gaat idd niet lukken.. ik mag blij zijn dat ik over 2 weken een wii heb.. en dan sta ik op de reserveringslijst (5x)quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb een bericht gelezen dat het nog maar 2 weken zou duren voordat de Wii ruim voorradig zou zijn.
Nee hoor. Het is gewoon zo dat Japan en Amerika de meeste Wii's krijgen. Japan krijgt er minstens 100.000 per week. Europa staat onder aan het lijstje zoals gewoonlijk maar juist nu krijgen wij dus weinig omdat Nintendo veel liever de graag wil voldoen in Japan en Amerika. Europa kan namelijk wel wachten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:29 schreef Snever het volgende:
Kerel, wat is het toch met Nintendo. Ze kunnen die dingen zo in overvloed maken maar toch vertikken ze dat en gaan ze in plaats daarvan het ding uiterst kleinschalig uitbrengen voor de extra mond op mond reclame. ''Wii heel moeilijk te krijgen''. Lange mislukte launch als je het mij vraagt.
Toen zat ik in Berlijn, daar was ie ook nergens te koop...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gewoon op 8 December een willekeurige winkel kon binnenlopen om hem op te kopen.
weet je hoeveel mensen dat dachten? Nintendo dacht, eerst lekker ophypen die Wii, daarna zouden ze per week voldoende gaan leveren. Dat stond zelfs op de Nintendo sitequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon zo dat Japan en Amerika de meeste Wii's krijgen. Japan krijgt er minstens 100.000 per week. Europa staat onder aan het lijstje zoals gewoonlijk maar juist nu krijgen wij dus weinig omdat Nintendo veel liever de graag wil voldoen in Japan en Amerika. Europa kan namelijk wel wachten.
Ze moeten gewoon meer produceren en verschepen. Klaar.
De launch is zeer zeker niet mislukt of wat dan ook. De tekorten zijn zeer zeker ook niet kunstmatig, zoals sommige naysayers je willen laten geloven. De vraag naar de Wii is belachelijk groot.
En ik maar denken dat ik gewoon op 8 December een willekeurige winkel kon binnenlopen om hem op te kopen.
nee sorry dat is totaal niks...quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:06 schreef Snever het volgende:
Is dit niet wat?
http://www.gratiskados.nl/gratis-nintendo-wii.php
Heb me al aangemeld
daarbij zie je dat de 1e na 1 dag het kado kreeg, de 2e na 4, de 3e na 17 en daarna na bijna 1 maand...quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:12 schreef melluk het volgende:
[..]
nee sorry dat is totaal niks...
je komt al 30e op de lijst te staan....je moet oko nog eens een ding van 20 euro aanschaffen....
vervolgens moeten er dus 30 x 25 mensen zich aan melden dus 750 mensen.
ten eerste gaat dat nog veel langer duren dan w88 tot de Wii weer goed te verkrigen is
ten tweede heb je een nutteloze antenne versterker die je niet gebruikt en 20 euro betaald.
en zij der maar aan verdienen en verdienen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:06 schreef Snever het volgende:
Is dit niet wat?
http://www.gratiskados.nl/gratis-nintendo-wii.php
Heb me al aangemeld
Een maat van me had zijn tomtom binnen een maandje binnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen om je
![]()
dan was hij waarschijnlijk de 3e of 4e die zich aanmeldde voor die tomtomquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Snever het volgende:
[..]
Een maat van me had zijn tomtom binnen een maandje binnen
Mensen betalen aan dat soort wanpraktijkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Snever het volgende:
[..]
Je bent zo wanhopig, dat het lachwekkend te noemen is. Als je er ECHT 1 wil, pluk er 1 van marktplaats. Ook al vragen ze meer dan 250 euro, mail ze en zeg dat je m voor 250 op komt halen. Meer is de Wii niet waard namelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef Snever het volgende:
[..]
En dan alles in het Japans en ws. geen goede garantiewoorwaardenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:59 schreef Snever het volgende:
Ik kan wel aan import Wii komen. Die kost maar liefst 280 euro
www.psxshop.nl
wat dacht je van lekker wachten, het is niet het einde van de wereld hoorquote:
Gewoon reageren op advertenties op marktplaats waar nog geen biedingen op gedaan zijn. Direct mailen met die gasten en niks meer dan 250 bieden. Ze mogen blij zijn als ze die dingen kwijtraken, aangezien de bevoorrading van winkels niet ver meer is.quote:
ik moet eerlijk toegeven dat jij je er niet bij neerlegtquote:
je kan al voor t raam gaan staan oefenen, dan denken mensen dat je m al hebtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:49 schreef Sjiznit het volgende:
Ik vandaag wel mijn Wii Play en Wiimote binnen gekregen!Kan ik alvast droog oefenen enzo
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
je kan al voor t raam gaan staan oefenen, dan denken mensen dat je m al hebt![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef schumi2004 het volgende:
Totaal al ¤ 136.178,70 weggegeven!
Ja en wat er aan verdient is, stelletje lutsers daar.
Lijst is ook al tering lang ook.
Het is gewoon een Piramide-Wii.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef schumi2004 het volgende:
Totaal al ¤ 136.178,70 weggegeven!
Ja en wat er aan verdient is, stelletje lutsers daar.
Lijst is ook al tering lang ook.
Misschien handig om de bestelknop dan weer te activerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Kreg net mailtje van Dimensionplus dat ze daar weer leverbaar zijn. mischien ideetje voor mensen hier.![]()
YES! Thx voor de tip, ze hebben ook weer component kabels, die heb ik zojuist besteld!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Kreg net mailtje van Dimensionplus dat ze daar weer leverbaar zijn. mischien ideetje voor mensen hier.![]()
Nee, die abbo moet je zelf activeren. Maar dat doe ik echt nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is gewoon een Piramide-Wii.
20 EUR laten betalen voor iets dat je minder dan 10 EUR kost en dat aan 20-30 man en dan een
Wii kado doen. Maar de klapper is het "gratis" jaarabonnement van 69,95 EUR die vast stilzwijgend verlengd
wordt waardoor een aantal van die 20-30 man alsnog 70 EUR in het laatje zullen brengen. Zo haalt men gemakkelijk een Wii eruit.
Dit jaar dus geen Wii voor jou.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:57 schreef Dylanesque het volgende:
In Den Haag is het huilen met de pet op qua Wii's
Als er al íets bekend is over de leveringen, is het dat er om de 2-3 weken 1 of 2 Wii's worden geleverd. Dat was vanochtend bij de V&D; ik kwam natuurlijk net een half uurtje te laat, waardoor de aasgieren die blijkbaar elke week bij de V&D staan ze al hadden ingepikt. Ik leg me er bij deze bij neer, ik ga NIET meer op zoek naar de Wii tot ze in stapels aanwezig zijn bij alle aanbieders.
Ja ik. Toen ik ging Wii hunten: Nixxxxxxx.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:26 schreef neo2000 het volgende:
Iemand toevallig ervaringen omgeving Breda..?
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:57 schreef Dylanesque het volgende:
Ik leg me er bij deze bij neer, ik ga NIET meer op zoek naar de Wii tot ze in stapels aanwezig zijn bij alle aanbieders.
Dus nu ga je elke dag langs onder het motto "ik moet toch weten wanneer de stapel er is" ?quote:
dat moment wordt wereldnieuws lijkt me, daar hoef ik de deur niet voor uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus nu ga je elke dag langs onder het motto "ik moet toch weten wanneer de stapel er is" ?
ZAl je trouwens zien dat er de dag erop ingebroken wordquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef Dylanesque het volgende:
je kan al voor t raam gaan staan oefenen, dan denken mensen dat je m al hebt![]()
Nee, dat doe ik al een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus nu ga je elke dag langs onder het motto "ik moet toch weten wanneer de stapel er is" ?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:05 schreef Duvel het volgende:
Ik leg me er bij deze bij neer, ik ga NIET meer op zoek naar de Wii tot ze in stapels aanwezig zijn bij alle aanbieders.
Ik doe met je mee!
Da's lekker. Ik heb hier geen MediaMarkt. En ik heb ook geen zin om elke dag vroeg in de ochtend met de trein naar Den Haag of ergens anders te gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef Ryouko het volgende:
Vanaf heden niet meer wii-loos , vanmiddag rond 13;30 Mediamarkt Utrecht![]()
[afbeelding]
!)#%#%, ze zijn er nooit als ik daar langs gaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef Ryouko het volgende:
[afbeelding]
Dan kan je een wii van iemand anders kopen.... Logisch toch. Gewoon winkel binnen lopen en zeggen dat je kees bent. Dan geven ze je een wii en klaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt dat als je iemand anders een reservering 'doorgeeft' ?
Hmmm... *diep nadenkt*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan kan je een wii van iemand anders kopen.... Logisch toch. Gewoon winkel binnen lopen en zeggen dat je kees bent. Dan geven ze je een wii en klaar.
Nee, liever niet.quote:Ik: "Ja, hallo ik ben dus Kees en kom mijn Wii ophalen."
Hij: "Heet jij echt Kees? Je ziet er niet echt oer-Hollandsch uit."
Ik: "Ik zeg dat ik Kees ben en dan geef jij mij een Wii en klaar, zoals disjfa dat mij heeft verteld."
Hij: "..."
Ik: "Ok, ik ben dus Ruzbeh. Maar ik mag van Kees zijn reservering hebben."
Hij: [Belgisch accent] "Ahhh zoooooo."
Hij: "Dus Kees heeft echt tegen jou gezegd dat jij het mocht hebben? Hoe weet ik dat zeker? Is Kees met je meegekomen? Heb je misschien een ondertekend brief?"
Ik: "Gozer wat is het FUCKING PROBLEEM. IK ZOEK AL BIJNA TWEE MAANDEN EEN FUCKING WII BEN IK SOMS GODVERRE-FUCKING-DOMME NIKS VOOR NIKS HELEMAAL NAAR ARNHEM GEKOMEN?!!?!"
Hij: "Meneer ik bel de politie."
* J.A.N.A. stapt nu in de auto naar Arnhemquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:35 schreef mregeling het volgende:
iemand nog een Wii hebben ? Ben gebeld door Media Markt ARNHEM !!
Ik ben al voorzien dus wie de reservering wil van mij hoor ik het wel.
A) Zo moeilijk zullen ze echt niet doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hmmm... *diep nadenkt*
[..]
Nee, liever niet.
Godverdomme! Drie keer per week loop ik die winkel binnen, behalve gisteren...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef Ryouko het volgende:
[afbeelding]
Dat is balen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Godverdomme! Drie keer per week loop ik die winkel binnen, behalve gisteren...
Mja, pech. Ik kan er verder niet zo veel meer aan doen.quote:
Ik wil ze wel hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:32 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
We have a wii!!!I
Ik heb nog 2 reserveringen in Apeldoorn (plaats 8). Wil iemand die overnemen? Anders zeg ik ze in de loop van de middag af.
Het zijn reserveringen, afgelopen week stond ik in beide winkels op plaats 8. De wii komt van een andere reservering.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Ik wil ze wel hebbenheb je er al iets van gehoord dan of niet?
Ik gok op de MM maar in Zoetermeer hier ook al tijden niks.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Yann het volgende:
Whaaaa, waar zijn die wii's in omgeving Den Haag!! Loop alles af te bellen, maar nergens is er wat..
Alle Free record shops hebben er geloof ik maar 1 binnengekregen sinds 8 december, wie zouden er het meest krijgen??
Dixons heeft een wachtlijst van 16quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Yann het volgende:
Whaaaa, waar zijn die wii's in omgeving Den Haag!! Loop alles af te bellen, maar nergens is er wat..
Alle Free record shops hebben er geloof ik maar 1 binnengekregen sinds 8 december, wie zouden er het meest krijgen??
V&D in Arnhem gebruikt wel een wachtlijstquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dixons heeft een wachtlijst van 16
Van Leest een wachtlijst van 5, krijgt om de 2-3 weken een Wii binnen
V&D werkt zonder wachtlijsten, krijgen elke vrijdag leveringen waar eventueel een Wii tussen zou kunnen zitten
en ergens in je achterhoofd fluisterde toch weer dat stemmetje; 'volg die kerel en beroof hem van zijn Wii,quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef Duvel het volgende:
Loop ik gisteren over het Zuidplein in Rotterdam, langs de E-plaza, zie ik een kerel een Wii afrekenen! Dus ik naar binnen, was het de laatste en ook nog eens een reservering. Dat laatste was dan weer enigszins verzachtend...
Ja, ik ben een slecht mens...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
en ergens in je achterhoofd fluisterde toch weer dat stemmetje; 'volg die kerel en beroof hem van zijn Wii,![]()
Bel ze eens gewoon. Zo kwam ik ook aan m'n Wii op Eplazaquote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef Duvel het volgende:
Loop ik gisteren over het Zuidplein in Rotterdam, langs de E-plaza, zie ik een kerel een Wii afrekenen! Dus ik naar binnen, was het de laatste en ook nog eens een reservering. Dat laatste was dan weer enigszins verzachtend...
Vrijdag middag 9 binnen gekregen. Vrijdag avond allemaal op..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef Delain het volgende:
Ja, best ver ja! Weet iemand hoe het bij Media markt Eindhoven met de wii's is??
Let op de voeding. Amerika heeft 110v apparaten, Europa 220v. Waarschijnlijk heb je dus een omvormer nodig om het ding veilig aan te kunnen sluiten.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Yann het volgende:
Zijn de Wii's in de US ook hetzelfde? Vriend van mij gaat volgende week naar Amerika en kan er dus 1 voor me meenemen. Doen? Of zijn die niet hetzelfde?
Dat zal allemaal nog wel meevallen. Elke moderne TV moet zowel PAL/NTSC aan kunnen op de AV-ingangen. Een Amerikaanse Wii slikt echter alleen maar NTSC-games (Japan en de VS) en dus kun je geen spelletjes die hier te koop zijn aanschaffen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef Duvel het volgende:
Is zo'n US-Wii niet voor NTSC TV's en die in Europa voor PAL?
Hier ookquote:Op maandag 22 januari 2007 14:19 schreef sampoo het volgende:
Ik heb een component kabel, spellen, extra controllers maar geen Wii.![]()
Ag gossie en je hebt het al zo zwaar gehad deze week.quote:
Niet doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Yann het volgende:
Zijn de Wii's in de US ook hetzelfde? Vriend van mij gaat volgende week naar Amerika en kan er dus 1 voor me meenemen. Doen? Of zijn die niet hetzelfde?
Hey Bartje, heb je ook al een wii?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:03 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ag gossie en je hebt het al zo zwaar gehad deze week.
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:04 schreef Dixidito het volgende:
Pfff... wat zijn dit voor Wit-Russische toestanden? Ik wil een Wii!!
Als je een creditcard hebt of er af en toe een kan lenen van iemand is het wel de moeite waard. Spellen komen in Amerika 99% van de tijd eerder uit, en best een boel games die in Amerika uitkomen komen zelfs nooit in Europa uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:53 schreef Yann het volgende:
Dat is zeker waar. Als het alleen een omvormer was, dan had ik het gedaan, maar als het ook andere disk's zijn dan word het hem niet. Bizar, ik dacht dat er geen verschil tussen dvdtjes zat in Europa/VS/Japan?
Shit dan toch maar ergens op een reservelijst gaan staan!! Wil hem nou wel eindelijk eens hebben!
Bart heeft zijn wii ook nog steeds niet maar ook al wel Zeldaquote:
Je kunt ze er iig nu niet meer bestellen, dus denk niet dat ze nog meer wii's hebben, helaas!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef NumbDreamer het volgende:
Mijn vriend heeft vorige week woensdag zijn wii bestelt bij www.kijkshop.nl en donderdag had hij hem binnen. Weet niet of ze er nog meer hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |