abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45934226
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef optifree het volgende:

[..]

Kun je ook begrijpen dat veel mensen zich zo aan je gaan ergeren? Want veel mensen vinden het fijn als jij ook met feiten aankomt zetten, inplaats van dat je er alleen om vraagt...terwijl je met oneliners je gelijk probeert te krijgen....Niet echt handig....

Kortom:
Ik raad je een cursus discuseren aan en doe dan gelijk wat aan je communicatieve vaardigheden en laat indien mogelijk je feiten kennis bijwerken...want je reageert mij op dit moment te simpel om je serieus te kunnen nemem...zelfs mijn zusje van 4 kan nog beter discusie voeren...

En met zinnen als "dat ben ik . zo ben ik"...Je bent wat je wilt zijn, menzen die werkelijk willen veranderen kunnen dat, mensen die alleen maar zeggen "zo ben ik"..of "ik wil veranderen" ne het niet menen, zullen geen stap verder komen in het leven. Het leven is je leren aanpassen aan anderen en hen zich aan jou laten aanpasssen, allemaal zonder geweld

Edit: pas als jij normaal gaat discusie voeren zal ik er weer een keer aandenken om met je in discusie te gaan...want dit is natuurlijk niets, het is ook niet verbazend dat je door veel mensen word uitgekost..alleen je manier van gedragen al
ook al kotsen ze me uit
ik ga voor en blijf strijden voor de slachtoffers
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:41:40 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45934468
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:

[..]

ook al kotsen ze me uit
Er vallen op het moment veel palestijnse slachtoffers door palestijns geweld, waarom heb je het daar niet over.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45937528
weg naar de vrede heet dit topic ik denk toch echt dat het aanpast moet worden.
Hamas of Fatah moord het meest lijkt me beter.
pi_45937652
Hamas: 25 doden
Fatah: 38 doden
Burgers: 28 doden ( 6 kinderen!)
305 gewond
Vele huizen van leden verwoest, openbare orde verstoord.

blijf jij maar lekker strijden voor de slachtoffers, meki
Present.
pi_45938093
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:

[..]

ook al kotsen ze me uit
....En nu reageer je dus niet eens op de inhoud, maar alleen dat je wilt blijven strijden...

Het klinkt alsof je aan X-Factor meedoet, heel erg slecht bent en dus afgewezen word, maar nog wel even moet laten weten hoe goed je wel niet bent....en dus dat zij een fout maken door je er uit te gooien en dat je door zal blijven gaan om goed te worden... (zoals Roef en Mariam bijvoorbeeld).....Het is een duidelijk punt dat mensen niet weten wanneer ze iets wel of niet kunnen.

Het positieve is wel dat je blijft volhouden, echter blijf je naar mijn idee te lang volhouden....je zult nooit aan de argumenten van andere toegeven omdat het niet in je eigen denkbeeld past....Heel triest....Je zult pas goed worden op het moment dat jij in staat bent om met argumenten je eigen standpunt te ondersteunen, tot die tijd blijf je een schreeuwlelijkerd.

En het zal mij niet verbazen als je nu weer iets gaat zeggen, want compleet niet op dit verhaal aansluit in een één of andere gare oneliner... (Wat volgens mij ook de reden is dat je geen mod bent/wordt, en vaak niet serieus genomen zult worden, je komt gewoon niet met argumenten. Die moeten de mensen bij jou altijd zelf zoeken...en zo werkt het niet...maar goed, ik hoop voor je dat het je duidelijk word, al heb ik sterk mijn twijfels of jij ooit dat niveau zou kunnen bereiken )

Edit: Dit was de laatste offtopic.

Ontopic:
Het hele gedoe met Israel klopt niet, want er staat mij iets van bij dat het land altijd van de Palestijnen is geweest totdat het werd opgeeist door Israeliers....Het is in iedergeval een heel krom verhaal.

Maar beide zijn het geen lieverdjes en qua slachtoffers zal het niet veel uitmaken waarschijnlijk...
  maandag 5 februari 2007 @ 15:26:02 #106
21467 franske19
Hit the deck!
pi_46008646
http://haaretz.com/hasen/spages/822090.html

UNIFIL en het Libanese leger zijn niet erg goed bezig.
  maandag 5 februari 2007 @ 16:17:49 #107
111528 Viajero
Who dares wins
pi_46010327
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:38 schreef optifree het volgende:

[..]

Ontopic:
Het hele gedoe met Israel klopt niet, want er staat mij iets van bij dat het land altijd van de Palestijnen is geweest totdat het werd opgeeist door Israeliers....Het is in iedergeval een heel krom verhaal.

Maar beide zijn het geen lieverdjes en qua slachtoffers zal het niet veel uitmaken waarschijnlijk...
Het land is nog nooit van de Palestijnen geweest. Het viel onder verschillende Arabische dynastieen, toen de Ottomanen en daarna de Britten. In 1948 gingen de Britten weg en werd door de VN de onafhankelijke staten Israel (Joods) en Palestina (Arabisch) gesticht. De Arabieren acepteerden dat niet, en vielen Israel aan. Het lukte ze niet om Israel te veroveren, maar Egypte veroverde Gaza en Jordanie veroverde de Westbank. Deze gebieden werden direct Judenrein gemaakt. Tegen de bezetting van Palestina door Egypte en Jordanie was nauwelijks protest.

De haat tegen Israel is vooral antisemitisch. Bezetting door andere Arabieren is ok, door Joden is een grote schande.

It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_46022688
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er vallen op het moment veel palestijnse slachtoffers door palestijns geweld, waarom heb je het daar niet over.

Ik heb het sowieso daarover
maar kijk eerst naar jezelf
pi_46026174
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb het sowieso daarover
ahahahhahahahah grap vd dag !!
pi_46026296
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Zegt Meki...
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:48:32 #111
21467 franske19
Hit the deck!
pi_46090797
Lees net dat Libanese troepen het vuur opende op Israelische troepen die langs de grens (op Israelisch grondgebied) naar explosieven zochten. Hierop heeft Israel het vuur beantwoord en zijn er gewonden gevallen onder de Libanese troepen.

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1170359807497&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

[ Bericht 33% gewijzigd door franske19 op 07-02-2007 23:54:07 (linkje vergessen) ]
pi_46097930
en natuurlijk schendt Israel weer de luchtruim van Libanon
pi_46098169
(Novum/AP) - Israël heeft het recht om Hezbollah met geweld aan te pakken. Dat heeft de Israëlische minister van defensie Amir Peretz woensdag gezegd. Hij beschuldigde Syrië ervan de herbewapening van de Libanese beweging toe te staan en zei dat Israël het recht heeft om de bedreiging die daarvan uitgaat te bestrijden.

Israël claimde een paar dagen geleden dat Hezbollah recentelijk vier bommen plaatste in Noord-Israël. Hezbollah ontkende, maar de beschuldiging zorgde voor spanningen aan de Libanees-Israëlische grens: verboden terrein voor Hezbollah-strijders onder het vredesverdrag dat een einde maakte aan de oorlog met Israël van afgelopen zomer. Peretz zei dat de ontdekking van de bommen aantoont hoezeer de situatie momenteel op scherp staat.

Israel dreigt weer met bloedvergieten tegen de burgers
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:56:23 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46098770
Meki
Waarom geef je geen aandacht aan het feit dat op het moment vooral de palestijen onder elkaar bezig zijn elkaar af te maken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_46098879
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef Meki het volgende:

Israel dreigt weer met bloedvergieten tegen de burgers
Leer eens lezen!
Er staat: "Israël heeft het recht om Hezbollah met geweld aan te pakken. Dat heeft de Israëlische minister van defensie Amir Peretz woensdag gezegd."

Hezbollah = terroristen = eigen schuld als ze aangepakt worden door Israël.
pi_46126099
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki
Waarom geef je geen aandacht aan het feit dat op het moment vooral de palestijen onder elkaar bezig zijn elkaar af te maken?
dat is machtstrijd tussen 2 politieke partijen . no democratie
en ze zijn allang opgehouden daarmee .
en de personen die dat doen zijn slechte mensen net als Israel

Maar ik zie jou niet de barbaarse Israel afkeuren. die duizenden doden op hun geweten hebben
pi_46126119
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef dehero het volgende:

[..]

Leer eens lezen!
Er staat: "Israël heeft het recht om Hezbollah met geweld aan te pakken. Dat heeft de Israëlische minister van defensie Amir Peretz woensdag gezegd."

Hezbollah = terroristen = eigen schuld als ze aangepakt worden door Israël.
Israel heeft helemaal geen recht met geweld de burgers aan te pakken .

Israel = Terroristen
pi_46130701
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel = Terroristen
Islam = Terrorisme
pi_46130706
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Israel = Terroristen
Israël gaat geen burgers aanpakken, ze gaan hezbollah aanpakken.

Oh ja, hamas en fatah slachten elkaar nog steeds af hoor.
Jammer dat jij niet weet wat er in het midden oosten speelt...
pi_46131913
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:19 schreef buachaille het volgende:

[..]

Islam = Terrorisme

en Jodendom en Christendom ??
pi_46132345
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Meki het volgende:

[..]
en Jodendom en Christendom ??
Daar mag jij wat over zeggen, ik zeg alleen dat Islam terrorisme is.
pi_46132361
die zijn erger dan terrorisme
pi_46132434
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Meki het volgende:
Jij snapt veel dingen nog niet hè?
Hoeveel zelfmoordaanslagen worden er gepleegd door Joden en Christenen?
Juist...geen één!
Maar ja, jij weet dit vast ook wel weer te verdraaien in jouw Meki wereld...
pi_46132452
quote:
Dat zal wel mee vallen, anders zouden de inwoners van de islamitische staten niet zo dromen van verhuizing naar landen onder christelijk of joods bestuur.
pi_46132780
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:40 schreef dehero het volgende:

[..]

Jij snapt veel dingen nog niet hè?
Hoeveel zelfmoordaanslagen worden er gepleegd door Joden en Christenen?
Juist...geen één!
Maar ja, jij weet dit vast ook wel weer te verdraaien in jouw Meki wereld...
Martelaaroperaties in Palestina hebben niks te maken met terrorisme. Dat is gewoon verzet tegen de Joodse Zionistische terreur en agressie. Joden pakken het gelijk grondiger aan die gooien huizen en dorpen plat net als de Christenen Amerikanen in Afghanistan en Irak. En zolang ze daar mee door gaan zal de liefde voor de shaheed operaties in Israel en waar dan ook nog meer vooral blijven doorgaan.
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
pi_46132897
quote:
Dit is dan voor jou nog wel een leuk onderzoekje:
quote:
In de landen met een islamitische meerderheid zijn anti-Joodse sentimenten zeer sterk aanwezig (Jordanië 98%, Egypte 97%); onder de Europese moslims zijn deze wat minder, maar ook hier denkt een meerderheid in zowel Duitsland, Spanje als Groot-Brittannië negatief over joden; alleen moslims in Frankrijk zeggen in grote meerderheid positief te staan tegenover zowel christenen als Joden. Overigens denkt een meerderheid van alle onderzochte Europese moslims positief over christenen. Ook in hun mening over westerlingen in het algemeen zijn Europese moslims positiever dan die in landen met een islamitische meerderheid, met uitzondering van Britse moslims, die erg negatief over het westen denken.
bron: http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=178
pi_46132955
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:53 schreef Hurricane1 het volgende:

[..]

Martelaaroperaties in Palestina hebben niks te maken met terrorisme. Dat is gewoon verzet tegen de Joodse Zionistische terreur en agressie. Joden pakken het gelijk grondiger aan die gooien huizen en dorpen plat net als de Christenen Amerikanen in Afghanistan en Irak. En zolang ze daar mee door gaan zal de liefde voor de shaheed operaties in Israel en waar dan ook nog meer vooral blijven doorgaan.
Martelaars

In Nederland heb je ook van die arme stakkers, die gooien zich hier voor de trein. In In palestina zijn ze geliefd bij de islamitische terreuroperaties door ze in te zetten tegen israelische vrouwen en kinderen. En dan zeiken als israel een paar huizen platbombardeert
pi_46133535
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Martelaars

In Nederland heb je ook van die arme stakkers, die gooien zich hier voor de trein. In In palestina zijn ze geliefd bij de islamitische terreuroperaties door ze in te zetten tegen israelische vrouwen en kinderen. En dan zeiken als israel een paar huizen platbombardeert
En dan die Joden weer zeiken als iemand daar voor wraak neemt. In een bus, pizzaria of weet ik veel waar.

Wat in Nederland gebeurt is zelfmoord dat is verboden in Islam, wat in bezet Palestina gebeurt zijn martelaaroperaties tegen de Zionistische vijand dat is geen zeflmoord.

Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo, maar dat hoeft ook niet want de Palestijnen hebben God aan hun zijde en dus zullen zij overwinnen, niet door praten en onderhandelen maar door het bloed van de martelaren.
pi_46133710
quote:
Great jubilation in the Palestinian street
Feb 8, 2007, 23:14

Occupied Jerusalem - As soon as the news of the agreement reached between Hamas and Fatah to form a national unity government, Palestinians living in the West Bank and the Gaza Strip started celebrating the occasion.

Hamas and Fatah leaders meeting in Makkah on Thursday signed an agreement to form a national unity government and to rebuild the P.L.O.

Palestinians breathed a sigh of relief upon hearing the news of the accord hoping that this would put an end to the specter of civil war which has engulfed the Palestinian street over the past few months.

The Aqsa satellite television reported that Fatah activists and members of the Interior Ministry's Executive Force were celebrating together signaling an end to the tension that existed between the two parties before the agreement.

The footage of another demonstration in the city of Gaza showed the green flags of Hamas flying next to the yellow flags of Fatah and activists of both factions were chanting slogans in support of the Aqsa Mosque.
pi_46133740
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:21 schreef Hurricane1 het volgende:

[..]

En dan die Joden weer zeiken als iemand daar voor wraak neemt. In een bus, pizzaria of weet ik veel waar.

Wat in Nederland gebeurt is zelfmoord dat is verboden in Islam, wat in bezet Palestina gebeurt zijn martelaaroperaties tegen de Zionistische vijand dat is geen zeflmoord.

Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo, maar dat hoeft ook niet want de Palestijnen hebben God aan hun zijde en dus zullen zij overwinnen, niet door praten en onderhandelen maar door het bloed van de martelaren.
De joden hebben ook de grote en machtige God aan hun zeide , die de weg , de waarheid en het leven is.
pi_46134025
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:21 schreef Hurricane1 het volgende:

[..]

De teifus ik wist niet dat er ook zulke idioten in Nederland rond liepen
pi_46134210
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat je je laat om brengen omwille van je geloof. Dan spoor je toch niet.
pi_46134219
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:30 schreef feessie het volgende:

[..]

De joden hebben ook de grote en machtige God aan hun zeide , die de weg , de waarheid en het leven is.
Ehhh...dat is een uitspraak van Jezus uit het nieuwe testament hoor, en de Joden hebben geen nieuw testament...
Altijd fijn om te weten waar je over praat.
pi_46134272
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef dehero het volgende:

[..]

Ehhh...dat is een uitspraak van Jezus uit het nieuwe testament hoor, en de Joden hebben geen nieuw testament...
Altijd fijn om te weten waar je over praat.
Er zijn ook belijdende Mesiaanse joden hoor..
pi_46134397
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef buachaille het volgende:

[..]

Sterker nog zelfs een TBS spoedcursus kan er nix aan doen. Niet dat ie dan niet vrij zou rondlopen......

Tsja ach wat wil je als het uitschot uit mosli landen min of meer zichzelf verbannen heeft in hun eigen land. Dit vanwege hun zeer extreme opvatingen salafisme etc.

Dan ligt het wel heel erg voor de hand om het maar in het buitenland te proberen.
pi_46134696
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:49 schreef feessie het volgende:

[..]

Er zijn ook belijdende Mesiaanse joden hoor..
Klopt, maar dat woordje Messiaanse maakt het verschil.
pi_46134781
dat bedoelde ik ook zijn we nu weer vriendjes?
pi_46135218
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef feessie het volgende:
dat bedoelde ik ook zijn we nu weer vriendjes?
Big friends forever.

Kijk Meki, zo communiceer je met elkaar zonder gelijk een zelfmoordaanslag te plegen.
pi_46140701
Nog eentje van de World Press Photo's: http://www.worldpressphoto.com/index.php?option=com_photogallery&task=view&id=831&Itemid=146&bandwidth=high

Niet kijken als je een gevoelige natuur hebt.
pi_46140759
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef buachaille het volgende:
Nog eentje van de World Press Photo's: http://www.worldpressphoto.com/index.php?option=com_photogallery&task=view&id=831&Itemid=146&bandwidth=high

Is dat de IDF ? Of Hamas?
pi_46141134
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef buachaille het volgende:

Zit jij soms ook op Marokko.nl te posten?
pi_46141320
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Hurricane1 het volgende:

[..]

Zit jij soms ook op Marokko.nl te posten?
Nee, die site bezoek ik niet. Waarom, is die link ook daar gepost?
pi_46141339
Ja
pi_46141358
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:20 schreef Hurricane1 het volgende:
Ja
Maar?
pi_46141447
Maar ik weet niet misschien is buachaille daar wel ook lid en ook hier de zelfde foto geplaats hebben
pi_46141515
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef Hurricane1 het volgende:
Maar ik weet niet misschien is buachaille daar wel ook lid en ook hier de zelfde foto geplaats hebben
Geloof me, ik ben geen lid op marocco.nl
pi_46158243
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:57 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dit is dan voor jou nog wel een leuk onderzoekje:
[..]

bron: http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=178
ik kijk er niet op na hun barbaarse aanvallen op burgers
denk je dat die mensen Israel gaan lief vinden ofzp
pi_46250552
quote:
Egyptian MP: Nothing will work with Israel except nuclear bomb
By The Associated Press

Israeli excavations near the Al-Aqsa Mosque in Jerusalem sparked angry reactions on Monday from Egyptian parliament members, including one who said only a nuclear bomb could stop Israel.

The excavations, which aim to salvage artefacts before construction of a pedestrian bridge leading to the complex also sacred to Jews, have angered many Muslims who fear the work will harm the foundations of al-Aqsa mosque. Israel says the holy places will not be harmed.

"That cursed Israel is trying to destroy al-Aqsa mosque," Mohammed el-Katatny of President Hosni Mubarak's National Democratic Party (NDP) told a heated parliament session held to discuss the Israeli digging.

Advertisement

"Nothing will work with Israel except for a nuclear bomb that wipes it out of existence," he said.
Haaretz

Een bom op Israel gooien zodat het vernietigd wordt, dat zal helpen om die moskee te beschermen !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46251054
quote:
Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo,
Maar wel de wil. Daarom kost het ze ook zo veel kopzorgen om een bus op te blazen .
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')