Nog een fan meldt zichquote:Op maandag 22 januari 2007 14:00 schreef PeRi het volgende:
Fan meldt zich.
Ik wordt eerder gek van hoe wendy elke keer Kristiaaan roeptquote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef ryangozer het volgende:
Ik word echt gek hoe wendy elke keer weer zo richyyyy roept
Ja daar lijkt het meer op jaquote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Witsieeeeeeeee
En leuke op!quote:
Ik krijg hoofdpijn van je avaquote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef ryangozer het volgende:
[..]
En leuke op!
ik denk dat ik hier maar eens een tijdje stil ben, anders word het 1 grote disco![]()
Ahuhquote:Op maandag 22 januari 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje ongeschoren ziet ie er trouwens het leukst uit.
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:00 schreef PeRi het volgende:
Fan meldt zich.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:09 schreef Svensational het volgende:
Je hebt de OP zeker gekopieerd uit het topic, ipv makkelijk te doen en de wiki te pakken?
Geldt ook voor mij...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:09 schreef Svensational het volgende:
En ik vind 'm steeds minder leuk worden...
Komt ie ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef Woelli het volgende:
Zal me eigenlijk niks verbazen dat Christian nog verder komt dan Richy
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:34 schreef Woelli het volgende:
en zijn optredens blijven hetzelfde
Ik zie hem trouwens ook nog groeien.
Nog moet eigenlijk niet zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:13 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je ziet hem wel groeien, maar zijn optredens blijven hetzelfde?
In de lengte, waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:13 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je ziet hem wel groeien, maar zijn optredens blijven hetzelfde?
van mij mag hij ook wel wegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef superhero87 het volgende:
Richy voegt niks toe.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Richy heeft een lekker lijf, zag ik in dat voorfilmpje.
Is allemaal van dat fietsen johquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja. En dat voor iemand die niet sport
.
Dat stukje wasquote:
Echt wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Richy heeft een lekker lijf, zag ik in dat voorfilmpje.
Een beetje toch, maar omdat het nat is zie je het niet zo goedquote:
Het zegt genoeg dat je zijn hoofd er niet bij laat zienquote:Op zondag 28 januari 2007 09:33 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit![]()
Dat komt namelijk omdat je bij die 2 shots zijn hoofd ook niet in beeld zietquote:Op zondag 28 januari 2007 11:51 schreef poohy het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat je zijn hoofd er niet bij laat zien![]()
quote:
Oh okeequote:Op zondag 28 januari 2007 11:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat komt namelijk omdat je bij die 2 shots zijn hoofd ook niet in beeld ziet
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als er veel borsthaar op zit dan is het niet zo fijn likken![]()
Likken?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als er veel borsthaar op zit dan is het niet zo fijn likken![]()
quote:Richy
"Ik heb de hele CD van Gotan Project ooit samen met mijn vriendin zeven keer achter elkaar gedraaid tijdens je-weet-wel. Iedere keer als ik één van die liedjes nu ergens hoor... it turns me on... hèhè!"
quote:Richy:
“Ik vond spinning er normaal gesproken heel dom uitzien. Je moet dan keihard fietsen en dan weer langzamer. Ik begreep ook niet waarom mensen dat leuk konden vinden. Nee, ik zag het mezelf echt nooit doen. Ik heb het dinsdag voor het eerst gedaan en ik moet zeggen: het viel best mee! Ik had stiekem ook verwacht dat het veel zwaarder zou zijn, maar het ging best goed. Daarna moesten we ook meteen zingen en ook dat ging wel lekker.”
“In mijn vrije tijd doe ik eigenlijk niet aan sport. Ik ben soms twee maanden lid van een sportschool en dan heel lang weer niet. Ik heb er gewoon geen discipline voor. Ja, vroeger heb ik wel gevoetbald, getennist en ook nog gekickbokst. Maar ik kon me daarvoor, helaas, niet lang interesseren.”
Trouwens Richy, vertel eens jouw leuke anekdote van het draaien van het instartfilmpje?
“Nou, dat was echt heel grappig! Ik had een spijkerbroek aan met een wit overhemd. Toen moest ik dansen in een bak met water en er werd met een waterslang over mij heen gespoten.
Mijn overhemd scheen door en ik was lekker aan het dansen. Op een gegeven moment zag ik allemaal vrouwen naar mij kijken. Op dat moment werd er net een keiharde waterstraal op mijn buik gericht, wat eigenlijk best pijn deed. Maar ja, ik kon me natuurlijk niet laten kennen met al die vrouwen!! Ik bleef sexy doordansen! Hahaha…
Gotan Projectquote:
7 keer die CD tijdens één vrijpartijquote:
Oh ja, da's ook een leuke keuzequote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb voor Richy Save Room ingestuurd van John Legend.
Jaaaaa! lijkt mij ook echt super om dat van Richy te horenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
Misschien hebben ze een hele zondag liggen stomen ofzo...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
7 keer die CD tijdens één vrijpartij. Das vast geen CD van een uur
.
Dat kan geen 1 man, dat is toch bewezen ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een hele zondag liggen stomen ofzo...
Jij bent al bezet, tochquote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat kan geen 1 man, dat is toch bewezen ofzo
Maar als Richy het kan, wil ik het graag uitproberen
Een hele dag door.. Mijn vriend kan het niet. Ik wil het wel een keer uitproberen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jij bent al bezet, toch.
Ik eerst!
Was ik ook aan het denken, maar ik ben toch gegaan voor End of the Road van Boyz II Men.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
End of the Road is echt niet onbekendquote:Op maandag 29 januari 2007 20:15 schreef Andiyan het volgende:
Relatief onbekende nummers insturen als dat van Boyz II Men is echt zinloos imo. De kans dat daar het meest op gestemd wordt is echt nihil.
Nee klopt, ik ken het nummer ook wel. Ik bedoelde het ook relatief, als in:quote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
End of the Road is echt niet onbekend
Volgens mij bedoelt hij dat niet hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk dat ie bedoelt de stemmen als in telefoontjes en smsjes.. had het ook eerst verkeerd begrepen.
Ja, dat. Misschien niet helemaal duidelijk geweest.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk dat ie bedoelt de stemmen als in telefoontjes en smsjes.. had het ook eerst verkeerd begrepen.
Inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
End of the Road is echt niet onbekend
Ik ga me aanmeldenquote:Vrienden bouwen website om vriendin te vinden
'X Factor-Richy moet aan de vrouw'
door onze redactie
AMSTERDAM - Richy, bekend van het programma X Factor, zoekt een vriendin! Zijn vrienden willen het zangtalent dolgraag aan een leuk meisje helpen en hebben daarom een speciale website opgezet. Fans kunnen zich aanmelden voor een date met de 24-jarige zanger...
De verlegen zanger heeft in tegenstelling tot de rest van zijn vriendengroep nog steeds geen vaste vriendin. "Richy gaat altijd met ons op stap, maar is dan de eeuwige vrijgezel. Via deze website willen wij proberen om onze vriend aan een leuke meid te helpen, zodat hij niet meer het vijfde wiel aan de wagen is", verklaart Yigaël Soesan, één van de beste vrienden van Richy.
Voor wie geïnteresseerd is: de good-looking boy reist graag, houdt van stappen, een filmpje pakken en is een romanticus pur sang. Sinds kort woont hij op zichzelf in een appartement in Amsterdam, dat helemaal is ingericht naar zijn eigen smaak. Het enige dat nog mist is een lieve vriendin die het plaatje compleet maakt...
Via www.richy.nu kun je je tot 25 februari aanmelden voor een date met Richy. Zijn vrienden zullen een selectie maken van de leukste inzendingen. De drie meiden die volgens hen het beste bij Richy passen gaan een avondje stappen met de zanger en zijn vrienden.
Mooi toch, een concurrente minderquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Woelli het volgende:
zo mooi is die geen eens
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]![]()
![]()
www.richy.nu, goh wat een verrassing
Geboortedatum: 03-03-1993quote:
Ben ik met je eens. Hij mist ook de power.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Henk en Marianne zieden het treffend, ik zie gewoon geen opwaartse lijn.
Soms vind ik hem erg lekker zingen, maar dan is het vlak erna weer matig. Dat kan tegen deze tijd toch echt niet meer.
Inderdaad jaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb steeds zoiets van: "O ja, Richy doet ook nog mee."
Richy's eerste optreden.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:33 schreef ryangozer het volgende:
Wie heeft de linkjes naar zn optredens, heb t gemist...
dankje!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Richy's eerste optreden.
Richy's tweede optreden.
Volgens mij ben jij structureel tegen alles wat HJ zegt doet denkt of vind.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:48 schreef BVO het volgende:
Ik snap niet dat Henkjan het couplet goed vond en het refrein slecht, ik vond het toch duidelijk andersom.
Laat dat nou net niet zo zijn!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:52 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij structureel tegen alles wat HJ zegt doet denkt of vind.
Ik hoop hetquote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Woelli het volgende:
Zal het dan volgende week echt zijn laatste zijn
volgens mij ben je de enigequote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt tof voor 'm dat hij toch zo ver komt, gun het 'm echt.
Je bedoelt koala beer? Ik blijf erbij dat hij een relaxte stem heeft, maar slechte liedjes keuze.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een gluiperd...
Neus 1 is weg... nu neus 2 nog (en daar bedoel ik niet Anja mee)
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Richy is stiekum gewoon de baby uit de serie 'Dinosaurs'
quote:Aanstaande zaterdag zullen de X FACTOR-kandidaten één van de nummers ten gehore brengen. Welke dat is? Dat blijft nog even een verrassing...
Voor Richy:
- 'Wonderful world' van James Morrison
- 'New York, New York' van Frank Sinatra
- 'Bad Day' van Daniel Powter
Ik ook, ik hoor hem die twee andere niet echt zingen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop op New York, New York.
Ik vind ze alledrie niks voor hemquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor hem die twee andere niet echt zingen.
Als ik hem was, zou ik het liedje morgen niet durven doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef soylent het volgende:
Ik heb focking gelachen.
Er is een hoop voor hem: dat hij z'n optreden heeft opgenomen en nog even met HJS gaat bekijken voor hij 't morgen weer doet.
Zeg maar gerust de slechtste.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Woelli het volgende:
Duiderlijk 1 van de slechtere tonight
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:55 schreef Sssssid het volgende:
[afbeelding]
-edit- de goeie link er in gegooid.
Goh, dat ze je in een gesticht ook naar de tv laten kijken en mag stemmenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef Gast985 het volgende:
ik vond m een van de betere vanavond vond x6 en Anja veel slechter en Sharon was zelfs nog slechter whahaha heb zeker op m gestemd en nee niet uit medelijden gewoon omdat ie het verdiendhij heeft fans genoeg dus hij red t wel en hij heeft tenminste lef getoont kun je van die andere huppelkutjes niet zeggen
Dit kun je niet menen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef Gast985 het volgende:
ik vond m een van de betere vanavond vond x6 en Anja veel slechter en Sharon was zelfs nog slechter whahaha heb zeker op m gestemd en nee niet uit medelijden gewoon omdat ie het verdiendhij heeft fans genoeg dus hij red t wel en hij heeft tenminste lef getoont kun je van die andere huppelkutjes niet zeggen
Jij bent zeker 10/11/12 ofzo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Gast985 het volgende:
hahaha ik kan er niks aan doen dat jij in een gesticht zit en dat je geen muzieksmaak hebt richy is gwoon de beste!!!!
Dat moet haast welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:46 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Jij bent zeker 10/11/12 ofzo?
CkEr wETen. RiCHy iS GeWo0n DE aLLeRt0fsTe En KapOT LaUw JwTquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Gast985 het volgende:
hahaha ik kan er niks aan doen dat jij in een gesticht zit en dat je geen muzieksmaak hebt richy is gwoon de beste!!!!
OMGquote:Op zondag 11 februari 2007 00:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
CkEr wETen. RiCHy iS GeWo0n DE aLLeRt0sTe En KapOT LaUw JwT![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kut zie nu dat ik de f bij tofste vergeten ben![]()
Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutzak, straks gaat ie er nog eerder uit dan Anja.
euhhh... dat zou niet meer dan terecht zijn hoor....quote:Op zondag 11 februari 2007 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutzak, straks gaat ie er nog eerder uit dan Anja.
Dat weet ik maar dat betekent niet dat ik het leuk vind!quote:Op zondag 11 februari 2007 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
euhhh... dat zou niet meer dan terecht zijn hoor....
Nou ik welquote:Op zondag 11 februari 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat betekent niet dat ik het leuk vind!
John Legend-nummer deed ie inderdaad uitstekend, liedje twee was een schertsvertoningquote:Op zondag 11 februari 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat nummer van John Legend klonk in de zaal erg lekker, met veel afwisseling gezongen. Het boeide. Het tweede nummer was ik na een seconde of 20 wel zat, ongeloofwaardige act. Verder was het nog vals ook.
Vocaal was het matig, maar als je hem zag staan met zijn hoed was je van je stoel gelazerd van het lachen... hopelijk mag je vanavond nog een keer kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef BVO het volgende:
Ik luisterde net vor het eerst, maar zo slecht vind ik NY, NY helemaal niet. Nouja, vocaal dan, luisterde alleen. Of sliep ik gewoon nog half ofzo
.
Goed dat je het zegt.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vocaal was het matig, maar als je hem zag staan met zijn hoed was je van je stoel gelazerd van het lachen... hopelijk mag je vanavond nog een keer kijken
quote:De keuze van het publiek
Wat vinden de Jonge Solisten van de liedjes die het Nederlands publiek voor hen uitkoos?
Richy:
“Het nummer ‘New York, New York’ heb ik eigenlijk zelf gekozen. Ik wilde het echt al zo lang graag zingen. De mensen die de fanclub voor mij hebben opgericht zijn toen als een gek gaan mailen. Zij hebben er dus eigenlijk voor gezorgd dat ik het nummer ‘New York New York’ van Frank Sinatra ga zingen.”
'Theme Song'
“Ik wil graag dit nummer zingen, omdat het eigenlijk mijn ‘Theme Song’ was, voordat ik naar New York ging. Ik wilde het sindsdien altijd al een keer zingen voor een groot publiek. Die kans is er nu en die wil ik graag pakken.”
Zware klus
“Eigenlijk wilde ik dit nummer al in een eerdere show zingen, maar Henkjan vond het toen geen geschikt nummer voor mij. Het wordt daarom extra zwaar om dit nummer te gaan zingen. Ik moet niet alleen mijn eigen coach Henkjan overtuigen, maar ook Henk, die niet erg gecharmeerd is van mij, en Marianne natuurlijk, die echt een fan is van Frank Sinatra. Ik ben daarom extra hard aan het werken om een perfecte performance neer te zetten.”
Inderdaad. Hier baal ik echt van.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Zelden was iemand zo onterecht door.
Dat.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou niet overdrijvenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat.![]()
Dit is gewoon nog erger dan Alice en Serge bij elkaar.![]()
Nou dat is wel héél overdreven!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Andiyan het volgende:
Dit is gewoon nog erger dan Alice en Serge bij elkaar.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Totaal hier mee eens!!!! Zo onterecht dat Richy door is, maar ja ik was er al bang voor... Inderdaad goeie planning van zn act zoals ergens hierboven al stond..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier baal ik echt van.
Ik vond het ook wel grappig, maar niet echt serieus te nemen, zeker niet in vergelijking met hoe de rest het deed.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Skaai het volgende:
Ben ik dan de enige die toch wel een beetje van New York New York heeft genoten?
Het was zo "bonte avond"... Als je dan eerst Sharon en Anja hebt gehoord, en dan dit... Heel ergquote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Skaai het volgende:
Ben ik dan de enige die toch wel een beetje van New York New York heeft genoten?
Ik bedoel qua onterechtheid dat iemand door is hè.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou dat is wel héél overdreven!. Serge is wel het toppunt, daar kan tot nu toe nog niemand aan tippen hoor.
En heel slecht is-ie nou ook weer niet, gewoon het minst van het stel.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
De verdienste van Richy is dat de herkenningstune van X-factor zelfs als muziek in de oren klinkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:23 schreef soylent het volgende:
De verdienste van Richy is, dat ik X6 een stuk meer ben gaan waarderen.
En dat ik nooit meer 'New York, New York' zal horen zonder in een bulderende lach uit te barsten.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De verdienste van Richy is dat de herkenningstune van X-factor zelfs als muziek in de oren klinkt.
En dat ik nooit meer hetzelfde tegen koala beren kan aankijkenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:44 schreef soylent het volgende:
[..]
En dat ik nooit meer 'New York, New York' zal horen zonder in een bulderende lach uit te barsten.
Whehe, ik zag hetquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef PeRi het volgende:
Op basis van 1 slecht nummer iemand eruit tieven vind ik ook weer zo sneu. Maar ach ik had er niet wakker van gelegen. Wel zo'n mooi moment, ik heb de Richy haters naast me zo mooi uitgelachen, die beteuterde bekkies.
dus ik ben niet de enige die er een koal beer in ziet, lolquote:Op maandag 12 februari 2007 08:41 schreef Delichris het volgende:
Pff, als ik een koala wil zien ga ik wel naar de dierentuin.
Haha grappig ik zeg altijd dat hij op een koala beer lijkt.. Als meerdere mensen hetzelfde zienquote:Op maandag 12 februari 2007 09:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus ik ben niet de enige die er een koal beer in ziet, lol
hij heeft werkelijk geen enkele noot geraakt.quote:Op maandag 12 februari 2007 08:56 schreef Robar het volgende:
In eerste instantie vond ik het optreden van Richy hartstikke leuk van Frank Sinatra, maar toen ik er later over na ging denken, was het ook inderdaad meer leuk dan goed.
Dat is toch ook wel redelijk belangrijk he. Men vergeet overigens dat zijn versie van ordinary people wel gewoon heel goed was.quote:Op maandag 12 februari 2007 08:56 schreef Robar het volgende:
In eerste instantie vond ik het optreden van Richy hartstikke leuk van Frank Sinatra, maar toen ik er later over na ging denken, was het ook inderdaad meer leuk dan goed.
Wat wordt dat zondag dan voor showquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef BVO het volgende:
Er komtgeen sing-off.
Zaterdag gaan ze optreden, en zondag gewoon de uitslag, en waarschijnlijk een hoop oude beelden en hoogtepunten enz...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Lijkt me toch wel dat er iemand gaat zingen hoor. Een show van een uur over helemaal niks trekt natuurlijk nog minder kijkers dan het nu al doet.
Rekken, terugblikken, interviews, genoeg te doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat wordt dat zondag dan voor show?
Hij heeft een beetje het "die-gozer-die-nu-presenteert-en-in-onm-speelt"-effectquote:Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij heeft werkelijk geen enkele noot geraakt.
Opzouten met die gast
Zingen ze niet allemaal nog even een nummer ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef BVO het volgende:
Er komtgeen sing-off.
Lijkt me wel. Was dat bij Idols ook niet zo? Uiteindelijk moet er toch weer iets van een CD komen waaraan iedereen kan verdienenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zingen ze niet allemaal nog even een nummer ofzo?
quote:‘Crisis tussen Henkjan en kandidaat Richy’
Geplaatst op 13-02-2007 om 10:54
X Factor-finalist Richy heeft een vertrou- wenscrisis met zijn coach Henkjan Smits. Dat schrijft De Telegraaf. Richy werd tijdens de uitzending van zaterdag volledig de grond ingeboord. Volgens een ingewijde in de krant botert het niet meer zo goed tussen de twee. “Henkjan heeft er bij RTL Boulevard en Giel Beelen geen geheim van gemaakt dat hij Sharon meer ziet zitten dan Richy“, vertelt de ingewijde. “Dat heeft bij de zanger veel kwaad bloed gezet.”
Ondanks de hevige kritiek, bepaalde de kijker dat Richy niet naar de gevarenzone hoefde. “Mijn kritiek werkte in zijn voordeel. Richy heeft ook veel stemmen gehad van mensen die hem zielig vonden“, aldus Henkjan. De geruchten dat het niet meer zou boteren tussen hem en Richy, verbazen Henkjan: “Ik heb helemaal geen problemen met Richy en zover ik weet heeft hij ook geen problemen met mij…”
“Ik ga voor mijn pupillen door het vuur. Dus ook voor Richy. Hij heeft een geweldige stem én hij is eigenwijs. Ik vond de keuze van New York, New York dom, omdat dat nummer niet bij hem past. Een artiest móet eigenwijs zijn, maar dat mag niet ten koste van alles gaan. En dat hij nou net eigenwijs is geweest tijdens de kwartfinale, vind ik linke soep. Het was van hem een ‘lekker puh’-spelletje. Kinderachtig.”
De talentscout geeft naar eigen zeggen onomwonden kritiek. “Dat mis ik bij Henk Temming. Henk is niet eerlijk tegenover zijn kandidaten en daarmee verliest hij niet alleen zijn geloofwaardigheid, maar ook zijn menselijkheid.“
graag gedaan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef Cee het volgende:
Ik ben degene die zei dat hij op een koala lijkt eeuwig dankbaar. Ik zat me gek te denken waar ik hem op vond lijken en ik zat al die tijd aan personen te denken!
Je gevoel voor smaak is echt ver te zoeken vanavond.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:39 schreef BVO het volgende:
Ik ga een keertje op hem stemmen.
Ach, ik weet wie het zegt.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je gevoel voor smaak is echt ver te zoeken vanavond.
Het gaat wel gebeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Richy in de finale zou net zoiets onterechts zijn als dat JK in de finale zou zijn gekomen.
ouders met geldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Richy had wel een supermooi appartement.
Je bedoelt een supermooie cribquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Richy had wel een supermooi appartement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |