Dat vond ik idd erg zielig. Alsof iemand die 21 jaar is niet dronken door een auto geschept kan worden. Pfff.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh dit was ik al bijna vergeten, maar het gezeik over 19(!)jarigen die een biertje drinken mogen ze van mij voortaan ook achterwege laten. Maar goed, het blijft een amerikaanse show natuurlijk.
Precies. Bovendien is een bar buiten de stad, met de parkeerplaats aan de overkant van een provinciale weg natuurlijk wel vrágen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat vond ik idd erg zielig. Alsof iemand die 21 jaar is niet dronken door een auto geschept kan worden. Pfff.
Keith is gewoon een man van de wet en dat respecteer ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat vond ik idd erg zielig. Alsof iemand die 21 jaar is niet dronken door een auto geschept kan worden. Pfff.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef TC03 het volgende:
Waarom noemt niemand hier de Pulp Fiction parodie?
quote:
^quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gelukkig heb ik wel weer ouderwets kunnen lachen bij deze aflevering, VM blijft toch leuker dan de meeste comedies. Die Pulp Fiction scène![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Jivis het volgende:
Kkkkslegt epje...Maar die Pulp Fuctie refreretntie was wel HAHAHAH![]()
:D: D::D:
D:D D:D
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:57 schreef Jivis het volgende:
Ik hoop dat Piz een pijnlijke dood sterft in de season series final![]()
![]()
Wou ze toch al een tijdjequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Er was al wel een opmerking van Veronica dat ze FBI-agente wilde worden.
Nee, inderdaad. Wil ik bij deze bevestigen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:01 schreef Bananenman het volgende:
Neuh, Merkie en ik hebben niet synchroon gekeken
Ik hoop dat Piz een pijnlijke dood sterft in de season final![]()
![]()
Ik hoop dat Piz een pijnlijke dood sterft in de season final![]()
![]()
bronquote:"Glimmer of hope" for Veronica Mars
This is why I always tell you people that it ain't over till it's over: According to my CW moles, bless their hairy little hearts, the odds of Veronica Mars being renewed just went from "so-so" to "pretty good." Suddenly, per my spy, "There's a glimmer of hope." Here's why:
• Since Gilmore Girls is packing it in, the network suddenly has an extra hour of prime real estate available. What are they gonna do, renew 7th Heaven again? (That was a joke, CW. Don't get any ideas.)
• CW prez Dawn Ostroff is said to have responded very favorably to the trailer that series creator Rob Thomas shot for a potential reworking of the show with VM as an FBI agent (think Jodie Foster in Silence of the Lambs, only with way better hair and funnier dialogue). What's more, sources whisper to me that on the strength of that presentation, Thomas and Co. have been asked for more deets of the proposed revamp.
• Big changes are afoot — starting at the very top. "They've talked about a title change," says my spy. (Hey, if the quality remains the same, they can call it Veronica Mars Presents: The Search for the Next Pussycat Doll for all I — and I suspect all of us V fans — care.) Furthermore, there would likely be a major cast shake-up, with Bell the only guaranteed carryover.
So what do you think, people? Isn't VM worth saving, even if it means we'll have to flash-forward through her remaining college years? (There are only so many keggers a girl can go to, anyway.) And what about new titles? Do we really want to leave that up to the suits that eighty-sixed Everwood? Methinks now might be a good time to start offering up suggestions.
Toch mis ik wel een arc...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad weer een goede aflevering. Dacht dat de laatste episodes flink tegen zouden vallen zonder doorloopende verhaallijn maar dat blijkt mee te vallen.
Ik kon er maar niet opkomen!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering. Leuk om Mike uit Friends terug te zien.
En ik krijg atlijd kotsneigingen als ik Max zie, wat een mongool is dat zeg.
Volgens mij roep ik dat al 3 maandenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad weer een goede aflevering. Dacht dat de laatste episodes flink tegen zouden vallen zonder doorloopende verhaallijn maar dat blijkt mee te vallen.
Thanksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:55 schreef TC03 het volgende:
Op dinsdag, woensdag ligt de videoband van je oom uit de VS dus op de deurmat.
Hier zou ik in ieder geval al helemaal niet op rekenen.quote:One rumor making the rounds is that Dawn Ostroff is delaying a decision until after the upfront.
dat weten we niet, maar zijn veel bronnen de laatste tijd die het niet positief inzien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef MaJo het volgende:
Dat is heel slecht nieuwsHoe betrouwbaar is deze bron? Ik geloof het pas echt als the CW zelf aankondigd welke programma's er wel/niet doorgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |