meki plaatst aan gort geschoten kindertjes?

grappig, het zijn juist de palestijnen die bewust israelische burgerdoelen beschieten en de palestijnse kindertjes als menselijk schild gebruiken...
pi_45685515
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 02:02 schreef A_L_N_F het volgende:
ah gossi, meki plaatst aan gort geschoten kindertjes?

grappig, het zijn juist de palestijnen die bewust israelische burgerdoelen beschieten en de palestijnse kindertjes als menselijk schild gebruiken...
en wat ben jij Pro-Israel en Anti-kinderen

als je pro Israel bent kom je altijd met die bullshit
kijk eens naar je hart en die zegt aan welke kant je moet staan

aan israel of aan de kinderen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 02:08:50 #53
151582 A_L_N_F
pi_45685555
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 02:03 schreef Meki het volgende:

[..]

en wat ben jij Pro-Israel en Anti-kinderen

als je pro Israel bent kom je altijd met die bullshit
kijk eens naar je hart en die zegt aan welke kant je moet staan

kinderen zijn altijd het slachtoffer, zowel aan de palestijnse kant als de israelische.

elk schrammetje aan een kind komt israel internationaal rauw op het bord vallen terwijl palestijnse terroristen bewust burgerdoelen opblazen en zich verschuilen in woonwijken, dichtbij of in ziekenhuizen en nabij weerloze burgers.

de laatste 2 jaar heeft israel duidelijk laten zien dat ze wou onderhandelen en ze trok zich terug.
de palestijnen echter bleven door terroriseren waardoor recentelijk palestina weer 50 jaar terug in de tijd is gebombardeerd, eigen schuld.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:49:05 #54
45206 Pietverdriet
pi_45686798
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Meki het volgende:

[..]

jou maakt dat niks uit
je liefde voor Israel is niks te voortestellen met de liefde voor slachtoffers van de barbaarse terroristische aanslagen van de nazi Israelische terroristische organisatie

* Weg - we zijn hier geen rotten.com *

Wat is er? Heb ik je billenmaatje beledigt?
pi_45707583
quote:
BEIRUT — If there was any question whether Hezbollah was in control of the situation here following the violence of Tuesday, the fighting today should convince those that it is not, and the situation is about to be seriously out of control.

To back up a little, Tuesday’s violence seemed to shock even the leaders of Hezbollah, both because its Aounists and Amal allies behaved like hooligans, but also because the followers of Saad Hariri and Samir Geagea refused to back down and matched slogan with slogan, stick with stick, stone with stone.

At one neighborhood in Beirut, where the fighting was fiercest, the largely Sunni supporters of al-Mustaqbal chanted their support for America (in response to the chants of “Iran! Iran!” and “Bashar! Syria!” by Amal supporters across the street.) They also, bizarrely, hoisted a poster of Saddam Hussein, indicating that the Sunni-Shi’a conflict from Iraq has poisoned the atmosphere in Lebanon now, too.

This is about to be a full-on sectarian clash between Sunnis and Shi’a and within the Christian community.

That’s why Hezbollah and its allies called off their strike after a day, despite many promises by the men on the street I saw who said they would continue the strike “for days,” if necessary.

“Do you not think Hezbollah loves Lebanon?” asked Bilal, a Hezbollah supporter I spoke with as his compatriots burned a car to block the road leading the airport. “Of course we do, which is why we are prepared to stay out here for days, weeks.”

More ominously, today’s violence shows that Hezbollah no longer controls the opposition movement it created. Months of animosity over the war, the parliamentary paralysis and calls for changing the government has hardened positions among the Sunni, who increasingly see the Shi’a as responsible for last summer’s war and more loyal to Iran than to Lebanon. In short, the Shi’ite militant group has pushed its political opponents too far.

Already this has spread beyond the capital. The Lebanese Army has been deployed to Chtoura and Baalbak in the Bekaa and there are as yet unconfirmed reports that the road to old road to Sidon has been closed. By whom, we don’t know.

Four people are dead and at least 25 injured and while this flare-up might be contained, the next one appears inevitable. And next time it won’t be fought with sticks and stones.
http://www.back-to-iraq.com/archives/2007/01/beirut_in_flames.php

Er bouwt iets op.
pi_45708978
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 02:03 schreef Meki het volgende:
Israel natuurlijk, als ik ergens ontzag voor heb is het wel ouderdom.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45709057
Libanon moet als de sodemieter uit de invloedsfeer van Iran en Syrie zien te komen, anders valt er gewoon niks te bouwen daar. Ik heb zelf het idee dat Libanon het liefst af wil van Hezbollah, misschien dat ze dat nu gaat lukken met hulp van de Amerikanen. Het zou de regio in ieder geval een stuk stabieler maken als Hezbollah geen factor meer zou zijn in zuid Libanon
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45710858
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:
Libanon moet als de sodemieter uit de invloedsfeer van Iran en Syrie zien te komen, anders valt er gewoon niks te bouwen daar. Ik heb zelf het idee dat Libanon het liefst af wil van Hezbollah, misschien dat ze dat nu gaat lukken met hulp van de Amerikanen. Het zou de regio in ieder geval een stuk stabieler maken als Hezbollah geen factor meer zou zijn in zuid Libanon
Bedoel je de regering of de bevolking?
Ik denk dat Hezbollah sterker staat dan ooit, het zuiden van Libanon voelt zich zeker heel erg in de steek gelaten door de regering.

Wel jammer dat ze juist niet inzien dat Hezbollah de way of no return is.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_45710953
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 02:08 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

kinderen zijn altijd het slachtoffer, zowel aan de palestijnse kant als de israelische.

elk schrammetje aan een kind komt israel internationaal rauw op het bord vallen terwijl palestijnse terroristen bewust burgerdoelen opblazen en zich verschuilen in woonwijken, dichtbij of in ziekenhuizen en nabij weerloze burgers.

de laatste 2 jaar heeft israel duidelijk laten zien dat ze wou onderhandelen en ze trok zich terug.
de palestijnen echter bleven door terroriseren waardoor recentelijk palestina weer 50 jaar terug in de tijd is gebombardeerd, eigen schuld.
de laaste is echter propoganda van Israel
pi_45710990
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is er? Heb ik je billenmaatje beledigt?
wie ?? wie is me maat ?? de kinderen en slachtoffers zijn mijn maten
jou maten zijn terroristen en barbaren
pi_45711025
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:
USA moet met direct beginnen van het steunen van Israel
pi_45711484
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Freudiaans.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45711697
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:46 schreef Apropos het volgende:

[..]

Freudiaans.
jij eens toch ?
pi_45711706
quote:

[..]

Nu nog integreren en goed Nederlands leren.
pi_45711738
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:52 schreef dehero het volgende:

[..]

Nu nog integreren en goed Nederlands leren.
een ding kan hier bijna niemand die moeten dat nog allemaal leren
en dat is :

Het opkomen voor kinderen en slachtoffers en niet voor dader terroristen Israel
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:54:43 #66
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45711803
quote:

[..]

pi_45711932
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]
Nee het moet zijn

USA moet per direct stoppen met steunen van (p) Israel
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:21:02 #68
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45712761
TT wijziging.
En wat is die vrede nu waard in Libanon ? Door welke machten wordt dat anno 2007 bepaald.... Door Israel en/of Amerika, hard to belief.
Dat land is op dit moment toneel van een interne machtstrijd.
pi_45714466
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef Drugshond het volgende:
Dat land is op dit moment toneel van een interne machtstrijd.
Dat is het al sinds het begin van de eeuw.
pi_45715220
Gaza laait overigens weer op... wat een ontzettende ghettoslum is het daar toch zeg...

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3357321,00.html

edit.

[ Bericht 35% gewijzigd door Konlewicz op 27-01-2007 01:02:21 ]
Present.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 00:48:19 #71
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45757254
Kwam toevallig nog een filmpje tegen over een "palestijnse" moslim die het helemaal gehad heeft met Allah en is bekeerd tot het Christendom Deze verhalen worden zorgvuldig vermeden door de hollandse pers, kijk dus maar eens naar de andere zijde van de medaille.
http://www.youtube.com/watch?v=jyhmEUKvJJQ
  zondag 28 januari 2007 @ 15:57:22 #73
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45759330
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef buachaille het volgende:
Kwam toevallig nog een filmpje tegen over een "palestijnse" moslim die het helemaal gehad heeft met Allah en is bekeerd tot het Christendom Deze verhalen worden zorgvuldig vermeden door de hollandse pers, kijk dus maar eens naar de andere zijde van de medaille.
http://www.youtube.com/watch?v=jyhmEUKvJJQ
Dat komt over en weer wel vaker voor.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:03:04 #74
45206 Pietverdriet
pi_45759522
Palestijnen waren vandaag weer eens druk zich elkaar af te maken, strijd om de macht tussen de verschillende fracties.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:04:04 #75
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45759559
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Palestijnen waren vandaag weer eens druk zich elkaar af te maken, strijd om de macht tussen de verschillende fracties.
De Palestijnse burger heeft inderdaad erg zwaar te lijden onder de interne warlord-factiestrijd.
pi_45762534
Dat krijg je als je je kinderen opvoedt met de gedachte dat je dingen kan veranderen met geweld.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:45:22 #77
21467 franske19
Hit the deck!
pi_45767524
25 doden al weer. Doen ze goed daar. En het is hen eigen domme schuld, een terroristische organisatie als regering kiezen.
pi_45767760
zo 28 jan 2007, 10:13
'Israël schond wapenwetgeving
VS door inzet clusterbommen'

WASHINGTON - Israël heeft door het gebruik van Amerikaanse clusterbommen in Libanon mogelijk de wapenwetgeving van de Verenigde Staten geschonden. Dat heeft The New York Times zondag gemeld op gezag van functionarissen bij de Amerikaanse ministeries van Buitenlandse Zaken en Defensie. De krant berichtte dat het Witte Huis het Congres maandag zal informeren dat Israël in Libanon vermoedelijk over de schreef is gegaan.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:58:10 #79
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45767917
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef franske19 het volgende:
25 doden al weer. Doen ze goed daar. En het is hen eigen domme schuld, een terroristische organisatie als regering kiezen.
Natuurlijk hebben die kinderen het helemaal over zichzelf afgeroepen.
pi_45771119
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Meki het volgende:

WASHINGTON - Israël heeft door het gebruik van Amerikaanse clusterbommen in Libanon mogelijk de wapenwetgeving van de Verenigde Staten geschonden. Dat heeft The New York Times zondag gemeld op gezag van functionarissen bij de Amerikaanse ministeries van Buitenlandse Zaken en Defensie. De krant berichtte dat het Witte Huis het Congres maandag zal informeren dat Israël in Libanon vermoedelijk over de schreef is gegaan.
En? Gaat Amerika nu foei zeggen tegen Israel?

Je kan je beter eens druk maken om je Arabische vrindjes die elkaar vanwege macht en geld afmaken...
Present.
pi_45777822
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef Konlewicz het volgende:

[..]

En? Gaat Amerika nu foei zeggen tegen Israel?

Je kan je beter eens druk maken om je Arabische vrindjes die elkaar vanwege macht en geld afmaken...
vooroordelen ??

jij moet je drukker maken om de slachtoffers
pi_45781925
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

vooroordelen ??

jij moet je drukker maken om de slachtoffers
En jij moet je oogkleppen eens afzetten en de realiteit onder ogen willen zien!!!
En dat moslims zich druk maken om slachtoffers zien we dagelijks in het nieuws...
Stelletje hypocrieten!
pi_45787646
Hier nog een bericht over hoe jullie meeleven met slachtoffers...
http://www.nu.nl/news/959(...)n_Eilat_(video).html
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 13:24:24 #84
8781 crew  Frutsel
pi_45787743
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:21 schreef dehero het volgende:
Hier nog een bericht over hoe jullie meeleven met slachtoffers...
http://www.nu.nl/news/959(...)n_Eilat_(video).html
daar loopt al een apart topic over (gek genoeg), ook geopend door Meki...

Zelfmoordaanslag in Israel

dus
pi_45874331
Israël doodt in Nablus twee Palestijnen

(Novum/AP) - Israëlische soldaten hebben donderdag bij een vuurgevecht met Palestijnse activisten in Nablus op de Westoever twee Palestijnen doodgeschoten. Volgens Palestijnse getuigen kwamen de Israëlische militairen met een bulldozer voor zonsopgang in jeeps de kasba van Nablus binnenrijden, waarna activisten van de Al Aqsa Martelarenbrigades het vuur op hen openden.

Twee activisten van de aan de Fatah-partij van president Mahmoud Abbas gelieerde beweging kwamen om toen de soldaten terugschoten. Nablus geldt als een bolwerk van de Al Aqsa Martelarenbrigades (Nieuws.NL)
pi_45880253
Activisten noemen ze dat tegenwoordig..
pi_45881120
Is een spellingsfoutje. Moet terroristen zijn...
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:56:32 #88
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_45881365
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Meki het volgende:

En de palestijnen houden zich natuurlijk keurig aan elke wet en internationale afspraken.
  Moderator vrijdag 2 februari 2007 @ 08:39:01 #89
8781 crew  Frutsel
pi_45907851
Fatah en Hamas schieten bestand aan flarden

(Novum/AP) - Gevechten tussen Hamas en Fatah hebben donderdag in de Gazastrook vier mensen het leven gekost. Het drie dagen oude bestand lijkt daarmee aan flarden geschoten.

Het geweld begon nadat Hamas-strijders in de stad Bureij een konvooi hadden overvallen dat voorraden bracht naar Fatah-troepen. Het konvooi werd begeleid door leden van de presidentiële garde. De aanval leidde tot vuurgevechten in de stad waarbij vier mensen omkwamen, zeiden ziekenhuismedewerkers.

Snel daarna braken ook vuurgevechten uit in Gaza-stad en in het noorden van Gaza, bij een legerpost. Hamas-strijders zouden een raket op de post hebben afgevuurd en deze vervolgens hebben overvallen. Vijf leden van de Fatah-veiligheidstroepen en zeker twee Hamas-leden raakten gewond, meldde Hamas. Ook werd in het noorden van Gaza een Fatah-lid ontvoerd. Israëlische soldaten doodden donderdag op de Westelijke Jordaanoever en op de grens tussen Gaza en Israël vier Palestijnen.

Het bestand dat dinsdag werd afgekondigd moest een einde maken aan het geweld tussen aanhangers van de twee belangrijkste Palestijnse facties, dat sinds begin december al aan zestig Palestijnen het leven heeft gekost. Hamas versloeg Fatah een jaar geleden in de verkiezingen en de twee partijen staan sindsdien, zo lijkt het wel, lijnrecht tegenover elkaar. De Fatah-partij van president Mahmoud Abbas wordt gesteund door het Westen, dat sancties heeft ingesteld tegen Hamas.

Onbekenden beschoten eerder donderdag twee woordvoerders van de Hamas. Woordvoerder Fawzi Barhoum werd onder vuur genomen toen hij met drie lijfwachten in een auto op een weg in de buurt van Gaza-stad reed. Fawzi Barhoum bleef, evenals zijn bodyguards, ongedeerd. Woordvoerder Islam Shahwan werd enkele uren later vanuit een rijdende auto beschoten. Een van zijn begeleiders liep verwondingen op. Hamas legde de verantwoordelijkheid voor beide incidenten bij Fatah.
pi_45912576
"Fatah arresteert Iraniërs in Gaza"

` Strijders van de Fatah-partij van de
Palestijnse president Abbas hebben naar
eigen zeggen 7 Iraaanse wapenexperts
gearresteerd.Dat zou zijn gebeurd bij
de bestorming van een universiteit in
Gaza,die geldt als Hamas-bolwerk.Er zou
zich ook één Iraniër hebben opgeblazen.

Fatah zegt dat op de universiteit 1400
vuurwapens en raketten lagen.Hamas
spreekt tegen dat er Iraniërs waren.

De bestorming volgde gisteravond laat
op een bloedig incident eerder op de
dag.Daarbij vielen 6 doden,toen Hamas
een wapenkonvooi van Fatah aanviel.Het
geweld maakt een eind aan het bestand
dat maandag werd gesloten.
pi_45930905
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef Roi het volgende:
Activisten noemen ze dat tegenwoordig..
Jah dat is ook waar
pi_45931170
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah dat is ook waar
pi_45931248
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef 1603 het volgende:

[..]

En de palestijnen houden zich natuurlijk keurig aan elke wet en internationale afspraken.
Waarom moet je die massamoorden nou gaan verdedigen ??
pi_45933608
Meki, waarom antwoord jij alleen met oneliners...of met een klein stukje tekst uit andere nieuwsberichten?
En dit ook gewoon in al je topics...terwijl andere mensen wel moeite doen om iets goed onderbouwd uit te leggen?
pi_45933694
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef optifree het volgende:
Meki, waarom antwoord jij alleen met oneliners...of met een klein stukje tekst uit andere nieuwsberichten?
En dit ook gewoon in al je topics...terwijl andere mensen wel moeite doen om iets goed onderbouwd uit te leggen?
Omdat het alleen zo kan.
Juist tegen Israel heb je alleen zo´n antwoorden nodig
pi_45933714
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat het alleen zo kan.
Juist tegen Israel heb je alleen zo´n antwoorden nodig
Waarom kan het alleen zo? Leg dat eens uit...
pi_45933750
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef optifree het volgende:

[..]

Waarom kan het alleen zo? Leg dat eens uit...
omdat de foto´s en video´s genoeg dingen laten zien en dat het zonde is om het als nog te onderbouwen
we hebben het allemaal gezien welke doden er vielen in Juli 2006
pi_45933780
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat de foto´s en video´s genoeg dingen laten zien en dat het zonde is om het als nog te onderbouwen
we hebben het allemaal gezien welke doden er vielen in Juli 2006
Ja leuk en aardig allemaal. Ik ken de geschiedenis van Israel en deels ben ik het daar met je eens.

MAAR waarom reageer jij altijd met oneliners en of een speculeren krantenbericht, zonder zelf iets onderbouwds er bij te zeggen?
pi_45933843
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef optifree het volgende:

[..]

Ja leuk en aardig allemaal. Ik ken de geschiedenis van Israel en deels ben ik het daar met je eens.

MAAR waarom reageer jij altijd met oneliners en of een speculeren krantenbericht, zonder zelf iets onderbouwds er bij te zeggen?
dat ben ik . zo ben ik
pi_45933944
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:13 schreef Meki het volgende:

[..]

dat ben ik . zo ben ik
Kun je ook begrijpen dat veel mensen zich zo aan je gaan ergeren? Want veel mensen vinden het fijn als jij ook met feiten aankomt zetten, inplaats van dat je er alleen om vraagt...terwijl je met oneliners je gelijk probeert te krijgen....Niet echt handig....

Kortom:
Ik raad je een cursus discuseren aan en doe dan gelijk wat aan je communicatieve vaardigheden en laat indien mogelijk je feiten kennis bijwerken...want je reageert mij op dit moment te simpel om je serieus te kunnen nemem...zelfs mijn zusje van 4 kan nog beter discusie voeren...

En met zinnen als "dat ben ik . zo ben ik"...Je bent wat je wilt zijn, menzen die werkelijk willen veranderen kunnen dat, mensen die alleen maar zeggen "zo ben ik"..of "ik wil veranderen" ne het niet menen, zullen geen stap verder komen in het leven. Het leven is je leren aanpassen aan anderen en hen zich aan jou laten aanpasssen, allemaal zonder geweld

Edit: pas als jij normaal gaat discusie voeren zal ik er weer een keer aandenken om met je in discusie te gaan...want dit is natuurlijk niets, het is ook niet verbazend dat je door veel mensen word uitgekost..alleen je manier van gedragen al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')