Game onquote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
wie?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:56 schreef Bos81 het volgende:
Je vergeet verslagen EEnd
Wat heb ie dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:05 schreef 9christensen het volgende:
wat een topper
goeie spits heurquote:
Agh aal varkensquote:
better als fietstasquote:
tuuuuuuuuuuuulk toch niiieequote:
Domme actie natuurlijk. Hij loopt denk ik wel risico op een paar wedstrijden schorsing.quote:
Heb je toevallig de goal van Vitesse.quote:
Goed, ga daar maar vannuit.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ligt eraan hoe en of Talpa het in beeld brengt.
dat mazzeldoelpuntje bedoel je..quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Heb je toevallig de goal van Vitesse.
Je weet wel, die goal die wel mooi was?
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Niks aan de hand joh.
Velen dank.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat mazzeldoelpuntje bedoel je..![]()
[afbeelding]
Mazzel doelpuntje?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat mazzeldoelpuntje bedoel je..![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar dequote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Mazzel doelpuntje?
Is er gewoon lekker ingeschoten..punt uit.
Daar lijkt het eigenlijk wel opquote:Op zondag 21 januari 2007 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij wil ie m gewoon aanraken...
Auquote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef ASroma het volgende:
hij loopt gewoon voor de zekerheid mee, je kan niet maken die bal nog aan te raken. Tis geen tomasson![]()
Op zijn uitbarstingen na.......quote:Op zondag 21 januari 2007 15:36 schreef twi het volgende:
Dat ik dit ooit had kunnen zeggen: Lazovic is een held. Hoe hij de bal liet lopen bij die 3e goal getuigt van hele grote klasse.
Precies, hij loopt gewoon mee voor de zekerheid. Hij loopt ook niet zo heel hard om die bal met de punt er nog net aan in te krijgen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef ASroma het volgende:
hij loopt gewoon voor de zekerheid mee, je kan niet maken die bal nog aan te raken. Tis geen tomasson![]()
Menneertje had er allang uit gemoeten na zijn vermeende elleboogstootquote:Op zondag 21 januari 2007 15:36 schreef twi het volgende:
Dat ik dit ooit had kunnen zeggen: Lazovic is een held. Hoe hij de bal liet lopen bij die 3e goal getuigt van hele grote klasse.
sommigen feyenoorders pronken nog steeds met het idee dat Tomasson een einde maakte aan het CL avontuur paar jaar geledenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef ASroma het volgende:
Veel spitsen raken hem nog even aan hoor, wanneer ze weten dat ze niet buitenspel staan.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef ASroma het volgende:
Totdat wij dr volgende week naartoe moeten zekerquote:Op zondag 21 januari 2007 16:06 schreef twi het volgende:
"De magie van Euroborg ontbreekt hier natuurlijk in het Gelredome"
Ja, die verstopt zich ook in die Euroborg in een duister en onvindbaar hoekje
Doe eens gek,quote:Op zondag 21 januari 2007 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totdat wij dr volgende week naartoe moeten zeker.
En geheel een terechte overwinning.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse![]()
Lazovic![]()
Scheidsrechters![]()
grensrechters![]()
Arnhem![]()
Prachtdag
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse![]()
Lazovic![]()
Scheidsrechters![]()
grensrechters![]()
Arnhem![]()
Kutdag
Graag gedaanquote:
*kuch*Janssen*kuch*quote:Op zondag 21 januari 2007 16:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
*kuch*Lazovic*kuch*
Schaaf ben ik met je eens. Maar kijk maar eens goed naar de beelden vanavond.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
*kuch*Janssen*kuch*
*kuch*Van der Schaaf*kuch*
Ach ja, Theo. Hij heeft z'n smoel ook niet mee hè.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Schaaf ben ik met je eens. Maar kijk maar eens goed naar de beelden vanavond.
Dan zie je Janssen die losgeslagen mongool van een Roorda rustig proberen te krijgen.
Wel een sympathieke snackbarkoning die Theo.
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse![]()
Lazovic![]()
Scheidsrechters![]()
grensrechters![]()
Arnhem![]()
Kutdag
Hier kan ik het wel mee eens zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef 9christensen het volgende:
come on willem II, sparta, excelsior en nec
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef 9christensen het volgende:
come on willem II, sparta, excelsior en nec
Lekker fel, Willem II speelt aardig, Vitesse strijdt veel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Is het nog wat in Tilburg?
Ze hebben ook een lekkere verbinding, vallen regelmatig voor een paar seconden weg (de hele zender, niet alleen die boeren)...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef Elvislives het volgende:
Ja ik luister naar de boeren van radio Lingewaard, maar die blinken nou niet uit in objectiviteit
Die stemmen alleen al:'). Vooral degene die altijd aan 't woord is, juicht al als de bal voorgezet wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:53 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ze hebben ook een lekkere verbinding, vallen regelmatig voor een paar seconden weg (de hele zender, niet alleen die boeren)...![]()
quote:Haris wordt toegezongen: "Haris is te goed voor Rotterdam", klinkt er van de tribune.
Wat verwacht je van de twee meest kleurloze clubs van Nederlandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Rhinestone het volgende:
Sjongejongen het is weer zo ver, W2-Vitesse 0-0![]()
quote:Wissel AZ Dembélé voor Arveladze, Cziommer voor Martens.
Vitesse en kleurloosquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de twee meest kleurloze clubs van Nederland
Idd, wat was die van plan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wapenaar lag alweer bij de 3-0.
Hij zag niet dat de verdediger ook naar de bal liep, wat niet slim is natuurlijk.quote:
Dat is zijn nivaeu van tegenwoordig. Waarom denk je dat Aadje hem kwijt wouquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:49 schreef Aanvoerder het volgende:
He bah, ik had me verheugd op een wedstrijdje om 12:30 voordat AJAX moet spelen.
Dat zou een domper zijn.....of niet als ajax verliestquote:Op zondag 28 januari 2007 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk Ajax.
Planet kan je alles zien johquote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Godsamme, geen Feyenoord op Tele2
Welke mogool bedenkt dit schema
Krijg jy ook een server too busy error bij Planetquote:Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef Jasza het volgende:
Vamos Joden.
Moet het nog startenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Krijg jy ook een server too busy error bij Planet?
Een boerquote:Op zondag 28 januari 2007 14:32 schreef Superheld het volgende:
Wie/wat is het op dat doek?
Naar mijn weten niet, maar ik kan er naast zitten hoor..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:33 schreef Superheld het volgende:
Ah, ok verder geen "belangrijk" persoon ofzo.
Daar gaat je 4 euroquote:Op zondag 28 januari 2007 14:33 schreef Jasza het volgende:
Nou Planet doet niks geweldig.
Bij mij doet ie het uitstekendquote:Op zondag 28 januari 2007 14:33 schreef Jasza het volgende:
Nou Planet doet niks geweldig.
Edjequote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij schakeld altijd op het juiste tijdstip in hé![]()
Nee omdat het vandaag gratis isquote:Op zondag 28 januari 2007 14:36 schreef Ludacriss het volgende:
Server van planet zal natuurlijk overbezet zijn. Aangezien Psv, Feyenoord en Ajax op de zelfde tijd spelen.
ik wil volgende week wel betalen voor Ajax-feyenoord maar als die server geen drukte aankan heeft het geen zin..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:36 schreef Ludacriss het volgende:
Server van planet zal natuurlijk overbezet zijn. Aangezien Psv, Feyenoord en Ajax op de zelfde tijd spelen.
Om 13.00 ofzo ingelogdquote:
wat was de uitslag ook alweerquote:Op zondag 28 januari 2007 14:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ja je moet een prijsvraag invullen en je krijgt aanvraagcode..
Hij wou de bal ala Maradona in het doel slaanquote:
proberen waardquote:Op zondag 28 januari 2007 14:40 schreef Riro het volgende:
[..]
0-0
Maar je hebt er weinig aan want hij doet echt niks
Ja echt hequote:Op zondag 28 januari 2007 14:40 schreef Superheld het volgende:
Opzichtige handsbal en dan doen alsof ie in zn gezicht kwam.
Iddquote:
Overdrijverquote:Op zondag 28 januari 2007 14:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Al 30 overtredingen na 10 minuten bij Grunn - Ajax
Zoals we dat van hun gewend zijn hé, op zijn Italiaanse manierquote:Op zondag 28 januari 2007 14:47 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Guus?
Maar hoe doet PSV het tot nu toe?
Als jij je bek nou had gehoudenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:47 schreef jna het volgende:
Geef mij je angst, dan zal Groningen wel scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |