Het is maar goed dat tie al spellen heeft gekochjt voor z'n toekomstige wiiquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb ook een maand moeten wachten, en mijn Wii-hype was ook al aardig gezakt, maar zodra je dat ding in je handen hebt, is alle leed vergeten en kan het niet meer stuk. Zeg dat maar tegen hem![]()
Wii play is het enige wat ik heb, die is hierzo ook vrij bagger te verkrijgen verder alle spellen en nunchucks wel gewoon vrij verkrijgbaar dus daar niet bang voor, eerst dat pokkeding te pakken zien te krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:29 schreef drdolittle het volgende:
Ik sta vanaf vandaag 2e bij de FRS in Kampen.
Ze hebben vandaag welgeteld 1 exemplaar binnengekregen..![]()
Gemiddeld komt er 1 Wii per 2 weken binnen, volgens deze trent hoop ik mijn Wii eind februari te hebben.
6 Weken na de aanschaf van het laatste exemplaar van Zelda TP dat ik hier in de stad heb kunnen bemachtigen!
Nintendo NLDOE HIER IETS AAN!!
Wii-play heb ik hier intussen nergens meer gezien![]()
Wat wil Nintendo Benelux hier aan doen? Een boze brief aan NCL schrijven?quote:
Meld zich!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:13 schreef weststar het volgende:
Ik heb een Wii beschikbaar!
Toys "R Us Leeuwarden belde vanmiddag dat mijn Wii binnen was.
Ik kan em tot morgenavond ophalen.
ALs iemand belangstelling heeft, dan hoor ik dat graag!
mooi :-)quote:
Mijn e-mail staat in mijn profiel!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:36 schreef weststar het volgende:
[..]
mooi :-)
via pm of mail ff afhandelen?
ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik hem nu echt wil hebben. Leuk en aardig die wii.. het zal wel heel cool wezen allemaal, maar meer dan 2 maand op wachten heeft voor mij geen zin! Ik heb vanaf begin november er geld voor gereserveerd. Ik denk zowat dat ik een wii kan kopen van de rente die ik over het geld heb gekregen. Ik ben d'r veel te nuchter voor om echt half nederland door te reizen om een wii te krijgen. sterker nog.. ik ben het hele zoeken naar de wii gestaakt omdat het gewoon kansloos is! 99 van de 100 mensen die morgen naar de winkel gaat om een wii te halen komt bedrogen weer thuis! Daarnaast word ik echt zo super zat van de reclames die ik zie over de wii.. wario dit.. nieuwe console daar.. maak gewoon geen reclame als je iets niet kunt verkopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb ook een maand moeten wachten, en mijn Wii-hype was ook al aardig gezakt
En ik post er net onder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef Dixidito het volgende:
Waarom lees ik dit nu pas?
Of ga je er een kapitaal voor vragen?
Totally herkenbaar. Alleen moet jij nog langer wachten dan ik moest. Maar ik zou toch maar even dat geld opzij houden totdat ze je bellen dat je je reservering op kan komen halen. Het is het zeker waard.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik hem nu echt wil hebben. Leuk en aardig die wii.. het zal wel heel cool wezen allemaal, maar meer dan 2 maand op wachten heeft voor mij geen zin! Ik heb vanaf begin november er geld voor gereserveerd. Ik denk zowat dat ik een wii kan kopen van de rente die ik over het geld heb gekregen. Ik ben d'r veel te nuchter voor om echt half nederland door te reizen om een wii te krijgen. sterker nog.. ik ben het hele zoeken naar de wii gestaakt omdat het gewoon kansloos is! 99 van de 100 mensen die morgen naar de winkel gaat om een wii te halen komt bedrogen weer thuis! Daarnaast word ik echt zo super zat van de reclames die ik zie over de wii.. wario dit.. nieuwe console daar.. maak gewoon geen reclame als je iets niet kunt verkopen.
Nee hoor, hij gaat hem gewoon ophalen bij de winkelquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef Dixidito het volgende:
Waarom lees ik dit nu pas?
Of ga je er een kapitaal voor vragen?
AFAIK ook engels, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand of een Duitse Wii alleen Duits als systeem taal heeft of ook wel Engels?
Klopt! Maar het is natuurlijk ook altijd fijn om je Duits weer eens bei zum speichern!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
AFAIK ook engels, maar zeker weten doe ik het niet
Hoe laat gaat ie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef weststar het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat hem gewoon ophalen bij de winkel
Heb je je avatar opgevoerd ofzo? Langzamer istie stukken leukerquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef Lemming22 het volgende:
Klopt! Maar het is natuurlijk ook altijd fijn om je Duits weer eens bei zum speichern!![]()
Ja, er zijn een paar stukjes tussenuit geknipt omdat ie anders te groot was voor Fok.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je je avatar opgevoerd ofzo? Langzamer istie stukken leuker
Zuur is dat hequote:Op donderdag 1 februari 2007 09:25 schreef miss_bleu het volgende:
ik praat niet meer met mijn manager. Die heeft hem gisteren gewoon kunnen kopen
ennog gewoon zeggen dat er nog 10 lagen ook hequote:Op donderdag 1 februari 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Zuur is dat he![]()
Ik kwam op FOK! de persoon tegen die voor mij de laatste twee Wiis bij de FRS wegkaapte
en hij dacht niet joh laat ik er eens nog een extra meenemen...er is vast wel een gegadigde?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ennog gewoon zeggen dat er nog 10 lagen ook he
Nee stom he. Toys a'rus amsterdamquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:44 schreef melluk het volgende:
[..]
en hij dacht niet joh laat ik er eens nog een extra meenemen...er is vast wel een gegadigde?
waar was het trouwens?
nou moet ik zeggen dat als ik er hier in Delft of Ridderkerk 2 zou vinden...dat ik twijfel of ik ze idd allebei zou kopenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nee stom he. Toys a'rus amsterdam
Hier raak je m snel genoeg kwijt iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:11 schreef melluk het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat als ik er hier in Delft of Ridderkerk 2 zou vinden...dat ik twijfel of ik ze idd allebei zou kopen
bedoel je meot wel zeker weten dat iemand anders m overkoopt...maar aan de andere kant kan je m dan altijd op marktplaats zeggen...
denk wel dak er 2 zou meenemen...altijd wel iemand op FOK! die m wil overkopen dan
hehe naar Delft moet ik vanaf volgende week toch weer elke dagquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:11 schreef melluk het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat als ik er hier in Delft of Ridderkerk 2 zou vinden...dat ik twijfel of ik ze idd allebei zou kopen
bedoel je meot wel zeker weten dat iemand anders m overkoopt...maar aan de andere kant kan je m dan altijd op marktplaats zeggen...
denk wel dak er 2 zou meenemen...altijd wel iemand op FOK! die m wil overkopen dan
ghhehe enjoyquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Ik heb een Wii!! Kan hem vandaag gaan ophalen bij de FRS!Werd net gebeld, dus goede zaak!
Grr...waar? kom ik even langs :p..wordt het een beetje zat dat wachten hahaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Ik heb een Wii!! Kan hem vandaag gaan ophalen bij de FRS!Werd net gebeld, dus goede zaak!
weststar is mijn held van de dag!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef weststar het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat hem gewoon ophalen bij de winkel
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:08 schreef bikkeldesnikkel het volgende:
dankuwell, ik laat weten of het goed is verlopen :up:
van mij mag het zelfs in de buurt van delft, rijswijk, ridderkerk,den haag, rotterdam, tiulburg, eindhoven,utrecht zijn hahäquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
wel mooi dat er aan de zoekenden hier gedacht wordtnu nog iemand in den haag met dubbele pre-orders
Sluit ik me bij aan vrees ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik hem nu echt wil hebben. Leuk en aardig die wii.. het zal wel heel cool wezen allemaal, maar meer dan 2 maand op wachten heeft voor mij geen zin! Ik heb vanaf begin november er geld voor gereserveerd. Ik denk zowat dat ik een wii kan kopen van de rente die ik over het geld heb gekregen. Ik ben d'r veel te nuchter voor om echt half nederland door te reizen om een wii te krijgen. sterker nog.. ik ben het hele zoeken naar de wii gestaakt omdat het gewoon kansloos is! 99 van de 100 mensen die morgen naar de winkel gaat om een wii te halen komt bedrogen weer thuis! Daarnaast word ik echt zo super zat van de reclames die ik zie over de wii.. wario dit.. nieuwe console daar.. maak gewoon geen reclame als je iets niet kunt verkopen.
Mja same here, beetje standaard verhaal (alhoewel ik ook nog langs de MM ben geweest, maar daar uiteraard ook niks :p ).quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:14 schreef cora4034 het volgende:
Nou vandaag een freerecordshop, dixons, intertoys en nog een freerecordshop bezocht.
En ja we hebben vandaag dus weer geen wii!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |