Ok, jammer. Heb ik overheen gekeken.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk eens hier [DE-FB] A Perfect Disaster
Daar had ik al eens iets geschreven over je vraag, want je vroeg al eens eerderSorry
![]()
Succes! Ik denk echter dat je meer succes hebt bij Flugel. Zij wordt immers toekomstig mede-mod hier en is toch al goed in de PRquote:Op maandag 22 januari 2007 10:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ok, jammer. Heb ik overheen gekeken.
Ik zal Drugshond wel even mailen
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Succes! Ik denk echter dat je meer succes hebt bij Flugel. Zij wordt immers toekomstig mede-mod hier en is toch al goed in de PR![]()
Dan is er niet zoveel mis met je zenuwuiteinden, want dat ís het ookquote:Op maandag 22 januari 2007 09:59 schreef Lariekoek het volgende:
Ik vind het wel een stuk kouder dan gisteren.![]()
Okquote:Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dan is er niet zoveel mis met je zenuwuiteinden, want dat ís het ook
@Addie; een topic gaat me te ver ja![]()
ow.. ik loop achterquote:Op maandag 22 januari 2007 10:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
was al bekend hoor, DH is tijdelijk![]()
mjah, misschien niet helemaal.. misschien iets te vroeg geroepen door mijquote:
sneeuw laat nog wel ff op zich wachten..quote:Op maandag 22 januari 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, misschien niet helemaal.. misschien iets te vroeg geroepen door mij![]()
maar goed dat was dus de planning![]()
Kom op met die sneeuw man
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Komt die sneeuw nu vandaag al dan?
schijnbaarquote:
quote:
hoorde net ook zulke berichten uit die buurt.quote:
whehe.. pas op.. het zou wel eens kunnen gaan vriezen in de winter.quote:DEN HAAG - Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) en Rijkswaterstaat waarschuwen voor gladde wegen door vorst in de komende nachten. De diensten adviseren weggebruikers maandag de weersvoorspelling en verkeersinformatie extra goed in de gaten te houden.
Daarnaast dienen zij rekening te houden met een langere reistijd, vooral tijdens de ochtendspits. Rijkswaterstaat heeft op ongeveer zeventig plaatsen voorraden strooizout. Strooiwagens gaan enkele uren voordat het gaat vriezen de weg op. Het is niet de eerste keer deze winter dat er wordt gestrooid.
beetje overdreven iddquote:Op maandag 22 januari 2007 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Kans op gladde wegen door vorst
[..]
whehe.. pas op.. het zou wel eens kunnen gaan vriezen in de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |