Totaal hier mee eens!!!! Zo onterecht dat Richy door is, maar ja ik was er al bang voor... Inderdaad goeie planning van zn act zoals ergens hierboven al stond..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier baal ik echt van.
Ik vond het ook wel grappig, maar niet echt serieus te nemen, zeker niet in vergelijking met hoe de rest het deed.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Skaai het volgende:
Ben ik dan de enige die toch wel een beetje van New York New York heeft genoten?
Het was zo "bonte avond"... Als je dan eerst Sharon en Anja hebt gehoord, en dan dit... Heel ergquote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Skaai het volgende:
Ben ik dan de enige die toch wel een beetje van New York New York heeft genoten?
Ik bedoel qua onterechtheid dat iemand door is hè.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou dat is wel héél overdreven!. Serge is wel het toppunt, daar kan tot nu toe nog niemand aan tippen hoor.
En heel slecht is-ie nou ook weer niet, gewoon het minst van het stel.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Zelden was iemand zo onterecht door.
De verdienste van Richy is dat de herkenningstune van X-factor zelfs als muziek in de oren klinkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:23 schreef soylent het volgende:
De verdienste van Richy is, dat ik X6 een stuk meer ben gaan waarderen.
En dat ik nooit meer 'New York, New York' zal horen zonder in een bulderende lach uit te barsten.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De verdienste van Richy is dat de herkenningstune van X-factor zelfs als muziek in de oren klinkt.
En dat ik nooit meer hetzelfde tegen koala beren kan aankijkenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:44 schreef soylent het volgende:
[..]
En dat ik nooit meer 'New York, New York' zal horen zonder in een bulderende lach uit te barsten.
Whehe, ik zag hetquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef PeRi het volgende:
Op basis van 1 slecht nummer iemand eruit tieven vind ik ook weer zo sneu. Maar ach ik had er niet wakker van gelegen. Wel zo'n mooi moment, ik heb de Richy haters naast me zo mooi uitgelachen, die beteuterde bekkies.
dus ik ben niet de enige die er een koal beer in ziet, lolquote:Op maandag 12 februari 2007 08:41 schreef Delichris het volgende:
Pff, als ik een koala wil zien ga ik wel naar de dierentuin.
Haha grappig ik zeg altijd dat hij op een koala beer lijkt.. Als meerdere mensen hetzelfde zienquote:Op maandag 12 februari 2007 09:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus ik ben niet de enige die er een koal beer in ziet, lol
hij heeft werkelijk geen enkele noot geraakt.quote:Op maandag 12 februari 2007 08:56 schreef Robar het volgende:
In eerste instantie vond ik het optreden van Richy hartstikke leuk van Frank Sinatra, maar toen ik er later over na ging denken, was het ook inderdaad meer leuk dan goed.
Dat is toch ook wel redelijk belangrijk he. Men vergeet overigens dat zijn versie van ordinary people wel gewoon heel goed was.quote:Op maandag 12 februari 2007 08:56 schreef Robar het volgende:
In eerste instantie vond ik het optreden van Richy hartstikke leuk van Frank Sinatra, maar toen ik er later over na ging denken, was het ook inderdaad meer leuk dan goed.
Wat wordt dat zondag dan voor showquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef BVO het volgende:
Er komtgeen sing-off.
Zaterdag gaan ze optreden, en zondag gewoon de uitslag, en waarschijnlijk een hoop oude beelden en hoogtepunten enz...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Lijkt me toch wel dat er iemand gaat zingen hoor. Een show van een uur over helemaal niks trekt natuurlijk nog minder kijkers dan het nu al doet.
Rekken, terugblikken, interviews, genoeg te doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat wordt dat zondag dan voor show?
Hij heeft een beetje het "die-gozer-die-nu-presenteert-en-in-onm-speelt"-effectquote:Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij heeft werkelijk geen enkele noot geraakt.
Opzouten met die gast
Zingen ze niet allemaal nog even een nummer ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef BVO het volgende:
Er komtgeen sing-off.
Lijkt me wel. Was dat bij Idols ook niet zo? Uiteindelijk moet er toch weer iets van een CD komen waaraan iedereen kan verdienenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zingen ze niet allemaal nog even een nummer ofzo?
quote:‘Crisis tussen Henkjan en kandidaat Richy’
Geplaatst op 13-02-2007 om 10:54
X Factor-finalist Richy heeft een vertrou- wenscrisis met zijn coach Henkjan Smits. Dat schrijft De Telegraaf. Richy werd tijdens de uitzending van zaterdag volledig de grond ingeboord. Volgens een ingewijde in de krant botert het niet meer zo goed tussen de twee. “Henkjan heeft er bij RTL Boulevard en Giel Beelen geen geheim van gemaakt dat hij Sharon meer ziet zitten dan Richy“, vertelt de ingewijde. “Dat heeft bij de zanger veel kwaad bloed gezet.”
Ondanks de hevige kritiek, bepaalde de kijker dat Richy niet naar de gevarenzone hoefde. “Mijn kritiek werkte in zijn voordeel. Richy heeft ook veel stemmen gehad van mensen die hem zielig vonden“, aldus Henkjan. De geruchten dat het niet meer zou boteren tussen hem en Richy, verbazen Henkjan: “Ik heb helemaal geen problemen met Richy en zover ik weet heeft hij ook geen problemen met mij…”
“Ik ga voor mijn pupillen door het vuur. Dus ook voor Richy. Hij heeft een geweldige stem én hij is eigenwijs. Ik vond de keuze van New York, New York dom, omdat dat nummer niet bij hem past. Een artiest móet eigenwijs zijn, maar dat mag niet ten koste van alles gaan. En dat hij nou net eigenwijs is geweest tijdens de kwartfinale, vind ik linke soep. Het was van hem een ‘lekker puh’-spelletje. Kinderachtig.”
De talentscout geeft naar eigen zeggen onomwonden kritiek. “Dat mis ik bij Henk Temming. Henk is niet eerlijk tegenover zijn kandidaten en daarmee verliest hij niet alleen zijn geloofwaardigheid, maar ook zijn menselijkheid.“
graag gedaan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef Cee het volgende:
Ik ben degene die zei dat hij op een koala lijkt eeuwig dankbaar. Ik zat me gek te denken waar ik hem op vond lijken en ik zat al die tijd aan personen te denken!
Je gevoel voor smaak is echt ver te zoeken vanavond.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:39 schreef BVO het volgende:
Ik ga een keertje op hem stemmen.
Ach, ik weet wie het zegt.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je gevoel voor smaak is echt ver te zoeken vanavond.
Het gaat wel gebeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Richy in de finale zou net zoiets onterechts zijn als dat JK in de finale zou zijn gekomen.
ouders met geldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Richy had wel een supermooi appartement.
Je bedoelt een supermooie cribquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Richy had wel een supermooi appartement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |