abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45593364
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Meen je dit nou?
yup .. handen schudden met een huwbare man is voor een moslima .. euhm .. heavy petting, voorspel
pleased to meet you
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:50:23 #142
111528 Viajero
Who dares wins
pi_45593385
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:43 schreef moussie het volgende:

[..]

je leest even heel tactisch over het feit heen dat een handeling weglaten stukken makkelijker is dan een handeling toevoegen .. helemaal als het gaat om een seksueel getinte handeling
Dus een hoofddoekje weglaten is makkelijker dan er eentje opdoen? Prima, dan passen Moslimas hier zich aan door geen hoofddoekjes meer te dragen, en hoeven westerse vrouwen dat ook niet meer als ze op bezoek zijn in Islamitische landen.

Zie je zelf waarom je vergelijking niet opgaat, relmoslim?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_45593388
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:48 schreef moussie het volgende:

[..]

we hebben al geruime tijd met andere culturen te maken waarvan er meerdere om verschillende redenen geen handen schudden, het is al die tijd nooit een issue geweest en ineens, na 9/11 is het dat wel .. en alleen voor moslims !!
Ik krijg sterk de indruk, dat dit een persoonlijke beleving is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45593424
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef moussie het volgende:

[..]

yup .. handen schudden met een huwbare man is voor een moslima .. euhm .. heavy petting, voorspel
Beslist niet voor alle moslima's.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:54:25 #145
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45593496
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:51 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Beslist niet voor alle moslima's.
Your point being?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45593507
quote:

[..]

jeetje................ Dan denk ik dat je op een verkeerde plaats op de wereldbol in een verkeerde eeuw terecht gekomen bent.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:55:07 #147
3542 Gia
User under construction
pi_45593515
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef deedeetee het volgende:
Een seksueel getinte handeling !???
Mag ik dan bij deze constateren dat moslims viespeuken zijn die schijnbaar maar aan één ding kunnen denken ?

Ja, om die reden dragen moslima's ook hoofddoekjes. Moslims vinden het vrouwenhaar reuze opwindend. Als dat verborgen wordt gehouden is er minder kans dat zo'n meisje/vrouw wordt aangerand of verkracht.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:56:16 #148
3542 Gia
User under construction
pi_45593549
quote:

[..]

Waarschijnlijk is die man niet huwbaar, maar al gehuwd.

Daarbij gaat het bij moslims die daten om handjes vasthouden of hand in hand lopen. Dát is verboden. Het niet de hand willen schudden is een overdreven vorm hiervan.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:57:18 #149
111528 Viajero
Who dares wins
pi_45593568
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:48 schreef moussie het volgende:

[..]

we hebben al geruime tijd met andere culturen te maken waarvan er meerdere om verschillende redenen geen handen schudden, het is al die tijd nooit een issue geweest en ineens, na 9/11 is het dat wel .. en alleen voor moslims !!
Noem er eens een dan. Een cultuur waarin mensen geen handen schudden, en ipv situaties waarin dat zou kunnen voorkomen te vermijden ze juist op te zoeken en te gaan provoceren.

Met voorbeeld graag. Ik weet dat je graag met Haredi Joden wil aankomen, maar die zoeken (in NL iig) niet zo de provocatie als Moslims.

Het issue is niet dat je geen handen wil schudden. Prima, mag van mij. Het issue is dat je een publieke functie wil, en dan nog geen handen schudden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_45593683
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:54 schreef soylent het volgende:

[..]

Your point being?
De wetmatigheid zoals die gesteld werd, dat een hand geven aan een moslima voor hen voorspel zou betekenen. Ik bestrijd dat door te beweren, dat dit niet door alle moslima's als zodanig wordt ervaren en dat er ook moslima's zijn die bij de begroeting een hand geven en daarbij niet meteen aan seks denken, althans de associatie daarmee zouden maken.
pi_45593740
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dus een hoofddoekje weglaten is makkelijker dan er eentje opdoen? Prima, dan passen Moslimas hier zich aan door geen hoofddoekjes meer te dragen, en hoeven westerse vrouwen dat ook niet meer als ze op bezoek zijn in Islamitische landen.

Zie je zelf waarom je vergelijking niet opgaat, relmoslim?
idd, geef de jeugd nog even de tijd en ze leggen dat hoofddoek van zelf wel af .. die beweging is al heel wat jaren gaande namelijk, dat afdwingen werkt alleen maar averechts

maar dat is dus niet te vergelijken met de eis om een in hun ogen seksueel getinte handeling toe te voegen aan het begroetingsritueel
pleased to meet you
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:04:53 #152
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45593761
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De wetmatigheid zoals die gesteld werd, dat een hand geven aan een moslima voor hen voorspel zou betekenen. Ik bestrijd dat door te beweren, dat dit niet door alle moslima's als zodanig wordt ervaren en dat er ook moslima's zijn die bij de begroeting een hand geven en daarbij niet meteen aan seks denken, althans de associatie daarmee zouden maken.
Wat maakt het nou uit of 50% of 100% van de moslims deze regel aanhouden?

En hoe weet jij dat ze aan seks denken? Dat lijkt mij persoonlijk heel sterk. Volgens mij doen ze 't omdat het een religieuze leefregel voor ze is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45593869
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:04 schreef soylent het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of 50% of 100% van de moslims deze regel aanhouden?

En hoe weet jij dat ze aan seks denken? Dat lijkt mij persoonlijk heel sterk. Volgens mij doen ze 't omdat het een religieuze leefregel voor ze is.
Ik reageerde op een quote en het verloop van de discussie. Misschien is het handiger om die quote en de laatste berichten even door te lezen om herhaling van de standpunten en hetgeen gezegd is, te voorkomen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:10:39 #154
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45593910
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik reageerde op een quote en het verloop van de discussie. Misschien is het handiger om die quote en de laatste berichten even door te lezen om herhaling van de standpunten en hetgeen gezegd is, te voorkomen.
Die berichten zijn net zo onzinnig, maar sinds wanneer is dat een excuus?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:11:39 #155
3542 Gia
User under construction
pi_45593934
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:04 schreef soylent het volgende:
Volgens mij doen ze 't omdat het een religieuze leefregel voor ze is.
Wat dus op zich onzin is, want het staat nergens dat je geen hand mag schudden.
Het is wel bekend, zoals ik al eerder zei, dat ze niet met een vriendje hand in hand mogen lopen of zitten, omdat dit contact tot meer zou kunnen leiden.

En zoals ze dat met alles doen, trekken ze ook dit weer tot in het belachelijke door.

Het is geen geloofsregel dat je geen hand mag schudden van zakenpartners, je meerdere of klanten.

En ik vind nog steeds niet dat wij ons aan moeten passen aan de persoonlijke interpretaties van geloofsgroepen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:12:55 #156
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45593964
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat dus op zich onzin is, want het staat nergens dat je geen hand mag schudden.
Jawel, het staat in de Hadith.
quote:
En ik vind nog steeds niet dat wij ons aan moeten passen aan de persoonlijke interpretaties van geloofsgroepen.
Daar is Gia weer. In welk opzicht heb jij je aangepast dan, dat je er telkens over begint?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:13:38 #157
3542 Gia
User under construction
pi_45593989
Italiaanse oudere, katholieke vrouwen, dragen ook nog steeds een hoofddoek/sjaal over hun hoofd uit godsdienstige regels. Mogen zij dit ook als zij in Turkije een bibliotheek of theater bezoeken?
pi_45594003
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

woei, je komt er nu pas achter dat niet iedere moslim gelijk is en je ze daarom eigenlijk niet over een kam zou mogen scheren ?
pleased to meet you
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:15:48 #159
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_45594045
Het is heel duidelijk.

Je functie als politieagent gaat voor ALLES. (dat telt voor alle religieuze overtuigingen, inclusief islam)

Deze vrouw heeft laten blijken dat ze dat niet kan en is dus per definitie niet geschikt.

Ik zal nooit politieagent worden omdat ik het niet eens ben met een aantal wetten en ben ik dus ook per definitie niet geschikt. Ik heb daar vrede mee.
reset
pi_45594054
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:10 schreef soylent het volgende:

[..]

Die berichten zijn net zo onzinnig, maar sinds wanneer is dat een excuus?
ik begrijp je niet. ik reageerde in elk geval hierop:
quote:

[..]

De wetmatigheid, althans zoals het gesteld wordt is, dat moslima's het handenschudden met ongehuwde mannen als voorspel associeëren.
Ik bestrijd dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')