abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45579095

Veronica Mars??
Veronica Mars is een vernieuwende en kritisch zeer geprezen Amerikaanse mysterie/drama serie. De serie draait om het personage Veronica Mars, een studente aan Neptune High, die naast school haar vader helpt als privédective. Het is een combinatie van een moordmysterie en highschooldrama. Dit alles met onconventionele humor en het nodige sarcasme. De serie speelt zich af in de fictieve Amerikaanse stad Neptune in de staat Californië, ten noorden van San Diego.
De eerste twee seizoenen hadden elk 1 groot mysterie die de rode draad vormde. In het derde seizoen gaat Veronica naar de universiteit. Afwijkend van de voorgaande seizoenen zal er geen doorlopend mysterie zijn maar drie afzonderlijke mysteries. Daarnaast heeft elke aflevering nog steeds zijn "mysterie van de week".

Seizoen 1
Het eerste seizoen draait om Veronica's missie om de echte moordenaar van Lilly Kane te ontmaskeren. Lilly was een vriendin van Veronica en werd op een dag op mysterieuze wijze om het leven gebracht. Veronica's vader was destijds sheriff in Neptune en wees Lilly's vader (softwaregigant Jake Kane) aan als verdachte. Dit schoot bij velen in het verkeerde keelgat en Veronica's vader moest aftreden als sheriff. Veronica's moeder, die niet kon leven met het verlies van status, verliet het gezin en liet niks meer van zich horen.
Het leven van Veronica veranderde door deze gebeurtenissen voorgoed. Haar toenmalige vriend Duncan Kane (Lilly's broer en de zoon van de softwaregigant Jake Kane) dumpte haar zonder enige verklaring en de populaire Veronica werd door haar leeftijdsgenoten plots genegeerd en als een buitenbeetje beschouwd.
Veronica's vader begon een privédetectivebureau na het verliezen van zijn baan als sheriff. Terwijl Veronica nog steeds een verklaring zoekt voor de gebeurtenissen uit het verleden en vastberadener is de ware toedracht te achterhalen, helpt ze haar vader als privé-detective.

Seizoen 2
In het tweede seizoen draait het om een schoolbus die op mysterieuze wijze over een klif reed. Veronica zou eigenlijk in deze bus zitten, maar stapte tijdens een tussenstop uit en werd over het hoofd gezien door de leiding. Ze onderzoekt hoe het kon gebeuren en/of er mogelijk opzet in het spel is geweest.

De personages:

Veronica Mars Kristen Bell

Keith Mars Enrico Colantoni (Veronica's vader, privédetective en voormalig Sheriff)

Wallace Fennel Percy Daggs III (Veronica's beste vriend)

Logan Echolls Jason Dohring (Mede-student, heeft een haat-liefde verhouding met Veronica)

Eli 'Weevil' Navarro Francis Capra (Hoofd van de PCH-motorbende)

Don Lamb Michael Muhney (De lokale Sheriff, mag de familie Mars niet zo)

Dick Casablancas Ryan Hansen (Vriend van Logan)

The CW
In Amerika zijn de eerste twee seizoenen uitgezonden door UPN. Het derde seizoen van Veronica Mars zal na het samengaan van UPN en The WB door het nieuwe The CW televisie netwerk worden uitgezonden. Het derde seizoen zal in Amerika vanaf 3 oktober te zien zijn.

Kijkcijfers
Ondanks vele positieve kritieken in de media waaronder The New York Times en Time Magazine en van gerenommeerde televisie/film makers als Joss Whedon (Buffy the Vampire Slayer, Angel, Firefly), vallen de kijkcijfers tegen. Dit is vooral te wijten aan de ingewikkelde verhaallijnen in de eerste twee seizoenen. Hierdoor was de serie voor veel mensen moeilijk te volgen en was het bijna niet mogelijk midden in het seizoen binnen te vallen. Om deze reden is er dus voor het derde seizoen gekozen voor de drie losse mysteries. Dit geeft de kijker meer momenten om in te springen.

Nederland
Veronica Mars wordt in Nederland (nog) niet uitgezonden. Toch begint de serie in Nederland steeds bekender en populairder te worden. Dit heeft vooral te maken met het feit dat de serie enkele uren nadat deze is uitgezonden in Amerika te downloaden is van het Internet. Op deze manier hebben de Nederlandse kijkers toegang gekregen tot de serie. Door de buzz die is ontstaan groeit het aantal Veronica Mars fans in Nederland gestaag.

DVD
De eerste twee seizoenen zijn al op DVD verschenen in Amerika.

Links:
Officiële website (CW)
UPN
IMDb
TV.com
Veronica Mars promo (WB studios)
Nederlandse Wikipedia
Engelse Wikipedia
Neptune site (fansite)
Mars Investigations (fansite)
Veronica-mars.org (fansite)

Vorige topics:
Veronica Mars
Veronica Mars deel 2
Veronica Mars (USA) Deel 3
Veronica Mars (USA) Deel 3

De OP is hier te vinden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_45579148
Mijn laatste post in het vorige topic:
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
Daar haalt VM het inderdaad niet bij! Zulks een matige serie is VM als je het vergelijkt!!!

Kortom Kappen met RT bashen, Hij staat zeer waarschijnlijke gewoon onder superzware druk van The CW (wat in persberichten allemaal geromantiseerd word) en hij zal 't of moeten aanpassen of zijn baan kwijt raken (waardoor het complete team van producers en acteurs/actrices ook op straat staan..zou jij dat op je geweten willen hebben?).

Rob Thomas
pi_45579292
Morgen is het zover!!!
pi_45579564
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:37 schreef jmac het volgende:
Morgen is het zover!!!
gaan ze weer verder in de states dan met season 3? Ik heb de eerste 4 afleveringen namelijk, of is het simpelweg gewoon dat de vertaler op usenet er (tijdelijk) even tussenuit is?
pi_45579599
Gaat het morgen dan eindelijk verder met een gewone aflevering of krijgen we een samenvatting en dan volgende week de echte aflevering?

@duckes volgens mij was de laatste aflevering nr 7, met een beetje mazzel komt na de uitzending van aflevering 8 dan weer een complete dvd op usenet.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_45579872
Aflevering 9 is al in december uitgezonden, morgen komt aflevering 10.

Overigens vind ik het wel jammer dat er stand-alone afleveringen komen, maar ik wacht geduldig af. Voor hetzelfde geld worden ze wel hartstikke goed, ik kan me niet voorstellen dat de makers afdalen naar standaard CSI-niveau.
And there was much rejoicing.
pi_45580103
Ook ik kan niet wachten tot morgen. Hoewel ik het jammer vind dat er geen story arc meer zit in de laatste afleveringen ben ik ervan overtuigd dat deze dan nog altijd beter zijn dan menig andere serie.
Ik blijf toch stiekem hopen dat er een 4de seizoen bij komt. PLS CW.....

(Ik snap werkelijk niet waarom zo'n goede serie het zo slecht doet in Amerika. Zelfs mijn vader is verslaafd aan de serie terwijl hij naast House alleen maar naar de discovery channel kijk)
  maandag 22 januari 2007 @ 15:24:31 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45580713
Verdietige teuveupeu.
2000 light years from home
pi_45581147
Kut TT.
pi_45581455
Heb nou eens wat meer vertrouwen!
  maandag 22 januari 2007 @ 15:56:01 #11
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45581695
TT is tof
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_45581707
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TT is tof
!
  maandag 22 januari 2007 @ 15:58:37 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45581767
Vergeet niet dat Rob Thomas dit doet om meer kijkers te trekken in de laatste weken zodat The CW eerder geneigd is een 4e seizoen te kopen.
pi_45581948
Ik prees VM altijd omdat je een héél seizoen lang in spanning zit, hoe dat ene mysterie nou zit. Wekenlang keek je uit naar de season finale want je wist gewoon dat die geweldig zouden zijn, met alle antwoorden waar je naar zocht.
Ik heb een hekel aan stand-alone eps. De toekomst van VM ziet er toch niet rooskleurig uit. Mijns inziens moet Rob Thomas dus 5 geweldige laatste afleveringen maken mét story-arc, zodat je niet kan wachten op de season finale. Dan wordt VM maar gecancelled, dat gebeurt toch wel.
  maandag 22 januari 2007 @ 16:32:25 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45582932
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef -Mo- het volgende:
Ik prees VM altijd omdat je een héél seizoen lang in spanning zit, hoe dat ene mysterie nou zit. Wekenlang keek je uit naar de season finale want je wist gewoon dat die geweldig zouden zijn, met alle antwoorden waar je naar zocht.
Ik heb een hekel aan stand-alone eps. De toekomst van VM ziet er toch niet rooskleurig uit. Mijns inziens moet Rob Thomas dus 5 geweldige laatste afleveringen maken mét story-arc, zodat je niet kan wachten op de season finale. Dan wordt VM maar gecancelled, dat gebeurt toch wel.
Inderdaad. Lijkt me een verschrikkelijk einde, een paar zouteloze single-episode verhaallijntjes met een duffe finale. En dat is dan het laatste van VM wat er komt .

Horrorscenario.
pi_45600262
Ik ben heel benieuwd hoe die stand alones gaan werken, onderschat RT niet hoor. Zul je net zien dat ie er een geweldig finale van maakt! *blijft hopen, want wil graag seizoen 4!*
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:20:48 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45614006
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die stand alones gaan werken, onderschat RT niet hoor. Zul je net zien dat ie er een geweldig finale van maakt! *blijft hopen, want wil graag seizoen 4!*
Hij zal z'n best wel doen, maar het zal nooit zo goed worden als bij s1 en s2 het geval was.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:29:30 #18
160346 Mavro
Black & Red
pi_45618738
Seizoen 1, ep 1-12 gezien nu. Het zijn wel lange afleveringen maar ik verwacht over een week of twee bij te zijn Iig uitstekend materiaal voor de lange saaie zondagen.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:32:53 #19
53267 TC03
pi_45618820
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:29 schreef Mavro het volgende:
Seizoen 1, ep 1-12 gezien nu. Het zijn wel lange afleveringen maar ik verwacht over een week of twee bij te zijn Iig uitstekend materiaal voor de lange saaie zondagen.
Ook voor andere (niet per se) saaie dagen is Veronica Mars erg geschikt.
pi_45619543
Balen dat CW niet meer te bekijken is via tvu
pi_45622077
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:10 schreef jmac het volgende:
Balen dat CW niet meer te bekijken is via tvu
tvu Ik geef de voorkeur aan bttrrnt
pi_45622108
Verkapte tvp, jammer van die laatste 5 episodes
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_45626119
Nog niemand die 'm heeft gezien? Ik check 'm nu.
Dick met die foto.
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:42:06 #24
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45626687
Ik gaat 'm zo straks zien .
pi_45627383
Veronica en Logan weer bij elkaar.
Hard voor die Piz, wát een kneus. Ik was gestopt als V. er wat mee zou krijgen.

Een battle tussen Mars en Landry kan natuurlijk boeiend worden.

Verder was de ep niet ál te boeiend.
pi_45627614
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef -Mo- het volgende:
Veronica en Logan weer bij elkaar.
Hard voor die Piz, wát een kneus. Ik was gestopt als V. er wat mee zou krijgen.

Een battle tussen Mars en Landry kan natuurlijk boeiend worden.

Verder was de ep niet ál te boeiend.
Haha, het kan mij juist geen donder schelen van Veronica en Logan en ik vond het wel een hele toffe aflevering. Mac, Parker en Veronica waren erg grappig met zijn drieën en die scène met Landry en Keith was inderdaad ook gaaf.

Maar damn, nog maar vier afleveringen deze arc. Op deze manier gaat het wel hard.
And there was much rejoicing.
pi_45627672
Nog meer mensen die dit op het laatst hadden?

pi_45628012
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 09:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

tvu Ik geef de voorkeur aan bttrrnt
Ja maar live kijken vind ik altijd wat leuker dan 't downen. maar goed, hij is druk aan 't werk
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:39:03 #29
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45628392
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef jmac het volgende:

[..]

Ja maar live kijken vind ik altijd wat leuker dan 't downen. maar goed, hij is druk aan 't werk
Persoonlijk vind ik dlen relaxter , kan je kijken wanneer je wilt geen reclame en in HDTV
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:45:19 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45628562
Leuke aflevering wel. Piz blijft een kneus.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:15:00 #31
53267 TC03
pi_45633549
Waar is Wallace godverdomme?
pi_45635262
Bij minuut 6:40 komt er te staan: Co-producer Hans van Doornewaard...
Nederlander?

Mag hopen dat ze er normaliter normaal uitziet.

Dit is beter

[ Bericht 35% gewijzigd door jmac op 24-01-2007 17:31:54 ]
pi_45635317
Vond het een leuke aflevering. Ben benieuwd hoe Mars vs Landry zich gaat ontwikkelen.

for LoVe. Vind die 2 geweldig bij elkaar passen. En zielige Piz, zo'n kneus, maar dat maakt hem ook wel weer schattig.
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:51:23 #34
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45636650
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef jmac het volgende:
Bij minuut 6:40 komt er te staan: Co-producer Hans van Doornewaard...
Nederlander?

[afbeelding]

Mag hopen dat ze er normaliter normaal uitziet.

Dit is beter

[afbeelding]
Hansie staat bijna altijd in de openingcredits.
pi_45637627
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef TC03 het volgende:
Waar is Wallace godverdomme?
Studeren in een motel!
pi_45637693
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hansie staat bijna altijd in de openingcredits.
Ja, idd, wilde net zeggen. Duurt een beetje lang voor die gast dat opmerkte dan.
pi_45641253
Saaie aflevering. Beetje been there, done that. Hoop dat het een opstapje was naar een paar spannende afleveringen. Ik zou het in ieder geval heel erg jammer vinden als de serie gecanceld werd, of als ze verder gaan met standalone episodes. Dan is het hele handelsmerk van VM weg.
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef -Mo- het volgende:

[afbeelding]
Je hebt er wel werk van gemaakt
Amen.
pi_45641424
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Jivis het volgende:
Saaie aflevering. Beetje been there, done that. Hoop dat het een opstapje was naar een paar spannende afleveringen. Ik zou het in ieder geval heel erg jammer vinden als de serie gecanceld werd, of als ze verder gaan met standalone episodes. Dan is het hele handelsmerk van VM weg.
[..]

Je hebt er wel werk van gemaakt
Ja, ik ben een beetje gefrustreerd.

Anyway, van de laatste 4 posters in dit topic hebben er 3 Jack Bauer op hun avatar staan.
pi_45641709
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:25 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ja, idd, wilde net zeggen. Duurt een beetje lang voor die gast dat opmerkte dan.
Ik let zelden op credits doh
pi_45641780
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Anyway, van de laatste 4 posters in dit topic hebben er 3 Jack Bauer op hun avatar staan.
Dat zal in ieder geval nooit gecanceld worden
Of standalone 24-episodes
Amen.
pi_45641984
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat zal in ieder geval nooit gecanceld worden
Of standalone 24-episodes
Dat Jack binnen 60 minuten een tasjesdief op moet pakken.
En daar dan 24 afleveringen van.
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:42:19 #42
53267 TC03
pi_45642604
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Dat Jack binnen 60 minuten een tasjesdief op moet pakken.
En daar dan 24 afleveringen van.
Dan wordt het een beetje een soort CSI: LA. En dan moet Kiefer welke elke keer met een cheesy oneliner komen, voordat hij de tijdspanning opdreunt.
pi_45660439
best aardige aflevering!
pi_45701571
Ik vond het een hele leuke aflevering Wel gelachen. En gelachen om Keith, zou ie nou echt denken dat Landry hem niet zou herkennen? Benieuwd hoe dat zal gaan, met dat mysterie....

Ik ben trouwens ook wel nieuwsgierig naar die Hans van Doornewaard. Je hebt ook nog een producer die Danielle Stokdyk heet en de site van Rob Thomas is door een Nederlander gebouwd.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_45702363
Zo'n producer van "House" heet Gerrit van der Meer
Amen.
pi_45704003
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:58 schreef Jivis het volgende:
Zo'n producer van "House" heet Gerrit van der Meer
En misschien dat er volgend jaar een producer van 24 Jildert Visser heet.
pi_45705450
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:55 schreef -Mo- het volgende:

[..]

En misschien dat er volgend jaar een producer van 24 Jildert Visser heet.

Ik blijf dromen
Amen.
pi_45775393
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef -Mo- het volgende:

[afbeelding]
Donder op en/of sterf. Dank.

Leuke aflevering Alleen V. en Logan moeten niet bij elkaar blijven vind ik Maarja V. en Piz (lijkt wel heel erg op pis !!!!!!!!111!!LOLLERS!!!112EINSZWEI) wil ik ook niet samen zien Ze moet samen met mij zijn

VM
pi_45777230
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Donder op en/of sterf. Dank.

Leuke aflevering Alleen V. en Logan moeten niet bij elkaar blijven vind ik Maarja V. en Piz (lijkt wel heel erg op pis !!!!!!!!111!!LOLLERS!!!112EINSZWEI) wil ik ook niet samen zien Ze moet samen met mij zijn

VM
Jezus, wat ben jij een kneus.
pi_45777490
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:49 schreef -Mo- het volgende:
Jezus, wat ben jij een kneus.
Houdt gewoon op met dat kansloze onnodige RT bashen, nepfan
  maandag 29 januari 2007 @ 00:06:33 #51
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45777686
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Houdt gewoon op met dat kansloze onnodige RT bashen, nepfan
Net alsof we allemaal VM kijken omdat we RT-fan zjn . Mag het toch niet eens zijn met wat 'ie doet. Dus Rob Thomas .
pi_45777913
Nou ja Merkie, zo lang je maar net zoals ik ook nog steeds helemaal fan bent van House
pi_45786063
he, doe nou es lief, dit is toch een lief forum
pi_45789115
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ja Merkie, zo lang je maar net zoals ik ook nog steeds helemaal fan bent van House
Raad eens dankzij wie hij die serie kijkt.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:12:29 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45789125
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:12 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Raad eens dankzij wie hij die serie kijkt.
MEHOOO.
pi_45789156
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

MEHOOO.
Inderdaad, dankzij mij.
pi_45789655
Woensdag weer
Amen.
pi_45824758
Redelijke aflevering, niveau wordt een beetje kindser, echt alleen nog maar een highschool soap op deze manier. Misschien maar es stoppen met kijken.
pi_45836434
ik hoop dat de vorige ep een overgangsep was en dat het niveau nu weer wat omhoog gaat. Ik vind het niveau van nu wel vermakelijk, maar idd wat jonger, wat jammer is.
pi_45853876
Zo, watching the new EPI!

edit: pretty boring epi.

[ Bericht 45% gewijzigd door jmac op 31-01-2007 14:02:49 ]
pi_45865199
Boutaflevering weer zeg, het enige dat beter is aan seizoen 3 is de lead.
Amen.
pi_45865403
Mis de verhaallijnen van seizoen 1 en 2! Op dit moment zijn het losse afleveringen die nergens over gaan. Zelfs VM's gewoonlijke manier van doen kan niet verhinderen dat de afleveringen slechter en slechter worden.
pi_45866016
Het ging echt 40 minuten over een hoer die dan weer wel liegt, dan weer niet, dan weer wel. En een nerd en een hoer die verliefd op elkaar worden, erg realistisch.

Prison Break-geloofwaardigheid
Amen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:55:44 #64
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45917490
hehehe mjah was niet echt een denderende aflevering nee, maar ik denk dat de moord van de Dean ( weet zn naam nie meer ) de rest van het seizoen volhoud , ik hoop dat Veronica ook nog een verhaal lijn krijgt anders word het idd wel een beetje gaar
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45955576
Ik vond ze niet zo erg slecht deze aflevering, maar ik stoor me wel aan het soep gehalte van het Logan/Veronica verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45972771
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:55 schreef Sc0tTy het volgende:
hehehe mjah was niet echt een denderende aflevering nee, maar ik denk dat de moord van de Dean ( weet zn naam nie meer ) de rest van het seizoen volhoud , ik hoop dat Veronica ook nog een verhaal lijn krijgt anders word het idd wel een beetje gaar
De moord van de dean wordt in 7 eps afgerond... De laatste eps geen mysterie van meedere afleveringen.

En het zeepgehalte van L/V irriteert mij ook, en ik heb ook tijdenlang de OC enzo gekeken (hoewel, toen stoorden die Marissa en Ryan me ook). V mag wel gewoon een tijdje single blijven hoor, dat is ook niet erg!
pi_46075792
Nou waardeloze episode weer. Moest moeite doen om hem niet af te zetten. De Logan&Veronica soap wordt nog eens extra aangedikt. Vrees dat meer en meer mensen zullen afhaken.
pi_46087235
Erg matig weer. Ik mis het niveau van seizoen 1 en 2
Amen.
pi_46089803
2.47 miljoen kijkers maar. Oeioei.

Ik vond de afl wel leuk, maar niet heftig, zoals vm afleveringen horen te zijn. Vond wel dat de LV soap beter verdeeld was over de hele 40 minuten, dat scheelde weer.

En ik ben niet eens heel erg benieuw wie de dean vermoord heeft. Daar mogen ze wel wat vaart achter zetten!
pi_46109389
Ik vond het wel een leuke aflevering. Weinig Logan/Veronica gelukkig deze keer. Ik wil ze nog steeds samen, maar zonder de soap-verhaallijn. Als ze nog een stap verder gaan (Veronica/Piz) hou ik waarschijnlijk op met kijken.
VM is spanning en drama, wil ik lovestrories als hoofdverhaal ga ik wel OTH ofzo kijken....

Maar ze lijken we nogal de extra karakters te veranderen vind ik. Madison lijkt totaal anders, Bonnie lijkt totaal anders en is plots nog eens sympathiek ook.
pi_46109536
Ja en bovendien missen we Wallace
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:01:49 #72
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46136388
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:19 schreef Spekk het volgende:
Ja en bovendien missen we Wallace
Jah !! die wil ik ook zien , dat was een van mijn favo personen en in dit seizoen hebik em nog maar 3x gezien fzo.

Dat verhaal van de Dean mag van mij ook afgelopen zijn en Veronica en Logen mogen van mij ook wel uit elkaar blijven

Nee... ik ben niet blij met waar het met VM naartoe gaat
pi_46136786
Ik mis Logan's sarcastische humor.
Amen.
pi_46161974
Nieuwe aflevering nog niet gezien, geen zin meer in eigenlijk, ik ga maar stoppen met kijken denk ik.

Serie is nu onbewogen en de individuele karakters zijn ook vlakker geworden. Ik vond Logan het tofst in Veronica Mars, gewoon constant chill in zn doen en laten, maar nu is ie ook maar slap aanhangsel geworden.

Veronica zelf wordt ook eentonig.
pi_46162153
Ik vind Keith ook zo neerslachtig
Amen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:18:53 #76
53267 TC03
pi_46162338
Ik vind het nog wel leuk om naar te kijken, maar de zender heeft het vernaggeld.
  maandag 12 februari 2007 @ 11:33:54 #77
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46232332
mjah ik blijf gewoon trouw kijken , het is misschien wat minder geworden maar het is nog steeds Veronica
pi_46237412
quote:
Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik blijf gewoon trouw kijken , het is misschien wat minder geworden maar het is nog steeds Veronica
Idd. En mensen die zeuren dat ze niet meer gaan kijken: kom op zeg, 't is nog maar een paar afleveringen en ik geloof echt niet dat je alles kijkt en dan de laatste afleveringen niet...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:51:57 #79
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46258803
mjah precies
pi_46260150
Ik zeg ook niet dat ik stop met kijken, ik vind het niveau alleen drastisch omlaag gegaan.
Amen.
pi_46260258
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:32 schreef Jivis het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik stop met kijken, ik vind het niveau alleen drastisch omlaag gegaan.
Mee eens, ik mis eerlijk gezegd ook Neptune High. Vond de hele High School sfeer heel wat leuker om te aanschouwen dan dit Hearts College.
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:47:33 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46301655
Vond dit weer een stuk betere aflevering. Volgens mij de eerse keer dat je zo'n beetje de hele cast in één aflevering samen ziet dit seizoen.
pi_46306067
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:47 schreef Merkie het volgende:
Vond dit weer een stuk betere aflevering. Volgens mij de eerse keer dat je zo'n beetje de hele cast in één aflevering samen ziet dit seizoen.
Eensch, weer een goede aflevering. Hopen dat ze dit volhouden.

Logan die die appel aan z'n docent gaf
Amen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:47:28 #84
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46311496
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

Eensch, weer een goede aflevering. Hopen dat ze dit volhouden.

Logan die die appel aan z'n docent gaf
Inderdaad .
pi_46314830
vond 'm eindelijk weer eens leuk
pi_46319983
Dick getrouwd en gescheiden

Heerlijk. VM
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:57:50 #87
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46324596
wallace !!!! eindelijk !

vond et 1 van de betere afleveringen van dit seizoen maar nog steeds niet zo leuk als seizoen 1 en 2

en die dick is ook echt een sjaak
pi_46327874
Luisteren jullie altijd naar de podcast na de uitzending?

Leuk kind btw die @ logan moest blijven, goed gespeeld.
pi_46329029
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef jmac het volgende:
Luisteren jullie altijd naar de podcast na de uitzending?
Nee, is dat wat dan?
Amen.
pi_46347065
Dit epje heeft m'n intresse voor VM weer aangewakkerd
Humor, spanning en een dragelijke hoeveelheid Logan/Veronica scenes.
Ik mis Wallace niet eens eens, en Piz mogen ze van mij ook schrappen. Bij dat stukje met Veronica en Josh in de cel kreeg ik een beetje een romance-gevoel, onmiddelijk gevolgd door de gedachte dat als V een crush krijgt op iemand die volgens haar onschuldi in de cel zit, die persoon best schuldig is :p
Overigens mag dat meisje vaker langskomen, zo grappig :p
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:02:05 #91
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46370837
hoe kan je wallace nou niet missen ? :S
pi_46437493
Goeie epi ja.
pi_46437707
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:19 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nee, is dat wat dan?
Is super. Elke week een kwartier oid een verhaal van de schrijver van de epi. Hoe de opnames gingen, hoe hij 't verhaal ziet, achtergronden over 't maken van de aflevering, wat er verder nog gaat gebeuren etc. etc. etc.

Erg vermakelijk. Regelmatig ook filmpjes van backstage e.d.
pi_46438758
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:41 schreef jmac het volgende:

[..]

Is super. Elke week een kwartier oid een verhaal van de schrijver van de epi. Hoe de opnames gingen, hoe hij 't verhaal ziet, achtergronden over 't maken van de aflevering, wat er verder nog gaat gebeuren etc. etc. etc.

Erg vermakelijk. Regelmatig ook filmpjes van backstage e.d.
Idd. Via Itunes haal je vanalles leuks binnen over VM
pi_46520738
Ep van vandaag was er goed.

Jammer van Lamb....ik vond hem toch altijd wel erg grappig.

Maar ja, elk nadeel, hebt zijn voordeel;

Ms. O'Dell: Keith......
Keith: That's Sheriff Mars now

"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_46527898
Sheriff Mars is back
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:41:16 #97
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46528018
Zulks een topaflevering was dit zeg .

Sherrif Mars .
pi_46540520
SUPERaflevering
How rude!
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:45:54 #99
53267 TC03
pi_46540690
Leuke aflevering. Veronica was in het begin erg grappig. "Now give me a pair of smokes." "What, it's currency in here."
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:14:04 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46544060
Of toen Cliff VM kwam ophalen uit de gevangenis. "Who wants to get out of prison?", VM toen met zo'n babystemmetje "I do I do" .
pi_46556062
oed epje alweer, die scene's met Veronica in de cel waren zo grappig. Die my little pony tatoo Very Happy
Keith die er zo rustig bij blijft Cliff met z'n caged heat opmerking Very Happy

Het algemeen verhaal komt op snelheid nu, met dat bebloed shirt van Landry. Dat ze z'n bebloed shirt nu al vinden zou dus willen zeggen dat ie et net niet gedaan heeft :p

Maar da's allemaal peanuts in vergelijking met het einde Surprised

Lamb dood?! Hij was dan wel een rotzak, maar een lovable rotzak Sad
Keith terug als sheriff is normaal wel leuk, maar ik wil gewoon Lamb als sheriff.

O, en bijna een postje zonder Veronica/Logan Surprised Dat stukje in de cel is was leuk, maar Logan lijkt verder te gaan (met Parker?), terwijl Veronica blijkbaar spijt heeft van haar keuze om et uit te maken.
Vreemd genoeg vond ik het idee Logan/Parker doenbaar, en vorige week dacht ik nog dat Veronica/Josh een leuk koppel zouden zijn, maar het idee van Veronica/Pizz vind ik nog steeds frustrated
pi_46556256
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef sledge144 het volgende:
...
Eens! Vond het ook een erg leuke aflevering. Veronica/Pizz zou een te groot GTST gehalte krijgen. Ook wel weer tof dat een deze week weer een hoop mensen meespeelde (o.a. Wallace, Mac, etc.)
Ik zal inderdaad Lamb missen als Sherrif. Die kon af en toe echt geniaal uit de hoek komen.
Wat was trouwens dat moment tussen Lamb en Wallace? Misschien iets meer dan gewoon ...
pi_46556987
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef Spekk het volgende:

[..]

Eens! Vond het ook een erg leuke aflevering. Veronica/Pizz zou een te groot GTST gehalte krijgen. Ook wel weer tof dat een deze week weer een hoop mensen meespeelde (o.a. Wallace, Mac, etc.)
Ik zal inderdaad Lamb missen als Sherrif. Die kon af en toe echt geniaal uit de hoek komen.
Wat was trouwens dat moment tussen Lamb en Wallace? Misschien iets meer dan gewoon ...
Dat tussen Lamb en Wallace heb ik op moeten zoeken. Was wel heel leuk:

L: "I know you from somewhere"
W: "Yeah you told me to go see the wizard"
W: "I did and he told me you are America's biggest friend of Dorothy"

Ik wist dat dat een geweldige opmerking was, maar wat het nu betekende? Het is dus een andere uitdrukking voor homo... Wat grappig is omdat ie het niet is natuurlijk. Oh sorry, wás. Oh, sad.

Vind het wel een foute actie om Lamb dood de te laten gaan. Hij was namelijk goed voor Keith en Veronica interactie. Als Keith sherrif zou blijven, dan is het een stuk minder leuk.

Parker/Logan.... Tja, rebound, zou ik zeggen. Maar L/V in de gevangenis zei voor mij genoeg, die zijn elkaar nog lang niet vergeten! En nu inderdaad hard hopen dat er geen V/Piz komt! Al die relatiedrama's. Ugh.

Maarreh, goede aflevering! Alleen jammer dat Lambs'dood dat allemaal een beetje wist, jammer dat michael muhney niet meer te zien zal zijn!
pi_46559047
Sledge: kan je niet in normaal Nederlands je post posten? "Sad" "Suprised" maak er dan een smiley van '
Dat maakt alles wat beter leesbaar

Overigens ben ik blij dat we van de sheriff verlost zijn
Verder weer een leuke aflevering! Weet iemand hoeveel episodes er nog komen?

Oh... En MAC

[ Bericht 20% gewijzigd door jmac op 22-02-2007 15:00:25 ]
pi_46563614
Erg leuke aflevering weer, blijft toch zeker een van de beste series op dit moment! Ook leuk hoe ze af en toe dat 'high school' sfeertje weten neer te zetten zonder dat t cheesy wordt
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_46565525
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef jmac het volgende:
Nog 6. Ze gaan dit jaar tot/met aflevering 20. En dan kijken of we nog een vierde seizoen krijgen...
pi_46577249
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef jmac het volgende:
Sledge: kan je niet in normaal Nederlands je post posten? "Sad" "Suprised" maak er dan een smiley van '
Dat maakt alles wat beter leesbaar

Overigens ben ik blij dat we van de sheriff verlost zijn

Oh... En MAC
Natuurlijk. Dat postje was een copy/paste van een ander forum, en ik hield geen rekening met die smilies
pi_46614075
Goeie ep!

ZWAAR matige kijkcijfers 1.5/2 aandeel ... wat is dat.. 2 miljoen kijkers?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 01:17:11 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46614114
Ik snap nooit wat van die verhoudingen, ze zeggen me ook niks.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 01:22:54 #110
105263 Litso
Interlectueel.
pi_46614230
Even een post zonder het topic door te lezen. Ik zit nu bij seizoen 1, ep. 12 en tot nu toe is het vermakelijk
Erg cheesy vaak, maar daarom zo leuk
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_46622956
Topaflevering

Lamb
Wel vet dat Keith weer sherrif is, maar ik vond Lamb echt een van de grappigste personages.
Amen.
pi_46625102
Goede ep.....RIP Lamb.
Voor de laatste 6 afleveringen kan een andere dynamiek (Keith als sheriff) wel leuk zijn.
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:36:34 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46782359
Is toch een nieuwe heute?
pi_46782674
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef Merkie het volgende:
Is toch een nieuwe heute?
Klopt, vond het maar een matig epje helaas. Veronica's speech was weel cool, hoe ze Tim's verhaal de grond inboorde
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:32:14 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46784617
Zulks een twist .
pi_46785098
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Merkie het volgende:
Zulks een twist .
Ja, geweldig wel hoe iedere suspect van de andere suspect dacht dat ie het gedaan had

Hank: Mindy did it!
Mindy: Hank did it!
Keith: Hank did it
Veronica: Mindy did it!
Tim: Mindy did it!

Overigens was ik enkel van Mindy overtuigd dat ze't niet gedaan had, en Hank leek me te obvious. (door het tandpasta gesprek) Mijn geld stond dus op Tim
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:57:14 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46785570
Ja. Ik dacht halverwege dat het Mindy was omdat ze ineens die boot ging kopen.
pi_46785671
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Merkie het volgende:
Ja. Ik dacht halverwege dat het Mindy was omdat ze ineens die boot ging kopen.
Heel even dacht ik dat ook ja, toen ze die bril opzette
pi_46785810
Kan die heather in de OP niet veranderd worden trouwens? De helft van de cast daar doet al niet meer mee
pi_46786282
de helft van de personages van die header is idd of dood, of gevlucht (of gevlucht in de dood)...

Ik vond het wel een leuke, hoewel een beetje sloom. Eens een keer geen veronica die gezellig in dr eentje met de moordenaar gaat keuvelen! Die laatste scene in de collegezaal vond ik echt heel cool!

Parker en Logan vind ik echt bleh trouwens. Who cares? Ze hebben echt geen vonk....Maar goed, ik ben dan ook echt een L/V shipper *haalt schouders op*
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:20:35 #121
53267 TC03
pi_46789184
Ik wist al meteen dat Tim het gedaan had omdat hij verschrikt op keek toen de politie binnen kwam.
pi_46819472
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef TC03 het volgende:
Ik wist al meteen dat Tim het gedaan had omdat hij verschrikt op keek toen de politie binnen kwam.
Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoor
pi_46820838
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef sledge144 het volgende:

[..]

Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoor
Ja, volgens mij waren er al mensen die meteen bij het zien van Tim wisten dat hij het gedaan had. Ik vond dat te voor de hand liggend. Maar ja, hij was het toch...

Ik stem dat James Jordan volgend jaar (klopt op hout) weer een nieuwe psycho gaat spelen
pi_46823542
Goeie aflevering. En nu moeten we like een eeuwigheid wachten op de resterende episodes, waar geen story arc meer in zit?
Amen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:17:55 #125
53267 TC03
pi_46824946
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef sledge144 het volgende:

[..]

Ja whatever.
pi_46825410
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef Jivis het volgende:
Goeie aflevering. En nu moeten we like een eeuwigheid wachten op de resterende episodes, waar geen story arc meer in zit?
Yep, 24 april of 1 mei, daar is nog discussie over.
pi_46830094
Haha, goede aflevering hoor, maar wát voorspelbaar (voor mij dan) dat Tim het gedaan had. Paste gewoon in de style van de serie dat dat zo uit zou spelen. Vind ik altijd wel jammer bij series, na tijdje heb ik de style zo goed door dat alles nogal voorspelbaar wordt.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:17:58 #128
133369 Jivis
Critikut
pi_46830337
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef sledge144 het volgende:

[..]

Tyfus, da's lang.
Amen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:19:29 #129
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46830390
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Jivis het volgende:

[..]

Tyfus, da's lang.
Nogal, wat naar.
pi_46839199
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nogal, wat naar.
Ja, is echt lang helaas. Geen groot mysterie niet meer ook, maar allemaal losse, met nadruk op karakter ontwikkeling. Damn 'em als ze er een Piz/Veronica verhaal van maken

Het goede nieuws was de relatief goede ratings, met 2.7 miljoen kijkers. Households weet ik even niet.
pi_46839486
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef sledge144 het volgende:

[..]

Ja, is echt lang helaas. Geen groot mysterie niet meer ook, maar allemaal losse, met nadruk op karakter ontwikkeling. Damn 'em als ze er een Piz/Veronica verhaal van maken

Het goede nieuws was de relatief goede ratings, met 2.7 miljoen kijkers. Households weet ik even niet.
jij leest Twop zeker?

Oh en hou je maar vast: er komt vast wel P/V aan. Zou me verbazen als het niet zo was. Ach, ik kan er mee leven, zolang ze het een beetje goed doen.
pi_46839658
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:12 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

jij leest Twop zeker?

Oh en hou je maar vast: er komt vast wel P/V aan. Zou me verbazen als het niet zo was. Ach, ik kan er mee leven, zolang ze het een beetje goed doen.
Ik lees Twop ja Er staat gewoon veel info daar, al lees ik meestal gewoon dezelfde topics
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:20:20 #133
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46871209
blegh , ik heb nu de laatste 2 eps ook gezien , ik moest ze even links laten liggen omdat ik het druk had, maar kben nu weer bij

kvind et erg jammer dat Lamb dood is , veronica en hem waren leuke combinatie , moest altijd lache
ook zie ik Logan n Parker et nie lang bij elkaar uithangen

En kzag al wel aankomen dat de TA ( wat is zn naam ? ) het gedaan had , dat was een beetje voorspelbaar.

Ik vraag me nu af wat ze willen gaan doen voor de volgende eps aangezien er geen groot mysterie kan zijn. En pas 1 mei weer nieuwe aflevering ??? dat zou wel kut zijn.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:51:27 #134
133369 Jivis
Critikut
pi_46875714
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik vraag me nu af wat ze willen gaan doen voor de volgende eps aangezien er geen groot mysterie kan zijn.
In principe zou een mysterie nog wel kunnen, er zijn tenslotte nog een stuk of 7 (?) episodes over. Maar aangezien ze hebben aangegeven dat niet te willen doen zal Veronica in de resterende afleveringen wel weer huisdieren en sieraden moeten opsporen, met als enige doorlopende verhaallijn de onderlinge relaties. Zonde, vooral als dit het laatste seizoen blijkt te zijn .
Amen.
pi_46882722
Dit was best een leuke aflevering Helaas geen verhaallijn meer. Ligt het aan mij of zijn Amerikanen echt zo dom dat ze niet eens een simpel verhaal lijn kunnen volgen? Valt me nog mee dat Lost daar zo populair is. Zal het strand en bikinibabe gehalte wel zijn.
pi_46884302
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef Spekk het volgende:
Valt me nog mee dat Lost daar zo populair is. Zal het strand en bikinibabe gehalte wel zijn.
De kijcijfers daarvan zijn gestaag aan het dalen. Dom Amerikaans tvkijkend kutvolk
pi_46908598
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:51 schreef Jivis het volgende:

[..]

In principe zou een mysterie nog wel kunnen, er zijn tenslotte nog een stuk of 7 (?) episodes over.
Het zijn er nog maar vijf
Ik hoop bij de mysterie of the week's dat het meer richting het mysterie met die jongen en zijn vermoorde vader of die jongen met zijn hoer gaat. Da's een stuk beter dan een sporter die een boek is kwijtgeraakt
pi_46915085
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef sledge144 het volgende:

[..]

WAT, dan pas een nieuwe EPI? jezus, amerikaanse tv
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 15:42:11 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47193040
De laatste paar weken het eerste seizoen van Veronica Mars gekeken. Wat is het toch een geweldige serie Het werd ook steeds beter met als absoluut hoogtepunt the season finale. Ik ga snel seizoen 2 + 3 bekijken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_47194523
De laatste podcast (video) is echt leuk!! go check it.
pi_47205099
Welke? Die met Chris en Kristen, of bedoel je een andere?
pi_47205611
Nee die in de auto idd
pi_47279430
Er kijkt inmiddels ook geen hond meer naar de zoektocht naar de nieuwe Pussycat Doll
pi_47279612
Mooi zo!
pi_47279771
Hopelijk snappen ze dan eindelijk dat VM helemaal zo slecht nog niet is
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:36:54 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47279941
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:32 schreef Spekk het volgende:
Hopelijk snappen ze dan eindelijk dat VM helemaal zo slecht nog niet is
Hopelijk snappen ze gewoon dat er geen hond naar CW kijkt en het niet aan VM ligt.
pi_47279971
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hopelijk snappen ze gewoon dat er geen hond naar CW kijkt en het niet aan VM ligt.

toch jammer, leuke series.
pi_47281429
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

De kijcijfers daarvan zijn gestaag aan het dalen. Dom Amerikaans tvkijkend kutvolk
Alsof Lost zo goed is, puh-lease
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:18:26 #149
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47294639
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:24 schreef wolfrolf het volgende:
Er kijkt inmiddels ook geen hond meer naar de zoektocht naar de nieuwe Pussycat Doll
Verrassend als ze tegenover American Idol zitten!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:10:52 #150
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47342458
Kristin van E Online:
quote:
You may have seen my earlier report that Veronica Mars has been canceled.

Well, let me just say that though I heard this heart-wrenching info from six—yes, six—reliable sources on both the network and studio side, and the "cancellation" rumor ran rampant around all sectors of Hollywood today, apparently the picture is more complex than a straight canceled-or-not-canceled scenario.

At this hour, here's what I can tell you:

I just heard from Veronica mastermind and showrunner Rob Thomas, who told me, "If we're canceled, I certainly don't know about it."

According to CW insiders, the network has not officially canceled Veronica Mars. However, here's the catch: It is currently considering a different format for the fourth season. From what I hear, that format would leap four years into the future and focus on Veronica as an FBI agent. Aside from returning star Kristen Bell (duh), the rest of the cast is yet to be determined, but it isn't likely that many of her current costars would be on hand.

So, bottom line: Veronica Mars could be: (1) spinning off into a new format, (2) returning in her college years or (3) getting axed.

And let me just say, number three is indeed a very real possibility, so it is most definitely time to rally the troops before it's too late! If you care about Veronica Mars and want it to survive (and if you're a fan of good TV, I know you do!), please comment below with your name and message of support. And email your friends the link to this column so they can do the same. (I will forward your comments to the powers that be at the CW.)

Then please send a "Save Veronica" postcard or letter to:

Dawn Ostroff
President of Entertainment, The CW Television Network
4000 Warner Blvd., Bldg 168
Burbank, CA 91522-0002

And pardon me while I hop on my soapbox and advise the CW: Canceling Veronica Mars would be a mistake of epic proportions. It is by far the best thing going on the Green Net, and one of the most addictive, smart, funny and well-written series ever to air. The fans would not take its demise lightly.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
pi_47343010
Goh.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:27:43 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47343022
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:40:24 #153
133369 Jivis
Critikut
pi_47343453
Amen.
pi_47343662
Ik heb Veronica Mars al 2 maanden geleden begraven.
pi_47345084
CW

Aan de andere kant is het sowieso al een wonder dat de serie ooit langs 13 afleveringen is gekomen. Er heeft feitelijk, van meet af aan, alleen een hele kleine trouwe fanbase altijd gekeken (Lees: Praktisch geen mens)
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:19:17 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47346818
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
CW

Aan de andere kant is het sowieso al een wonder dat de serie ooit langs 13 afleveringen is gekomen. Er heeft feitelijk, van meet af aan, alleen een hele kleine trouwe fanbase altijd gekeken (Lees: Praktisch geen mens)
Het moet gewoon lekker naar HBO ofzo. En dan gewoon nog 5 seizoenen van 13 afleveringen met geniale arcs .
pi_47346985
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
CW
Ja hoor, we mochten sowieso blij zijn dat er nog een derde seizoen kwam.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:24:31 #158
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47347026
-Mo-, volgens mij is nou wel duidelijk dat jij een 4e seizoen niet ziet zitten.
pi_47347292
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
-Mo-, volgens mij is nou wel duidelijk dat jij een 4e seizoen niet ziet zitten.
Mij had een vierde seizoen erg leuk geleken, maar het is gewoon bullshit om The CW uit te kotsen.
The CW gaf Veronica Mars een derde seizoen, terwijl niemand naar seizoen 2 keek. On top of that, cancelde ze VM geeneens midden in het seizoen maar lieten ze Rob Thomas gewoon het seizoen afmaken.
Maar nog steeds keek niemand en er zat geen stijgende lijn in de kijkcijfers, dus is het niet meer dan logisch dat je het óf cancelt of het op een heel andere boeg zou gooien (wat mij zou verbazen als ze VM nóg een kans geven).

Ergo: doe normaal, kneus.
pi_47347379
In mijn post belichtte ik het ook van 2 kanten -Mo-. Aan de ene kant vind ik The CW klootzakken als ze het cancellen, aan de andere kant ben ik ze erg dankbaar dat het nog 20 afleveringen is doorgegaan.

/
pi_47467602
Toen seizoen 3 begon, was ik ervan overtuigd dat een 4de seizoen er nooit zou komen, omwille van de kijkcijfers. The CW kon immers niet anders dan een 3de seizoen uitzenden. Als een nieuwe zender, die snel kijkers moet winnen, onmiddelijk begint met gekende series te cancellen, ziijn ze gedoemd.
Het 3de wordt het laatste dacht ik dus.
Toen ontdektte ik het TWoP forum, en gaandeweg begon ik in een 4de seizoen te geloven. Na de berichten van de afgelopen week, is die hoop alweer sterk verminderd.

Er zou wel al een nieuwe format in onwtikkeling zijn voor S4. Het idee zou zijn om
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las ergens dat er zelfs al een een soort van 10 minute showcase gefilmt is, met Kristen Bell erin.

Ook las ik casting nieuws voor het eventueel S4, een daarbij stond dat
SPOILER
Geen idee of het waar is trouwens.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:34:31 #162
133369 Jivis
Critikut
pi_47468091
Is er eigenlijk überhaupt wel een serie op the CW waar veel mensen naar kijken?
Amen.
pi_47468989
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef Jivis het volgende:
Gelukkig voor ons niet.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:15:01 #164
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47469442
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:19 schreef sledge144 het volgende:
Toen seizoen 3 begon, was ik ervan overtuigd dat een 4de seizoen er nooit zou komen, omwille van de kijkcijfers. The CW kon immers niet anders dan een 3de seizoen uitzenden. Als een nieuwe zender, die snel kijkers moet winnen, onmiddelijk begint met gekende series te cancellen, ziijn ze gedoemd.
Toen ontdektte ik het TWoP forum, en gaandeweg begon ik in een 4de seizoen te geloven. Na de berichten van de afgelopen week, is die hoop alweer sterk verminderd.

Er zou wel al een nieuwe format in onwtikkeling zijn voor S4. Het idee zou zijn om
SPOILER
Ik las ergens dat er zelfs al een een soort van 10 minute showcase gefilmt is, met Kristen Bell erin.

SPOILER
Was al gepost .
pi_47470200
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef Jivis het volgende:
Gilmore girls?
pi_47470696
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:19 schreef sledge144 het volgende:

SPOILER

SPOILER
Dat laatste is een gerucht en door Rob Thomas al ontkracht inmiddels. Gelukkig!
De eerste spoiler die je noemt is een optie die ze aandragen, naast s4 als tweede collegejaar. Alles is nog mogelijk.

Er is niet echt een serie die veel doet op CW.Ze moeten nog voet aan de gron krijgen. VM is nog niet eens zo denderend slecht bezig in vergelijking met de rest. GG doet het wel beter, maar da's niks in vergelijking met de kijkcijfers die ze vroeger haalden. Tijd om de stekker uit GG te trekken.....
pi_47490558
ben ik eindelijk up to date moet ik wachten tot fucking mei!

en waarom moest lamb dood?

en VM is nu officieel dead and buried?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_47985556
bloody hell, nog zo lang..

wel een nieuwe podcast!
pi_47985948
nog 4 weken.......... poeh.

Ja die podcast moet ik nog beluisteren!

En Slayage, we weten half mei pas of ze de stekker dr'uit trekken
  woensdag 4 april 2007 @ 13:22:11 #170
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48001824
ook al tot mei
  zaterdag 7 april 2007 @ 15:00:05 #171
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48110068
Ben benieuwd wat er nu in de laatste vijf eps gaat gebeuren...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_48521913
Ik heb het voor mij ontdenkbare gedaan, en heb spoilers gelezen, tot ep 3x20. Niet omdat ik dringend een VM-shot nodig had, maar omdat ik geruchten heb opgevangen die ik even moest verifieren.
Het is gewoon, zo sinds epje 3x05 al, niet meer de show waar ik verliefd op ben geworden. Ik denk er dan ook sterk aan de resterende 5 epjes gewoon niet meer te bekijken.
pi_48522632
Ik vind het echt flauw dat ze Lamb dood hebben laten gaan
Amen.
pi_48529948
Sledge, dat is geheel je eigen keus natuurlijk
Ik wil de spoilers in in ieder geval absoluut niet weten, ik laat me wel verrassen
pi_48586139
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef annoylikethewind het volgende:
Sledge, dat is geheel je eigen keus natuurlijk
Ik wil de spoilers in in ieder geval absoluut niet weten, ik laat me wel verrassen
Ik zeg ook niet dat ik niet meer ga kijken. Voorlopig ga ik gewoon alle epjes netjes opzij zetten, en dan gewoon de reacties afwachten. Zijn de reacties zwak, dan kijk ik gewoon niet. Zijn ze goed, dan kijk ik waarschijnlijk wel.
Klikt een beetje krom zo, maar ik vind VM gewoon zo cliché tegenwoordig. Was er geen break had ik zo niet gereageerd, maar door die break zie ik alles wat in perspectief.
Even een lijste wat me irriteert nu. (geen spoilers)

- LoVe is het hoofdthema van de serie geworden ipv een lekker mysterie. Laat ze gewoon een relatie hebben met iemand en laat het daarbij. Of dat Logan moet zijn laat ik in het midden.
- Veronica is Veronica niet meer. Waar is die smartass vanuit S1&2? Nu hebben we zo'n soft ass Veronica
- Laatste mysterie was iets of wat lame. Ik bedoel, O'dell wordt vermoord, en 5 epjes later staan we nog nergens. Plots gaat et dan allemaal snel en op één epje wordt ie opgelost. Waar is de tijd dat we elk epje wel iets nieuws over Lilly te weten kwamen en zo 2 1epjes op rij een buildop naar de finale hadden.
- Wat is het nut van de nieuwe personages? Parker was zo'n beetje de reden voor de rape-storylijn, maar verder? Beetje rondhuppelen voor een paar epjes, en opeens Logan beginnen daten.
- En dan heb ik et nog niet eens over die Piz. Z'n enige ding op de show is verliefd worden op Veronica. Dat was zelfs al duidelijk gemaakt op the CW Launch Party. Heeft Piz, op epje 3x01 na, iets anders gedaan dan op Veronica gegeild?
- Eigenlijk kan ik nog lang doorgaan, maar de bottom line is: VM S3 is gewoon niet half zo sterk als VM S1&2. Ik ga gewoon de dvd's nog eens herbekijken en genieten van voor mij één van de beste series.

Enig lichtpuntje is het idee voor S4. Beginnen met een nieuwe lijn. Dan tune ik zeker weer in voor epje 4x01.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:38:24 #176
53267 TC03
pi_48907525
Ben benieuwd.
pi_48909073
Sledge het overmatige gebruik van de term "epje" in jouw post, irriteert mij mateloos

En -Mo-

Morgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:07:58 #178
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48909195
Morgen een nieuw epje van Veronica oooe ik wacht al weken op dat epje!
Nog maar 5 epjes dan is t weer over.

Okay, grapje valt tegen.
pi_48909202
Dankjewellllllllllllllll VM heb ik altijd zin in

Rob Thomas
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:10:17 #180
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48909303
Wolfrolf, heb je het interview bij E Online's Kristin gezien dan ?
pi_48909458
neeeee niet zeggen!! *doet handen over oren* ikwil niks weten over dat interview, weet dat er spoilers in zitten....

Maar heb wel zin in de nieuwe afl
pi_48911141
Ik heb er nu wel zin in... Ik ging even wat foto's van Kristen Bell kijken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:01:28 #183
133369 Jivis
Critikut
pi_48913250
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb er nu wel zin in... Ik ging even wat foto's van Kristen Bell kijken.
fapfapfap
Amen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:11:42 #184
57586 Bananenman
-----------
pi_48914382
Nog een paar uurtjes
pi_48919767
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wolfrolf, heb je het interview bij E Online's Kristin gezien dan ?
Nee, want Kristin is een spoilerslet en ik haat spoilers
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:54:08 #186
133369 Jivis
Critikut
pi_48921572
Best een leuke aflevering
Dick
Amen.
pi_48923148
Leuke aflevering.
Alleen Veronica op het laatst, bah bah bah bah.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:50:34 #188
133369 Jivis
Critikut
pi_48923312
Ik vind die Piz zo'n losert
Amen.
pi_48924200
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Jivis het volgende:
Ik vind die Piz zo'n losert
Yep, dat vind ik ook.
Iedereen wel, denk ik.
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:20:15 #190
133369 Jivis
Critikut
pi_48924247
Keith was ook weer in topvorm trouwens
Amen.
pi_48925903
En hij was er weer...Wallace sjawel.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:33:47 #192
53267 TC03
pi_48926586
Die Pulp Fiction scène, uiterst geniaal.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:34:03 #193
53267 TC03
pi_48926601
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:11 schreef -Mo- het volgende:
En hij was er weer...Wallace sjawel.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:37:19 #194
133369 Jivis
Critikut
pi_48926712
Die Turkensnor staat hem dan weer wél.
Amen.
pi_48939589
Dit was toch gewoon weer een ijzersterke aflevering! Ik zie het helemaal zitten met dat zogenaamde stand-alone gebeuren

VM
  woensdag 2 mei 2007 @ 21:58:48 #196
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_48943799
Ik niet, het grote mysterie dat altijd op de achtergrond knaagt is er niet. Misschien dat je het na 1 aflevering nog niet heel erg mist maar volgens mij na een paar toch zeker wel.
Om nog maar te zwijgen over de altijd geweldige Grote Laatste Aflevering van de eerste 2 seizoenen waar alles op z'n plek valt die er nu niet kan zijn.

Maar deze aflevering op zichzelf was ook niet van oude VM-klasse. Vooral aan het mysterie van deze ep ontbrak iets. Ze hangt een camera op, er is een klein zijspoortje, maar daarna vindt ze bijna direct de dader. Waar was het grote "AHA"-moment en de twist die daarbij hoort?

Gelukkig heb ik wel weer ouderwets kunnen lachen bij deze aflevering, VM blijft toch leuker dan de meeste comedies. Die Pulp Fiction scène !
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_48943866
Rob Thomas
pi_48943889
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef -Mo- het volgende:
Rob Thomas
pi_48944702
Als je alleen voor Kristen Bell kijkt, is dan Pulse wél de moeite waard?
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:48:31 #200
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_48946246
Oh dit was ik al bijna vergeten, maar het gezeik over 19(!)jarigen die een biertje drinken mogen ze van mij voortaan ook achterwege laten. Maar goed, het blijft een amerikaanse show natuurlijk.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:14:06 #201
53267 TC03
pi_48947271
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh dit was ik al bijna vergeten, maar het gezeik over 19(!)jarigen die een biertje drinken mogen ze van mij voortaan ook achterwege laten. Maar goed, het blijft een amerikaanse show natuurlijk.
Dat vond ik idd erg zielig. Alsof iemand die 21 jaar is niet dronken door een auto geschept kan worden. Pfff.
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:30:22 #202
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_48947960
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat vond ik idd erg zielig. Alsof iemand die 21 jaar is niet dronken door een auto geschept kan worden. Pfff.
Precies. Bovendien is een bar buiten de stad, met de parkeerplaats aan de overkant van een provinciale weg natuurlijk wel vrágen om moeilijkheden.

Nog een raar momentje in deze ep: De hele paintballgun-aanval. De slowmotion-duik, de dramatische muziek, allemaal zo niet-VM. Is dat soms een parodie op iets wat ik niet ken? Als het een parodie was op 300 was het wel een slechte zeg..
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:13:10 #203
133369 Jivis
Critikut
pi_48949327
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Keith is gewoon een man van de wet en dat respecteer ik
Amen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:16:18 #204
53267 TC03
pi_48949392
Waarom noemt niemand hier de Pulp Fiction parodie?
pi_48950079
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef TC03 het volgende:
Waarom noemt niemand hier de Pulp Fiction parodie?
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:33 schreef TC03 het volgende:
Die Pulp Fiction scène, uiterst geniaal.
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:49:35 #206
133369 Jivis
Critikut
pi_48950095
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gelukkig heb ik wel weer ouderwets kunnen lachen bij deze aflevering, VM blijft toch leuker dan de meeste comedies. Die Pulp Fiction scène !
^
Amen.
pi_48950123
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Jivis het volgende:
Kkkkslegt epje...Maar die Pulp Fuctie refreretntie was wel HAHAHAH :D: D::D: D:D D:D
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:52:29 #208
53267 TC03
pi_48950146

Jehomeho.
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:57:21 #209
133369 Jivis
Critikut
pi_48950260
Ik hoop dat Piz een pijnlijke dood sterft in de season final
Amen.
pi_48950277
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:57 schreef Jivis het volgende:
Ik hoop dat Piz een pijnlijke dood sterft in de season series final
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:01:47 #211
133369 Jivis
Critikut
pi_48950348
Dat weet je nog niet .
Amen.
pi_48950418
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Jivis het volgende:
Dat weet je nog niet .
Er was al wel een opmerking van Veronica dat ze FBI-agente wilde worden.
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:10:44 #213
133369 Jivis
Critikut
pi_48950517
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:05 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Er was al wel een opmerking van Veronica dat ze FBI-agente wilde worden.
Wou ze toch al een tijdje
Amen.
pi_48950690
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wou ze toch al een tijdje
En dat allemaal dankzij Hank...toch?
Held is het.
pi_48951184
Whehe ik had die pulp fiction parodie geeneens door, terwijl ik die film 3x gezien heb

Leuke aflevering wel opzich, beetje cliche met het amerikaanse patriotisme en duf dat die Piz daadwerkelijk zn aktie krijgt..

Weet niet waarom Keith zo fanatiek was, hij weet toch zelf ook wel dat dat al jaren gebeurt en dat veronica fake ID's maakt. En idd, alsof het uit maakt hoe oud je bent wanneer je eenmaal dronken bent, iemand van 25 had ook voor die auto kunnen lopen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 02:00:20 #216
57586 Bananenman
-----------
pi_48951257
Wel leuke ep, jammer van dat moralistische gezeik over drank en arabieren

Tof einde.
  donderdag 3 mei 2007 @ 02:00:43 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48951261
Hij was leuk . Die duikscene van Veronica was uiterst briljant .
  donderdag 3 mei 2007 @ 02:01:21 #218
57586 Bananenman
-----------
pi_48951269
Neuh, Merkie en ik hebben niet synchroon gekeken
  donderdag 3 mei 2007 @ 02:01:40 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48951274
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 02:01 schreef Bananenman het volgende:
Neuh, Merkie en ik hebben niet synchroon gekeken
Nee, inderdaad. Wil ik bij deze bevestigen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 02:05:50 #220
53267 TC03
pi_48951327
quote:
pi_48953258
quote:
Of Piz verzuipt in zijn eigen Pis

Kutgrap ikweet
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:09:40 #222
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48953859
Leuke ep.

Maar ik kan nog steeds niet wennen aan de vernieuwde themesong

PS: Piz
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:21:11 #223
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49174637
quote:
"Glimmer of hope" for Veronica Mars

This is why I always tell you people that it ain't over till it's over: According to my CW moles, bless their hairy little hearts, the odds of Veronica Mars being renewed just went from "so-so" to "pretty good." Suddenly, per my spy, "There's a glimmer of hope." Here's why:

• Since Gilmore Girls is packing it in, the network suddenly has an extra hour of prime real estate available. What are they gonna do, renew 7th Heaven again? (That was a joke, CW. Don't get any ideas.)

• CW prez Dawn Ostroff is said to have responded very favorably to the trailer that series creator Rob Thomas shot for a potential reworking of the show with VM as an FBI agent (think Jodie Foster in Silence of the Lambs, only with way better hair and funnier dialogue). What's more, sources whisper to me that on the strength of that presentation, Thomas and Co. have been asked for more deets of the proposed revamp.

• Big changes are afoot — starting at the very top. "They've talked about a title change," says my spy. (Hey, if the quality remains the same, they can call it Veronica Mars Presents: The Search for the Next Pussycat Doll for all I — and I suspect all of us V fans — care.) Furthermore, there would likely be a major cast shake-up, with Bell the only guaranteed carryover.

So what do you think, people? Isn't VM worth saving, even if it means we'll have to flash-forward through her remaining college years? (There are only so many keggers a girl can go to, anyway.) And what about new titles? Do we really want to leave that up to the suits that eighty-sixed Everwood? Methinks now might be a good time to start offering up suggestions.
bron
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:11:30 #224
53267 TC03
pi_49176266
Leuke aflevering. Leuk om Mike uit Friends terug te zien.

En ik krijg atlijd kotsneigingen als ik Max zie, wat een mongool is dat zeg.
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:59:26 #225
133369 Jivis
Critikut
pi_49183200
Inderdaad weer een goede aflevering. Dacht dat de laatste episodes flink tegen zouden vallen zonder doorloopende verhaallijn maar dat blijkt mee te vallen.
Amen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:25:18 #226
53267 TC03
pi_49186900
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad weer een goede aflevering. Dacht dat de laatste episodes flink tegen zouden vallen zonder doorloopende verhaallijn maar dat blijkt mee te vallen.
Toch mis ik wel een arc... Keith die wel of niet aan de drank gaat ofzo.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:40:34 #227
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49202159
Wel leuke aflevering .

Leo .
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:52:40 #228
160346 Mavro
Black & Red
pi_49219470
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering. Leuk om Mike uit Friends terug te zien.

En ik krijg atlijd kotsneigingen als ik Max zie, wat een mongool is dat zeg.
Ik kon er maar niet opkomen!!

Duh
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_49241361
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Jivis het volgende:
Volgens mij roep ik dat al 3 maanden Heb nou toch gewoon vertrouwen in Rob Thomas Hij roeleert de keet

Verder..

Dick !! dansend bij die auto, en dan rijdt die wagen over zijn teen whehheheh
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:36:00 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49243690
Nou ik ben bijna bij (alleen ep17 nog zien). Heb in de laatste maand seizoen 2 en 3 erdoorheen gejast Wat is Veronica Mars toch geweldig Ik vind seizoen 3 wel zwakker in vergelijking met de eerste twee seizoenen maar nog steeds sterker dan heel wat andere series. Goed nieuws dat er hoop is voor een seizoen 4, ik hoop het echt!

Veronica Mars
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49257980
Ik vond 17 geweldig! Hoewel het 'mysterie' niet echt heel spannend was.

Op cwtv.com/video is de opening scene te zien voor de liefhebbers. Wel graag spoilertags gebruiken als je dr over wilt praten
  Moderator zondag 13 mei 2007 @ 03:05:52 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49322544
Zo eindelijk helemaal bij Ik vond ep17 best ok, het ziet er naar uit dat het toch iets gaat worden met Veronica en Piz? Hmmm wel minder, ze moet gewoon met Logan gaan
  Moderator zondag 13 mei 2007 @ 19:02:42 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49339479
Ik zat even op imdb en daar vond ik wat leuke trivia over Veronica Mars. Ik heb de leukste even gekopieerd:

* In the original project notes and the original pilot script for the show, there were some name changes. Lilly's name was Samantha, Lianne Mars's was Rebecca, then Abbie, Wallace's last name was Collier, Logan's last name was Hewitt and the last name of the Kane's was Cain, then Caine.

* The character of Meg was created specifically for Alona Tal. She auditioned for Veronica, and was Rob Thomas's second choice for the role. He liked her so much he made a recurring role for her.

* Amanda Seyfried (Lilly) initially auditioned for the role of Veronica Mars.

* UPN, the network that airs Veronica Mars, were concerned during early episodes that viewers would confuse Teddy Dunn and Jason Dohring, who play Duncan and Logan, respectively. A color code was created where Dunn wore blues, and Dohring wore earth tones (greens, browns, etc). The color code still stands today. (ik snap niet hoe je die acteurs door elkaar kunt halen? Logan is lekker en Duncan is stom '

* The only two actresses considered for the role of Kendall Casablancas were Heather Graham and Charisma Carpenter. Graham was working on "Emily's Reasons Why Not" (2006), and Carpenter was an actual fan of "Veronica Mars", so she ended up being cast in the role.

* Jason Dohring initially auditioned for the role of Duncan while 'Teddy Dunn' initially auditioned for the role of Logan.

* Concepts included in the original project notes for the show that were later dropped include Veronica being 13 when Lilly was murdered, Keith being fired because of evidence disappearing from the police station, with hints that Don Lamb was behind it, Strom Jenkins, a character who called in the Abel Koontz tip, and Veronica finding that Strom Jenkins, Don Lamb, and Jake Kane were part of a larger conspiracy to cover up Lilly's death.

* Originally, according to creator Rob Thomas, Veronica and Duncan were going to be related. After it got picked up by UPN, a network channel, and not by HBO, Showtime, or FX, they decided not to push it into ""Twin Peaks" (1990) territory".

* Amanda Noret, the actress who plays Madison Sinclair, has a real-life cousin named Shelly Pomroy, the character at whose party Veronica is drugged.

Verder zag ik een foto van de acteur die Sacks speelt, en die is eigenlijk best lekker

maandag 14 mei 2007 @ 23:49:52 #234
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49386546
hehe idd leuke trivia:)
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 00:54:01 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49388203
Wanneer wordt Veronica Mars eigenlijk uitgezonden, op maandag of dinsdag? Ben nu voor het eerst bij en moet nu ook steeds trouw wachten
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:55:33 #236
53267 TC03
pi_49388247
Op dinsdag, woensdag ligt de videoband van je oom uit de VS dus op de deurmat.
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 01:03:28 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49388403
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:55 schreef TC03 het volgende:
Op dinsdag, woensdag ligt de videoband van je oom uit de VS dus op de deurmat.
Thanks Had eigenlijk op maandagavond gehoopt...

Hoe wist je dat van mijn oom
  dinsdag 15 mei 2007 @ 01:07:46 #238
53267 TC03
pi_49388479
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe wist je dat van mijn oom
Zeg ik niet.
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 01:11:42 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49388550
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zeg ik niet.
Je houdt het spannend
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:14:47 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49420805
pi_49420980
staan daar spoilers in?
pi_49421022
nee geen spoilers
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 22:23:53 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49421283
Dat is heel slecht nieuws Hoe betrouwbaar is deze bron? Ik geloof het pas echt als the CW zelf aankondigd welke programma's er wel/niet doorgaan...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:26:42 #245
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49421418
We zullen het morgen weten.
quote:
One rumor making the rounds is that Dawn Ostroff is delaying a decision until after the upfront.
Hier zou ik in ieder geval al helemaal niet op rekenen.
pi_49421584
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef MaJo het volgende:
Dat is heel slecht nieuws Hoe betrouwbaar is deze bron? Ik geloof het pas echt als the CW zelf aankondigd welke programma's er wel/niet doorgaan...
dat weten we niet, maar zijn veel bronnen de laatste tijd die het niet positief inzien.
Je weet het pas 100% zeker als de cw het zelf aankondigt.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:31:36 #247
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49421644
Supernatural, Smallville en One Tree Hill hebben wel een nieuw seizoen gekregen. Als VM een nieuw seizoen krijgen zou dat toch ook al aangekondigd moeten zijn ...
pi_49422131
nog steeds niet 100%zeker van die andere 3, maar zie het steeds negatiever in voor veronica
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 22:48:52 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49422596
En dat terwijl het er steeds beter uit zag door het stoppen van Gilmore Girls
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:54:50 #250
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49422901
Steeds meer series hebben helemaal geen fall uitzendingen (24, Lost, Battlestar Galactica)... misschien dat ze met Veronica Mars iets soortgelijks gaan doen. Hebben ze meteen meer tijd om een nieuw concept in elkaar te draaien. Bovendien falen er altijd wel wat nieuwe series, dus het zou op zich geen slechte zet van the CW zijn om toch nog een vijfde seizoen te greenlighten voor begin 2008.

Bovenstaande is allemaal wishful thinking natuurlijk
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:15:38 #251
133369 Jivis
Critikut
pi_49423819
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef Zhenar het volgende:
Steeds meer series hebben helemaal geen fall uitzendingen (24, Lost, Battlestar Galactica)... misschien dat ze met Veronica Mars iets soortgelijks gaan doen. Hebben ze meteen meer tijd om een nieuw concept in elkaar te draaien. Bovendien falen er altijd wel wat nieuwe series, dus het zou op zich geen slechte zet van the CW zijn om toch nog een vijfde seizoen te greenlighten voor begin 2008.

Bovenstaande is allemaal wishful thinking natuurlijk
Een vijfde seizoen? Dus een seizoen 4 slaan ze over?

Ik hoop echt dat Veronica Mars blijft trouwens. Ik vind het namelijk nog steeds een uitstekende serie
Amen.
pi_49424053
Dawn Ostroff (als ze het cancelled, die doos , want als ze season 4 bestelt is het uiteraard Dawn Ostroff ... )
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:28:20 #253
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49424241
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Een vijfde seizoen? Dus een seizoen 4 slaan ze over?
Duh De main story line in seizoen 5 is wat er met seizoen 4 gebeurd is!
pi_49424314
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Duh De main story line in seizoen 5 is wat er met seizoen 4 gebeurd is!
Ooh vet. Dus VM wordt in de volgorde 1-2-3-5-4 uitgezonden. .
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:31:23 #255
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49424359
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ooh vet. Dus VM wordt in de volgorde 1-2-3-5-4 uitgezonden. .
Zou wel een stunt zijn
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:40:49 #256
133369 Jivis
Critikut
pi_49424702
Probeer je typo niet zo te coveren Zhenar
Amen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:46:05 #257
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49424883
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
Probeer je typo niet zo te coveren Zhenar
Als serieus bedoelde cover zou 'ie wel heel slecht zijn

En nee, ik probeer niet mijn cover te coveren
Maar 't was wel een typo idd.
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:42:36 #258
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49440663
whahahaha
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:37:15 #259
53267 TC03
pi_49448035
Wel een aardige aflevering weer. Vinnie moet blijven in sezoen 4 vind ik.
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:40:24 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49464972
Wat leuk, de season finale is volgende week al (dubbele aflevering).
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:40:25 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49464973
Rob Thomas via email bij Kristin van E Online:
quote:
We could still be a midseason replacement. We've known for a couple of weeks that they were thinking of us in terms of midseason. We don't know when we'll hear something definite.

"I've known Kristen did the disembodied-voice work on Gossip Girl for quite some time. Totally cool with me.

"I was approached by Viva Laughlin, but I really want to concentrate on either Veronica Mars or future development"
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 00:00:04 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49465861
Ik ga hem zo kijken Vannacht de wekker gezet om hem meteen te kunnen binnenhalen Alleen vanochtend geen tijd gehad om te kijken dus dat was een beetje een zinloze actie
  donderdag 17 mei 2007 @ 00:07:18 #264
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49466172
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ga hem zo kijken Vannacht de wekker gezet om hem meteen te kunnen binnenhalen Alleen vanochtend geen tijd gehad om te kijken dus dat was een beetje een zinloze actie

Dat doe ik zelfs niet, wekker voor series zetten .
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 00:11:52 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49466355
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat doe ik zelfs niet, wekker voor series zetten .
Wil je hiermee zeggen dat ik dus eigenlijk een grotere seriesfreak ben dan jij En is op zich wel handig hoor, kun je meteen kijken En aangezien het bij mij nogal lang duurt voordat een serie binnen is is het helemaal een pre
  donderdag 17 mei 2007 @ 00:14:39 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49466478
Leer hoe nieuwsgroepen werken, heb je ze zo binnen . Is ook beter voor je nachtrust .
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 00:16:11 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49466534
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Merkie het volgende:
Leer hoe nieuwsgroepen werken, heb je ze zo binnen . Is ook beter voor je nachtrust .
PM? Ben niet zo bedreven in dat soort zaken
  donderdag 17 mei 2007 @ 00:39:58 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49467294
Gedaan .
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 02:07:05 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49469658
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef Merkie het volgende:
Gedaan .
Thanks Probeerde je terug te PMen maar dat lukt niet... Ik probeer het morgen nog een keer

Nu ga ik Veronica Mars kijken
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:11:58 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49469729
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks Probeerde je terug te PMen maar dat lukt niet... Ik probeer het morgen nog een keer

Nu ga ik Veronica Mars kijken
Midden in de nacht er voor opstaan om het vervolgens bijna 24 uur later te kijken . Ik ga het zo ook maar eens kijken.
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 03:00:53 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49470226
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Midden in de nacht er voor opstaan om het vervolgens bijna 24 uur later te kijken . Ik ga het zo ook maar eens kijken.
Pretty sad huh Had vandaag nog geen tijd gehad dus vandaar.

Goede aflevering (voor de mensen die het nog niet gezien hebben niet verder lezen)

Veronica en Piz nu echt een stelletje, weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik vind het minder erg dan verwacht, maar misschien komt dat ook omdat je nu al kan zien dat het niet echt iets blijvends is. En Parker/Logan begint ook al scheurtjes te vertonen. Laat LoVe maar weer mooi samenkomen dan En Veronica aangenomen voor de fbi Geen verrassing natuurlijk aangezien het als een van de mogelijkheden werd genoemd om de serie door te laten gaan

Wat een geweldige serie is het toch Ik hoop echt dat het niet stopt! Maar ik zie het somber in
  donderdag 17 mei 2007 @ 03:50:30 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49470486
Het duurt even 18 afleveringen, maar nu komen ze dan toch eindelijk terug op Dick's huilbui en het feit dat Beavert dood is . Hopen dat er een seizoen 4 komt .
pi_49473453
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:09:23 #274
133369 Jivis
Critikut
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:57:06 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49479450
quote:
Dat is hetzelfde berichtje wat al dagen rondcirculeert.
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 15:59:02 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49481189
Ik ga pas janken als ik het zeker weet...
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:47:57 #277
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49486156
Michael Ausiello is bij de CW persconferentie:
quote:
12:28 First question, asked by me: "Is Veronica dead?"

12;29 OK, here it is in a nutshell, per dawn ostroff. Veronica Mars is dead. But, and there is a but, she says she's "talking to Rob and Kristen" about doing something else. She's not calling it a spin-off, and wouldn't say whether it would feature the character of Veronica. Translation; I'm as confused as ever!

12:33 I will try and get more clarification on this. Please stand by...

12:36 OK, a reporter just asked a VM follow-up — and Dawn continues to dodge. She says they're discussing "an idea," but adds, "I don't think it's going to happen."
WEEEEEEEEEEH!
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:00:39 #278
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49486551
12;47 The press conference is over. I tackle dawn just as she tries to escape and I ask her to level with me. Is Veronica dead? "Veronica Mars is over, but we're talking about something else. I don't know if it's going to be anything. I'm being honest with you. It could come back in some form, but I don't know what form that would be." She confirmed that the deadline to make a decision is "somewhere around" the June 15 date i referred to previously. Long story short: mystery still not solved!
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:01:15 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49486573
The CW cancels `Veronica Mars'
quote:
The CW cancels `Veronica Mars'
By DAVID BAUDER, AP Television Writer Today at 9:07 am

The CW network canceled the cult hit "Veronica Mars" and will try to pick up steam in its second year with series about the snobby rich, transplanted families and a bounty hunter for the devil.

The network, created out of the ashes of the former WB and UPN, had already ended the long-running family dramas "7th Heaven" and "Gilmore Girls." On Thursday the ax fell on "Veronica Mars," which starred Kristen Bell as a wisecracking teenage private eye.

Corporate parents CBS Corp. and Time Warner Inc. had hoped the CW could become a fifth major network by combining the best of its predecessors, but it has often slipped behind Univision in the ratings during a disappointing first year.

The new "Gossip Girl," about a group of prep school teenagers in Manhattan, will be given the biggest push. The CW scheduled it for Wednesdays at 9 p.m. after its top-rated program, "America's Next Top Model."

The CW's only new comedy, "Aliens in America," is about a high school student trying to adjust to a Pakistani exchange student. "Life is Wild" is a drama about a New York City family spending a year at a game reserve in South Africa

The new drama "Reaper" features one of the CW's oldest new characters: a 21-year-old. His parents sold his soul to the devil and he's assigned to track down evil escapees from hell.

On Sunday nights, the network will debut "The CW Now," an entertainment-oriented newsmagazine for 18-to-34-year-olds. "Online Nation" will talk about what's hot on the Web.

In midseason, the CW will bring on a reality show, "Farmer Wants a Wife," about a country guy choosing among 10 women fed up with big-city prospects.

Fox will also release its fall schedule on Thursday.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:05:58 #280
53267 TC03
pi_49486726
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 19:41:24 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49487925
Eikels
pi_49488148
Zet allemaal een voor je msnnaam voor Veronica.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:53:05 #284
133369 Jivis
Critikut
pi_49488324
Amen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:54:51 #285
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49488384
Schandelijk. Zeker nu we eruitgaan met cliffhangers straks.
pi_49488497
Godver.
pi_49488573
rip zal ik maar zeggen, maar ik had de show al begraven recentelijk, de laatste ep waar ik mee begon was die ep met die paintbal aanslagen en arabieren ofzo, vond ik niet afgekeken ook

eerste 2 seizoenen zullen me iig wel bijblijven
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 20:00:38 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49488576
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Schandelijk. Zeker nu we eruitgaan met cliffhangers straks.
Inderdaad ja Jammer dat de serie dan niet echt afgesloten wordt maar een open einde zal hebben...
pi_49488733
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Inderdaad ja Jammer dat de serie dan niet echt afgesloten wordt maar een open einde zal hebben...
was ook zo met carnivale en firefly had niet eens een einde
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:10:09 #290
133369 Jivis
Critikut
pi_49488902
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

en firefly had niet eens een einde
Serenity was toch een beetje een soort einde voor Firefly, of niet?
Amen.
pi_49489107
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

Serenity was toch een beetje een soort einde voor Firefly, of niet?
zo zou je het misschien kunnen zien, maar serenity zou een trilogy worden als het een succes zou worden
-Rabia Al-Basri
pi_49489135
Jammer dat Talpap kapot is, anders hadden zij het over kunnen nemen.
pi_49489462
Ligt allemaal aan Hemelvaartsdag.
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:53:05 #294
53267 TC03
pi_49490595
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:07:22 #295
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49491166
Iets voor de Troost: Seizoen 3 komt wel zeker op DVD!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:31:08 #296
133369 Jivis
Critikut
pi_49494319
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets voor de Troost: Seizoen 3 komt wel zeker op DVD!
Lekker boeiend Ik wil een seizoen 4
Amen.
pi_49494448
seizoen 4 met een mysterie over het hele seizoen
dat zou super zijn net zoals seizoen 1
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:35:00 #298
133369 Jivis
Critikut
pi_49494498
Ben trouwens benieuwd of we Weevil nog zien dit seizoen Waar is die gast gebleven
Amen.
pi_49494549
volgende week weer
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:36:17 #300
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49494555
Volgende week is Weevil er weer.
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:38:53 #301
57586 Bananenman
-----------