Ben ik met je eens. Hij mist ook de power.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Henk en Marianne zieden het treffend, ik zie gewoon geen opwaartse lijn.
Soms vind ik hem erg lekker zingen, maar dan is het vlak erna weer matig. Dat kan tegen deze tijd toch echt niet meer.
Inderdaad jaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb steeds zoiets van: "O ja, Richy doet ook nog mee."
Richy's eerste optreden.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:33 schreef ryangozer het volgende:
Wie heeft de linkjes naar zn optredens, heb t gemist...
dankje!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Richy's eerste optreden.
Richy's tweede optreden.
Volgens mij ben jij structureel tegen alles wat HJ zegt doet denkt of vind.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:48 schreef BVO het volgende:
Ik snap niet dat Henkjan het couplet goed vond en het refrein slecht, ik vond het toch duidelijk andersom.
Laat dat nou net niet zo zijn!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:52 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij structureel tegen alles wat HJ zegt doet denkt of vind.
Ik hoop hetquote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Woelli het volgende:
Zal het dan volgende week echt zijn laatste zijn
volgens mij ben je de enigequote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt tof voor 'm dat hij toch zo ver komt, gun het 'm echt.
Je bedoelt koala beer? Ik blijf erbij dat hij een relaxte stem heeft, maar slechte liedjes keuze.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een gluiperd...
Neus 1 is weg... nu neus 2 nog (en daar bedoel ik niet Anja mee)
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Richy is stiekum gewoon de baby uit de serie 'Dinosaurs'
quote:Aanstaande zaterdag zullen de X FACTOR-kandidaten één van de nummers ten gehore brengen. Welke dat is? Dat blijft nog even een verrassing...
Voor Richy:
- 'Wonderful world' van James Morrison
- 'New York, New York' van Frank Sinatra
- 'Bad Day' van Daniel Powter
Ik ook, ik hoor hem die twee andere niet echt zingen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop op New York, New York.
Ik vind ze alledrie niks voor hemquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor hem die twee andere niet echt zingen.
Als ik hem was, zou ik het liedje morgen niet durven doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef soylent het volgende:
Ik heb focking gelachen.
Er is een hoop voor hem: dat hij z'n optreden heeft opgenomen en nog even met HJS gaat bekijken voor hij 't morgen weer doet.
Zeg maar gerust de slechtste.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:56 schreef Woelli het volgende:
Duiderlijk 1 van de slechtere tonight
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:55 schreef Sssssid het volgende:
[afbeelding]
-edit- de goeie link er in gegooid.
Goh, dat ze je in een gesticht ook naar de tv laten kijken en mag stemmenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef Gast985 het volgende:
ik vond m een van de betere vanavond vond x6 en Anja veel slechter en Sharon was zelfs nog slechter whahaha heb zeker op m gestemd en nee niet uit medelijden gewoon omdat ie het verdiendhij heeft fans genoeg dus hij red t wel en hij heeft tenminste lef getoont kun je van die andere huppelkutjes niet zeggen
Dit kun je niet menen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef Gast985 het volgende:
ik vond m een van de betere vanavond vond x6 en Anja veel slechter en Sharon was zelfs nog slechter whahaha heb zeker op m gestemd en nee niet uit medelijden gewoon omdat ie het verdiendhij heeft fans genoeg dus hij red t wel en hij heeft tenminste lef getoont kun je van die andere huppelkutjes niet zeggen
Jij bent zeker 10/11/12 ofzo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Gast985 het volgende:
hahaha ik kan er niks aan doen dat jij in een gesticht zit en dat je geen muzieksmaak hebt richy is gwoon de beste!!!!
Dat moet haast welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:46 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Jij bent zeker 10/11/12 ofzo?
CkEr wETen. RiCHy iS GeWo0n DE aLLeRt0fsTe En KapOT LaUw JwTquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Gast985 het volgende:
hahaha ik kan er niks aan doen dat jij in een gesticht zit en dat je geen muzieksmaak hebt richy is gwoon de beste!!!!
OMGquote:Op zondag 11 februari 2007 00:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
CkEr wETen. RiCHy iS GeWo0n DE aLLeRt0sTe En KapOT LaUw JwT![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kut zie nu dat ik de f bij tofste vergeten ben![]()
Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutzak, straks gaat ie er nog eerder uit dan Anja.
euhhh... dat zou niet meer dan terecht zijn hoor....quote:Op zondag 11 februari 2007 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutzak, straks gaat ie er nog eerder uit dan Anja.
Dat weet ik maar dat betekent niet dat ik het leuk vind!quote:Op zondag 11 februari 2007 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
euhhh... dat zou niet meer dan terecht zijn hoor....
Nou ik welquote:Op zondag 11 februari 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat betekent niet dat ik het leuk vind!
John Legend-nummer deed ie inderdaad uitstekend, liedje twee was een schertsvertoningquote:Op zondag 11 februari 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat nummer van John Legend klonk in de zaal erg lekker, met veel afwisseling gezongen. Het boeide. Het tweede nummer was ik na een seconde of 20 wel zat, ongeloofwaardige act. Verder was het nog vals ook.
Vocaal was het matig, maar als je hem zag staan met zijn hoed was je van je stoel gelazerd van het lachen... hopelijk mag je vanavond nog een keer kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef BVO het volgende:
Ik luisterde net vor het eerst, maar zo slecht vind ik NY, NY helemaal niet. Nouja, vocaal dan, luisterde alleen. Of sliep ik gewoon nog half ofzo
.
Goed dat je het zegt.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vocaal was het matig, maar als je hem zag staan met zijn hoed was je van je stoel gelazerd van het lachen... hopelijk mag je vanavond nog een keer kijken
quote:De keuze van het publiek
Wat vinden de Jonge Solisten van de liedjes die het Nederlands publiek voor hen uitkoos?
Richy:
“Het nummer ‘New York, New York’ heb ik eigenlijk zelf gekozen. Ik wilde het echt al zo lang graag zingen. De mensen die de fanclub voor mij hebben opgericht zijn toen als een gek gaan mailen. Zij hebben er dus eigenlijk voor gezorgd dat ik het nummer ‘New York New York’ van Frank Sinatra ga zingen.”
'Theme Song'
“Ik wil graag dit nummer zingen, omdat het eigenlijk mijn ‘Theme Song’ was, voordat ik naar New York ging. Ik wilde het sindsdien altijd al een keer zingen voor een groot publiek. Die kans is er nu en die wil ik graag pakken.”
Zware klus
“Eigenlijk wilde ik dit nummer al in een eerdere show zingen, maar Henkjan vond het toen geen geschikt nummer voor mij. Het wordt daarom extra zwaar om dit nummer te gaan zingen. Ik moet niet alleen mijn eigen coach Henkjan overtuigen, maar ook Henk, die niet erg gecharmeerd is van mij, en Marianne natuurlijk, die echt een fan is van Frank Sinatra. Ik ben daarom extra hard aan het werken om een perfecte performance neer te zetten.”
Inderdaad. Hier baal ik echt van.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Zelden was iemand zo onterecht door.
Dat.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou niet overdrijvenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat.![]()
Dit is gewoon nog erger dan Alice en Serge bij elkaar.![]()
Nou dat is wel héél overdreven!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Andiyan het volgende:
Dit is gewoon nog erger dan Alice en Serge bij elkaar.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |