Sneeuw richting eind januari. Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:50 schreef pierce het volgende:
update, met foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik had alleen m'n mda voorhanden.
Van het weekend weer boven nul.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:15 schreef pfaf het volgende:
Wat zijn de langetermijn voorspellingen eigenlijk?
Vanuit Zuid-Oost zie ik wel wat donkere wolken boven A'dam ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:23 schreef Againzender het volgende:
Een sneeuwbuitje nadert Amsterdam als ik de grijze lucht mag geloven.
ik wilde al bijna zeggen, ik wil ook zo'n baanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
IJmuiden, 10:30: Het sneeuwt! (min of meer dan...)
Op de gang van mijn kantoor hoorde ik letterlijk 'ooh' en 'aah' (en dat had met de sneeuw te maken, dat jullie geen rare dingen gaan denken)
[edit]
Inmiddels is het weer gaan regenen, maar het begin is er!
Nee, dan moet je dit jaar (net als vele andere jaren) niet in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:03 schreef Omaha het volgende:
Vrijdag is het alweer over.
Jammer, ik wil een dik pak sneeuw, maar het zit er nog steeds niet in deze winter.
Tact is zeg maar de huidige meting. -3 slaat op de temperatuur, maar dat snapte je vast welquote:
foto's / links?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
In de landen om ons heen is het al direct chaos, vooral Denemarken heeft het zwaar met de eerste zware sneeuwval.
Zweedse vriendinnetjes lijken mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje uit Zweden mailde net dat ze wel problemen verwachtte bij het naar huis gaan. Vanmorgen was al niet best en het sneeuwt er nog steeds.
Foto! (van die vriendin dan he)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje uit Zweden mailde net dat ze wel problemen verwachtte bij het naar huis gaan. Vanmorgen was al niet best en het sneeuwt er nog steeds.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zweedse vriendinnetjes lijken me![]()
![]()
Maar even heen gaan dan en samen de sneeuw ontdooien
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Foto! (van die vriendin dan he)
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef addie het volgende:
[..]
[..]Toch he.. zijn hier teveel mannen
No shit Sherlock!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:09 schreef Frutsel het volgende:
de link van de userkaart in de OP doet het niet![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Mag het misschien een heel klein beetje on-topic blijven?
We studeren nog op een eventueel SC topic, maar het zou prettig zijn als deze topics in ieder geval nog tot die tijd een beetje gaan over het onderwerp waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld zijn
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ej, ik probeer net weer ontopic te gaan ja![]()
toch zou een plaatje leuk zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Maar de vaste posters hebben toch wel hun stad of omgeving in hun profiel staan ofzo![]()
Donkere lucht is hier weer weggetrokkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:36 schreef Jodelaar het volgende:
komt donkere lucht hier nu. Zal het dan
Dat wás ontopic :pquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ej, ik probeer net weer ontopic te gaan ja![]()
Bron: Nu.nlquote:Sneeuwval hindert verkeer Europa
Uitgegeven: 23 januari 2007 13:35
Laatst gewijzigd: 23 januari 2007 13:43
PARIJS - Zware sneeuwval in het midden en noordoosten van Frankrijk heeft dinsdag grote delen van het verkeer lamgelegd. Ook in het zuiden van Duitsland en in het noorden van Spanje ondervindt het verkeer veel hinder door sneeuw.
Verscheidene snelwegen in Frankrijk zijn afgesloten voor vrachtverkeer, waaronder de A5 tussen Parijs en Dijon, de A6 tussen Parijs en Auxerre en de A20 tussen Toulouse en Vierzon, meldde de ANWB.
De Franse meteorologische dienst heeft een weeralarm afgegeven voor de Franche Comté, Bourgondië, de Auvergne, Limousin en de Rhône-Alpes en automobilisten wordt aangeraden alleen in dringende gevallen de weg op te gaan. Internationale vrachtverkeer krijgt het advies om via Bordeaux te rijden.
Stroom
Vooral in Limousin is door het winterweer veel overlast ontstaan. Bijna 30.000 huishoudenskwam zonder stroom te zitten. Tal van bomen zijn onder het gewicht van de sneeuw bezweken.
In het zuiden van Duitsland moest de snelweg tussen München en Salzburg volledig worden afgesloten om sneeuwruimers de kans te geven hun werk te doen.
Spanje
In Spanje zijn in Asturië, Navarra, Cantabrië en andere noordelijke regio's in totaal vijftien bergpassen gesloten. De Spaanse meteorologische dienst verwacht dat het winterweer nog enkele dagen zal aanhouden, aldus de website van de krant El País.
ja, inderdaad, gewoon even je eigen 'hier' onder je naam zetten, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat wás ontopic :p
Maar het plaatje is al heel lang dood.
Ik heb het in mijn ondertitel staan (y) Altijd handig.. Dat "hier" regent het, wordt ook irritant als je niet weet waar "hier" in vredesnaam is
Geen verandering in het weer hier.. :S
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, inderdaad, gewoon even je eigen 'hier' onder je naam zetten, probleem opgelost.
was ik alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoo hoort het, je wordt al een echte DE-er
ah okquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
je was een DE-er, nu een echte.
nee..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Xenwolfie het volgende:
Flikker op met dit koude weer, het was juist lekker de afgelopen tijd.
Rot op, dit is het beste weer wat een mens maar kan wensen. Verwarming aan, raam een kiertje open voor de frisse lucht, zon, blauwe hemel, geen wind, helemaal fantastischquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Xenwolfie het volgende:
Flikker op met dit koude weer, het was juist lekker de afgelopen tijd.
Die schaarde ik voor het gemak maar even onder Limburg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
En ook de eerste ijsdag in Eindhoven. Dat ik dat nog mag meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |