Als je hem kunt ophalen zou ik helemaal op mijn hoede zijn. Wellicht wordt je dan voor de deur beroofd van je centen. Het zaakje stinkt gewoon.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind t ook wat vreemd klinken eerlijk gezegd.. Nouja, als ik m kan afhalen is er niks aan de hand natuurlijkmaar ik heb nog geen bericht terug gehad, dus waarschijnlijk wordt ze al overspoeld met mailtjes, natuurlijk ook via marktplaats als ze daar een dergelijke advertentie heeft gezet. We merken het wel
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Zijn er nogsteeds mensen zonder Wii ?
Ja... ik word gek!!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Ja. Ik vind dat Nintendo dat ding in z'n reet kan steken zo langzamerhand. Ok, niet actief op zoek of zo, maar toch: anderhalve maand na de launch een beschikbaarheid van 0,0 is gewoon ruk.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Dat was gewoonweg te verwachten gezien de bijna simultane launch van de Wii over de hele wereld. Nederland is nou historisch gezien niet de meest profijtelijke Nintendo-land dus ik snap best dat we een beetje als laatst aan de beurt zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat Nintendo dat ding in z'n reet kan steken zo langzamerhand. Ok, niet actief op zoek of zo, maar toch: anderhalve maand na de launch een beschikbaarheid van 0,0 is gewoon ruk.
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat was gewoonweg te verwachten gezien de bijna simultane launch van de Wii over de hele wereld. Nederland is nou historisch gezien niet de meest profijtelijke Nintendo-land dus ik snap best dat we een beetje als laatst aan de beurt zijn.
Ja, je hebt wel een beetje gelijk. OK, ze hypen het ding zo wel natuurlijk, dat zal de afdeling Marketing prima in de gaten hebben, maar misschien zou het bij Nederlanders beter werken om een launch te doen op een wat later moment, maar wel met een wat steviger en vooral voorradig assotiment.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?
Wie daar in trapt is gewoon ongelofelijk naief bezig. Waarom zou iemand voor 250 EUR een Wii versturen zonder verzendkosten? Terwijl er duizenden zijn die er 250 EUR voor over hebben en de verzendkosten willen betalen, als ook tientallen die er gemakkelijk 300-350 EUR voor willen neertellen? Denk toch na, dit soort liefdadigheid bestaat niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Sirtalis het volgende:
Pas op, die foto staat er een paar keer per maand op, exact dezelfde foto. En als het zou kloppen allemaal, dan zou die advertentie er veeeeeeel te lang blijven staan elke keer. Ik zou zelf de gok niet nemen met een onduidelijke afzender en/of betaalconstructie. Wees gewaarschuwd voor de veeeeeeeeeeeeeeeeele tillers die actief zijn op marktplaats.
Ja, ik heb dezelfde reactie en baal ook, maar ik snap het wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?
Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo? Ze vertelde me iig dat de foto in het magazijn gemaakt was en dat ze zoveel wii's had omdat ze goede connecties heeft.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wie daar in trapt is gewoon ongelofelijk naief bezig. Waarom zou iemand voor 250 EUR een Wii versturen zonder verzendkosten? Terwijl er duizenden zijn die er 250 EUR voor over hebben en de verzendkosten willen betalen, als ook tientallen die er gemakkelijk 300-350 EUR voor willen neertellen? Denk toch na, dit soort liefdadigheid bestaat niet.
[..]
Ja, ik heb dezelfde reactie en baal ook, maar ik snap het wel.
keb ff gegoogled op de naam en email adres, maar niks over te vinden. Nu kan het zijn dat ze een klein gameszaakje heeft zonder dat ze op internet actief is. Sirtalis zegt al dat deze foto vaker voorbij is gekomen op internet (ik weet niet of dit waar is, maar toch!). maar het versturen zonder verzendkosten vind ik gewoon merkwaardig.quote:Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo?
Dat van dat 125 vooraf betalen hoefde niet perse. Dat stelde ze voor omdat ik zei dat ik het niet echt vertrouwdequote:Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb ff gegoogled op de naam en email adres, maar niks over te vinden. Nu kan het zijn dat ze een klein gameszaakje heeft zonder dat ze op internet actief is. Sirtalis zegt al dat deze foto vaker voorbij is gekomen op internet (ik weet niet of dit waar is, maar toch!). maar het versturen zonder verzendkosten vind ik gewoon merkwaardig.
ze heeft A. een zaaknaam waar ze onder handelt (dus geen voor achternaam) en als ze een zaak heeft dan is het een klein bedrijf die absoluut niet elke dag een aantal honderden pakketjes verstuurd. Daarom moet ze ook vet lappen voor het verzenden van zo'n box. De hele betaling is ook zo appart als het maar kan, want ik kan me weinig zaken bedenken waar een aanbetaling gedaan moet worden van 125 euro.
mijn advies is toch om geen geld over te maken naar deze persoon. ik schat een kans van 9/10 dat je het geld nooit meer terug ziet.
ik hoop hem echt seriues over een week te hebben hoor! bedoel, sta al zolang op de wachtlijst!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:46 schreef weststar het volgende:
Wellicht nog een tip voor wii-lozen onder ons, ebay.de staat er vol mee..... en in mijn geval moet je er even een weekje op wachten....
Het is gewoon de europese PAL versie, alleen de doos is in het Duitsquote:Op maandag 22 januari 2007 16:55 schreef Sjiznit het volgende:
Maar is die dan ook regiovrij en in het nederlands enzo?
Iemand die je wil oplichten neemt al met 10 EUR genoegen dus dat zegt niets. Het feit dat ze zo ontzettend licht denkt over het feit dat ze zelf opgelicht kan worden zegt al genoeg.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat van dat 125 vooraf betalen hoefde niet perse. Dat stelde ze voor omdat ik zei dat ik het niet echt vertrouwde
Uit welke omgeving kom je? Misschien heb ik er morgen 2 te pakken.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik hoop hem echt seriues over een week te hebben hoor! bedoel, sta al zolang op de wachtlijst!
Waar woon je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:38 schreef Mazora het volgende:
[..]
Uit welke omgeving kom je? Misschien heb ik er morgen 2 te pakken.
En als je nou dichter bij mij woont, meld het me dan evenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:38 schreef Mazora het volgende:
[..]
Ik woon iig omgeving Arnhemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:45 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[..]
En als je nou dichter bij mij woont, meld het me dan even
Zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
Nou ik heb een maitlje teruggekregen van die zogenaamde Connie Eif, in gebrekkig nederlands met een gironummer erbij. Ik begin er niet aan.
Mazora, van Snever weet je het nu dus, ik woon in omgeving Eindhoven. Laat maar even weten waar jij woont!quote:
omgeving zwollequote:Uit welke omgeving kom je? Misschien heb ik er morgen 2 te pakken.
Marktplaats is echt een super uitvinding, maar wat zitten er een bedriegers op... helaas! Ik zou gewoon lekker wachten totdat je een belletje krijgtquote:Nou ik heb een maitlje teruggekregen van die zogenaamde Connie Eif, in gebrekkig nederlands met een gironummer erbij. Ik begin er niet aan.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef Snever het volgende:
[..]
Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo? Ze vertelde me iig dat de foto in het magazijn gemaakt was en dat ze zoveel wii's had omdat ze goede connecties heeft.
Kijk ik ga niet bij haar bestellen omdat ik het veel leuker vind om hem in de winkel te kopen. Heb ik tenminste wat te doenZoeken naar de Wii
ik kom uit delft :pquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:38 schreef Mazora het volgende:
[..]
Dan kan ik wel ff wachten, ik heb geen pre-ordersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:19 schreef Ericjuh het volgende:
Marktplaats is echt een super uitvinding, maar wat zitten er een bedriegers op... helaas! Ik zou gewoon lekker wachten totdat je een belletje krijgt
die heb ik al meerdere malen bij de FutureZone en VanLeest gezien hier in Zoetermeer. Denk nog wel meer winkels maar niet op gelet :pquote:
Whaha en dat mannetje ben jij zeker?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:51 schreef Ericjuh het volgende:
lemming,
ben je je wii al zatwil je hem al verkopen? ik ken namelijk wel een mannetje die hem wil overkopen
kon het toch proberenquote:Dus, sorry!
je vriendin is gekquote:Mijn meisje gaat vandaag naar de Macro, ik heb dus maar even gevraagd of ze er een Component kabel wil zoeken.
ik ben seriues blij dat ik daar niet werk. Ik bedoel, hoeveel mensen zullen er per dag wel niet vragen naar zo'n Wii! Vooral nu in deze tijd dat de mensen wat prikkeliger beginnen te worden! ik moet eerlijk toegeven dat ik ook steeds meer teleurgesteld wordt. De Wii is al vanaf 8 december in nederland en ik heb verschillende preorders uit die tijd en nog steeds heb ik totaal niks. En dan heb ik nog wel een preorder. Nintendo mag echt hopen dat in maart de eerste wii's langer dan 5min. op de plank in de winkel blijven liggen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.quote:Ik dacht m wel in de winkel te kunnen halen zo langzamerhand, maar elke verkoper aan wie ik om een Wii vraag krijgt ter plekke een hartverzakking en begint te klagen over de onvoorspelbaarheid en onregelmatigheid van de leveringen
Dan nog zie ik geen goede reden om niet alsnog wat extra Wiitjes hierheen te halen, iig naar mij:P zo maar weer ff rondje stad doen, leren doen we daarna wel weer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Ericjuh het volgende:
Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.
verassendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:53 schreef Snever het volgende:
DE ZOJUIST EERDER GENOEMDE NAAM + EMAILADRES WAAR JE WII'S KAN HALEN IS EEN OPLICHTER!
Tja, je weet eigenlijk maar nooit. Heb nooit slechte ervaringen gehad op Marktplaats. Pas dan wel heel goed op. Dat wel!quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:01 schreef Snever het volgende:
[..]
Tja, je weet eigenlijk maar nooit. Heb nooit slechte ervaringen gehad op Marktplaats. Pas dan wel heel goed op. Dat wel!
Nederland is achtergesteld, en binnen Nederland is alles buiten de grote steden (en vooral randstad) weer achtergesteld, kan je nagaan hoe weinig Wii's er hier in het zuiden te krijgen zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kon het toch proberen
[..]
je vriendin is gek
[..]
ik ben seriues blij dat ik daar niet werk. Ik bedoel, hoeveel mensen zullen er per dag wel niet vragen naar zo'n Wii! Vooral nu in deze tijd dat de mensen wat prikkeliger beginnen te worden! ik moet eerlijk toegeven dat ik ook steeds meer teleurgesteld wordt. De Wii is al vanaf 8 december in nederland en ik heb verschillende preorders uit die tijd en nog steeds heb ik totaal niks. En dan heb ik nog wel een preorder. Nintendo mag echt hopen dat in maart de eerste wii's langer dan 5min. op de plank in de winkel blijven liggen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.
maar goed.. ik wacht nog steeds op een belletje.. tis nog maar kwart over 10!
maar, er wonen daar wel ietsie minder mensen dan in de randstadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Lemming22 het volgende:
Nederland is achtergesteld, en binnen Nederland is alles buiten de grote steden (en vooral randstad) weer achtergesteld, kan je nagaan hoe weinig Wii's er hier in het zuiden te krijgen zijn
Dat is mooi ja, heb je em gewoon van de kar afgetrokken of dat nog net nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Mazora het volgende:
Ok jongens, mijn handleiding van 2 regels van afgelopen vrijdag heeft gewerkt, ik heb de wii!
Stap 1: ga bij de v&d langs en vraag wanneer de leveringen voor de electricity komen
Stap 2: Ben er die dag, een half uur van tevoren.
Stap 3: WIIIIIIIIIII
(tip: Dinsdagmorgen 11 uur V&D Den bosch)
Er zijn mensen die wél werk, school of beide (zoals ondergetekendequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Mazora het volgende:
Ok jongens, mijn handleiding van 2 regels van afgelopen vrijdag heeft gewerkt, ik heb de wii!
Stap 1: ga bij de v&d langs en vraag wanneer de leveringen voor de electricity komen
Stap 2: Ben er die dag, een half uur van tevoren.
Stap 3: WIIIIIIIIIII
(tip: Dinsdagmorgen 11 uur V&D Den bosch)
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef Mazora het volgende:
Ah fck dit, ik ga leker mn wii halen en naar huis.
Dan moet je vragen wanneer de Wii komt, op die dag bellen, vragen of ze m tot s avonds aan de kant willen zetten voor je zodat je m na school/werk op kan gaan halen. Als ze dat niet doen heb je pech en kan je ze tenminste nog even goed verrot schelden en dan ben je je frustraties van geen Wii te hebben ook weer kwijt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wél werk, school of beide (zoals ondergetekende) hebben...
Hmm, toch strx maar eens ff met de V&D Eindhoven bellenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
En ja, Wii gaat voor school he!
Onee toch niet, anders stond ik nu te tennissen in plaats van te schrijven aan mijn scriptie...
[..]
Dan moet je vragen wanneer de Wii komt, op die dag bellen, vragen of ze m tot s avonds aan de kant willen zetten voor je zodat je m na school/werk op kan gaan halen. Als ze dat niet doen heb je pech en kan je ze tenminste nog even goed verrot schelden en dan ben je je frustraties van geen Wii te hebben ook weer kwijt!
Zometeen na school toch maar even langs de V&D in Arnhem lopenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:55 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[..]
Hmm, toch strx maar eens ff met de V&D Eindhoven bellen
Bellen heeft niet zoveel zin, is zo'n standaardnummer en doen moeilijk met doorverbinden... Ik zou maar even langsgaan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:55 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[..]
Hmm, toch strx maar eens ff met de V&D Eindhoven bellen
die van mij is ook draadloos hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef Ericjuh het volgende:
maar mijn wii heeft lekker een draadloze wiimote
Bel die lui op en vraag ze hoe het zit (op welke plaats je staat en hoeveel Wii's ze de afgelopen tijd binnen hebben gekregen). Heb je meteen duidelijkheid!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef Ericjuh het volgende:
Weer geen belletjeik begin echt te twijfelen over mijn preorder. Want ik stond 4de (voor kerst) bij intertoys. Ook stond ik onder de 6 bij een andere intertoys. Iedereen kan hier een wii ophalen behalve ik. Dat kan aan 2 dingen liggen, namelijk de ene winkel heeft er geen 4 gekregen de laatste paar weken en de andere geen 6, of ze laten de preorders gewoon links liggen en verkopen het aan de eerste beste die binnen komt!
[edit]
Redesign voor Wiimote?
maar mijn wii heeft lekker een draadloze wiimote
Heel apartquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef realbase het volgende:
tsja ...
Volgens deze aardige meneer ligt hij over 2 weken ruim in de winkel !
http://tinyurl.com/2vf4cg
kijk es op BartSmit.nl kan je em bestellen:quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
Weet er iemand of Wii Play al een beetje makkelijk te verkrijgen is in de winkel? Die zou ik graag nog willen hebben namelijk...
Zo daar issie wel een stukje duurder dan bij Chear. Al moet je bij Chear wel weer 6 euro verzendkosten betalen (6 euro!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
kijk es op BartSmit.nl kan je em bestellen:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=274&productID=141874
See for yourselfquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:50 schreef Hare het volgende:
Zijn er nog Wii's in Duitsland te krijgen?
Als er Wii's op de Nederlandse ebay te krijgen zijn betekent dat ook niet dat ze in Nederland beschikbaar zijn hequote:
balen voor je..quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Snever het volgende:
Vanochtend heb ik uit alle wanhoop in Arnhem naar een Wii gezocht. Maar Dixons in V&D hanteerd een reserveringslijst. Bart Smit heeft hem niet binnen gehad. Van Leest ook niet binnen gehad. Frs ook niet binnen gehad. Intertoys ook niet binnen gehad. Dynabyte ook een reserveringslijst. Mediamarkt ook een reserveringslijst. Wat een drama mensen!
Ik bedoel bij gewone winkels? Als je er vandaag heenrijdt (naar een mediamarkt ofzo), is er dan wat te vinden?quote:
Ik heb normaal gesproken ook geen tijd maar had nu toevallig de eerste 3 uur geen les.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:32 schreef melluk het volgende:
[..]
balen voor je..
ik heb er ook nog steeds geen een...
sta nu thnx to someone op een reserveringslijst.
Hopen dat dat op schiet.
maar ik heb dus geen tijd om net als jou langs winkels te gaan en rond te struinen
dus ben gebonden aan de reserveringslijst of een gelukje
Werkelijk geen idee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik bedoel bij gewone winkels? Als je er vandaag heenrijdt (naar een mediamarkt ofzo), is er dan wat te vinden?
Ik heb laatst nog enkele gebeld en in Oldenburg wezen kijken, allemaal uitverkocht en reserveringslijsten; niets anders dan in nl.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik bedoel bij gewone winkels? Als je er vandaag heenrijdt (naar een mediamarkt ofzo), is er dan wat te vinden?
haha troep heb je weinig aan als je nog geen wii hebtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
Net bij de MM zoetermeer vandaan was weer een bevoorrading alleen geen Wii`s wel hoop andere Wii troep.
Er kunnen natuurlijk nooit genoeg van die stuurtjes zijn om je WiiMote in te proppenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:45 schreef RoelRoel het volgende:
Er is volgends mij veel te veel wii "troep" in verhouding met consoles.
Ik heb een bericht gelezen dat het nog maar 2 weken zou duren voordat de Wii ruim voorradig zou zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
Ik hoop elke keer dat er gereageerd wordt hier dat er iemand een antwoord heeft op de topictitel; dat er opeens iemand roept JA! Ik weet waar er Wii's zijn! En dat ik dan naar de winkel huppel en blij als een kind ga staan Wii'en in m'n huiskamer. Maar dat kan nog wel even duren..
Ik wil niet heel negatief zijn en mensen hun hoop de grond in boren, maar aangezien Nintendo zelf heeft aangekondigd dat ze in het nieuwe jaar tot maart wereldwijd slechts 3 miljoen consoles zullen verschepen, lijkt het mij sterk dat over twee weken de Wii overvloedig in de winkels ligt. Ik zou eerder april of mei gokken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb een bericht gelezen dat het nog maar 2 weken zou duren voordat de Wii ruim voorradig zou zijn.
gaat idd niet lukken.. ik mag blij zijn dat ik over 2 weken een wii heb.. en dan sta ik op de reserveringslijst (5x)quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb een bericht gelezen dat het nog maar 2 weken zou duren voordat de Wii ruim voorradig zou zijn.
Nee hoor. Het is gewoon zo dat Japan en Amerika de meeste Wii's krijgen. Japan krijgt er minstens 100.000 per week. Europa staat onder aan het lijstje zoals gewoonlijk maar juist nu krijgen wij dus weinig omdat Nintendo veel liever de graag wil voldoen in Japan en Amerika. Europa kan namelijk wel wachten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:29 schreef Snever het volgende:
Kerel, wat is het toch met Nintendo. Ze kunnen die dingen zo in overvloed maken maar toch vertikken ze dat en gaan ze in plaats daarvan het ding uiterst kleinschalig uitbrengen voor de extra mond op mond reclame. ''Wii heel moeilijk te krijgen''. Lange mislukte launch als je het mij vraagt.
Toen zat ik in Berlijn, daar was ie ook nergens te koop...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gewoon op 8 December een willekeurige winkel kon binnenlopen om hem op te kopen.
weet je hoeveel mensen dat dachten? Nintendo dacht, eerst lekker ophypen die Wii, daarna zouden ze per week voldoende gaan leveren. Dat stond zelfs op de Nintendo sitequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon zo dat Japan en Amerika de meeste Wii's krijgen. Japan krijgt er minstens 100.000 per week. Europa staat onder aan het lijstje zoals gewoonlijk maar juist nu krijgen wij dus weinig omdat Nintendo veel liever de graag wil voldoen in Japan en Amerika. Europa kan namelijk wel wachten.
Ze moeten gewoon meer produceren en verschepen. Klaar.
De launch is zeer zeker niet mislukt of wat dan ook. De tekorten zijn zeer zeker ook niet kunstmatig, zoals sommige naysayers je willen laten geloven. De vraag naar de Wii is belachelijk groot.
En ik maar denken dat ik gewoon op 8 December een willekeurige winkel kon binnenlopen om hem op te kopen.
nee sorry dat is totaal niks...quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:06 schreef Snever het volgende:
Is dit niet wat?
http://www.gratiskados.nl/gratis-nintendo-wii.php
Heb me al aangemeld
daarbij zie je dat de 1e na 1 dag het kado kreeg, de 2e na 4, de 3e na 17 en daarna na bijna 1 maand...quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:12 schreef melluk het volgende:
[..]
nee sorry dat is totaal niks...
je komt al 30e op de lijst te staan....je moet oko nog eens een ding van 20 euro aanschaffen....
vervolgens moeten er dus 30 x 25 mensen zich aan melden dus 750 mensen.
ten eerste gaat dat nog veel langer duren dan w88 tot de Wii weer goed te verkrigen is
ten tweede heb je een nutteloze antenne versterker die je niet gebruikt en 20 euro betaald.
en zij der maar aan verdienen en verdienen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:06 schreef Snever het volgende:
Is dit niet wat?
http://www.gratiskados.nl/gratis-nintendo-wii.php
Heb me al aangemeld
Een maat van me had zijn tomtom binnen een maandje binnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen om je
![]()
dan was hij waarschijnlijk de 3e of 4e die zich aanmeldde voor die tomtomquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Snever het volgende:
[..]
Een maat van me had zijn tomtom binnen een maandje binnen
Mensen betalen aan dat soort wanpraktijkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Snever het volgende:
[..]
Je bent zo wanhopig, dat het lachwekkend te noemen is. Als je er ECHT 1 wil, pluk er 1 van marktplaats. Ook al vragen ze meer dan 250 euro, mail ze en zeg dat je m voor 250 op komt halen. Meer is de Wii niet waard namelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Snever het volgende:
[..]
En dan alles in het Japans en ws. geen goede garantiewoorwaardenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:59 schreef Snever het volgende:
Ik kan wel aan import Wii komen. Die kost maar liefst 280 euro
www.psxshop.nl
wat dacht je van lekker wachten, het is niet het einde van de wereld hoorquote:
Gewoon reageren op advertenties op marktplaats waar nog geen biedingen op gedaan zijn. Direct mailen met die gasten en niks meer dan 250 bieden. Ze mogen blij zijn als ze die dingen kwijtraken, aangezien de bevoorrading van winkels niet ver meer is.quote:
ik moet eerlijk toegeven dat jij je er niet bij neerlegtquote:
je kan al voor t raam gaan staan oefenen, dan denken mensen dat je m al hebtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef Sjiznit het volgende:
Ik vandaag wel mijn Wii Play en Wiimote binnen gekregen!Kan ik alvast droog oefenen enzo
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
je kan al voor t raam gaan staan oefenen, dan denken mensen dat je m al hebt![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef schumi2004 het volgende:
Totaal al ¤ 136.178,70 weggegeven!
Ja en wat er aan verdient is, stelletje lutsers daar.
Lijst is ook al tering lang ook.
Het is gewoon een Piramide-Wii.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef schumi2004 het volgende:
Totaal al ¤ 136.178,70 weggegeven!
Ja en wat er aan verdient is, stelletje lutsers daar.
Lijst is ook al tering lang ook.
Misschien handig om de bestelknop dan weer te activerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Kreg net mailtje van Dimensionplus dat ze daar weer leverbaar zijn. mischien ideetje voor mensen hier.![]()
YES! Thx voor de tip, ze hebben ook weer component kabels, die heb ik zojuist besteld!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Kreg net mailtje van Dimensionplus dat ze daar weer leverbaar zijn. mischien ideetje voor mensen hier.![]()
Nee, die abbo moet je zelf activeren. Maar dat doe ik echt nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is gewoon een Piramide-Wii.
20 EUR laten betalen voor iets dat je minder dan 10 EUR kost en dat aan 20-30 man en dan een
Wii kado doen. Maar de klapper is het "gratis" jaarabonnement van 69,95 EUR die vast stilzwijgend verlengd
wordt waardoor een aantal van die 20-30 man alsnog 70 EUR in het laatje zullen brengen. Zo haalt men gemakkelijk een Wii eruit.
Dit jaar dus geen Wii voor jou.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:57 schreef Dylanesque het volgende:
In Den Haag is het huilen met de pet op qua Wii's
Als er al íets bekend is over de leveringen, is het dat er om de 2-3 weken 1 of 2 Wii's worden geleverd. Dat was vanochtend bij de V&D; ik kwam natuurlijk net een half uurtje te laat, waardoor de aasgieren die blijkbaar elke week bij de V&D staan ze al hadden ingepikt. Ik leg me er bij deze bij neer, ik ga NIET meer op zoek naar de Wii tot ze in stapels aanwezig zijn bij alle aanbieders.
Ja ik. Toen ik ging Wii hunten: Nixxxxxxx.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:26 schreef neo2000 het volgende:
Iemand toevallig ervaringen omgeving Breda..?
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:57 schreef Dylanesque het volgende:
Ik leg me er bij deze bij neer, ik ga NIET meer op zoek naar de Wii tot ze in stapels aanwezig zijn bij alle aanbieders.
Dus nu ga je elke dag langs onder het motto "ik moet toch weten wanneer de stapel er is" ?quote:
dat moment wordt wereldnieuws lijkt me, daar hoef ik de deur niet voor uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus nu ga je elke dag langs onder het motto "ik moet toch weten wanneer de stapel er is" ?
ZAl je trouwens zien dat er de dag erop ingebroken wordquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Dylanesque het volgende:
je kan al voor t raam gaan staan oefenen, dan denken mensen dat je m al hebt![]()
Nee, dat doe ik al een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus nu ga je elke dag langs onder het motto "ik moet toch weten wanneer de stapel er is" ?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:05 schreef Duvel het volgende:
Ik leg me er bij deze bij neer, ik ga NIET meer op zoek naar de Wii tot ze in stapels aanwezig zijn bij alle aanbieders.
Ik doe met je mee!
Da's lekker. Ik heb hier geen MediaMarkt. En ik heb ook geen zin om elke dag vroeg in de ochtend met de trein naar Den Haag of ergens anders te gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef Ryouko het volgende:
Vanaf heden niet meer wii-loos , vanmiddag rond 13;30 Mediamarkt Utrecht![]()
[afbeelding]
!)#%#%, ze zijn er nooit als ik daar langs gaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef Ryouko het volgende:
[afbeelding]
Dan kan je een wii van iemand anders kopen.... Logisch toch. Gewoon winkel binnen lopen en zeggen dat je kees bent. Dan geven ze je een wii en klaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt dat als je iemand anders een reservering 'doorgeeft' ?
Hmmm... *diep nadenkt*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan kan je een wii van iemand anders kopen.... Logisch toch. Gewoon winkel binnen lopen en zeggen dat je kees bent. Dan geven ze je een wii en klaar.
Nee, liever niet.quote:Ik: "Ja, hallo ik ben dus Kees en kom mijn Wii ophalen."
Hij: "Heet jij echt Kees? Je ziet er niet echt oer-Hollandsch uit."
Ik: "Ik zeg dat ik Kees ben en dan geef jij mij een Wii en klaar, zoals disjfa dat mij heeft verteld."
Hij: "..."
Ik: "Ok, ik ben dus Ruzbeh. Maar ik mag van Kees zijn reservering hebben."
Hij: [Belgisch accent] "Ahhh zoooooo."
Hij: "Dus Kees heeft echt tegen jou gezegd dat jij het mocht hebben? Hoe weet ik dat zeker? Is Kees met je meegekomen? Heb je misschien een ondertekend brief?"
Ik: "Gozer wat is het FUCKING PROBLEEM. IK ZOEK AL BIJNA TWEE MAANDEN EEN FUCKING WII BEN IK SOMS GODVERRE-FUCKING-DOMME NIKS VOOR NIKS HELEMAAL NAAR ARNHEM GEKOMEN?!!?!"
Hij: "Meneer ik bel de politie."
* J.A.N.A. stapt nu in de auto naar Arnhemquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:35 schreef mregeling het volgende:
iemand nog een Wii hebben ? Ben gebeld door Media Markt ARNHEM !!
Ik ben al voorzien dus wie de reservering wil van mij hoor ik het wel.
A) Zo moeilijk zullen ze echt niet doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hmmm... *diep nadenkt*
[..]
Nee, liever niet.
Godverdomme! Drie keer per week loop ik die winkel binnen, behalve gisteren...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef Ryouko het volgende:
[afbeelding]
Dat is balen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Godverdomme! Drie keer per week loop ik die winkel binnen, behalve gisteren...
Mja, pech. Ik kan er verder niet zo veel meer aan doen.quote:
Ik wil ze wel hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:32 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
We have a wii!!!I
Ik heb nog 2 reserveringen in Apeldoorn (plaats 8). Wil iemand die overnemen? Anders zeg ik ze in de loop van de middag af.
Het zijn reserveringen, afgelopen week stond ik in beide winkels op plaats 8. De wii komt van een andere reservering.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ik wil ze wel hebbenheb je er al iets van gehoord dan of niet?
Ik gok op de MM maar in Zoetermeer hier ook al tijden niks.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Yann het volgende:
Whaaaa, waar zijn die wii's in omgeving Den Haag!! Loop alles af te bellen, maar nergens is er wat..
Alle Free record shops hebben er geloof ik maar 1 binnengekregen sinds 8 december, wie zouden er het meest krijgen??
Dixons heeft een wachtlijst van 16quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Yann het volgende:
Whaaaa, waar zijn die wii's in omgeving Den Haag!! Loop alles af te bellen, maar nergens is er wat..
Alle Free record shops hebben er geloof ik maar 1 binnengekregen sinds 8 december, wie zouden er het meest krijgen??
V&D in Arnhem gebruikt wel een wachtlijstquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dixons heeft een wachtlijst van 16
Van Leest een wachtlijst van 5, krijgt om de 2-3 weken een Wii binnen
V&D werkt zonder wachtlijsten, krijgen elke vrijdag leveringen waar eventueel een Wii tussen zou kunnen zitten
en ergens in je achterhoofd fluisterde toch weer dat stemmetje; 'volg die kerel en beroof hem van zijn Wii,quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef Duvel het volgende:
Loop ik gisteren over het Zuidplein in Rotterdam, langs de E-plaza, zie ik een kerel een Wii afrekenen! Dus ik naar binnen, was het de laatste en ook nog eens een reservering. Dat laatste was dan weer enigszins verzachtend...
Ja, ik ben een slecht mens...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
en ergens in je achterhoofd fluisterde toch weer dat stemmetje; 'volg die kerel en beroof hem van zijn Wii,![]()
Bel ze eens gewoon. Zo kwam ik ook aan m'n Wii op Eplazaquote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef Duvel het volgende:
Loop ik gisteren over het Zuidplein in Rotterdam, langs de E-plaza, zie ik een kerel een Wii afrekenen! Dus ik naar binnen, was het de laatste en ook nog eens een reservering. Dat laatste was dan weer enigszins verzachtend...
Vrijdag middag 9 binnen gekregen. Vrijdag avond allemaal op..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef Delain het volgende:
Ja, best ver ja! Weet iemand hoe het bij Media markt Eindhoven met de wii's is??
Let op de voeding. Amerika heeft 110v apparaten, Europa 220v. Waarschijnlijk heb je dus een omvormer nodig om het ding veilig aan te kunnen sluiten.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Yann het volgende:
Zijn de Wii's in de US ook hetzelfde? Vriend van mij gaat volgende week naar Amerika en kan er dus 1 voor me meenemen. Doen? Of zijn die niet hetzelfde?
Dat zal allemaal nog wel meevallen. Elke moderne TV moet zowel PAL/NTSC aan kunnen op de AV-ingangen. Een Amerikaanse Wii slikt echter alleen maar NTSC-games (Japan en de VS) en dus kun je geen spelletjes die hier te koop zijn aanschaffen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef Duvel het volgende:
Is zo'n US-Wii niet voor NTSC TV's en die in Europa voor PAL?
Hier ookquote:Op maandag 22 januari 2007 14:19 schreef sampoo het volgende:
Ik heb een component kabel, spellen, extra controllers maar geen Wii.![]()
Ag gossie en je hebt het al zo zwaar gehad deze week.quote:
Niet doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Yann het volgende:
Zijn de Wii's in de US ook hetzelfde? Vriend van mij gaat volgende week naar Amerika en kan er dus 1 voor me meenemen. Doen? Of zijn die niet hetzelfde?
Hey Bartje, heb je ook al een wii?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ag gossie en je hebt het al zo zwaar gehad deze week.
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:04 schreef Dixidito het volgende:
Pfff... wat zijn dit voor Wit-Russische toestanden? Ik wil een Wii!!
Als je een creditcard hebt of er af en toe een kan lenen van iemand is het wel de moeite waard. Spellen komen in Amerika 99% van de tijd eerder uit, en best een boel games die in Amerika uitkomen komen zelfs nooit in Europa uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:53 schreef Yann het volgende:
Dat is zeker waar. Als het alleen een omvormer was, dan had ik het gedaan, maar als het ook andere disk's zijn dan word het hem niet. Bizar, ik dacht dat er geen verschil tussen dvdtjes zat in Europa/VS/Japan?
Shit dan toch maar ergens op een reservelijst gaan staan!! Wil hem nou wel eindelijk eens hebben!
Bart heeft zijn wii ook nog steeds niet maar ook al wel Zeldaquote:
Je kunt ze er iig nu niet meer bestellen, dus denk niet dat ze nog meer wii's hebben, helaas!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef NumbDreamer het volgende:
Mijn vriend heeft vorige week woensdag zijn wii bestelt bij www.kijkshop.nl en donderdag had hij hem binnen. Weet niet of ze er nog meer hebben...
Neen nog niet, maar ik overleef het wel hoor tot die tijd dat hier een Wii is zijn we toch maanden verder..quote:
ach ja die gekleurde kunnen mij niet boeiendquote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef Dylanesque het volgende:
Eind van het jaar komen er gekleurde Wii's.. Ik vind het al knap als ik ooit nog een witte Wii in een winkel ga tegekomen
Mij niet, de vraag is enorm (ENORM!) en de productie van Nintendo is verrekte laag, en Nederland krijgt er ook nog eens een stuk minder.... Zeker tot maart hoef je niet te verwachten dat er zo maar in elke willekeurige winkel een stuk of 5 Wii's liggen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Nog steeds niet te overal te koop, het verbaast me
tijd, datum?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:01 schreef Sjiznit het volgende:
Als we allemaal geen zin meer hebben in wachten is er nog een ding om te doen.
We bestormen de Wii fabriek en nemen er een paar mee.(wel gewoon betalen)
namens alle wii-loze fokkers kun je tegen hem zeggen dat hij een lucky bastard is!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef NumbDreamer het volgende:
Mijn vriend heeft vorige week woensdag zijn wii bestelt bij www.kijkshop.nl en donderdag had hij hem binnen. Weet niet of ze er nog meer hebben...
Nieuw doelwit voor de Wii`Raidquote:Op maandag 29 januari 2007 18:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
namens alle wii-loze fokkers kun je tegen hem zeggen dat hij een lucky bastard is!
Damn, Ericjuh, jij nog altijd geen Wii?! Hoe lang wacht jij nou al???quote:Op maandag 29 januari 2007 18:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
namens alle wii-loze fokkers kun je tegen hem zeggen dat hij een lucky bastard is!
dat zegt helaas niet zoveel, ik sta nog ergens 2e op een wachtlijst, al sinds 27 december...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef drdolittle het volgende:
Ik sta momenteel 3e op de wachtlijst voor de Wii
Ik heb iig vanaf 9 december een reservering bij BartSmit.nl staan, nog steeds geen mail dat ik kan bestellen undzo ook bij de wehkamp nu denk ik zon 4 weken een bestellingquote:Op maandag 29 januari 2007 21:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Damn, Ericjuh, jij nog altijd geen Wii?! Hoe lang wacht jij nou al???
Ben ook benieuwd hoe lang de anderen wachten die zeggen dat ze geen zin meer hebben om te wachten. Bij mij heeft het een dikke maand geduurd (bij Ericjuh volgens mij nog langer?), dus bereid je daar maar alvast op voor!
Ben nu ook al bijna een maand bezig met zoeken maar heb nog niks. Had overigens geen reserveringen. Heb ik nu wel van iemand over kunnen nemen gelukkig.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Damn, Ericjuh, jij nog altijd geen Wii?! Hoe lang wacht jij nou al???
Ben ook benieuwd hoe lang de anderen wachten die zeggen dat ze geen zin meer hebben om te wachten. Bij mij heeft het een dikke maand geduurd (bij Ericjuh volgens mij nog langer?), dus bereid je daar maar alvast op voor!
Op marktplaats is al een oplichter ontmaskerd, dus pas op met geld overmaken! (Ik zou een afspraak maken om langs te komen en om het geld contant te betalen, als dat niet geaccepteerd wordt, weet je wel hoe laat het is).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, op ebay.de zie je op zich ook nog wel genoeg aanbiedingen staan en tenminste voor normale prijzen. Iemand hier al ervaring mee? Wat mij betreft ook wel een optie als het allemaal te damn lang duurt maar vind het toch een aardig bedrag dus ben er wel heel voorzichtig mee...
Je bedoelt van marktplaats die ene eerder uit dit topic? Ja ok, maar die was ook vrij duidelijk... Probleem met die ebay.de is dus dat het in duitsland is, heh. Op zich wel vaker via ebay gekocht en dat ging allemaal prima, daarbij gekeken naar de feedback en zo, maar dit is toch een net wat hoger bedrag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Op marktplaats is al een oplichter ontmaskerd, dus pas op met geld overmaken! (Ik zou een afspraak maken om langs te komen en om het geld contant te betalen, als dat niet geaccepteerd wordt, weet je wel hoe laat het is).
Ik heb net een mooie 6 onder par geslagen met Wii Golf, al was dit wel zo in mijn verbeelding maar wel wel met een Wiimote in men handquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:16 schreef RoelRoel het volgende:
Nog iemand een wii gescoord de afgelopen dagen?
Bart smit (begin december.. exacte datum weet ik niet)quote:Op maandag 29 januari 2007 22:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb iig vanaf 9 december een reservering bij BartSmit.nl staan, nog steeds geen mail dat ik kan bestellen undzo ook bij de wehkamp nu denk ik zon 4 weken een bestelling
mja bij minder bevolkte gebieden is het volgens mij beter te doen, en je moet gewoon een hoop geluk hebben. Ik ga nu ook al bijna 3 weken elke dag in mijn lunchpauze ff langs de Wii verkooppunten hier in Zoetermeer tot nu toe niks niks en niks.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:49 schreef Ysgrublaidd het volgende:
Vandaag bij Videoland in Dokkum een Wii gekocht. Liep er toevallig langs en er lag een papiertje met de tekst dat ze uit voorraad konden leveren. Sorry, maar was de laatste. Ik wens in ieder geval iedereen die er nog geen één heeft succes met het zoeken.
Mario kart 64quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:44 schreef Sammetje het volgende:
Zolang als Mario Kart en Animal Crossing nog niet uit is voor de Wii, kan Mii nog wel ff wachten!
Omdat ik geen GC heb misschien? Wel een DS maar lijkt me leuk om met meerdere op de Wii te spelen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Mario kart 64
Maar goed waarom zou je die spellen voor de Wii willen? Die zijn er al voor de GC en het zijn niet echt spullen die ontzettend veel gebruik maken van de Wii mote
Over of je beter in uithoeken kunt zoeken dan in de stad, tja er valt voor beide wat te zeggen. In de stad krijgen ze er weer dan in de uithoeken![]()
Goed dat je het zegt, die heb ik al.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
De Wii ruled wel hoor daar niet van maar goed je zou dan net zo goed een 2e hands GC kunnen kopen met die spellen
Ik heb wel een Wii, geen Cube, en ik wil wél Mario Kart op de Wii! Waarom zou dat niet passen? Mario op Nintendo en je hebt zelfs speciale race-stuurtjes voor de Wii....quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
De Wii ruled wel hoor daar niet van maar goed je zou dan net zo goed een 2e hands GC kunnen kopen met die spellen
haha nou maak je het wel een sneue bedoening hahaquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
Hij heeft zelfs al Wiiplay gekocht, waar een WIimote dus bij zat, en sinds dien zit die Wiimote constant te zoeken naar een WiiDie er niet is
![]()
Zooooo zielig
![]()
![]()
Ik heb ook een maand moeten wachten, en mijn Wii-hype was ook al aardig gezakt, maar zodra je dat ding in je handen hebt, is alle leed vergeten en kan het niet meer stuk. Zeg dat maar tegen hemquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het echt belachelijk hoe de Wii nou geleverd word. Ik heb zelf de Wii al sinds de launch, maar een klasgenoot van me die heeft er één voor de kerst gereserveerd, en heeft hem nog steeds niet. Dixons Kampen heeft sinds die tijd er nog geen een binnen gekregen. De enthousiasme die die klasgenoot had over de Wii is inmiddels al flink verminderd. Zonde Nintendo, Zonde.....
Het is maar goed dat tie al spellen heeft gekochjt voor z'n toekomstige wiiquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb ook een maand moeten wachten, en mijn Wii-hype was ook al aardig gezakt, maar zodra je dat ding in je handen hebt, is alle leed vergeten en kan het niet meer stuk. Zeg dat maar tegen hem![]()
Wii play is het enige wat ik heb, die is hierzo ook vrij bagger te verkrijgen verder alle spellen en nunchucks wel gewoon vrij verkrijgbaar dus daar niet bang voor, eerst dat pokkeding te pakken zien te krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:29 schreef drdolittle het volgende:
Ik sta vanaf vandaag 2e bij de FRS in Kampen.
Ze hebben vandaag welgeteld 1 exemplaar binnengekregen..![]()
Gemiddeld komt er 1 Wii per 2 weken binnen, volgens deze trent hoop ik mijn Wii eind februari te hebben.
6 Weken na de aanschaf van het laatste exemplaar van Zelda TP dat ik hier in de stad heb kunnen bemachtigen!
Nintendo NLDOE HIER IETS AAN!!
Wii-play heb ik hier intussen nergens meer gezien![]()
Wat wil Nintendo Benelux hier aan doen? Een boze brief aan NCL schrijven?quote:
Meld zich!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:13 schreef weststar het volgende:
Ik heb een Wii beschikbaar!
Toys "R Us Leeuwarden belde vanmiddag dat mijn Wii binnen was.
Ik kan em tot morgenavond ophalen.
ALs iemand belangstelling heeft, dan hoor ik dat graag!
mooi :-)quote:
Mijn e-mail staat in mijn profiel!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:36 schreef weststar het volgende:
[..]
mooi :-)
via pm of mail ff afhandelen?
ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik hem nu echt wil hebben. Leuk en aardig die wii.. het zal wel heel cool wezen allemaal, maar meer dan 2 maand op wachten heeft voor mij geen zin! Ik heb vanaf begin november er geld voor gereserveerd. Ik denk zowat dat ik een wii kan kopen van de rente die ik over het geld heb gekregen. Ik ben d'r veel te nuchter voor om echt half nederland door te reizen om een wii te krijgen. sterker nog.. ik ben het hele zoeken naar de wii gestaakt omdat het gewoon kansloos is! 99 van de 100 mensen die morgen naar de winkel gaat om een wii te halen komt bedrogen weer thuis! Daarnaast word ik echt zo super zat van de reclames die ik zie over de wii.. wario dit.. nieuwe console daar.. maak gewoon geen reclame als je iets niet kunt verkopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb ook een maand moeten wachten, en mijn Wii-hype was ook al aardig gezakt
En ik post er net onder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef Dixidito het volgende:
Waarom lees ik dit nu pas?
Of ga je er een kapitaal voor vragen?
Totally herkenbaar. Alleen moet jij nog langer wachten dan ik moest. Maar ik zou toch maar even dat geld opzij houden totdat ze je bellen dat je je reservering op kan komen halen. Het is het zeker waard.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik hem nu echt wil hebben. Leuk en aardig die wii.. het zal wel heel cool wezen allemaal, maar meer dan 2 maand op wachten heeft voor mij geen zin! Ik heb vanaf begin november er geld voor gereserveerd. Ik denk zowat dat ik een wii kan kopen van de rente die ik over het geld heb gekregen. Ik ben d'r veel te nuchter voor om echt half nederland door te reizen om een wii te krijgen. sterker nog.. ik ben het hele zoeken naar de wii gestaakt omdat het gewoon kansloos is! 99 van de 100 mensen die morgen naar de winkel gaat om een wii te halen komt bedrogen weer thuis! Daarnaast word ik echt zo super zat van de reclames die ik zie over de wii.. wario dit.. nieuwe console daar.. maak gewoon geen reclame als je iets niet kunt verkopen.
Nee hoor, hij gaat hem gewoon ophalen bij de winkelquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef Dixidito het volgende:
Waarom lees ik dit nu pas?
Of ga je er een kapitaal voor vragen?
AFAIK ook engels, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand of een Duitse Wii alleen Duits als systeem taal heeft of ook wel Engels?
Klopt! Maar het is natuurlijk ook altijd fijn om je Duits weer eens bei zum speichern!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
AFAIK ook engels, maar zeker weten doe ik het niet
Hoe laat gaat ie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef weststar het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat hem gewoon ophalen bij de winkel
Heb je je avatar opgevoerd ofzo? Langzamer istie stukken leukerquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef Lemming22 het volgende:
Klopt! Maar het is natuurlijk ook altijd fijn om je Duits weer eens bei zum speichern!![]()
Ja, er zijn een paar stukjes tussenuit geknipt omdat ie anders te groot was voor Fok.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je je avatar opgevoerd ofzo? Langzamer istie stukken leuker
Zuur is dat hequote:Op donderdag 1 februari 2007 09:25 schreef miss_bleu het volgende:
ik praat niet meer met mijn manager. Die heeft hem gisteren gewoon kunnen kopen
ennog gewoon zeggen dat er nog 10 lagen ook hequote:Op donderdag 1 februari 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Zuur is dat he![]()
Ik kwam op FOK! de persoon tegen die voor mij de laatste twee Wiis bij de FRS wegkaapte
en hij dacht niet joh laat ik er eens nog een extra meenemen...er is vast wel een gegadigde?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ennog gewoon zeggen dat er nog 10 lagen ook he
Nee stom he. Toys a'rus amsterdamquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:44 schreef melluk het volgende:
[..]
en hij dacht niet joh laat ik er eens nog een extra meenemen...er is vast wel een gegadigde?
waar was het trouwens?
nou moet ik zeggen dat als ik er hier in Delft of Ridderkerk 2 zou vinden...dat ik twijfel of ik ze idd allebei zou kopenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nee stom he. Toys a'rus amsterdam
Hier raak je m snel genoeg kwijt iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:11 schreef melluk het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat als ik er hier in Delft of Ridderkerk 2 zou vinden...dat ik twijfel of ik ze idd allebei zou kopen
bedoel je meot wel zeker weten dat iemand anders m overkoopt...maar aan de andere kant kan je m dan altijd op marktplaats zeggen...
denk wel dak er 2 zou meenemen...altijd wel iemand op FOK! die m wil overkopen dan
hehe naar Delft moet ik vanaf volgende week toch weer elke dagquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:11 schreef melluk het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat als ik er hier in Delft of Ridderkerk 2 zou vinden...dat ik twijfel of ik ze idd allebei zou kopen
bedoel je meot wel zeker weten dat iemand anders m overkoopt...maar aan de andere kant kan je m dan altijd op marktplaats zeggen...
denk wel dak er 2 zou meenemen...altijd wel iemand op FOK! die m wil overkopen dan
ghhehe enjoyquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Ik heb een Wii!! Kan hem vandaag gaan ophalen bij de FRS!Werd net gebeld, dus goede zaak!
Grr...waar? kom ik even langs :p..wordt het een beetje zat dat wachten hahaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Ik heb een Wii!! Kan hem vandaag gaan ophalen bij de FRS!Werd net gebeld, dus goede zaak!
weststar is mijn held van de dag!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef weststar het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat hem gewoon ophalen bij de winkel
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:08 schreef bikkeldesnikkel het volgende:
dankuwell, ik laat weten of het goed is verlopen :up:
van mij mag het zelfs in de buurt van delft, rijswijk, ridderkerk,den haag, rotterdam, tiulburg, eindhoven,utrecht zijn hahäquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
wel mooi dat er aan de zoekenden hier gedacht wordtnu nog iemand in den haag met dubbele pre-orders
Sluit ik me bij aan vrees ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik hem nu echt wil hebben. Leuk en aardig die wii.. het zal wel heel cool wezen allemaal, maar meer dan 2 maand op wachten heeft voor mij geen zin! Ik heb vanaf begin november er geld voor gereserveerd. Ik denk zowat dat ik een wii kan kopen van de rente die ik over het geld heb gekregen. Ik ben d'r veel te nuchter voor om echt half nederland door te reizen om een wii te krijgen. sterker nog.. ik ben het hele zoeken naar de wii gestaakt omdat het gewoon kansloos is! 99 van de 100 mensen die morgen naar de winkel gaat om een wii te halen komt bedrogen weer thuis! Daarnaast word ik echt zo super zat van de reclames die ik zie over de wii.. wario dit.. nieuwe console daar.. maak gewoon geen reclame als je iets niet kunt verkopen.
Mja same here, beetje standaard verhaal (alhoewel ik ook nog langs de MM ben geweest, maar daar uiteraard ook niks :p ).quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:14 schreef cora4034 het volgende:
Nou vandaag een freerecordshop, dixons, intertoys en nog een freerecordshop bezocht.
En ja we hebben vandaag dus weer geen wii!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |