quote:Haris wordt toegezongen: "Haris is te goed voor Rotterdam", klinkt er van de tribune.
Wat verwacht je van de twee meest kleurloze clubs van Nederlandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Rhinestone het volgende:
Sjongejongen het is weer zo ver, W2-Vitesse 0-0![]()
quote:Wissel AZ Dembélé voor Arveladze, Cziommer voor Martens.
Vitesse en kleurloosquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de twee meest kleurloze clubs van Nederland
Idd, wat was die van plan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wapenaar lag alweer bij de 3-0.
Hij zag niet dat de verdediger ook naar de bal liep, wat niet slim is natuurlijk.quote:
Dat is zijn nivaeu van tegenwoordig. Waarom denk je dat Aadje hem kwijt wouquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:49 schreef Aanvoerder het volgende:
He bah, ik had me verheugd op een wedstrijdje om 12:30 voordat AJAX moet spelen.
Dat zou een domper zijn.....of niet als ajax verliestquote:Op zondag 28 januari 2007 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk Ajax.
Planet kan je alles zien johquote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Godsamme, geen Feyenoord op Tele2
Welke mogool bedenkt dit schema
Krijg jy ook een server too busy error bij Planetquote:Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef Jasza het volgende:
Vamos Joden.
Moet het nog startenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Krijg jy ook een server too busy error bij Planet?
Een boerquote:Op zondag 28 januari 2007 14:32 schreef Superheld het volgende:
Wie/wat is het op dat doek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |