volgens mij ben je de enigequote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt tof voor 'm dat hij toch zo ver komt, gun het 'm echt.
Je bedoelt koala beer? Ik blijf erbij dat hij een relaxte stem heeft, maar slechte liedjes keuze.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een gluiperd...
Neus 1 is weg... nu neus 2 nog (en daar bedoel ik niet Anja mee)
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Richy is stiekum gewoon de baby uit de serie 'Dinosaurs'
quote:Aanstaande zaterdag zullen de X FACTOR-kandidaten één van de nummers ten gehore brengen. Welke dat is? Dat blijft nog even een verrassing...
Voor Richy:
- 'Wonderful world' van James Morrison
- 'New York, New York' van Frank Sinatra
- 'Bad Day' van Daniel Powter
Ik ook, ik hoor hem die twee andere niet echt zingen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop op New York, New York.
Ik vind ze alledrie niks voor hemquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor hem die twee andere niet echt zingen.
Als ik hem was, zou ik het liedje morgen niet durven doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef soylent het volgende:
Ik heb focking gelachen.
Er is een hoop voor hem: dat hij z'n optreden heeft opgenomen en nog even met HJS gaat bekijken voor hij 't morgen weer doet.
Zeg maar gerust de slechtste.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Woelli het volgende:
Duiderlijk 1 van de slechtere tonight
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:55 schreef Sssssid het volgende:
[afbeelding]
-edit- de goeie link er in gegooid.
Goh, dat ze je in een gesticht ook naar de tv laten kijken en mag stemmenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef Gast985 het volgende:
ik vond m een van de betere vanavond vond x6 en Anja veel slechter en Sharon was zelfs nog slechter whahaha heb zeker op m gestemd en nee niet uit medelijden gewoon omdat ie het verdiendhij heeft fans genoeg dus hij red t wel en hij heeft tenminste lef getoont kun je van die andere huppelkutjes niet zeggen
Dit kun je niet menen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef Gast985 het volgende:
ik vond m een van de betere vanavond vond x6 en Anja veel slechter en Sharon was zelfs nog slechter whahaha heb zeker op m gestemd en nee niet uit medelijden gewoon omdat ie het verdiendhij heeft fans genoeg dus hij red t wel en hij heeft tenminste lef getoont kun je van die andere huppelkutjes niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |