Pff vriendinnen.. ik doe het wel lekker met m'n vriendquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:12 schreef Snever het volgende:
[..]
Mijn voornamelijke bezigheden zijn: Fok!ken, school, Fok!ken, Werken, Fok!ken, Vriendin, slapen, Fok!ken
quote:
ik dacht al waar issie!quote:
lolleroflquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:43 schreef KopieerMachine het volgende:
EinZ
Nee ...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Snever het volgende:
Vaker naar ONZ
Wiskunde voor Maikuuulquote:
Of de groente roflenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Wiskunde voor Maikuuul
Ben je sneller met de lollerskates of met de roflcopter... Zo geniaal!
Neem nog wat koffiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef Thrackan het volgende:
jeweets!
bah zit echt doodsuf te worden op stage zeg...
ik zit van mei tot juni... meer dan een jaar dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef Snever het volgende:
[..]
Neem nog wat koffie
Nee, ik moet binnenkort ook op stage (2 april t/m 15 juni)
Hoop serieus dat ik er geld voor krijg!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ik zit van mei tot juni... meer dan een jaar dus![]()
ach ik vermaak me gelukkig wel een beetje met fok en zo
twilightquote:
Kan je geen ongelijk geven. Ik kijk even welke halve zool er veel poen voor geeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
twilightdas echt de grootste bagger die ik ken
![]()
Niet iedereen weet hoe het moetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef Thrackan het volgende:
vond het altijd zo'n onzin om gedownloade/gekopieerde games te KOPEN als je ze ook ZELF PRECIES even illegaal gratis kan downloaden
quote:Beste Twilight Kevin,
Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat u
een product aanbiedt of zoekt dat volgens de Nederlandse wet verboden is. Het
plaatsen van advertenties met producten of diensten die volgens de Nederlandse
wet verboden zijn, is op Marktplaats.nl niet toegestaan.
Hi MrA! Wat heb ik jou lang niet gekustquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Adelante het volgende:
Twiligt Kevin![]()
hebben jullie ShaoliN al gefeliciteerd trouwenswas een goede ex-mod van dit forum:
Nieuwe baby Beef. (iets meer info)
Zodra je kinderen heb, stop ik met zoenen heurquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:33 schreef Adelante het volgende:
whehehe, je moet mij ook niet kussen
ik heb nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geen kinderen! voorlopig is een kat en een hond voldoende om het gezin compleet te houden.
Waarom mag ik niet weten wie je bent, geheime TR aanbidder?quote:Voor Dizer alsnog de bron van het Nintendo copyright verhaal (topic is inmiddels dicht)
http://www.nintendo.com/corp/legal.jsp
Nee dus hou je bek.. newbie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:37 schreef Thrackan het volgende:
Wist je dat het ook mogelijk is bij V&A aanbieders extra geld te pinnen?
ik ook van jou!quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee dus hou je bek.. newbie.![]()
![]()
![]()
je weet niet wat is njauw!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:50 schreef KopieerMachine het volgende:
Hou njauw eens op met sloew tjatten.
Zo te zien issie nog bezig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:04 schreef buzzer het volgende:
Heb je je computer al in elkaar geschroefd met je nieuwe onderdelen ?
heb je OOIT van een computershop gehoord die om 16.00 SLUIT?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:04 schreef buzzer het volgende:
Heb je je computer al in elkaar geschroefd met je nieuwe onderdelen ?
Die zitten in Raallte.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:13 schreef KopieerMachine het volgende:
Azerty FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |