Het moet gewoon lekker naar HBO ofzo. En dan gewoon nog 5 seizoenen van 13 afleveringen met geniale arcsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
CW
Aan de andere kant is het sowieso al een wonder dat de serie ooit langs 13 afleveringen is gekomen. Er heeft feitelijk, van meet af aan, alleen een hele kleine trouwe fanbase altijd gekeken(Lees: Praktisch geen mens)
Mij had een vierde seizoen erg leuk geleken, maar het is gewoon bullshit om The CW uit te kotsen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
-Mo-, volgens mij is nou wel duidelijk dat jij een 4e seizoen niet ziet zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las ergens dat er zelfs al een een soort van 10 minute showcase gefilmt is, met Kristen Bell erin.
Ook las ik casting nieuws voor het eventueel S4, een daarbij stond datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het waar is trouwens.
Gelukkig voor ons niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef Jivis het volgende:
Is er eigenlijk überhaupt wel een serie op the CW waar veel mensen naar kijken?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:19 schreef sledge144 het volgende:
Toen seizoen 3 begon, was ik ervan overtuigd dat een 4de seizoen er nooit zou komen, omwille van de kijkcijfers. The CW kon immers niet anders dan een 3de seizoen uitzenden. Als een nieuwe zender, die snel kijkers moet winnen, onmiddelijk begint met gekende series te cancellen, ziijn ze gedoemd.
Het 3de wordt het laatste dacht ik dus.
Toen ontdektte ik het TWoP forum, en gaandeweg begon ik in een 4de seizoen te geloven. Na de berichten van de afgelopen week, is die hoop alweer sterk verminderd.
Er zou wel al een nieuwe format in onwtikkeling zijn voor S4. Het idee zou zijn omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las ergens dat er zelfs al een een soort van 10 minute showcase gefilmt is, met Kristen Bell erin.
Ook las ik casting nieuws voor het eventueel S4, een daarbij stond datWas al gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het waar is trouwens..
2000 light years from home
Gilmore girls?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef Jivis het volgende:
Is er eigenlijk überhaupt wel een serie op the CW waar veel mensen naar kijken?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:19 schreef sledge144 het volgende:
Toen seizoen 3 begon, was ik ervan overtuigd dat een 4de seizoen er nooit zou komen, omwille van de kijkcijfers. The CW kon immers niet anders dan een 3de seizoen uitzenden. Als een nieuwe zender, die snel kijkers moet winnen, onmiddelijk begint met gekende series te cancellen, ziijn ze gedoemd.
Het 3de wordt het laatste dacht ik dus.
Toen ontdektte ik het TWoP forum, en gaandeweg begon ik in een 4de seizoen te geloven. Na de berichten van de afgelopen week, is die hoop alweer sterk verminderd.
Er zou wel al een nieuwe format in onwtikkeling zijn voor S4. Het idee zou zijn omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las ergens dat er zelfs al een een soort van 10 minute showcase gefilmt is, met Kristen Bell erin.
Ook las ik casting nieuws voor het eventueel S4, een daarbij stond datDat laatste is een gerucht en door Rob Thomas al ontkracht inmiddels. Gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het waar is trouwens.
De eerste spoiler die je noemt is een optie die ze aandragen, naast s4 als tweede collegejaar. Alles is nog mogelijk.
Er is niet echt een serie die veel doet op CW.Ze moeten nog voet aan de gron krijgen. VM is nog niet eens zo denderend slecht bezig in vergelijking met de rest. GG doet het wel beter, maar da's niks in vergelijking met de kijkcijfers die ze vroeger haalden. Tijd om de stekker uit GG te trekken.....You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
Ik zeg ook niet dat ik niet meer ga kijken. Voorlopig ga ik gewoon alle epjes netjes opzij zetten, en dan gewoon de reacties afwachten. Zijn de reacties zwak, dan kijk ik gewoon niet. Zijn ze goed, dan kijk ik waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef annoylikethewind het volgende:
Sledge, dat is geheel je eigen keus natuurlijk![]()
Ik wil de spoilers in in ieder geval absoluut niet weten, ik laat me wel verrassen![]()
fapfapfapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb er nu wel zin in... Ik ging even wat foto's van Kristen Bell kijken.
Nee, want Kristin is een spoilerslet en ik haat spoilersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wolfrolf, heb je het interview bij E Online's Kristin gezien dan?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:11 schreef -Mo- het volgende:
En hij was er weer...Wallace sjawel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |