Eens! Vond het ook een erg leuke aflevering. Veronica/Pizz zou een te groot GTST gehalte krijgen. Ook wel weer tof dat een deze week weer een hoop mensen meespeelde (o.a. Wallace, Mac, etc.)quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef sledge144 het volgende:
...
Dat tussen Lamb en Wallace heb ik op moeten zoeken. Was wel heel leuk:quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:15 schreef Spekk het volgende:
[..]
Eens! Vond het ook een erg leuke aflevering. Veronica/Pizz zou een te groot GTST gehalte krijgen. Ook wel weer tof dat een deze week weer een hoop mensen meespeelde (o.a. Wallace, Mac, etc.)
Ik zal inderdaad Lamb missen als Sherrif. Die kon af en toe echt geniaal uit de hoek komen.
Wat was trouwens dat moment tussen Lamb en Wallace? Misschien iets meer dan gewoon ...![]()
Nog 6. Ze gaan dit jaar tot/met aflevering 20. En dan kijken of we nog een vierde seizoen krijgen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef jmac het volgende:
Verder weer een leuke aflevering! Weet iemand hoeveel episodes er nog komen?
Natuurlijk. Dat postje was een copy/paste van een ander forum, en ik hield geen rekening met die smiliesquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef jmac het volgende:
Sledge: kan je niet in normaal Nederlands je post posten? "Sad" "Suprised" maak er dan een smiley van'
Dat maakt alles wat beter leesbaar
Overigens ben ik blij dat we van de sheriff verlost zijn![]()
Verder weer een leuke aflevering! Weet iemand hoeveel episodes er nog komen?
Oh... En MAC![]()
Klopt, vond het maar een matig epje helaas. Veronica's speech was weel cool, hoe ze Tim's verhaal de grond inboordequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef Merkie het volgende:
Is toch een nieuwe heute?
Ja, geweldig wel hoe iedere suspect van de andere suspect dacht dat ie het gedaan hadquote:
Heel even dacht ik dat ook ja, toen ze die bril opzettequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Merkie het volgende:
Ja. Ik dacht halverwege dat het Mindy was omdat ze ineens die boot ging kopen.
Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef TC03 het volgende:
Ik wist al meteen dat Tim het gedaan had omdat hij verschrikt op keek toen de politie binnen kwam.
Ja, volgens mij waren er al mensen die meteen bij het zien van Tim wisten dat hij het gedaan had. Ik vond dat te voor de hand liggend. Maar ja, hij was het toch...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef sledge144 het volgende:
[..]
Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoor![]()
Ja whatever.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef sledge144 het volgende:
[..]
Niet om moeilijk te doen ofzo, maareuh het mysterie loopt al van 23/01/07. Als je't dan doorhebt wie het is zo'n 5 epjes later, een half uurtje voor het mysterie is opgelost, dan heb je't echt niet meeteen door hoor![]()
Yep, 24 april of 1 mei, daar is nog discussie over.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef Jivis het volgende:
Goeie aflevering. En nu moeten we like een eeuwigheid wachten op de resterende episodes, waar geen story arc meer in zit?
Tyfus, da's lang.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef sledge144 het volgende:
[..]
Yep, 24 april of 1 mei, daar is nog discussie over.
Ja, is echt lang helaas. Geen groot mysterie niet meer ook, maar allemaal losse, met nadruk op karakter ontwikkeling. Damn 'em als ze er een Piz/Veronica verhaal van makenquote:
jij leest Twop zeker?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef sledge144 het volgende:
[..]
Ja, is echt lang helaas. Geen groot mysterie niet meer ook, maar allemaal losse, met nadruk op karakter ontwikkeling. Damn 'em als ze er een Piz/Veronica verhaal van maken![]()
Het goede nieuws was de relatief goede ratings, met 2.7 miljoen kijkers. Households weet ik even niet.
Ik lees Twop jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:12 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
jij leest Twop zeker?![]()
Oh en hou je maar vast: er komt vast wel P/V aan. Zou me verbazen als het niet zo was. Ach, ik kan er mee leven, zolang ze het een beetje goed doen.
In principe zou een mysterie nog wel kunnen, er zijn tenslotte nog een stuk of 7 (?) episodes over. Maar aangezien ze hebben aangegeven dat niet te willen doen zal Veronica in de resterende afleveringen wel weer huisdieren en sieraden moeten opsporen, met als enige doorlopende verhaallijn de onderlinge relaties. Zonde, vooral als dit het laatste seizoen blijkt te zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik vraag me nu af wat ze willen gaan doen voor de volgende eps aangezien er geen groot mysterie kan zijn.
De kijcijfers daarvan zijn gestaag aan het dalen. Dom Amerikaans tvkijkend kutvolkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef Spekk het volgende:
Valt me nog mee dat Lost daar zo populair is. Zal het strand en bikinibabe gehalte wel zijn.
Het zijn er nog maar vijfquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
In principe zou een mysterie nog wel kunnen, er zijn tenslotte nog een stuk of 7 (?) episodes over.
WAT, dan pas een nieuwe EPI?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef sledge144 het volgende:
[..]
Yep, 24 april of 1 mei, daar is nog discussie over.
Hopelijk snappen ze gewoon dat er geen hond naar CW kijkt en het niet aan VM ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:32 schreef Spekk het volgende:
Hopelijk snappen ze dan eindelijk dat VM helemaal zo slecht nog niet is
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hopelijk snappen ze gewoon dat er geen hond naar CW kijkt en het niet aan VM ligt.
Alsof Lost zo goed is, puh-leasequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De kijcijfers daarvan zijn gestaag aan het dalen. Dom Amerikaans tvkijkend kutvolk
Verrassend als ze tegenover American Idol zitten!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:24 schreef wolfrolf het volgende:
Er kijkt inmiddels ook geen hond meer naar de zoektocht naar de nieuwe Pussycat Doll
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:You may have seen my earlier report that Veronica Mars has been canceled.
Well, let me just say that though I heard this heart-wrenching info from six—yes, six—reliable sources on both the network and studio side, and the "cancellation" rumor ran rampant around all sectors of Hollywood today, apparently the picture is more complex than a straight canceled-or-not-canceled scenario.
At this hour, here's what I can tell you:
I just heard from Veronica mastermind and showrunner Rob Thomas, who told me, "If we're canceled, I certainly don't know about it."
According to CW insiders, the network has not officially canceled Veronica Mars. However, here's the catch: It is currently considering a different format for the fourth season. From what I hear, that format would leap four years into the future and focus on Veronica as an FBI agent. Aside from returning star Kristen Bell (duh), the rest of the cast is yet to be determined, but it isn't likely that many of her current costars would be on hand.
So, bottom line: Veronica Mars could be: (1) spinning off into a new format, (2) returning in her college years or (3) getting axed.
And let me just say, number three is indeed a very real possibility, so it is most definitely time to rally the troops before it's too late! If you care about Veronica Mars and want it to survive (and if you're a fan of good TV, I know you do!), please comment below with your name and message of support. And email your friends the link to this column so they can do the same. (I will forward your comments to the powers that be at the CW.)
Then please send a "Save Veronica" postcard or letter to:
Dawn Ostroff
President of Entertainment, The CW Television Network
4000 Warner Blvd., Bldg 168
Burbank, CA 91522-0002
And pardon me while I hop on my soapbox and advise the CW: Canceling Veronica Mars would be a mistake of epic proportions. It is by far the best thing going on the Green Net, and one of the most addictive, smart, funny and well-written series ever to air. The fans would not take its demise lightly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |