Hooooooo there horseyquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Adelante het volgende:
Als ik het achterlaat niet... niet dat het boeit, want het gaat alleen maar om ouwe troep die ik ook weer gratis heb over genomen van de vorige bewoonster.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef Dizer het volgende:
Krijg je ervoor betaald?
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:35 schreef Geqxon het volgende:
FredvZ > En als je het wel meeneemt is het zeker diefstal?
Mijn kamer is al leegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef Thrackan het volgende:
Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat het (ver)kopen van tweedehands goederen via het internet een verslavende werking heeft...
Ik heb nergens last van hoor, mijn kamer wordt alleen steeds leger!
Fred: zet je toch al je ouwe troep die je niet mee wilde nemen te koop
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef Thrackan het volgende:
Trouwens, het valt me op dat ElisaB ondanks haar stormende carrière toch nog aardig aan het modden is hierzo!
Goeie zaak hoor!
Mijn kamer moet ook leger worden omdat er sinds afgelopen weekend een 40 cm breder bed staat dan voorheen... Maar ik ben op de goede weg.
Gaat ik ook zeker doen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef Thrackan het volgende:
Fred: zet je toch al je ouwe troep die je niet mee wilde nemen te koop
Is nou je vriendin het tussendoortje? Of de televisie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
voor de vriendin(tussendoortje)
De tv natuurlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Is nou je vriendin het tussendoortje? Of de televisie?
Nee, zo zit zij niet in elkaar. Al meer dan 2 jaar nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Adelante het volgende:
tot ze het ding binnen heeft waarschijnlijk
Nee hoor. Wil haar gewoon een kado geven omdat ze zo lief isquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:52 schreef Thrackan het volgende:
Ze heeft al meer dan 2 jaar het ding niet binnengehad?
Moet je er toch maar aan werken...
Wat ik in de aanbieding heb? een PS2: [TK] PS2 (compleet) - PS2 spellen
En een oude monitor voor niks, maar die wordt waarschijnlijk al door buzzer geconfisceerd.
Ik ben ook lief....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:51 schreef Snever het volgende:
Nee hoor. Wil haar gewoon een kado geven omdat ze zo lief is
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach wat lief!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:51 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee hoor. Wil haar gewoon een kado geven omdat ze zo lief is
werkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef Thrackan het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach wat lief!![]()
ik wil mijn lieve vriendinnetje ook best een kadootje geven... maar geld he
fulltime stagequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:52 schreef Thrackan het volgende:
[..]
fulltime stage
netto: 77 euro per maand
mja ach, heb straks na juni wel een instap bij een baan met 1900 eurtjes de maand dankzij het papiertje dat ik hiermee haal... nou ja dan gaan we maar door hequote:
Doe je goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:30 schreef Thrackan het volgende:
[..]
mja ach, heb straks na juni wel een instap bij een baan met 1900 eurtjes de maand dankzij het papiertje dat ik hiermee haal... nou ja dan gaan we maar door he
ja, zeker wel lekker, ik ben nog niet aan solliciteren toegekomen en ik heb nu 2 concrete en 1 "eventueel" aanbiedingquote:
ik las kudo'squote:Op woensdag 24 januari 2007 22:07 schreef Snever het volgende:
www.gratiskados.nl
Koop een antenne booster voor je mobiel voor 19,95 en ontvang een gratis kado naar keuze
Je maakt meer slecht dan goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Omdat ie als sticky was gemaakt ipv als centraal
Opgelost; slotje
Ik schrok me rot. Ik zag Snever als laatste post, en dan dat centraal icoontje...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:20 schreef buzzer het volgende:
Ik dacht al, die is een end naar beneden gevallen
de horrormaand is pas volgende maand bij Veronicaquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik schrok me rot. Ik zag Snever als laatste post, en dan dat centraal icoontje...
Voor heel even dacht ik dat we in FC zaten!
!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef Snever het volgende:
Laat maar hangen
Ik moet nog een ds lite voor me vriendin kopen en een nieuwe bureaustoel.
Succes met de verkoop!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:26 schreef FredvZ het volgende:
Ik vind dat centraal maar niks hoor.. nou staat-ie weer beneden...
Meeloperquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Snever het volgende:
Eensch!
Die Hard, ook thuis...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:33 schreef Snever het volgende:
Zometeen lekker The Pursuit of Happyness kijken![]()
Ja thuis ja![]()
Hoezo slaat dat nergens op? De gemiddelde user kijkt vaker in de MyAT dan in subfora zelf lijkt me dus als je een sticky (meestal belangrijk) topic (deze valt wel meequote:Op maandag 22 januari 2007 13:20 schreef buzzer het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op een TVP in een sticky topic....
Ik hoop dat het meevalt voor je Fred...
Jeweetsquote:Op zondag 28 januari 2007 12:16 schreef Thrackan het volgende:
lekker sjettuh met me homies op de board!
Vooruitquote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Mag die weer open ?Hij was écht serieus
![]()
V&Aquote:Op zondag 28 januari 2007 22:30 schreef Dizer het volgende:
Hmm..R&P.. maar daar zou die heel snel dicht gaan en zo.
Neeuh, dan gaat ie direkt op slot, die moderators daarquote:
Geil.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh, dan gaat ie direkt op slot, die moderators daar.
Doe ik, in Archiefquote:
ja govverdomme hey.. wat moet ik dan.. WAT MOET IKquote:Op zondag 28 januari 2007 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe ik, in Archief. Maar dan kan jij er weer niet bij
Marktplaatsquote:Op zondag 28 januari 2007 23:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja govverdomme hey.. wat moet ik dan.. WAT MOET IK![]()
![]()
Koop mijn PS2, krijg je dezelfde behandelingquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:18 schreef Thrackan het volgende:
goeiesmorges slettebakjes!
Gister een mod aan de deur gehad, hij ging er vandoor met 2 bakkies koffie en een monitor!
Ik heb nog net een flesje wijn uit zijn auto kunnen pakken...
Ja, staan echt geweldig grote huizen bij mij in de straat...quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Koop mijn PS2, krijg je dezelfde behandeling
En jij woont ertussen in een houten hutje?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:39 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ja, staan echt geweldig grote huizen bij mij in de straat...
so ungefähr ja, ik woon in de rijtjeshuizen aan de andere kantquote:Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef Snever het volgende:
[..]
En jij woont ertussen in een houten hutje?
Als je nou een Wii te koop had staanquote:Op maandag 29 januari 2007 11:12 schreef Thrackan het volgende:
[..]
[TK] PS2 (compleet) - PS2 spellen
hoe heb je je koffie het liefst? in een kopje?
Alsof je daar geinteresseerd in bent? Handelaarquote:Op maandag 29 januari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou een Wii te koop had staan!
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Snever het volgende:
[..]
Alsof je daar geinteresseerd in bent? Handelaar
poehee, denk je dat ik rijk ben of zo, alleen omdat ik in een villawijk woonquote:Op maandag 29 januari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou een Wii te koop had staan!
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog afquote:Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef Thrackan het volgende:
[..]
poehee, denk je dat ik rijk ben of zo, alleen omdat ik in een villawijk woon
1: ik woon bij paps en mams, betaal geen ruk dusquote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog af
Hij moet noodgedwongen zijn ps2 verkopen wil hij nog een maand langer kunnen internetten
dat zal wel los lopenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog af
Hij moet noodgedwongen zijn ps2 verkopen wil hij nog een maand langer kunnen internetten
dat is inderdaad wel een beetje achter de feiten aan lopen zeg...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef buzzer het volgende:
ZO'n ding neemt inderdaad best ruimte in
Het enige jammere is dat de computer waar hij op moest gisteren na het opstarten definitief zijn laatste adem uitblies (ik denk dat de bios overleden si) dus ik moet van de week even een ander beestje in elkaar schroeven
Shit Happens!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef buzzer het volgende:
ZO'n ding neemt inderdaad best ruimte in
Het enige jammere is dat de computer waar hij op moest gisteren na het opstarten definitief zijn laatste adem uitblies (ik denk dat de bios overleden si) dus ik moet van de week even een ander beestje in elkaar schroeven
jupsquote:
als je goed oplet wat je doet, kan er eigenlijk niet zoveel mis..quote:
processor en cooler is ook simpel werk, kwestie van de instructies goed volgen, wat geduld opbrengen en precies doen wat je wordt opgedragen...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je goed oplet wat je doet, kan er eigenlijk niet zoveel mis..
Het enige wat ik basoluut niet zelf doe is het plaatsen van processor en koelblok.. voor de rest is het gewoon goed kijken.
GeforceFX 5900XT (Club3d uitvoering) AGP dusquote:
Laat dan maar. Die zit ver onder mijn Ati Radeon x800GTOquote:Op maandag 29 januari 2007 16:30 schreef Thrackan het volgende:
[..]
GeforceFX 5900XT (Club3d uitvoering) AGP dus
is heel kort overgeclocked geweest om te proberen hoe dat moesttoen heeft ie misschien 30 minuten onder load gedraaid
moederbordje is een asus a7v600, processor een 2600+
waarom denk je dat ik blij ben met een x800 als upgradequote:Op maandag 29 januari 2007 16:48 schreef Snever het volgende:
[..]
Laat dan maar. Die zit ver onder mijn Ati Radeon x800GTO
Omdat je heel veel vette games kunt spelen die je eerst niet kon spelen? Zo zat het bij mij iigquote:Op maandag 29 januari 2007 16:56 schreef Thrackan het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik blij ben met een x800 als upgrade
mwah, heb nog geen games gehad die ik helemaal niet kon spelen, maar ze met wat meer grafisch geweld spelen is altijd lekker!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:02 schreef Snever het volgende:
[..]
Omdat je heel veel vette games kunt spelen die je eerst niet kon spelen? Zo zat het bij mij iig
Ik heb nu die x800GTO en kan F.E.A.R. nu niet eens helemaal voluit spelenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Thrackan het volgende:
[..]
mwah, heb nog geen games gehad die ik helemaal niet kon spelen, maar ze met wat meer grafisch geweld spelen is altijd lekker!
7800GT kopen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb nu die x800GTO en kan F.E.A.R. nu niet eens helemaal voluit spelen![]()
Laat staan zometeen Crysis![]()
Die is iets beter.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef Snever het volgende:
Die is niet beter! Slechter dacht ik zo
quote:
ik heb nog een PIII liggen met alles erop en eraan, het is maar voor een paar maandjes, dan krijgt hij mijn huidige computerquote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef Thrackan het volgende:
[..]
processor en cooler is ook simpel werk, kwestie van de instructies goed volgen, wat geduld opbrengen en precies doen wat je wordt opgedragen...
zeker de processoren van tegenwoordig zijn verschrikkelijk simpel te installeren
ik heb trouwens binnenkort een moederbordje, cpu en videokaart over, zou ik je daarvoor kunnen interesseren?
heh, kom net bij mn vriendin vandaan die met een kurende PC kampt, dat wordt waarschijnlijk mijn oude onderdelen doneren voor het goeie doel...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb nog een PIII liggen met alles erop en eraan, het is maar voor een paar maandjes, dan krijgt hij mijn huidige computer
nah serieus, zij hebben een mobo dat praat!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:25 schreef buzzer het volgende:
Dat is ook de reden dat ik al die oude meuk bewaarm, wie weet maak je er ooit eens iemand blij mee
ach, vanavond eerst maar eens voor mobo/proc/video naar Weesp, lekker OVenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:54 schreef buzzer het volgende:
ik vind het ook wel grappig om te doen. Bij het bakkie van mijn schoonvader geeft de bios geen pukkel meer, dus daar ga ik niet zoveel energie insteken.
Het was al een gare oude bak, dus daar valt weinig eer meer aan te behalen
ik hoop alleen dat de batterij nog goed is van dat andere mobo...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:57 schreef KopieerMachine het volgende:
Pc kloten, bezigheids therapie
Teveel bezig met tafeltennisen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:59 schreef Thrackan het volgende:
[..]
terwijl ik er amper tijd voor heb...
stage, tafeltennissen, training geven, vriendin, bier drinken... als ik het zo opsom weet ik niet hoe ik het uithoudquote:
Mijn voornamelijke bezigheden zijn: Fok!ken, school, Fok!ken, Werken, Fok!ken, Vriendin, slapen, Fok!kenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:09 schreef Thrackan het volgende:
[..]
stage, tafeltennissen, training geven, vriendin, bier drinken... als ik het zo opsom weet ik niet hoe ik het uithoud
Pff vriendinnen.. ik doe het wel lekker met m'n vriendquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:12 schreef Snever het volgende:
[..]
Mijn voornamelijke bezigheden zijn: Fok!ken, school, Fok!ken, Werken, Fok!ken, Vriendin, slapen, Fok!ken
quote:
ik dacht al waar issie!quote:
lolleroflquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:43 schreef KopieerMachine het volgende:
EinZ
Nee ...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Snever het volgende:
Vaker naar ONZ
Wiskunde voor Maikuuulquote:
Of de groente roflenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Wiskunde voor Maikuuul
Ben je sneller met de lollerskates of met de roflcopter... Zo geniaal!
Neem nog wat koffiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef Thrackan het volgende:
jeweets!
bah zit echt doodsuf te worden op stage zeg...
ik zit van mei tot juni... meer dan een jaar dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef Snever het volgende:
[..]
Neem nog wat koffie
Nee, ik moet binnenkort ook op stage (2 april t/m 15 juni)
Hoop serieus dat ik er geld voor krijg!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ik zit van mei tot juni... meer dan een jaar dus![]()
ach ik vermaak me gelukkig wel een beetje met fok en zo
twilightquote:
Kan je geen ongelijk geven. Ik kijk even welke halve zool er veel poen voor geeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
twilightdas echt de grootste bagger die ik ken
![]()
Niet iedereen weet hoe het moetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef Thrackan het volgende:
vond het altijd zo'n onzin om gedownloade/gekopieerde games te KOPEN als je ze ook ZELF PRECIES even illegaal gratis kan downloaden
quote:Beste Twilight Kevin,
Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat u
een product aanbiedt of zoekt dat volgens de Nederlandse wet verboden is. Het
plaatsen van advertenties met producten of diensten die volgens de Nederlandse
wet verboden zijn, is op Marktplaats.nl niet toegestaan.
Hi MrA! Wat heb ik jou lang niet gekustquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Adelante het volgende:
Twiligt Kevin![]()
hebben jullie ShaoliN al gefeliciteerd trouwenswas een goede ex-mod van dit forum:
Nieuwe baby Beef. (iets meer info)
Zodra je kinderen heb, stop ik met zoenen heurquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:33 schreef Adelante het volgende:
whehehe, je moet mij ook niet kussen
ik heb nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geen kinderen! voorlopig is een kat en een hond voldoende om het gezin compleet te houden.
Waarom mag ik niet weten wie je bent, geheime TR aanbidder?quote:Voor Dizer alsnog de bron van het Nintendo copyright verhaal (topic is inmiddels dicht)
http://www.nintendo.com/corp/legal.jsp
Nee dus hou je bek.. newbie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:37 schreef Thrackan het volgende:
Wist je dat het ook mogelijk is bij V&A aanbieders extra geld te pinnen?
ik ook van jou!quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee dus hou je bek.. newbie.![]()
![]()
![]()
je weet niet wat is njauw!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:50 schreef KopieerMachine het volgende:
Hou njauw eens op met sloew tjatten.
Zo te zien issie nog bezig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:04 schreef buzzer het volgende:
Heb je je computer al in elkaar geschroefd met je nieuwe onderdelen ?
heb je OOIT van een computershop gehoord die om 16.00 SLUIT?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:04 schreef buzzer het volgende:
Heb je je computer al in elkaar geschroefd met je nieuwe onderdelen ?
Die zitten in Raallte.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef KopieerMachine het volgende:
Azerty FTW
ga ik over een paar weken ook doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:13 schreef Snever het volgende:
Vandaag een nieuw dvd brandertje halen. Jeweetz
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Thrackan het volgende:
mwah, geeft wat afwisseling van mn stage, ik heb nou weer een excuus om vrij te nemen
Dat is bij mij nou net het tegenovergesteldequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Sinds aanraking met computers doe ik : .
meer.
Hoe hard? Ik wil zwart op witquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef KopieerMachine het volgende:
7900GT PWNT de X800GTO
omg ik garandeer je minimaal 30% snellerquote:
http://www.hardware.info/(...)mJnK/viewbyproducts/quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef Snever het volgende:
Kan iemand een soort vergelijkings tabel vinden van de volgende videokaarten tegen mekaar:
Ati Radeon X800GTO
Geforce XFX 7900 GT 256 PCI-E
Bedankt
Het begint er wel op te lijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef FredvZ het volgende:
hmmm, ik zou dit topic bijna naar DIG geschopt hebben
Hebben ze daar ook een SC?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef FredvZ het volgende:
hmmm, ik zou dit topic bijna naar DIG geschopt hebben
Die heeft ook overal verstand van.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Adelante het volgende:
daar hadden ze een Apple SC, maar geqxon deed mee
Bedanktquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.hardware.info/(...)mJnK/viewbyproducts/
beiden even aanvinken en op vergelijken klikken
Waar is hij eigenlijk? Hij heeft hier al een tijdje niet gepost.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Adelante het volgende:
daar hadden ze een Apple SC, maar geqxon deed mee
Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
omg ik garandeer je minimaal 30% sneller
je mag ook nog wen een 7800GT van me kopen![]()
Die is druk met andere SC'squote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:56 schreef Snever het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk? Hij heeft hier al een tijdje niet gepost.
Dikke neus met jouw danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
minimaal 150 excl.. zit net nieuwe arctic silencer 5 op![]()
Perfect !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef Thrackan het volgende:
systeempje draait heerlijk
meteen mijn huge 120mm zelfvastgetapete intake fan eruit gesloopt, draait nu lekker snel, stabiel en stil op rond de 50 graden onder load
Doe je dat, hij is het zeker nog wel waardquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:01 schreef Snever het volgende:
[..]
Dikke neus met jouw dan
voor 189 haal ik een nieuwe Geforce 7900 GT
100 voor een arme fok!ker?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Doe je dat, hij is het zeker nog wel waard![]()
Maybe we can work somethin outquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:21 schreef Snever het volgende:
waarom?
7900GT it isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:41 schreef Snever het volgende:
Maybe not
Ja ik kan heel duidelijk zijn
100 euro is echt het maximale wat ik aan die kaart wil besteden. Voor meer haal ik liever een 7900 GT
Want crysis komt binnenkort en Colin mcrea![]()
Whehe.. of je moet 7800GTquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:45 schreef Snever het volgende:
[..]![]()
Die kan ik op dit moment niet eens betalen![]()
Wachten tot juni that is![]()
[GEZ] Offtopic!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:58 schreef TwyLight het volgende:
ontopic
Ik ook, een stuk of 100 in Zwolle. afhalen voor 200 euroquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bushokje te koop.![]()
Goede prijsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ook, een stuk of 100 in Zwolle. afhalen voor 200 euro![]()
Nostalgiequote:Beste Snever,
Ik heb de afgelopen twee á drie weken je postgedrag in V&A eens een
beetje gevolgd en ben van alles tegengekomen wat niet de bedoeling is
(het bekende rijtje; de waarschuwingen en toelichtingen staan in je
diverse topics). Met een leuke draai eraan (de 'Gekke-Henkie-methode')
blijf je volharden in je pogingen om om de regels heen te gaan.
Je creativiteit is bewonderenswaardig (zie vooral het cynisme niet
over het hoofd), maar nu je (onder een andere titel, en onder
toevoeging van een bril en een discobal) tegelijkertijd een tweede
topic hebt geopend om je Xbox aan de man te brengen, begin ik vooral
erg geirriteerd te raken.
Het goede nieuws is dat ik het nog een keer voor je zal spellen: het
is niet de bedoeling dat jij van allerlei trucjes en foefjes uithaalt
om jouw Xbox-topic extra onder de aandacht te brengen, zodat ie met
kop en schouders boven de andere topics uitsteekt. Ook is het niet de
bedoeling andere users (en hun Xbox) af te zeiken, zodat jouw Xbox
zo'n stuk leuker uit de verf komt. Noch - en vooral - zijn we niet
gecharmeerd van jouw pogingen door de mazen te blijven kruipen.
Het slechte nieuws is dat je me op mijn zenuwen werkt met dit - imho -
kleuterachtige gedrag. Ik ben er klaar mee om achter je aan te
hobbelen om te zorgen dat ook jij je aan de regels houdt. Je weet best
wat de bedoeling is, maar kiest er schijnbaar voor om het anders te
doen. Moet jij weten, maar ik sta op het punt de FA's te verzoeken jou
je postrechten op V&A te ontnemen. Niet omdat wij als mods veel werk
aan je hebben, maar wel omdat je moedwillig andere users benadeelt. En
er is geen enkele reden waarom we dat jou zouden moeten toestaan.
Integendeel...
Als je je net als iedereen kunt gedragen, ben je wat mij betreft van
harte welkom bij ons. Maar kun je je niet gedragen, dan neem ik met
liefde afscheid van je.
Kies maar.
Groeten,
ElisaB
Ik noem het: no lifequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef KopieerMachine het volgende:
Whehehe wat een lap tekst... alleen om duidelijk te maken dat ze je wil gaan bannen
Ik noem dit: not donequote:
Kom op nou, mailverkeer is vertrouwelijk, en dat tief je niet zo openbaar op het forumquote:
Ik denk dat de ontvanger dat moet nagaan, als hij het op het forum wil gooien, doet hij dat toch.. zitten wij niet mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Kom op nou, mailverkeer is vertrouwelijk, en dat tief je niet zo openbaar op het forum
Je moet wat bij mensen die onvolwassen, hardhorend en stijfkoppig zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef KopieerMachine het volgende:
Whehehe wat een lap tekst... alleen om duidelijk te maken dat ze je wil gaan bannen
Ze heeft het ook openbaar in een topic gepostquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Kom op nou, mailverkeer is vertrouwelijk, en dat tief je niet zo openbaar op het forum
Je straalt de liefde uitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet wat bij mensen die onvolwassen, hardhorend en stijfkoppig zijn
Dat lijkt het hier af en toe wel; al die nerdsquote:Op zondag 4 februari 2007 02:02 schreef TwyLight het volgende:
oepsverkeerde topic. dacht dat dit de DIg slowchat was.
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef ElisaB het volgende:
Dat lijkt het hier af en toe wel; al die nerds
quote:FredvZ
Functies: Moderator Digital Corner, Vraag & Aanbod
Ze lijken ook allemaal op elkaarquote:Op zondag 4 februari 2007 02:02 schreef TwyLight het volgende:
oepsverkeerde topic. dacht dat dit de DIg slowchat was.
Ow shit. Dat is waar ookquote:Op zondag 4 februari 2007 02:10 schreef TwyLight het volgende:
internet is door en voor nerds, dus niet zeuren
Sneevquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Snever het volgende:
hoi.
Als je me blauw maakt stop ik met baggerenquote:Op maandag 5 februari 2007 07:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sneev. Onze baggeraar
. Wanneer hou je op met baggeren en word je zo een voorbeeld user
?
wel goed spellen jeweets!quote:Op maandag 5 februari 2007 07:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sneev. Onze baggeraar
. Wanneer hou je op met baggeren en word je zoeen voorbeeld user
?
net zoals vandaag zeker...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Snever het volgende:
Zal wel weer een dagje kansloos Fok!ken worden
vandaag heb ik stage... samequote:Op maandag 5 februari 2007 12:19 schreef Snever het volgende:
[..]
Vandaag heb ik computerboekhouden. Fok!ken dus
hoezo soepkippenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:41 schreef buzzer het volgende:
Het is echt een oud hollandsche soepkippendag hier
Theequote:Op maandag 5 februari 2007 14:21 schreef Thrackan het volgende:
[..]
hoezo soepkippen
wees blij dat we geen thee schenken bij dit kransje!
maximaal 3x per jaar, en ik ben al aan mijn taxquote:
Toch maar ff geopendquote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef backontrack het volgende:
[TK] Gamecube + zelda windwaker & Mario Kart DD ts meld zich.
mag ie weer opuh pletty plz?
mijn hartelijke dank.
Marocquote:Op maandag 5 februari 2007 15:15 schreef Adelante het volgende:
theepauzetijd inderdaad
met vandaag lipton thea piramids morocco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |