quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:
Lekker! Jammer dat het niet doorzet, want met nog een paar dagen kun je zo wel het ijs op.
Vlissingen is uberhaupt nog niet onder de 0 gekomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:41 schreef kepler het volgende:
[..]
-9.2 in Twente, terwijl Vlssingen niet onder 1 graden kwam...
http://www.knmi.nl/actueel/opgetreden_extremen.html
Met een schijnbaar gevolg mist.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:25 schreef pfaf het volgende:
t Wordt snel warmer nu, ik denk dat het vanmiddag nog wel gaat dooien.
Zolang de mist blijft hangen zal er ook niet veel bijkomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Om 11 uur nog altijd -3.5 in Eindhoven.
Ja idd, maar ik denk dat de zooi nog wel komt in febquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef picobyte het volgende:
Jammer dat het over een paar dagen alweer tien graden boven nul is
Slaap jij wel eens?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hierzo een beste sneeuwbui geweest zonet
Net even geslapenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:35 schreef Party_P het volgende:
[..]
Slaap jij wel eens?
Ik zie allemaal berichten van jouw afgelopen nacht, vandaar
gefixed of doelde je niet op de buienradar ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:38 schreef Party_P het volgende:
Kaart van NL werk dus niet he, Zijn 2 lagen over elkaar en jij hebt dus nu alleen de bovenste laag
In De Bilt ja, in de diep weggestopte binnenlanden zou het nog enigszins mee kunnen vallen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef picobyte het volgende:
Jammer dat het over een paar dagen alweer tien graden boven nul is
Beste pluk die nog wel wat groter kan wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:36 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
hopelijk zwakt het niet af
ja, daar wordt het 8.5quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
In De Bilt ja, in de diep weggestopte binnenlanden zou het nog enigszins mee kunnen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |