ook al kotsen ze me uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef optifree het volgende:
[..]
Kun je ook begrijpen dat veel mensen zich zo aan je gaan ergeren? Want veel mensen vinden het fijn als jij ook met feiten aankomt zetten, inplaats van dat je er alleen om vraagt...terwijl je met oneliners je gelijk probeert te krijgen....Niet echt handig....
Kortom:
Ik raad je een cursus discuseren aan en doe dan gelijk wat aan je communicatieve vaardigheden en laat indien mogelijk je feiten kennis bijwerken...want je reageert mij op dit moment te simpel om je serieus te kunnen nemem...zelfs mijn zusje van 4 kan nog beter discusie voeren...
En met zinnen als "dat ben ik . zo ben ik"...Je bent wat je wilt zijn, menzen die werkelijk willen veranderen kunnen dat, mensen die alleen maar zeggen "zo ben ik"..of "ik wil veranderen" ne het niet menen, zullen geen stap verder komen in het leven. Het leven is je leren aanpassen aan anderen en hen zich aan jou laten aanpasssen, allemaal zonder geweld![]()
Edit: pas als jij normaal gaat discusie voeren zal ik er weer een keer aandenken om met je in discusie te gaan...want dit is natuurlijk niets, het is ook niet verbazend dat je door veel mensen word uitgekost..alleen je manier van gedragen al
Er vallen op het moment veel palestijnse slachtoffers door palestijns geweld, waarom heb je het daar niet over.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al kotsen ze me uit
ik ga voor en blijf strijden voor de slachtoffers
....En nu reageer je dus niet eens op de inhoud, maar alleen dat je wilt blijven strijden...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al kotsen ze me uit
ik ga voor en blijf strijden voor de slachtoffers
Het land is nog nooit van de Palestijnen geweest. Het viel onder verschillende Arabische dynastieen, toen de Ottomanen en daarna de Britten. In 1948 gingen de Britten weg en werd door de VN de onafhankelijke staten Israel (Joods) en Palestina (Arabisch) gesticht. De Arabieren acepteerden dat niet, en vielen Israel aan. Het lukte ze niet om Israel te veroveren, maar Egypte veroverde Gaza en Jordanie veroverde de Westbank. Deze gebieden werden direct Judenrein gemaakt. Tegen de bezetting van Palestina door Egypte en Jordanie was nauwelijks protest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:38 schreef optifree het volgende:
[..]
Ontopic:
Het hele gedoe met Israel klopt niet, want er staat mij iets van bij dat het land altijd van de Palestijnen is geweest totdat het werd opgeeist door Israeliers....Het is in iedergeval een heel krom verhaal.![]()
Maar beide zijn het geen lieverdjes en qua slachtoffers zal het niet veel uitmaken waarschijnlijk...
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er vallen op het moment veel palestijnse slachtoffers door palestijns geweld, waarom heb je het daar niet over.
ahahahhahahahah grap vd dag !!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso daarover
maar kijk eerst naar jezelf
Leer eens lezen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef Meki het volgende:
Israel dreigt weer met bloedvergieten tegen de burgers
dat is machtstrijd tussen 2 politieke partijen . no democratiequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki
Waarom geef je geen aandacht aan het feit dat op het moment vooral de palestijen onder elkaar bezig zijn elkaar af te maken?
Israel heeft helemaal geen recht met geweld de burgers aan te pakken .quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef dehero het volgende:
[..]
Leer eens lezen!
Er staat: "Israël heeft het recht om Hezbollah met geweld aan te pakken. Dat heeft de Israëlische minister van defensie Amir Peretz woensdag gezegd."
Hezbollah = terroristen = eigen schuld als ze aangepakt worden door Israël.
Islam = Terrorismequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft helemaal geen recht met geweld de burgers aan te pakken .
Israel = Terroristen
Israël gaat geen burgers aanpakken, ze gaan hezbollah aanpakken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft helemaal geen recht met geweld de burgers aan te pakken .
Israel = Terroristen
quote:
Daar mag jij wat over zeggen, ik zeg alleen dat Islam terrorisme is.quote:
Jij snapt veel dingen nog niet hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Meki het volgende:
die zijn erger dan terrorisme
Dat zal wel mee vallen, anders zouden de inwoners van de islamitische staten niet zo dromen van verhuizing naar landen onder christelijk of joods bestuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Meki het volgende:
Martelaaroperaties in Palestina hebben niks te maken met terrorisme. Dat is gewoon verzet tegen de Joodse Zionistische terreur en agressie. Joden pakken het gelijk grondiger aan die gooien huizen en dorpen plat net als de Christenen Amerikanen in Afghanistan en Irak. En zolang ze daar mee door gaan zal de liefde voor de shaheed operaties in Israel en waar dan ook nog meer vooral blijven doorgaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:40 schreef dehero het volgende:
[..]
Jij snapt veel dingen nog niet hè?
Hoeveel zelfmoordaanslagen worden er gepleegd door Joden en Christenen?
Juist...geen één!
Maar ja, jij weet dit vast ook wel weer te verdraaien in jouw Meki wereld...![]()
Dit is dan voor jou nog wel een leuk onderzoekje:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Meki het volgende:
bron: http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=178quote:In de landen met een islamitische meerderheid zijn anti-Joodse sentimenten zeer sterk aanwezig (Jordanië 98%, Egypte 97%); onder de Europese moslims zijn deze wat minder, maar ook hier denkt een meerderheid in zowel Duitsland, Spanje als Groot-Brittannië negatief over joden; alleen moslims in Frankrijk zeggen in grote meerderheid positief te staan tegenover zowel christenen als Joden. Overigens denkt een meerderheid van alle onderzochte Europese moslims positief over christenen. Ook in hun mening over westerlingen in het algemeen zijn Europese moslims positiever dan die in landen met een islamitische meerderheid, met uitzondering van Britse moslims, die erg negatief over het westen denken.
Martelaarsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:53 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Martelaaroperaties in Palestina hebben niks te maken met terrorisme. Dat is gewoon verzet tegen de Joodse Zionistische terreur en agressie. Joden pakken het gelijk grondiger aan die gooien huizen en dorpen plat net als de Christenen Amerikanen in Afghanistan en Irak. En zolang ze daar mee door gaan zal de liefde voor de shaheed operaties in Israel en waar dan ook nog meer vooral blijven doorgaan.
En dan die Joden weer zeiken als iemand daar voor wraak neemt. In een bus, pizzaria of weet ik veel waar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Martelaars![]()
In Nederland heb je ook van die arme stakkers, die gooien zich hier voor de trein. In In palestina zijn ze geliefd bij de islamitische terreuroperaties door ze in te zetten tegen israelische vrouwen en kinderen. En dan zeiken als israel een paar huizen platbombardeert![]()
quote:Great jubilation in the Palestinian street
Feb 8, 2007, 23:14
Occupied Jerusalem - As soon as the news of the agreement reached between Hamas and Fatah to form a national unity government, Palestinians living in the West Bank and the Gaza Strip started celebrating the occasion.
Hamas and Fatah leaders meeting in Makkah on Thursday signed an agreement to form a national unity government and to rebuild the P.L.O.
Palestinians breathed a sigh of relief upon hearing the news of the accord hoping that this would put an end to the specter of civil war which has engulfed the Palestinian street over the past few months.
The Aqsa satellite television reported that Fatah activists and members of the Interior Ministry's Executive Force were celebrating together signaling an end to the tension that existed between the two parties before the agreement.
The footage of another demonstration in the city of Gaza showed the green flags of Hamas flying next to the yellow flags of Fatah and activists of both factions were chanting slogans in support of the Aqsa Mosque.
De joden hebben ook de grote en machtige God aan hun zeide , die de weg , de waarheid en het leven is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:21 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
En dan die Joden weer zeiken als iemand daar voor wraak neemt. In een bus, pizzaria of weet ik veel waar.
Wat in Nederland gebeurt is zelfmoord dat is verboden in Islam, wat in bezet Palestina gebeurt zijn martelaaroperaties tegen de Zionistische vijand dat is geen zeflmoord.
Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo, maar dat hoeft ook niet want de Palestijnen hebben God aan hun zijde en dus zullen zij overwinnen, niet door praten en onderhandelen maar door het bloed van de martelaren.
De teifusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:21 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
En dan die Joden weer zeiken als iemand daar voor wraak neemt. In een bus, pizzaria of weet ik veel waar.
Wat in Nederland gebeurt is zelfmoord dat is verboden in Islam, wat in bezet Palestina gebeurt zijn martelaaroperaties tegen de Zionistische vijand dat is geen zeflmoord.
Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo, maar dat hoeft ook niet want de Palestijnen hebben God aan hun zijde en dus zullen zij overwinnen, niet door praten en onderhandelen maar door het bloed van de martelaren.
Ik snap sowieso niet dat je je laat om brengen omwille van je geloof. Dan spoor je toch niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
De teifusik wist niet dat er ook zulke idioten in Nederland rond liepen
![]()
Ehhh...dat is een uitspraak van Jezus uit het nieuwe testament hoor, en de Joden hebben geen nieuw testament...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:30 schreef feessie het volgende:
[..]
De joden hebben ook de grote en machtige God aan hun zeide , die de weg , de waarheid en het leven is.![]()
Er zijn ook belijdende Mesiaanse joden hoor..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef dehero het volgende:
[..]
Ehhh...dat is een uitspraak van Jezus uit het nieuwe testament hoor, en de Joden hebben geen nieuw testament...
Altijd fijn om te weten waar je over praat.![]()
Sterker nog zelfs een TBS spoedcursus kan er nix aan doen. Niet dat ie dan niet vrij zou rondlopen......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
De teifusik wist niet dat er ook zulke idioten in Nederland rond liepen
![]()
Klopt, maar dat woordje Messiaanse maakt het verschil.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:49 schreef feessie het volgende:
[..]
Er zijn ook belijdende Mesiaanse joden hoor..
Big friends forever.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef feessie het volgende:
dat bedoelde ik ookzijn we nu weer vriendjes?
![]()
Is dat de IDF ? Of Hamas?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef buachaille het volgende:
Nog eentje van de World Press Photo's: http://www.worldpressphoto.com/index.php?option=com_photogallery&task=view&id=831&Itemid=146&bandwidth=high
Niet kijken als je een gevoelige natuur hebt.
Zit jij soms ook op Marokko.nl te posten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef buachaille het volgende:
Nog eentje van de World Press Photo's: http://www.worldpressphoto.com/index.php?option=com_photogallery&task=view&id=831&Itemid=146&bandwidth=high
Niet kijken als je een gevoelige natuur hebt.
Nee, die site bezoek ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Zit jij soms ook op Marokko.nl te posten?
Geloof me, ik ben geen lid op marocco.nlquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef Hurricane1 het volgende:
Maar ik weet niet misschien is buachaille daar wel ook lid en ook hier de zelfde foto geplaats hebben
ik kijk er niet op na hun barbaarse aanvallen op burgersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dit is dan voor jou nog wel een leuk onderzoekje:
[..]
bron: http://www.israel-palestina.info/modules.php?name=News&file=article&sid=178
Haaretzquote:Egyptian MP: Nothing will work with Israel except nuclear bomb
By The Associated Press
Israeli excavations near the Al-Aqsa Mosque in Jerusalem sparked angry reactions on Monday from Egyptian parliament members, including one who said only a nuclear bomb could stop Israel.
The excavations, which aim to salvage artefacts before construction of a pedestrian bridge leading to the complex also sacred to Jews, have angered many Muslims who fear the work will harm the foundations of al-Aqsa mosque. Israel says the holy places will not be harmed.
"That cursed Israel is trying to destroy al-Aqsa mosque," Mohammed el-Katatny of President Hosni Mubarak's National Democratic Party (NDP) told a heated parliament session held to discuss the Israeli digging.
Advertisement
"Nothing will work with Israel except for a nuclear bomb that wipes it out of existence," he said.
Maar wel de wil. Daarom kost het ze ook zo veel kopzorgen om een bus op te blazenquote:Palestijnen hebben niet de middelen en wapens om Israel te bevechten op een manier waar door het aantal slachtoffers beperkt blijft tot soldaten of zo,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |