quote:Op maandag 29 januari 2007 09:18 schreef Thrackan het volgende:
goeiesmorges slettebakjes!
Gister een mod aan de deur gehad, hij ging er vandoor met 2 bakkies koffie en een monitor!
Ik heb nog net een flesje wijn uit zijn auto kunnen pakken...
Ja, staan echt geweldig grote huizen bij mij in de straat...quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Koop mijn PS2, krijg je dezelfde behandeling
En jij woont ertussen in een houten hutje?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:39 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ja, staan echt geweldig grote huizen bij mij in de straat...
so ungefähr ja, ik woon in de rijtjeshuizen aan de andere kantquote:Op maandag 29 januari 2007 10:51 schreef Snever het volgende:
[..]
En jij woont ertussen in een houten hutje?
Als je nou een Wii te koop had staanquote:Op maandag 29 januari 2007 11:12 schreef Thrackan het volgende:
[..]
[TK] PS2 (compleet) - PS2 spellen
hoe heb je je koffie het liefst? in een kopje?
Alsof je daar geinteresseerd in bent? Handelaarquote:Op maandag 29 januari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou een Wii te koop had staan!
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Snever het volgende:
[..]
Alsof je daar geinteresseerd in bent? Handelaar
poehee, denk je dat ik rijk ben of zo, alleen omdat ik in een villawijk woonquote:Op maandag 29 januari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou een Wii te koop had staan!
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog afquote:Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef Thrackan het volgende:
[..]
poehee, denk je dat ik rijk ben of zo, alleen omdat ik in een villawijk woon
1: ik woon bij paps en mams, betaal geen ruk dusquote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog af
Hij moet noodgedwongen zijn ps2 verkopen wil hij nog een maand langer kunnen internetten
dat zal wel los lopenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Al z'n geld gaat naar de hypotheek. Alleen een internetverbinding kon er nog af
Hij moet noodgedwongen zijn ps2 verkopen wil hij nog een maand langer kunnen internetten
dat is inderdaad wel een beetje achter de feiten aan lopen zeg...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef buzzer het volgende:
ZO'n ding neemt inderdaad best ruimte in
Het enige jammere is dat de computer waar hij op moest gisteren na het opstarten definitief zijn laatste adem uitblies (ik denk dat de bios overleden si) dus ik moet van de week even een ander beestje in elkaar schroeven
Shit Happens!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef buzzer het volgende:
ZO'n ding neemt inderdaad best ruimte in
Het enige jammere is dat de computer waar hij op moest gisteren na het opstarten definitief zijn laatste adem uitblies (ik denk dat de bios overleden si) dus ik moet van de week even een ander beestje in elkaar schroeven
jupsquote:
als je goed oplet wat je doet, kan er eigenlijk niet zoveel mis..quote:
processor en cooler is ook simpel werk, kwestie van de instructies goed volgen, wat geduld opbrengen en precies doen wat je wordt opgedragen...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je goed oplet wat je doet, kan er eigenlijk niet zoveel mis..
Het enige wat ik basoluut niet zelf doe is het plaatsen van processor en koelblok.. voor de rest is het gewoon goed kijken.
GeforceFX 5900XT (Club3d uitvoering) AGP dusquote:
Laat dan maar. Die zit ver onder mijn Ati Radeon x800GTOquote:Op maandag 29 januari 2007 16:30 schreef Thrackan het volgende:
[..]
GeforceFX 5900XT (Club3d uitvoering) AGP dus
is heel kort overgeclocked geweest om te proberen hoe dat moesttoen heeft ie misschien 30 minuten onder load gedraaid
moederbordje is een asus a7v600, processor een 2600+
waarom denk je dat ik blij ben met een x800 als upgradequote:Op maandag 29 januari 2007 16:48 schreef Snever het volgende:
[..]
Laat dan maar. Die zit ver onder mijn Ati Radeon x800GTO
Omdat je heel veel vette games kunt spelen die je eerst niet kon spelen? Zo zat het bij mij iigquote:Op maandag 29 januari 2007 16:56 schreef Thrackan het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik blij ben met een x800 als upgrade
mwah, heb nog geen games gehad die ik helemaal niet kon spelen, maar ze met wat meer grafisch geweld spelen is altijd lekker!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:02 schreef Snever het volgende:
[..]
Omdat je heel veel vette games kunt spelen die je eerst niet kon spelen? Zo zat het bij mij iig
Ik heb nu die x800GTO en kan F.E.A.R. nu niet eens helemaal voluit spelenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Thrackan het volgende:
[..]
mwah, heb nog geen games gehad die ik helemaal niet kon spelen, maar ze met wat meer grafisch geweld spelen is altijd lekker!
7800GT kopen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb nu die x800GTO en kan F.E.A.R. nu niet eens helemaal voluit spelen![]()
Laat staan zometeen Crysis![]()
Die is iets beter.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef Snever het volgende:
Die is niet beter! Slechter dacht ik zo
quote:
ik heb nog een PIII liggen met alles erop en eraan, het is maar voor een paar maandjes, dan krijgt hij mijn huidige computerquote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef Thrackan het volgende:
[..]
processor en cooler is ook simpel werk, kwestie van de instructies goed volgen, wat geduld opbrengen en precies doen wat je wordt opgedragen...
zeker de processoren van tegenwoordig zijn verschrikkelijk simpel te installeren
ik heb trouwens binnenkort een moederbordje, cpu en videokaart over, zou ik je daarvoor kunnen interesseren?
heh, kom net bij mn vriendin vandaan die met een kurende PC kampt, dat wordt waarschijnlijk mijn oude onderdelen doneren voor het goeie doel...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb nog een PIII liggen met alles erop en eraan, het is maar voor een paar maandjes, dan krijgt hij mijn huidige computer
nah serieus, zij hebben een mobo dat praat!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:25 schreef buzzer het volgende:
Dat is ook de reden dat ik al die oude meuk bewaarm, wie weet maak je er ooit eens iemand blij mee
ach, vanavond eerst maar eens voor mobo/proc/video naar Weesp, lekker OVenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:54 schreef buzzer het volgende:
ik vind het ook wel grappig om te doen. Bij het bakkie van mijn schoonvader geeft de bios geen pukkel meer, dus daar ga ik niet zoveel energie insteken.
Het was al een gare oude bak, dus daar valt weinig eer meer aan te behalen
ik hoop alleen dat de batterij nog goed is van dat andere mobo...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:57 schreef KopieerMachine het volgende:
Pc kloten, bezigheids therapie
Teveel bezig met tafeltennisen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:59 schreef Thrackan het volgende:
[..]
terwijl ik er amper tijd voor heb...
stage, tafeltennissen, training geven, vriendin, bier drinken... als ik het zo opsom weet ik niet hoe ik het uithoudquote:
Mijn voornamelijke bezigheden zijn: Fok!ken, school, Fok!ken, Werken, Fok!ken, Vriendin, slapen, Fok!kenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:09 schreef Thrackan het volgende:
[..]
stage, tafeltennissen, training geven, vriendin, bier drinken... als ik het zo opsom weet ik niet hoe ik het uithoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |