Lebanese businesses struggle to recoverquote:Donderdag start in Parijs een internationale conferentie over de wederopbouw van Libanon. Onder anderen Jacques Chirac, Condoleezza Rice, Ban ki Moon en Fouad Siniora zijn aanwezig
Hezbollah bedoel je...quote:Op maandag 22 januari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Lebanese businesses struggle to recover
UNITED NATIONS, Jan 21, 2007 (AFP) - UN chief Ban Ki-moon will set off Tuesday on his first foreign trip since taking office three weeks ago, to attend a Paris conference on Lebanon's reconstruction and an African Union summit centered on Darfur and Somalia.
Ban's first stop Wednesday will be Brussels, where he is to hold separate talks with European Union foreign policy chief Javier Solana, European Commission President Jose Manuel Barroso and the new president of the European Parliament, Hans-Gert Pottering.
http://www.france24.com/f(...)122-Lebanon-war.html
Te dom voor woorden dit
Israel heeft het verwoest en zij moeten het allemaal tot de laaste cent terugbetalen
Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
Israel heeft het verwoest en zij moeten het allemaal tot de laaste cent terugbetalen
Prima. Als Hezbollah Israel erkent en belooft Israel nooit meer aan te vallen dan is dat een koopje.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Stop maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.
Maar zij hebben geen duizenden mensen vermoord inclusief honderden kinderen of wel soms ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:35 schreef Konlewicz het volgende:
Hezbollah en Nasrallah zijn het ergste wat Libanon ooit is overkomen voor Christelijke, Druzische en Soennietische inwoners...
[url=]http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3355726,00.html[/url]
Heeft Israel dan 1000en mensen vermoord in Libanon ? Je doet aan geschiedvervalsing. Heb je niet dingen waar je je druk over moet maken hier in Nederland?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar zij hebben geen duizenden mensen vermoord inclusief honderden kinderen of wel soms ??
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Heeft Israel dan 1000en mensen vermoord in Libanon ? Je doet aan geschiedvervalsing. Heb je niet dingen waar je je druk over moet maken hier in Nederland?
Bron please , voordat je je hersenloze retoriek weer op het net slingert.
Nieuws? Ik zit er middenin. Ik volg vakken over internationale politiek en terrorisme. Ik heb dozijnen artikelen gelezen over het midden-oosten. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar jij schrijft hier dingen die helemaal niet bewezen kunnen worden. En Israel heeft helemaal geen duizenden mensen omgebracht. Jij volgt de ''lebanon officials'' die allerlei berichten over dode kinderen en burgers de wereld in slingerden. Vooral de propaganda was stuitend. Net zo goed van de kant van de Israeli's. Maar ga niet met die cijfers slingeren, die niet eens bewezen zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb jij het nieuws niet gevolgd in Juli 2006 ??
Herrinner jij nog de dag 31 Juli 2006 toen 60 kinderen in hun slaap werden vermoord ??
Herrinner jij nog het jaar 1982 ??
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Meki het volgende:
Jullie moeten je schamen ... diep schamen
jullie zijn niet menselijk
schaam jullie diep jullie hebben geen liefde voor onschuldige mensen of slachtoffers maar jullie hebben liefde voor Israel
schaam jullie schaam jullie
en dan nog terrorisme afkeuren . jullie steunen het juist . meten met 2 maten
diep triest
dat moeten zij niet doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Sjonnjoop het volgende:
opbouwen?
http://www.nrc.nl/buitenl(...)protesten_in_Libanon
Daar heb je gelijk in, maar wat vind je ervan dat ze, als Isreal geen doden veroorzaakt, het zelf maar doen, dat is niet echt heel erg constructief?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dat moeten zij niet doen
dat moet de dader doen Israel
jah zekerquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar wat vind je ervan dat ze, als Isreal geen doden veroorzaakt, het zelf maar doen, dat is niet echt heel erg constructief?
Z´n strijd tegen alles wat Westers is onderbouwen met cijfers is niet bepaald Meki´s sterkste kant..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Nieuws? Ik zit er middenin. Ik volg vakken over internationale politiek en terrorisme. Ik heb dozijnen artikelen gelezen over het midden-oosten. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Maar jij schrijft hier dingen die helemaal niet bewezen kunnen worden. En Israel heeft helemaal geen duizenden mensen omgebracht. Jij volgt de ''lebanon officials'' die allerlei berichten over dode kinderen en burgers de wereld in slingerden. Vooral de propaganda was stuitend. Net zo goed van de kant van de Israeli's. Maar ga niet met die cijfers slingeren, die niet eens bewezen zijn.![]()
Noem je Israel een westerse land ??quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:05 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Z´n strijd tegen alles wat Westers is onderbouwen met cijfers is niet bepaald Meki´s sterkste kant..![]()
![]()
Israel kent mensenrechten, sterker nog, er zijn hele bosjes palestijnse jongeren die zich laten arresteren omdat ze dan in de gevangenis een goede opleiding kunnen volgen, en voldoende te vreten krijgen, iets wat in de palestijnse gebieden niet lukt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Noem je Israel een westerse land ??
Wat raar Israel kent geen mensenrechten geen democratie schiet iedereen overhoop
Is dat een westerse land volgens jou ?
Dan had e rnu een grote muur om Beiroet gestaan zoals in bepaalde palestijnse gebieden!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Iran en Syrie niet hun best hadden gedaan de Hezbolla te ondersteunen en wapens te leveren, en daarmee het vredesproces en de PLO te saboteren was Libanon niet verwoest.
Onzin ik geloof er niks van -quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Israel kent mensenrechten, sterker nog, er zijn hele bosjes palestijnse jongeren die zich laten arresteren omdat ze dan in de gevangenis een goede opleiding kunnen volgen, en voldoende te vreten krijgen, iets wat in de palestijnse gebieden niet lukt.
De Hamas is mogelijk nog corrupter dan de voorganger regering, de Palestijnen hebben spijt als haren op hun hoofd dat ze Hamas gestemt hebben, Hamas heeft niets als ellende gebracht.
Nee hoor, er is geen eten omdat de palestijnen niet in staat zijn een economie op te bouwen omdat ze liever israel overal de schuld van geven en aanslagen plegen ipv wat op te bouwen en hard te werken. De palestijnen die dat wel willen hebben te lijden onder de door hun zelf gekozen terroristen regering.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin ik geloof er niks van -
Waarom denk je dat er geen eten is ?? Juist omdat Israel het tegenhoudt
Stop maar. Meki namelijk nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef _Qmars_ het volgende:
Dus ik weet wel waar ik het over heb.
quote:
Waar als dank daarvoor binnen de kortste keren weer woedende moslims op straat staan die oproepen dat EU en VS dood moeten...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:04 schreef dVTB het volgende:
Tot mijn grote verbijstering lees ik net dat de EU, VS en Saoedi-Arabië samen ruim 7,5 miljard euro gaan ophoesten voor Libanon. Landen die nergens iets mee te maken hebben, mogen nu financieel gaan opdraaien voor de acties van Hezbollah en oververhitte reactie van Israël.
idd, laat dat volk daar lekker creperen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar als dank daarvoor binnen de kortste keren weer woedende moslims op straat staan die oproepen dat EU en VS dood moeten...
Ik zou zeggen geef dat geld aan de Christenen in Libanon, om aan de Moslims te laten zien dat agressie niet beloond word, en je neutraal opstellen wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
idd, laat dat volk daar lekker creperen.
zou me een rotzorg zijn of israel dat terroristenland naar het jaar 0 bombardeerd, komt toch nooit goed met die lui.
Je denkt toch niet dat dat zo geinterpreteerd wordt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:49 schreef Viajero het volgende:
Ik zou zeggen geef dat geld aan de Christenen in Libanon, om aan de Moslims te laten zien dat agressie niet beloond word, en je neutraal opstellen wel.
Joh gek, die denken alleen maar dat het Westen hen hun levenswijze op willen dringen.quote:De Moslim reactie op (vul wat dan ook in) kan ik ook voorspellen: Agressie.
Natuurlijk niet. Moslims en nadenken. vandaar ook die agressie. Zie je vaker bij kleine kinderen die niet kunnen winnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat zo geinterpreteerd wordt?
Die denken helemaal niet. Die word door de Ayatollah/Mullah verteld wat ze moeten denken.quote:[..]
Joh gek, die denken alleen maar dat het Westen hen hun levenswijze op willen dringen.
Je bent niet iemand van de nuance he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:06 schreef Viajero het volgende:
Natuurlijk niet. Moslims en nadenken. vandaar ook die agressie. Zie je vaker bij kleine kinderen die niet kunnen winnen.
Die denken helemaal niet. Die word door de Ayatollah/Mullah verteld wat ze moeten denken.
En wat maakt dat jou? Stalin?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef Sklasse het volgende:
Israel, de nieuwe nazi van deze tijd
Je onderschrift zegt al hoe vriendelijk jij bent: "DoWn met jou !!"quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef Sklasse het volgende:
sshquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:23 schreef dehero het volgende:
[..]
Je onderschrift zegt al hoe vriendelijk jij bent: "DoWn met jou !!"![]()
Een mocrootje dat fan is van Hezbolla, en zich Sklasse noemt, een kansloze rukker dus die door de eerste de beste al quida headhunter wordt omgepraat in de moskee en er dan helemaal voor gaat omdat ie eindelijk een doel in zijn leven heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
sshhet is de moslim fundi van fok, hij weet waar je huis woont je weet
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:19 schreef Sklasse het volgende:
Ik word al bang.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
sshhet is de moslim fundi van fok, hij weet waar je huis woont je weet
Dat weten de meeste moslims niet als ze het over Israël hebben...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:57 schreef 1603 het volgende:
[..]
je hebt geen idee waar je over praat joh... wedden dat je er nog nooit geweest bent? wel? des te erger ...
![]()
Yup, ik zag het op het nieuws, Hezbolla is weer bezig, ze willen van het zittende kabinet af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Thorical het volgende:
Ik zou alleen nog ff wachten met het uitgeven van alle ingezamelde fondsen.
Volgens mij vliegen ze elkaar op dit moment in de haren.
Ik hoop dat deze gekte niet uit de hand gaat lopen.
Ik vraag mij toch af waarom die gasten zo agressief zijn...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Yup, ik zag het op het nieuws, Hezbolla is weer bezig, ze willen van het zittende kabinet af.
Al vertraagt het de wederopbouw, er zijn weer volop rellen in Beirut![]()
jou maakt dat niks uitquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou? Stalin?
en wat ben jij Pro-Israel en Anti-kinderenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:02 schreef A_L_N_F het volgende:
ah gossi, meki plaatst aan gort geschoten kindertjes?
grappig, het zijn juist de palestijnen die bewust israelische burgerdoelen beschieten en de palestijnse kindertjes als menselijk schild gebruiken...
kinderen zijn altijd het slachtoffer, zowel aan de palestijnse kant als de israelische.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:03 schreef Meki het volgende:
[..]
en wat ben jij Pro-Israel en Anti-kinderen
als je pro Israel bent kom je altijd met die bullshit
kijk eens naar je hart en die zegt aan welke kant je moet staan
aan israel of aan de kinderen
Wat is er? Heb ik je billenmaatje beledigt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
jou maakt dat niks uit
je liefde voor Israel is niks te voortestellen met de liefde voor slachtoffers van de barbaarse terroristische aanslagen van de nazi Israelische terroristische organisatie
* Weg - we zijn hier geen rotten.com *
![]()
![]()
http://www.back-to-iraq.com/archives/2007/01/beirut_in_flames.phpquote:BEIRUT — If there was any question whether Hezbollah was in control of the situation here following the violence of Tuesday, the fighting today should convince those that it is not, and the situation is about to be seriously out of control.
To back up a little, Tuesday’s violence seemed to shock even the leaders of Hezbollah, both because its Aounists and Amal allies behaved like hooligans, but also because the followers of Saad Hariri and Samir Geagea refused to back down and matched slogan with slogan, stick with stick, stone with stone.
At one neighborhood in Beirut, where the fighting was fiercest, the largely Sunni supporters of al-Mustaqbal chanted their support for America (in response to the chants of “Iran! Iran!” and “Bashar! Syria!” by Amal supporters across the street.) They also, bizarrely, hoisted a poster of Saddam Hussein, indicating that the Sunni-Shi’a conflict from Iraq has poisoned the atmosphere in Lebanon now, too.
This is about to be a full-on sectarian clash between Sunnis and Shi’a and within the Christian community.
That’s why Hezbollah and its allies called off their strike after a day, despite many promises by the men on the street I saw who said they would continue the strike “for days,” if necessary.
“Do you not think Hezbollah loves Lebanon?” asked Bilal, a Hezbollah supporter I spoke with as his compatriots burned a car to block the road leading the airport. “Of course we do, which is why we are prepared to stay out here for days, weeks.”
More ominously, today’s violence shows that Hezbollah no longer controls the opposition movement it created. Months of animosity over the war, the parliamentary paralysis and calls for changing the government has hardened positions among the Sunni, who increasingly see the Shi’a as responsible for last summer’s war and more loyal to Iran than to Lebanon. In short, the Shi’ite militant group has pushed its political opponents too far.
Already this has spread beyond the capital. The Lebanese Army has been deployed to Chtoura and Baalbak in the Bekaa and there are as yet unconfirmed reports that the road to old road to Sidon has been closed. By whom, we don’t know.
Four people are dead and at least 25 injured and while this flare-up might be contained, the next one appears inevitable. And next time it won’t be fought with sticks and stones.
Israel natuurlijk, als ik ergens ontzag voor heb is het wel ouderdom.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:03 schreef Meki het volgende:
aan israel of aan de kinderen
Bedoel je de regering of de bevolking?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:
Libanon moet als de sodemieter uit de invloedsfeer van Iran en Syrie zien te komen, anders valt er gewoon niks te bouwen daar. Ik heb zelf het idee dat Libanon het liefst af wil van Hezbollah, misschien dat ze dat nu gaat lukken met hulp van de Amerikanen. Het zou de regio in ieder geval een stuk stabieler maken als Hezbollah geen factor meer zou zijn in zuid Libanon
de laaste is echter propoganda van Israelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:08 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
kinderen zijn altijd het slachtoffer, zowel aan de palestijnse kant als de israelische.
elk schrammetje aan een kind komt israel internationaal rauw op het bord vallen terwijl palestijnse terroristen bewust burgerdoelen opblazen en zich verschuilen in woonwijken, dichtbij of in ziekenhuizen en nabij weerloze burgers.
de laatste 2 jaar heeft israel duidelijk laten zien dat ze wou onderhandelen en ze trok zich terug.
de palestijnen echter bleven door terroriseren waardoor recentelijk palestina weer 50 jaar terug in de tijd is gebombardeerd, eigen schuld.
wie ?? wie is me maat ?? de kinderen en slachtoffers zijn mijn matenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er? Heb ik je billenmaatje beledigt?
USA moet met direct beginnen van het steunen van Israelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:
Libanon moet als de sodemieter uit de invloedsfeer van Iran en Syrie zien te komen, anders valt er gewoon niks te bouwen daar. Ik heb zelf het idee dat Libanon het liefst af wil van Hezbollah, misschien dat ze dat nu gaat lukken met hulp van de Amerikanen. Het zou de regio in ieder geval een stuk stabieler maken als Hezbollah geen factor meer zou zijn in zuid Libanon
Freudiaans.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
USA moet met direct beginnen van het steunen van Israel
Nu nog integreren en goed Nederlands leren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
een ding kan hier bijna niemand die moeten dat nog allemaal lerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:52 schreef dehero het volgende:
[..]
Nu nog integreren en goed Nederlands leren.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee het moet zijnquote:
Dat is het al sinds het begin van de eeuw.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef Drugshond het volgende:
Dat land is op dit moment toneel van een interne machtstrijd.
Kun je die map ook verklaren ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:40 schreef Konlewicz het volgende:
Gaza laait overigens weer op... wat een ontzettende ghettoslum is het daar toch zeg...
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Turkic_language_map3.PNG
Dat komt over en weer wel vaker voor.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef buachaille het volgende:
Kwam toevallig nog een filmpje tegen over een "palestijnse" moslim die het helemaal gehad heeft met Allah en is bekeerd tot het ChristendomDeze verhalen worden zorgvuldig vermeden door de hollandse pers, kijk dus maar eens naar de andere zijde van de medaille.
http://www.youtube.com/watch?v=jyhmEUKvJJQ
De Palestijnse burger heeft inderdaad erg zwaar te lijden onder de interne warlord-factiestrijd.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Palestijnen waren vandaag weer eens druk zich elkaar af te maken, strijd om de macht tussen de verschillende fracties.
Natuurlijk hebben die kinderen het helemaal over zichzelf afgeroepen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef franske19 het volgende:
25 doden al weer. Doen ze goed daar. En het is hen eigen domme schuld, een terroristische organisatie als regering kiezen.![]()
En? Gaat Amerika nu foei zeggen tegen Israel?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Meki het volgende:
zo 28 jan 2007, 10:13
'Israël schond wapenwetgeving
VS door inzet clusterbommen'
WASHINGTON - Israël heeft door het gebruik van Amerikaanse clusterbommen in Libanon mogelijk de wapenwetgeving van de Verenigde Staten geschonden. Dat heeft The New York Times zondag gemeld op gezag van functionarissen bij de Amerikaanse ministeries van Buitenlandse Zaken en Defensie. De krant berichtte dat het Witte Huis het Congres maandag zal informeren dat Israël in Libanon vermoedelijk over de schreef is gegaan.
vooroordelen ??quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
En? Gaat Amerika nu foei zeggen tegen Israel?
Je kan je beter eens druk maken om je Arabische vrindjes die elkaar vanwege macht en geld afmaken...
En jij moet je oogkleppen eens afzetten en de realiteit onder ogen willen zien!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
vooroordelen ??
jij moet je drukker maken om de slachtoffers
daar loopt al een apart topic over (gek genoeg), ook geopend door Meki...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:21 schreef dehero het volgende:
Hier nog een bericht over hoe jullie meeleven met slachtoffers...
http://www.nu.nl/news/959(...)n_Eilat_(video).html
En de palestijnen houden zich natuurlijk keurig aan elke wet en internationale afspraken.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Meki het volgende:
zo 28 jan 2007, 10:13
'Israël schond wapenwetgeving
VS door inzet clusterbommen'
WASHINGTON - Israël heeft door het gebruik van Amerikaanse clusterbommen in Libanon mogelijk de wapenwetgeving van de Verenigde Staten geschonden. Dat heeft The New York Times zondag gemeld op gezag van functionarissen bij de Amerikaanse ministeries van Buitenlandse Zaken en Defensie. De krant berichtte dat het Witte Huis het Congres maandag zal informeren dat Israël in Libanon vermoedelijk over de schreef is gegaan.
Jah dat is ook waarquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:18 schreef Roi het volgende:
Activisten noemen ze dat tegenwoordig..
Waarom moet je die massamoorden nou gaan verdedigen ??quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef 1603 het volgende:
[..]
En de palestijnen houden zich natuurlijk keurig aan elke wet en internationale afspraken.![]()
Omdat het alleen zo kan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef optifree het volgende:
Meki, waarom antwoord jij alleen met oneliners...of met een klein stukje tekst uit andere nieuwsberichten?
En dit ook gewoon in al je topics...terwijl andere mensen wel moeite doen om iets goed onderbouwd uit te leggen?
Waarom kan het alleen zo? Leg dat eens uit...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het alleen zo kan.
Juist tegen Israel heb je alleen zo´n antwoorden nodig
omdat de foto´s en video´s genoeg dingen laten zien en dat het zonde is om het als nog te onderbouwenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef optifree het volgende:
[..]
Waarom kan het alleen zo? Leg dat eens uit...
Ja leuk en aardig allemaal. Ik ken de geschiedenis van Israel en deels ben ik het daar met je eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat de foto´s en video´s genoeg dingen laten zien en dat het zonde is om het als nog te onderbouwen
we hebben het allemaal gezien welke doden er vielen in Juli 2006
dat ben ik . zo ben ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig allemaal. Ik ken de geschiedenis van Israel en deels ben ik het daar met je eens.
MAAR waarom reageer jij altijd met oneliners en of een speculeren krantenbericht, zonder zelf iets onderbouwds er bij te zeggen?
Kun je ook begrijpen dat veel mensen zich zo aan je gaan ergeren? Want veel mensen vinden het fijn als jij ook met feiten aankomt zetten, inplaats van dat je er alleen om vraagt...terwijl je met oneliners je gelijk probeert te krijgen....Niet echt handig....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |