abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46556062
oed epje alweer, die scene's met Veronica in de cel waren zo grappig. Die my little pony tatoo Very Happy
Keith die er zo rustig bij blijft Cliff met z'n caged heat opmerking Very Happy

Het algemeen verhaal komt op snelheid nu, met dat bebloed shirt van Landry. Dat ze z'n bebloed shirt nu al vinden zou dus willen zeggen dat ie et net niet gedaan heeft :p

Maar da's allemaal peanuts in vergelijking met het einde Surprised

Lamb dood?! Hij was dan wel een rotzak, maar een lovable rotzak Sad
Keith terug als sheriff is normaal wel leuk, maar ik wil gewoon Lamb als sheriff.

O, en bijna een postje zonder Veronica/Logan Surprised Dat stukje in de cel is was leuk, maar Logan lijkt verder te gaan (met Parker?), terwijl Veronica blijkbaar spijt heeft van haar keuze om et uit te maken.
Vreemd genoeg vond ik het idee Logan/Parker doenbaar, en vorige week dacht ik nog dat Veronica/Josh een leuk koppel zouden zijn, maar het idee van Veronica/Pizz vind ik nog steeds frustrated
pi_46556256
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef sledge144 het volgende:
...
Eens! Vond het ook een erg leuke aflevering. Veronica/Pizz zou een te groot GTST gehalte krijgen. Ook wel weer tof dat een deze week weer een hoop mensen meespeelde (o.a. Wallace, Mac, etc.)
Ik zal inderdaad Lamb missen als Sherrif. Die kon af en toe echt geniaal uit de hoek komen.
Wat was trouwens dat moment tussen Lamb en Wallace? Misschien iets meer dan gewoon ...
pi_46556987
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef Spekk het volgende:

[..]

Eens! Vond het ook een erg leuke aflevering. Veronica/Pizz zou een te groot GTST gehalte krijgen. Ook wel weer tof dat een deze week weer een hoop mensen meespeelde (o.a. Wallace, Mac, etc.)
Ik zal inderdaad Lamb missen als Sherrif. Die kon af en toe echt geniaal uit de hoek komen.
Wat was trouwens dat moment tussen Lamb en Wallace? Misschien iets meer dan gewoon ...
Dat tussen Lamb en Wallace heb ik op moeten zoeken. Was wel heel leuk:

L: "I know you from somewhere"
W: "Yeah you told me to go see the wizard"
W: "I did and he told me you are America's biggest friend of Dorothy"

Ik wist dat dat een geweldige opmerking was, maar wat het nu betekende? Het is dus een andere uitdrukking voor homo... Wat grappig is omdat ie het niet is natuurlijk. Oh sorry, wás. Oh, sad.

Vind het wel een foute actie om Lamb dood de te laten gaan. Hij was namelijk goed voor Keith en Veronica interactie. Als Keith sherrif zou blijven, dan is het een stuk minder leuk.

Parker/Logan.... Tja, rebound, zou ik zeggen. Maar L/V in de gevangenis zei voor mij genoeg, die zijn elkaar nog lang niet vergeten! En nu inderdaad hard hopen dat er geen V/Piz komt! Al die relatiedrama's. Ugh.

Maarreh, goede aflevering! Alleen jammer dat Lambs'dood dat allemaal een beetje wist, jammer dat michael muhney niet meer te zien zal zijn!
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_46559047
Sledge: kan je niet in normaal Nederlands je post posten? "Sad" "Suprised" maak er dan een smiley van '
Dat maakt alles wat beter leesbaar

Overigens ben ik blij dat we van de sheriff verlost zijn
Verder weer een leuke aflevering! Weet iemand hoeveel episodes er nog komen?

Oh... En MAC

[ Bericht 20% gewijzigd door jmac op 22-02-2007 15:00:25 ]
pi_46563614
Erg leuke aflevering weer, blijft toch zeker een van de beste series op dit moment! Ook leuk hoe ze af en toe dat 'high school' sfeertje weten neer te zetten zonder dat t cheesy wordt
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_46565525
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef jmac het volgende:
Nog 6. Ze gaan dit jaar tot/met aflevering 20. En dan kijken of we nog een vierde seizoen krijgen...
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_46577249
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef jmac het volgende:
Sledge: kan je niet in normaal Nederlands je post posten? "Sad" "Suprised" maak er dan een smiley van '
Dat maakt alles wat beter leesbaar

Overigens ben ik blij dat we van de sheriff verlost zijn

Oh... En MAC
Natuurlijk. Dat postje was een copy/paste van een ander forum, en ik hield geen rekening met die smilies
pi_46614075
Goeie ep!

ZWAAR matige kijkcijfers 1.5/2 aandeel ... wat is dat.. 2 miljoen kijkers?
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 24 februari 2007 @ 01:17:11 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46614114
Ik snap nooit wat van die verhoudingen, ze zeggen me ook niks.
2000 light years from home
  zaterdag 24 februari 2007 @ 01:22:54 #110
105263 Litso
Interlectueel.
pi_46614230
Even een post zonder het topic door te lezen. Ik zit nu bij seizoen 1, ep. 12 en tot nu toe is het vermakelijk
Erg cheesy vaak, maar daarom zo leuk
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_46622956
Topaflevering

Lamb
Wel vet dat Keith weer sherrif is, maar ik vond Lamb echt een van de grappigste personages.
Amen.
pi_46625102
Goede ep.....RIP Lamb.
Voor de laatste 6 afleveringen kan een andere dynamiek (Keith als sheriff) wel leuk zijn.
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:36:34 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46782359
Is toch een nieuwe heute?
pi_46782674
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef Merkie het volgende:
Is toch een nieuwe heute?
Klopt, vond het maar een matig epje helaas. Veronica's speech was weel cool, hoe ze Tim's verhaal de grond inboorde
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:32:14 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46784617
Zulks een twist .
pi_46785098
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Merkie het volgende:
Zulks een twist .
Ja, geweldig wel hoe iedere suspect van de andere suspect dacht dat ie het gedaan had

Hank: Mindy did it!
Mindy: Hank did it!
Keith: Hank did it
Veronica: Mindy did it!
Tim: Mindy did it!

Overigens was ik enkel van Mindy overtuigd dat ze't niet gedaan had, en Hank leek me te obvious. (door het tandpasta gesprek) Mijn geld stond dus op Tim
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:57:14 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46785570
Ja. Ik dacht halverwege dat het Mindy was omdat ze ineens die boot ging kopen.
pi_46785671
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Merkie het volgende:
Ja. Ik dacht halverwege dat het Mindy was omdat ze ineens die boot ging kopen.
Heel even dacht ik dat ook ja, toen ze die bril opzette
pi_46785810
Kan die heather in de OP niet veranderd worden trouwens? De helft van de cast daar doet al niet meer mee
pi_46786282
de helft van de personages van die header is idd of dood, of gevlucht (of gevlucht in de dood)...

Ik vond het wel een leuke, hoewel een beetje sloom. Eens een keer geen veronica die gezellig in dr eentje met de moordenaar gaat keuvelen! Die laatste scene in de collegezaal vond ik echt heel cool!

Parker en Logan vind ik echt bleh trouwens. Who cares? Ze hebben echt geen vonk....Maar goed, ik ben dan ook echt een L/V shipper *haalt schouders op*
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:20:35 #121
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46789184
Ik wist al meteen dat Tim het gedaan had omdat hij verschrikt op keek toen de politie binnen kwam.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46819472
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef TC03 het volgende:
Ik wist al meteen dat Tim het gedaan had omdat hij verschrikt op keek toen de politie binnen kwam.
Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoor
pi_46820838
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef sledge144 het volgende:

[..]

Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoor
Ja, volgens mij waren er al mensen die meteen bij het zien van Tim wisten dat hij het gedaan had. Ik vond dat te voor de hand liggend. Maar ja, hij was het toch...

Ik stem dat James Jordan volgend jaar (klopt op hout) weer een nieuwe psycho gaat spelen
pi_46823542
Goeie aflevering. En nu moeten we like een eeuwigheid wachten op de resterende episodes, waar geen story arc meer in zit?
Amen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:17:55 #125
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46824946
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef sledge144 het volgende:

[..]

Ja whatever.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46825410
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef Jivis het volgende:
Goeie aflevering. En nu moeten we like een eeuwigheid wachten op de resterende episodes, waar geen story arc meer in zit?
Yep, 24 april of 1 mei, daar is nog discussie over.
pi_46830094
Haha, goede aflevering hoor, maar wát voorspelbaar (voor mij dan) dat Tim het gedaan had. Paste gewoon in de style van de serie dat dat zo uit zou spelen. Vind ik altijd wel jammer bij series, na tijdje heb ik de style zo goed door dat alles nogal voorspelbaar wordt.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:17:58 #128
133369 Jivis
Critikut
pi_46830337
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef sledge144 het volgende:

[..]

Tyfus, da's lang.
Amen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:19:29 #129
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46830390
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Jivis het volgende:

[..]

Tyfus, da's lang.
Nogal, wat naar.
pi_46839199
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nogal, wat naar.
Ja, is echt lang helaas. Geen groot mysterie niet meer ook, maar allemaal losse, met nadruk op karakter ontwikkeling. Damn 'em als ze er een Piz/Veronica verhaal van maken

Het goede nieuws was de relatief goede ratings, met 2.7 miljoen kijkers. Households weet ik even niet.
pi_46839486
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef sledge144 het volgende:

[..]

Ja, is echt lang helaas. Geen groot mysterie niet meer ook, maar allemaal losse, met nadruk op karakter ontwikkeling. Damn 'em als ze er een Piz/Veronica verhaal van maken

Het goede nieuws was de relatief goede ratings, met 2.7 miljoen kijkers. Households weet ik even niet.
jij leest Twop zeker?

Oh en hou je maar vast: er komt vast wel P/V aan. Zou me verbazen als het niet zo was. Ach, ik kan er mee leven, zolang ze het een beetje goed doen.
pi_46839658
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:12 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

jij leest Twop zeker?

Oh en hou je maar vast: er komt vast wel P/V aan. Zou me verbazen als het niet zo was. Ach, ik kan er mee leven, zolang ze het een beetje goed doen.
Ik lees Twop ja Er staat gewoon veel info daar, al lees ik meestal gewoon dezelfde topics
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:20:20 #133
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46871209
blegh , ik heb nu de laatste 2 eps ook gezien , ik moest ze even links laten liggen omdat ik het druk had, maar kben nu weer bij

kvind et erg jammer dat Lamb dood is , veronica en hem waren leuke combinatie , moest altijd lache
ook zie ik Logan n Parker et nie lang bij elkaar uithangen

En kzag al wel aankomen dat de TA ( wat is zn naam ? ) het gedaan had , dat was een beetje voorspelbaar.

Ik vraag me nu af wat ze willen gaan doen voor de volgende eps aangezien er geen groot mysterie kan zijn. En pas 1 mei weer nieuwe aflevering ??? dat zou wel kut zijn.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:51:27 #134
133369 Jivis
Critikut
pi_46875714
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik vraag me nu af wat ze willen gaan doen voor de volgende eps aangezien er geen groot mysterie kan zijn.
In principe zou een mysterie nog wel kunnen, er zijn tenslotte nog een stuk of 7 (?) episodes over. Maar aangezien ze hebben aangegeven dat niet te willen doen zal Veronica in de resterende afleveringen wel weer huisdieren en sieraden moeten opsporen, met als enige doorlopende verhaallijn de onderlinge relaties. Zonde, vooral als dit het laatste seizoen blijkt te zijn .
Amen.
pi_46882722
Dit was best een leuke aflevering Helaas geen verhaallijn meer. Ligt het aan mij of zijn Amerikanen echt zo dom dat ze niet eens een simpel verhaal lijn kunnen volgen? Valt me nog mee dat Lost daar zo populair is. Zal het strand en bikinibabe gehalte wel zijn.
pi_46884302
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef Spekk het volgende:
Valt me nog mee dat Lost daar zo populair is. Zal het strand en bikinibabe gehalte wel zijn.
De kijcijfers daarvan zijn gestaag aan het dalen. Dom Amerikaans tvkijkend kutvolk
pi_46908598
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:51 schreef Jivis het volgende:

[..]

In principe zou een mysterie nog wel kunnen, er zijn tenslotte nog een stuk of 7 (?) episodes over.
Het zijn er nog maar vijf
Ik hoop bij de mysterie of the week's dat het meer richting het mysterie met die jongen en zijn vermoorde vader of die jongen met zijn hoer gaat. Da's een stuk beter dan een sporter die een boek is kwijtgeraakt
pi_46915085
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef sledge144 het volgende:

[..]

WAT, dan pas een nieuwe EPI? jezus, amerikaanse tv
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 15:42:11 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47193040
De laatste paar weken het eerste seizoen van Veronica Mars gekeken. Wat is het toch een geweldige serie Het werd ook steeds beter met als absoluut hoogtepunt the season finale. Ik ga snel seizoen 2 + 3 bekijken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_47194523
De laatste podcast (video) is echt leuk!! go check it.
pi_47205099
Welke? Die met Chris en Kristen, of bedoel je een andere?
pi_47205611
Nee die in de auto idd
pi_47279430
Er kijkt inmiddels ook geen hond meer naar de zoektocht naar de nieuwe Pussycat Doll
pi_47279612
Mooi zo!
pi_47279771
Hopelijk snappen ze dan eindelijk dat VM helemaal zo slecht nog niet is
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:36:54 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47279941
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:32 schreef Spekk het volgende:
Hopelijk snappen ze dan eindelijk dat VM helemaal zo slecht nog niet is
Hopelijk snappen ze gewoon dat er geen hond naar CW kijkt en het niet aan VM ligt.
pi_47279971
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hopelijk snappen ze gewoon dat er geen hond naar CW kijkt en het niet aan VM ligt.

toch jammer, leuke series.
pi_47281429
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

De kijcijfers daarvan zijn gestaag aan het dalen. Dom Amerikaans tvkijkend kutvolk
Alsof Lost zo goed is, puh-lease
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:18:26 #149
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47294639
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:24 schreef wolfrolf het volgende:
Er kijkt inmiddels ook geen hond meer naar de zoektocht naar de nieuwe Pussycat Doll
Verrassend als ze tegenover American Idol zitten!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:10:52 #150
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47342458
Kristin van E Online:
quote:
You may have seen my earlier report that Veronica Mars has been canceled.

Well, let me just say that though I heard this heart-wrenching info from six—yes, six—reliable sources on both the network and studio side, and the "cancellation" rumor ran rampant around all sectors of Hollywood today, apparently the picture is more complex than a straight canceled-or-not-canceled scenario.

At this hour, here's what I can tell you:

I just heard from Veronica mastermind and showrunner Rob Thomas, who told me, "If we're canceled, I certainly don't know about it."

According to CW insiders, the network has not officially canceled Veronica Mars. However, here's the catch: It is currently considering a different format for the fourth season. From what I hear, that format would leap four years into the future and focus on Veronica as an FBI agent. Aside from returning star Kristen Bell (duh), the rest of the cast is yet to be determined, but it isn't likely that many of her current costars would be on hand.

So, bottom line: Veronica Mars could be: (1) spinning off into a new format, (2) returning in her college years or (3) getting axed.

And let me just say, number three is indeed a very real possibility, so it is most definitely time to rally the troops before it's too late! If you care about Veronica Mars and want it to survive (and if you're a fan of good TV, I know you do!), please comment below with your name and message of support. And email your friends the link to this column so they can do the same. (I will forward your comments to the powers that be at the CW.)

Then please send a "Save Veronica" postcard or letter to:

Dawn Ostroff
President of Entertainment, The CW Television Network
4000 Warner Blvd., Bldg 168
Burbank, CA 91522-0002

And pardon me while I hop on my soapbox and advise the CW: Canceling Veronica Mars would be a mistake of epic proportions. It is by far the best thing going on the Green Net, and one of the most addictive, smart, funny and well-written series ever to air. The fans would not take its demise lightly.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')