*kuch*Janssen*kuch*quote:Op zondag 21 januari 2007 16:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
*kuch*Lazovic*kuch*
Schaaf ben ik met je eens. Maar kijk maar eens goed naar de beelden vanavond.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
*kuch*Janssen*kuch*
*kuch*Van der Schaaf*kuch*
Ach ja, Theo. Hij heeft z'n smoel ook niet mee hè.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Schaaf ben ik met je eens. Maar kijk maar eens goed naar de beelden vanavond.
Dan zie je Janssen die losgeslagen mongool van een Roorda rustig proberen te krijgen.
Wel een sympathieke snackbarkoning die Theo.
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse![]()
Lazovic![]()
Scheidsrechters![]()
grensrechters![]()
Arnhem![]()
Kutdag
Hier kan ik het wel mee eens zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef 9christensen het volgende:
come on willem II, sparta, excelsior en nec
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:30 schreef 9christensen het volgende:
come on willem II, sparta, excelsior en nec
Lekker fel, Willem II speelt aardig, Vitesse strijdt veel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Is het nog wat in Tilburg?
Ze hebben ook een lekkere verbinding, vallen regelmatig voor een paar seconden weg (de hele zender, niet alleen die boeren)...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef Elvislives het volgende:
Ja ik luister naar de boeren van radio Lingewaard, maar die blinken nou niet uit in objectiviteit
Die stemmen alleen al:'). Vooral degene die altijd aan 't woord is, juicht al als de bal voorgezet wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:53 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ze hebben ook een lekkere verbinding, vallen regelmatig voor een paar seconden weg (de hele zender, niet alleen die boeren)...![]()
quote:Haris wordt toegezongen: "Haris is te goed voor Rotterdam", klinkt er van de tribune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |