ja.. ookquote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef IedeK. het volgende:
En ik had de laatste post in het vorige topic.
Nieuwe stats?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:38 schreef IedeK. het volgende:
Een kijkje in de stats doet anders vermoeden.![]()
Inda en ik..quote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Open maar een KLB-topic, kom ik daar ook eventjes mee klagen.
In de oude had ik maar 157 posts en stond ik 9e.. Indahnesia had er wat meer iddquote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
In die oude ook al hoor.![]()
Ik heb echt geen flauw idee wanneer er nieuwe stats komen.
Frutsel (of DH?) heeft juist gezegd dat dit het SC-topic moest gaan worden..quote:Op zondag 21 januari 2007 18:43 schreef i2Them2 het volgende:
Hier vanochtend wat onweer. Rest van de dag zonnig. Alleen aan de eind van de dag wat buitjes.
Het DASOO-topic gaat wel ontzettend hard. Probeer er geen slowchat van te makenZou zonde zijn.
zeg.. activeer jij je fobo eens.. gluren bij mij en vervolgens een gesloten foboquote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
In die oude ook al hoor.![]()
Ik heb echt geen flauw idee wanneer er nieuwe stats komen.
Hier was net heel even een behoorlijk felle regenbui..quote:Op zondag 21 januari 2007 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behoorlijk wat flitsen ten noorden van Maastricht. M'n zusje meldt vanuit Sittard veel regen/hagel en onweer.
Kun jij eigenlijk de stats zien?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:58 schreef Frutsel het volgende:
gewoon een regenvrije middag voor de efteling gisteren...
we waren er rond half 2...en om vijf over half 2 was het droog
euh nee..volgens mij nietquote:
al gedaanquote:Op zondag 21 januari 2007 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euh nee..volgens mij nietJe bedoeld die Arcee gepost heeft in dat STATS-topic?
PM hem eens... en vraag maar hoe die het bijhoudt
lees eens terug johquote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dit wordt in dit tempo gewoon een SC-topic.. Daar gaat onze mooie DASOO-reeks![]()
Geen wind en een prachtige maansikkel te zien
Achja, we hebben nu een heel forumquote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dit wordt in dit tempo gewoon een SC-topic.. Daar gaat onze mooie DASOO-reeks![]()
Geen wind en een prachtige maansikkel te zien
Denk ik eindelijk eens een flinke bui te krijgen.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Neorej; je weet dat de zon al een tijdje onder is he?![]()
Ik ben het met veel mensen (ook Evil-Cherry) eens dat het DASOO-topic een dermate "geschiedenis" heeft, dat het eigenlijk toch niet tot SC-topic gebombardeerd moet worden. Een apart SC-topic is voor mensen die het subforum bezoeken makkelijker te vinden en voor de "vroegere garde" die vanuit DASOO komen is het leuker om dit topic apart te houden..quote:Op zondag 21 januari 2007 20:02 schreef Frutsel het volgende:
mjah... ergens deel ik de mening wel dat DASOO op die manier anders wordt,maar de meeste SC zal toch over het weer gaan![]()
Maar eens zien... misschien tzt toch nog een aparte dan, al denk ik dat voor veel mensen het verschil niet te zien zal zijn
Daar heb je ook alweer gelijk inquote:Op zondag 21 januari 2007 19:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Adiie; Ik wéét wat er is gezegd, maar dan hoeven we toch niet als gehoorzame schapen te luisteren? In dit geval kan het weinig kwaad om gewoon NIET te luisteren, me dunkt.. Niet elke forum heeft een SC-topic nodig. Dit is gewoon een ouwehoer-lekker-slap-over-het-weer-topic en dat bevalt prima! (en dat klinkt kattiger als ik bedoelSorry, ik bedoel het goed iig)
Ik ben zelf ook nog voorzichtig sceptisch.. Ik vind dat sommigen iets te enthousiast worden voor runs die over 3 dagen compleet anders kunnen zijn.. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop op echt winterweer en ik vind de voorspellingen steeds veelbelovender.. Maar ik ben voorzichtig met enthousiasmequote:@Inda; waarom ben je zo negatief over de koud de komende dagen? Waarom kan het wel dat het gaat stormen en weet ik wat, maar als het een keertje fijn naar het vriespunt draait dan moet je een enorme slag om de arm houden?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Evil-Cherry op 22-01-2007 07:13:38 ]
quote:Op maandag 22 januari 2007 07:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik ga ook niet verder dan 3 dagen hoor. Dat zie ik dan wel weer.
Maar het zou fijn zijn als het morgen en overmorgen lekker koud gaat worden met een vlokje sneeuw (en nee, voor mij hoeft die troep niet te blijven liggen)
Voor vandaag wordt het niets meer met die sneeuw, maar dat geeft niet zo.feliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, we gingen offtopic.. En ja ik ben ook weer wakker? Erg?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
jij bent ook weer wakkerNee, het is je niet gegund, hetzelfde als ik topics open. Maar we gaan offtopic hier geloof ik.
Lees jij eens snel hierquote:Op maandag 22 januari 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd Evil-Cherry
Mjah Lariekoek, dat is ook wel een heerlijke combi
Zoals ik daar ook al zei, lijkt me voor de bezoekersaantallen een goed ideequote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Lees jij eens snel hier
Vanochtend nog regen, maar inmiddels rustig. Laat de sneeuw maar komen
Kijk eens hier [DE-FB] A Perfect Disasterquote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Lees jij eens snel hier
Vanochtend nog regen, maar inmiddels rustig. Laat de sneeuw maar komen
Ok, jammer. Heb ik overheen gekeken.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk eens hier [DE-FB] A Perfect Disaster
Daar had ik al eens iets geschreven over je vraag, want je vroeg al eens eerderSorry
![]()
Succes! Ik denk echter dat je meer succes hebt bij Flugel. Zij wordt immers toekomstig mede-mod hier en is toch al goed in de PRquote:Op maandag 22 januari 2007 10:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ok, jammer. Heb ik overheen gekeken.
Ik zal Drugshond wel even mailen
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Succes! Ik denk echter dat je meer succes hebt bij Flugel. Zij wordt immers toekomstig mede-mod hier en is toch al goed in de PR![]()
Dan is er niet zoveel mis met je zenuwuiteinden, want dat ís het ookquote:Op maandag 22 januari 2007 09:59 schreef Lariekoek het volgende:
Ik vind het wel een stuk kouder dan gisteren.![]()
Okquote:Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dan is er niet zoveel mis met je zenuwuiteinden, want dat ís het ook
@Addie; een topic gaat me te ver ja![]()
ow.. ik loop achterquote:Op maandag 22 januari 2007 10:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
was al bekend hoor, DH is tijdelijk![]()
mjah, misschien niet helemaal.. misschien iets te vroeg geroepen door mijquote:
sneeuw laat nog wel ff op zich wachten..quote:Op maandag 22 januari 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, misschien niet helemaal.. misschien iets te vroeg geroepen door mij![]()
maar goed dat was dus de planning![]()
Kom op met die sneeuw man
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Komt die sneeuw nu vandaag al dan?
schijnbaarquote:
quote:
hoorde net ook zulke berichten uit die buurt.quote:
whehe.. pas op.. het zou wel eens kunnen gaan vriezen in de winter.quote:DEN HAAG - Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) en Rijkswaterstaat waarschuwen voor gladde wegen door vorst in de komende nachten. De diensten adviseren weggebruikers maandag de weersvoorspelling en verkeersinformatie extra goed in de gaten te houden.
Daarnaast dienen zij rekening te houden met een langere reistijd, vooral tijdens de ochtendspits. Rijkswaterstaat heeft op ongeveer zeventig plaatsen voorraden strooizout. Strooiwagens gaan enkele uren voordat het gaat vriezen de weg op. Het is niet de eerste keer deze winter dat er wordt gestrooid.
beetje overdreven iddquote:Op maandag 22 januari 2007 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Kans op gladde wegen door vorst
[..]
whehe.. pas op.. het zou wel eens kunnen gaan vriezen in de winter.
waar zit je ergens?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, een stukje naar het oosten viel ook niets.
okquote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven
tja, lijkt mij ook. En toch verwacht ik morgen op de fiets mensen weer onderuit te zien gaan in de bochten omdat ze niet doorhebben dat het glad kan zijn....quote:
die rode stipjes is het einde van de radar-berekening.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef michiel_merk het volgende:
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html
en kijk dan vooral op het eind (rode stipjes)
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef michiel_merk het volgende:
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html
en kijk dan vooral op het eind (rode stipjes)
oh, sorry danquote:Op maandag 22 januari 2007 16:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Orgineel hoor, die postte Addie al :p
dat zal wel meevallenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef Frutsel het volgende:
blij dat ik glij dus morgen?
of gaat het meevallen
lekkerquote:Op maandag 22 januari 2007 16:30 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen
[afbeelding] het word iig koud
Geluksvogelquote:Op maandag 22 januari 2007 16:34 schreef ondeugend het volgende:
Prachtige dag vandaag zeg.
Heerlijk een uur in het zonovergoten bos gewandeld eind van de morgen.
het gaat gewoon vriezen, da's alles.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef IkWilbert het volgende:
Waar komt ineens die waarschuwing voor gladheid vandaan? Wordt er nog regen/sneeuw verwacht dan??
quote:Waarschuwing wegverkeer
Waarschuwing voor verkeersbelemmerende weersomstandigheden.
Bericht opgesteld door het KNMI op maandag 22 januari om 20.49 uur.
GLADHEID
In Zuid-Holland is het plaatselijk glad op op- en afritten. De komende
uren is ook elders gladheid mogelijk.
Meteoroloog: Rob Groenland
De eerstequote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:44 schreef Againzender het volgende:
Zowaar een ochtend die er winters uitiziet, heerlijk weer
I zie inderdaad een neerslagsignaal in het noorden, zou leuk zijn als dat even wat zuidelijker trekt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:05 schreef clauwheee het volgende:
Heerlijk fris vanochtend. Nu kleine sneeuwvlokjes in stad Groningen.
ik wilde het net gaan posten, temperatuur blijft maar zakken daarquote:
'r stond echt -9,2quote:
veel? grote vlokken? ijsberen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:21 schreef pierce het volgende:
Het sneeuwt hier in Haren(Groningen)!!!!
Echt van die MEGA mini vlokjes..... 't is iig wel witquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
veel? grote vlokken? ijsberen?
specs willen we hebben
Sneeuw richting eind januari. Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:50 schreef pierce het volgende:
update, met foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik had alleen m'n mda voorhanden.
Van het weekend weer boven nul.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:15 schreef pfaf het volgende:
Wat zijn de langetermijn voorspellingen eigenlijk?
Vanuit Zuid-Oost zie ik wel wat donkere wolken boven A'dam ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:23 schreef Againzender het volgende:
Een sneeuwbuitje nadert Amsterdam als ik de grijze lucht mag geloven.
ik wilde al bijna zeggen, ik wil ook zo'n baanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
IJmuiden, 10:30: Het sneeuwt! (min of meer dan...)
Op de gang van mijn kantoor hoorde ik letterlijk 'ooh' en 'aah' (en dat had met de sneeuw te maken, dat jullie geen rare dingen gaan denken)
[edit]
Inmiddels is het weer gaan regenen, maar het begin is er!
Nee, dan moet je dit jaar (net als vele andere jaren) niet in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:03 schreef Omaha het volgende:
Vrijdag is het alweer over.
Jammer, ik wil een dik pak sneeuw, maar het zit er nog steeds niet in deze winter.
Tact is zeg maar de huidige meting. -3 slaat op de temperatuur, maar dat snapte je vast welquote:
foto's / links?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
In de landen om ons heen is het al direct chaos, vooral Denemarken heeft het zwaar met de eerste zware sneeuwval.
Zweedse vriendinnetjes lijken mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje uit Zweden mailde net dat ze wel problemen verwachtte bij het naar huis gaan. Vanmorgen was al niet best en het sneeuwt er nog steeds.
Foto! (van die vriendin dan he)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje uit Zweden mailde net dat ze wel problemen verwachtte bij het naar huis gaan. Vanmorgen was al niet best en het sneeuwt er nog steeds.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zweedse vriendinnetjes lijken me![]()
![]()
Maar even heen gaan dan en samen de sneeuw ontdooien
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Foto! (van die vriendin dan he)
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef addie het volgende:
[..]
[..]Toch he.. zijn hier teveel mannen
No shit Sherlock!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:09 schreef Frutsel het volgende:
de link van de userkaart in de OP doet het niet![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Mag het misschien een heel klein beetje on-topic blijven?
We studeren nog op een eventueel SC topic, maar het zou prettig zijn als deze topics in ieder geval nog tot die tijd een beetje gaan over het onderwerp waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld zijn
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ej, ik probeer net weer ontopic te gaan ja![]()
toch zou een plaatje leuk zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Maar de vaste posters hebben toch wel hun stad of omgeving in hun profiel staan ofzo![]()
Donkere lucht is hier weer weggetrokkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:36 schreef Jodelaar het volgende:
komt donkere lucht hier nu. Zal het dan
Dat wás ontopic :pquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ej, ik probeer net weer ontopic te gaan ja![]()
Bron: Nu.nlquote:Sneeuwval hindert verkeer Europa
Uitgegeven: 23 januari 2007 13:35
Laatst gewijzigd: 23 januari 2007 13:43
PARIJS - Zware sneeuwval in het midden en noordoosten van Frankrijk heeft dinsdag grote delen van het verkeer lamgelegd. Ook in het zuiden van Duitsland en in het noorden van Spanje ondervindt het verkeer veel hinder door sneeuw.
Verscheidene snelwegen in Frankrijk zijn afgesloten voor vrachtverkeer, waaronder de A5 tussen Parijs en Dijon, de A6 tussen Parijs en Auxerre en de A20 tussen Toulouse en Vierzon, meldde de ANWB.
De Franse meteorologische dienst heeft een weeralarm afgegeven voor de Franche Comté, Bourgondië, de Auvergne, Limousin en de Rhône-Alpes en automobilisten wordt aangeraden alleen in dringende gevallen de weg op te gaan. Internationale vrachtverkeer krijgt het advies om via Bordeaux te rijden.
Stroom
Vooral in Limousin is door het winterweer veel overlast ontstaan. Bijna 30.000 huishoudenskwam zonder stroom te zitten. Tal van bomen zijn onder het gewicht van de sneeuw bezweken.
In het zuiden van Duitsland moest de snelweg tussen München en Salzburg volledig worden afgesloten om sneeuwruimers de kans te geven hun werk te doen.
Spanje
In Spanje zijn in Asturië, Navarra, Cantabrië en andere noordelijke regio's in totaal vijftien bergpassen gesloten. De Spaanse meteorologische dienst verwacht dat het winterweer nog enkele dagen zal aanhouden, aldus de website van de krant El País.
ja, inderdaad, gewoon even je eigen 'hier' onder je naam zetten, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat wás ontopic :p
Maar het plaatje is al heel lang dood.
Ik heb het in mijn ondertitel staan (y) Altijd handig.. Dat "hier" regent het, wordt ook irritant als je niet weet waar "hier" in vredesnaam is
Geen verandering in het weer hier.. :S
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, inderdaad, gewoon even je eigen 'hier' onder je naam zetten, probleem opgelost.
was ik alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoo hoort het, je wordt al een echte DE-er
ah okquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
je was een DE-er, nu een echte.
nee..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Xenwolfie het volgende:
Flikker op met dit koude weer, het was juist lekker de afgelopen tijd.
Rot op, dit is het beste weer wat een mens maar kan wensen. Verwarming aan, raam een kiertje open voor de frisse lucht, zon, blauwe hemel, geen wind, helemaal fantastischquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Xenwolfie het volgende:
Flikker op met dit koude weer, het was juist lekker de afgelopen tijd.
Die schaarde ik voor het gemak maar even onder Limburg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
En ook de eerste ijsdag in Eindhoven. Dat ik dat nog mag meemaken.
EN DAN HEBBEN DIE LIMBO'S NOG MAZZEL DAT ER UBERHAUPT EEN TREIN KOMTquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oi mannetje.. Eindhoven heeft niets met Limburg te maken, behalve de trein die er vandaan komt.![]()
betwijfel 't iigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef highway101 het volgende:
Nog kans op een Polar Low? Of toch maar niet?
Misschien de volgende "winter".quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef highway101 het volgende:
Nog kans op een Polar Low? Of toch maar niet?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polar_lowquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef The_S het volgende:
wtf is een polar low?
quote:Een polar low (actieve sneeuwstoring) is een term in de meteorologie die gebruikt wordt voor klein lagedrukgebied, dat meestal gepaard gaat met zware windstoten en een dik pak sneeuw. Een polar low bereikt Nederland als er in de winter een noordelijke stroming is.
Graag morgenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polar_low
[..]
zoiets als op 25 november 2005....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polar_low
[..]
quote:
ja JIJ welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wooohoooo het sneeuwt!!!!!!!!!ook vanmorgen dikke sneeuwbuien gehad, totaal 1.5cm gemeten, echter was dit in de middag, dus er was wel weer wat gesmolten
Hier in Zutphen stroomt ie. Nu mooi hoog. De uiterwaarden lopen op dit moment vol. Ik weet niet waar jij woont maar dan kan je lang hopen voordat ie daar komt als ie er nu nie stroomtquote:
Bij dezequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja JIJ wel![]()
niks hier..
niets..
nada..
noppes
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Dit zijn wel de nachten waarbij de temperatuur onwijs snel kan zakken!
Ja maar, ja maar, daar heb ik hier in Maastricht niets aanquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noordzee en Waddenzee zitten vol sneeuwbuitjes!!!!!!!! Heerlijk!!!!!!!!
Die zooi kan ook verkeert staan, ik kijk toch liever naar de buienradar....die heeft zelf ook 1 maar dan met inzoom functie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:11 schreef michiel_merk het volgende:
Als die buitjes nou ff clusterenals ik de radar zo bekijk had het hier al moeten sneeuwen
http://members.home.nl/ti(...)ournaal-firefox.html ik volg het via deze buienradar trouwens als is de pagina wel traag![]()
Moet je maar in het noorden gaan wonenquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, daar heb ik hier in Maastricht niets aan.
Gaaf! Ik heb nog geen vlokje gezien hier in het oosten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier een sneeuwwolk boven mij![]()
![]()
En het sneeuwt nu heel zachtjes![]()
ligt aan wat er vandaag allemaal gaat gebeuren..quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:08 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Gaaf! Ik heb nog geen vlokje gezien hier in het oosten.
Misschien vrijdag??
-9.2 in Twente, terwijl Vlssingen niet onder 1 graden kwam...quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:37 schreef pfaf het volgende:
Wat waren de minima vannacht? 't Is nu nog -6, dus voor de tweede nacht achter elkaar de -9/-10 gehaald?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:
Lekker! Jammer dat het niet doorzet, want met nog een paar dagen kun je zo wel het ijs op.
Vlissingen is uberhaupt nog niet onder de 0 gekomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:41 schreef kepler het volgende:
[..]
-9.2 in Twente, terwijl Vlssingen niet onder 1 graden kwam...
http://www.knmi.nl/actueel/opgetreden_extremen.html
Met een schijnbaar gevolg mist.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:25 schreef pfaf het volgende:
t Wordt snel warmer nu, ik denk dat het vanmiddag nog wel gaat dooien.
Zolang de mist blijft hangen zal er ook niet veel bijkomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Om 11 uur nog altijd -3.5 in Eindhoven.
Ja idd, maar ik denk dat de zooi nog wel komt in febquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef picobyte het volgende:
Jammer dat het over een paar dagen alweer tien graden boven nul is
Slaap jij wel eens?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hierzo een beste sneeuwbui geweest zonet
Net even geslapenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:35 schreef Party_P het volgende:
[..]
Slaap jij wel eens?
Ik zie allemaal berichten van jouw afgelopen nacht, vandaar
gefixed of doelde je niet op de buienradar ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:38 schreef Party_P het volgende:
Kaart van NL werk dus niet he, Zijn 2 lagen over elkaar en jij hebt dus nu alleen de bovenste laag
In De Bilt ja, in de diep weggestopte binnenlanden zou het nog enigszins mee kunnen vallen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef picobyte het volgende:
Jammer dat het over een paar dagen alweer tien graden boven nul is
Beste pluk die nog wel wat groter kan wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:36 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
hopelijk zwakt het niet af
ja, daar wordt het 8.5quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
In De Bilt ja, in de diep weggestopte binnenlanden zou het nog enigszins mee kunnen vallen.
Terwijl het in het noorden -5 is en een complete noord ooster sneeuwstorm opsteektquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |