Echt wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Richy heeft een lekker lijf, zag ik in dat voorfilmpje.
Een beetje toch, maar omdat het nat is zie je het niet zo goedquote:
Het zegt genoeg dat je zijn hoofd er niet bij laat zienquote:Op zondag 28 januari 2007 09:33 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit![]()
Dat komt namelijk omdat je bij die 2 shots zijn hoofd ook niet in beeld zietquote:Op zondag 28 januari 2007 11:51 schreef poohy het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat je zijn hoofd er niet bij laat zien![]()
quote:
Oh okeequote:Op zondag 28 januari 2007 11:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat komt namelijk omdat je bij die 2 shots zijn hoofd ook niet in beeld ziet
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als er veel borsthaar op zit dan is het niet zo fijn likken![]()
Likken?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als er veel borsthaar op zit dan is het niet zo fijn likken![]()
quote:Richy
"Ik heb de hele CD van Gotan Project ooit samen met mijn vriendin zeven keer achter elkaar gedraaid tijdens je-weet-wel. Iedere keer als ik één van die liedjes nu ergens hoor... it turns me on... hèhè!"
quote:Richy:
“Ik vond spinning er normaal gesproken heel dom uitzien. Je moet dan keihard fietsen en dan weer langzamer. Ik begreep ook niet waarom mensen dat leuk konden vinden. Nee, ik zag het mezelf echt nooit doen. Ik heb het dinsdag voor het eerst gedaan en ik moet zeggen: het viel best mee! Ik had stiekem ook verwacht dat het veel zwaarder zou zijn, maar het ging best goed. Daarna moesten we ook meteen zingen en ook dat ging wel lekker.”
“In mijn vrije tijd doe ik eigenlijk niet aan sport. Ik ben soms twee maanden lid van een sportschool en dan heel lang weer niet. Ik heb er gewoon geen discipline voor. Ja, vroeger heb ik wel gevoetbald, getennist en ook nog gekickbokst. Maar ik kon me daarvoor, helaas, niet lang interesseren.”
Trouwens Richy, vertel eens jouw leuke anekdote van het draaien van het instartfilmpje?
“Nou, dat was echt heel grappig! Ik had een spijkerbroek aan met een wit overhemd. Toen moest ik dansen in een bak met water en er werd met een waterslang over mij heen gespoten.
Mijn overhemd scheen door en ik was lekker aan het dansen. Op een gegeven moment zag ik allemaal vrouwen naar mij kijken. Op dat moment werd er net een keiharde waterstraal op mijn buik gericht, wat eigenlijk best pijn deed. Maar ja, ik kon me natuurlijk niet laten kennen met al die vrouwen!! Ik bleef sexy doordansen! Hahaha…
Gotan Projectquote:
7 keer die CD tijdens één vrijpartijquote:
Oh ja, da's ook een leuke keuzequote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb voor Richy Save Room ingestuurd van John Legend.
Jaaaaa! lijkt mij ook echt super om dat van Richy te horenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
Misschien hebben ze een hele zondag liggen stomen ofzo...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
7 keer die CD tijdens één vrijpartij. Das vast geen CD van een uur
.
Dat kan geen 1 man, dat is toch bewezen ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een hele zondag liggen stomen ofzo...
Jij bent al bezet, tochquote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat kan geen 1 man, dat is toch bewezen ofzo
Maar als Richy het kan, wil ik het graag uitproberen
Een hele dag door.. Mijn vriend kan het niet. Ik wil het wel een keer uitproberen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jij bent al bezet, toch.
Ik eerst!
Was ik ook aan het denken, maar ik ben toch gegaan voor End of the Road van Boyz II Men.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |