Ik noem dit: not donequote:
Kom op nou, mailverkeer is vertrouwelijk, en dat tief je niet zo openbaar op het forumquote:
Ik denk dat de ontvanger dat moet nagaan, als hij het op het forum wil gooien, doet hij dat toch.. zitten wij niet mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Kom op nou, mailverkeer is vertrouwelijk, en dat tief je niet zo openbaar op het forum
Je moet wat bij mensen die onvolwassen, hardhorend en stijfkoppig zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef KopieerMachine het volgende:
Whehehe wat een lap tekst... alleen om duidelijk te maken dat ze je wil gaan bannen
Ze heeft het ook openbaar in een topic gepostquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Kom op nou, mailverkeer is vertrouwelijk, en dat tief je niet zo openbaar op het forum
Je straalt de liefde uitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet wat bij mensen die onvolwassen, hardhorend en stijfkoppig zijn
Dat lijkt het hier af en toe wel; al die nerdsquote:Op zondag 4 februari 2007 02:02 schreef TwyLight het volgende:
oepsverkeerde topic. dacht dat dit de DIg slowchat was.
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef ElisaB het volgende:
Dat lijkt het hier af en toe wel; al die nerds
quote:FredvZ
Functies: Moderator Digital Corner, Vraag & Aanbod
Ze lijken ook allemaal op elkaarquote:Op zondag 4 februari 2007 02:02 schreef TwyLight het volgende:
oepsverkeerde topic. dacht dat dit de DIg slowchat was.
Ow shit. Dat is waar ookquote:Op zondag 4 februari 2007 02:10 schreef TwyLight het volgende:
internet is door en voor nerds, dus niet zeuren
Sneevquote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Snever het volgende:
hoi.
Als je me blauw maakt stop ik met baggerenquote:Op maandag 5 februari 2007 07:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sneev. Onze baggeraar
. Wanneer hou je op met baggeren en word je zo een voorbeeld user
?
wel goed spellen jeweets!quote:Op maandag 5 februari 2007 07:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sneev. Onze baggeraar
. Wanneer hou je op met baggeren en word je zoeen voorbeeld user
?
net zoals vandaag zeker...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef Snever het volgende:
Zal wel weer een dagje kansloos Fok!ken worden
vandaag heb ik stage... samequote:Op maandag 5 februari 2007 12:19 schreef Snever het volgende:
[..]
Vandaag heb ik computerboekhouden. Fok!ken dus
hoezo soepkippenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:41 schreef buzzer het volgende:
Het is echt een oud hollandsche soepkippendag hier
Theequote:Op maandag 5 februari 2007 14:21 schreef Thrackan het volgende:
[..]
hoezo soepkippen
wees blij dat we geen thee schenken bij dit kransje!
maximaal 3x per jaar, en ik ben al aan mijn taxquote:
Toch maar ff geopendquote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef backontrack het volgende:
[TK] Gamecube + zelda windwaker & Mario Kart DD ts meld zich.
mag ie weer opuh pletty plz?
mijn hartelijke dank.
Marocquote:Op maandag 5 februari 2007 15:15 schreef Adelante het volgende:
theepauzetijd inderdaad
met vandaag lipton thea piramids morocco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |