quote:Op maandag 22 januari 2007 14:30 schreef wolfrolf het volgende:Daar haalt VM het inderdaad niet bij! Zulks een matige serie is VM als je het vergelijkt!!!
Kortom Kappen met RT bashen, Hij staat zeer waarschijnlijke gewoon onder superzware druk van The CW (wat in persberichten allemaal geromantiseerd word) en hij zal 't of moeten aanpassen of zijn baan kwijt raken (waardoor het complete team van producers en acteurs/actrices ook op straat staan..zou jij dat op je geweten willen hebben?).
Rob Thomas
gaan ze weer verder in de states dan met season 3? Ik heb de eerste 4 afleveringen namelijk, of is het simpelweg gewoon dat de vertaler op usenet er (tijdelijk) even tussenuit is?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:37 schreef jmac het volgende:
Morgen is het zover!!!
Inderdaad. Lijkt me een verschrikkelijk einde, een paar zouteloze single-episode verhaallijntjes met een duffe finale. En dat is dan het laatste van VM wat er komtquote:Op maandag 22 januari 2007 16:04 schreef -Mo- het volgende:
Ik prees VM altijd omdat je een héél seizoen lang in spanning zit, hoe dat ene mysterie nou zit. Wekenlang keek je uit naar de season finale want je wist gewoon dat die geweldig zouden zijn, met alle antwoorden waar je naar zocht.
Ik heb een hekel aan stand-alone eps. De toekomst van VM ziet er toch niet rooskleurig uit. Mijns inziens moet Rob Thomas dus 5 geweldige laatste afleveringen maken mét story-arc, zodat je niet kan wachten op de season finale. Dan wordt VM maar gecancelled, dat gebeurt toch wel.
Hij zal z'n best wel doen, maar het zal nooit zo goed worden als bij s1 en s2 het geval was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die stand alones gaan werken, onderschat RT niet hoor. Zul je net zien dat ie er een geweldig finale van maakt! *blijft hopen, want wil graag seizoen 4!*
Ook voor andere (niet per se) saaie dagen is Veronica Mars erg geschikt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:29 schreef Mavro het volgende:
Seizoen 1, ep 1-12 gezien nu. Het zijn wel lange afleveringen maar ik verwacht over een week of twee bij te zijnIig uitstekend materiaal voor de lange saaie zondagen.
tvuquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:10 schreef jmac het volgende:
Balen dat CW niet meer te bekijken is via tvu
Haha, het kan mij juist geen donder schelen van Veronica en Logan en ik vond het wel een hele toffe aflevering. Mac, Parker en Veronica waren erg grappig met zijn drieën en die scène met Landry en Keith was inderdaad ook gaaf.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef -Mo- het volgende:
Veronica en Logan weer bij elkaar.
Hard voor die Piz, wát een kneus. Ik was gestopt als V. er wat mee zou krijgen.
Een battle tussen Mars en Landry kan natuurlijk boeiend worden.
Verder was de ep niet ál te boeiend.
Ja maar live kijken vind ik altijd wat leuker dan 't downen. maar goed, hij is druk aan 't werkquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tvu![]()
Ik geef de voorkeur aan bttrrnt
Persoonlijk vind ik dlen relaxter , kan je kijken wanneer je wilt geen reclame en in HDTVquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja maar live kijken vind ik altijd wat leuker dan 't downen. maar goed, hij is druk aan 't werk![]()
Hansie staat bijna altijd in de openingcredits.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef jmac het volgende:
Bij minuut 6:40 komt er te staan: Co-producer Hans van Doornewaard...
Nederlander?
[afbeelding]
Mag hopen dat ze er normaliter normaal uitziet.
Dit is beter![]()
[afbeelding]
Studeren in een motel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef TC03 het volgende:
Waar is Wallace godverdomme?
Ja, idd, wilde net zeggen. Duurt een beetje lang voor die gast dat opmerkte dan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hansie staat bijna altijd in de openingcredits.
Je hebt er wel werk van gemaaktquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef -Mo- het volgende:
Nog meer mensen die dit op het laatst hadden?
[afbeelding]
Ja, ik ben een beetje gefrustreerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Jivis het volgende:
Saaie aflevering. Beetje been there, done that. Hoop dat het een opstapje was naar een paar spannende afleveringen. Ik zou het in ieder geval heel erg jammer vinden als de serie gecanceld werd, of als ze verder gaan met standalone episodes. Dan is het hele handelsmerk van VM weg.
[..]
Je hebt er wel werk van gemaakt
Ik let zelden op credits dohquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, idd, wilde net zeggen. Duurt een beetje lang voor die gast dat opmerkte dan.
Dat zal in ieder geval nooit gecanceld wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Anyway, van de laatste 4 posters in dit topic hebben er 3 Jack Bauer op hun avatar staan.
Dat Jack binnen 60 minuten een tasjesdief op moet pakken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zal in ieder geval nooit gecanceld worden
Of standalone 24-episodes
Dan wordt het een beetje een soort CSI: LA. En dan moet Kiefer welke elke keer met een cheesy oneliner komen, voordat hij de tijdspanning opdreunt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat Jack binnen 60 minuten een tasjesdief op moet pakken.
En daar dan 24 afleveringen van.
En misschien dat er volgend jaar een producer van 24 Jildert Visser heet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:58 schreef Jivis het volgende:
Zo'n producer van "House" heet Gerrit van der Meer
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En misschien dat er volgend jaar een producer van 24 Jildert Visser heet.![]()
Donder op en/of sterf. Dank.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:15 schreef -Mo- het volgende:
Nog meer mensen die dit op het laatst hadden?
[afbeelding]
Jezus, wat ben jij een kneus.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Donder op en/of sterf. Dank.
Leuke afleveringAlleen V. en Logan moeten niet bij elkaar blijven vind ik
Maarja V. en Piz (lijkt wel heel erg op pis
![]()
![]()
!!!!!!!!111!!LOLLERS!!!112EINSZWEI) wil ik ook niet samen zien
Ze moet samen met mij zijn
VM
Houdt gewoon op met dat kansloze onnodige RT bashen, nepfanquote:
Net alsof we allemaal VM kijken omdat we RT-fan zjnquote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houdt gewoon op met dat kansloze onnodige RT bashen, nepfan
Raad eens dankzij wie hij die serie kijkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ja Merkie, zo lang je maar net zoals ik ook nog steeds helemaal fan bent van House
MEHOOO.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Raad eens dankzij wie hij die serie kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moord van de dean wordt in 7 eps afgerond... De laatste eps geen mysterie van meedere afleveringen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:55 schreef Sc0tTy het volgende:
hehehemjah was niet echt een denderende aflevering nee, maar ik denk dat de moord van de Dean ( weet zn naam nie meer ) de rest van het seizoen volhoud , ik hoop dat Veronica ook nog een verhaal lijn krijgt anders word het idd wel een beetje gaar
Jah !! die wil ik ook zien , dat was een van mijn favo personen en in dit seizoen hebik em nog maar 3x gezien fzo.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik blijf gewoon trouw kijken , het is misschien wat minder geworden maar het is nog steeds Veronica
Mee eens, ik mis eerlijk gezegd ook Neptune High. Vond de hele High School sfeer heel wat leuker om te aanschouwen dan dit Hearts College.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:32 schreef Jivis het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik stop met kijken, ik vind het niveau alleen drastisch omlaag gegaan.
Eensch, weer een goede aflevering. Hopen dat ze dit volhouden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:47 schreef Merkie het volgende:
Vond dit weer een stuk betere aflevering. Volgens mij de eerse keer dat je zo'n beetje de hele cast in één aflevering samen ziet dit seizoen.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eensch, weer een goede aflevering. Hopen dat ze dit volhouden.
Logan die die appel aan z'n docent gaf
Nee, is dat wat dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef jmac het volgende:
Luisteren jullie altijd naar de podcast na de uitzending?
Is super. Elke week een kwartier oid een verhaal van de schrijver van de epi. Hoe de opnames gingen, hoe hij 't verhaal ziet, achtergronden over 't maken van de aflevering, wat er verder nog gaat gebeuren etc. etc. etc.quote:
Idd. Via Itunes haal je vanalles leuks binnen over VMquote:Op zondag 18 februari 2007 20:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Is super. Elke week een kwartier oid een verhaal van de schrijver van de epi. Hoe de opnames gingen, hoe hij 't verhaal ziet, achtergronden over 't maken van de aflevering, wat er verder nog gaat gebeuren etc. etc. etc.
Erg vermakelijk. Regelmatig ook filmpjes van backstage e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |