ja, heb hem sinds donderdag ofzo, ben nu mijn console telkens kwijt aan mijn zusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:47 schreef twi het volgende:
quantas, wist niet dat jij 'm had, had ik je ook wel wat gestuurd
Waarom zet ik hier eigenlijk een verkapte tvp?
Vrouwen willen altijd altijd alles tegelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 08:29 schreef Theamerican het volgende:
wat een kut spel wat een baggerspel gatverdame kleine klote tuin kan niet eens huizen neerzetten voor die mormels dacht dat je groot gebied kon bezitten
nog klein 4 x zo groot en je wilt me toch niet vertellen dat jij dit spel gespeelt heb he?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:49 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen willen altijd altijd alles tegelijkSpeel maar nu even, dan wordt je tuin na verloop van tijd automatisch 4 keer zo groot.
Nee, ik heb het niet gespeeld. Ik heb haar op m'n tanden en een Hell's Angels tattooquote:Op maandag 22 januari 2007 08:52 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nog klein 4 x zo groot en je wilt me toch niet vertellen dat jij dit spel gespeelt heb he?![]()
was serieuse vraag hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 08:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet gespeeld. Ik heb haar op m'n tanden en een Hell's Angels tattooDan ga ik me toch niet met domme kleurige Pinata's bezig houden/
oke dus eigenlijk moet ik nog even volhouden en dan wordt van zelf leuk?quote:
Ik vond 't eigenlijk na een minuut of 5 al leuk. Als je het niks vindt, dan kan dat natuurlijk ook gewoon. Maar hoewel ik normaal gesproken best een hekel aan games met vrolijke kleurtjes heb, vond ik 'm geweldig.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:00 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oke dus eigenlijk moet ik nog even volhouden en dan wordt van zelf leuk?
Daarom is Viva Piñata juist leukerquote:Op maandag 22 januari 2007 09:20 schreef Theamerican het volgende:
animal crossing speel ik nog dagelijks weet niet waarom ik dat wel leuk vind en dit niet. lijkt namelijk in sommige dingen wel op elkaar en als ik eerlijk ben is viva pinata zelfs nog uitgebreider
oke hou dat spel wel voor als jullie er weer eens niet zijn speel ik het welquote:Op maandag 22 januari 2007 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom is Viva Piñata juist leuker. Gaat dan niet zo snel vervelen
.
Oh jaquote:Op maandag 22 januari 2007 09:31 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oke hou dat spel wel voor als jullie er weer eens niet zijn speel ik het wel
anyway heb je mij munten nog ontvangen ice? was wat dingen aan testen dus ook het versturen.
daar zei ik het niet voor hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik stuur je morgen ook wel wat terug.
Weet ik. Maar ik doe het welquote:Op maandag 22 januari 2007 09:38 schreef Theamerican het volgende:
[..]
daar zei ik het niet voor hoor![]()
Ja, als ze een hartje boven hun koppie hebben moet je een van de twee naar de ander toe leiden (a en op de ander gaan staan en weer a)quote:Op maandag 22 januari 2007 10:11 schreef Theamerican het volgende:
heb ergens gelezen dat je nieuwe pinata's kan creeren maar hoe doe je die dan? 2 verschillende met elkaar romantische dans laten doen of wat?
Neequote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Theamerican het volgende:
kan je ook bijvoorbeeld varken met een konijn romantische dans laten doen?
ja kon je nieuwe soorten creerenquote:Op maandag 22 januari 2007 10:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel jammer dat dat niet kan eigenlijk.
inclusief uitgebreider online optie maar die was al besproken volgens mijquote:Op maandag 22 januari 2007 11:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Ideetje voor Viva Pinata 2
daar hebben we paashaas kon je het spel ff pauzeren?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Viva Pinata, loads of fun vastlopers, loads of fun vastlopers.
Geen enkele vastloper gehad. Wel 1 keer een tuin waarbij de framerate inkakt omdat er een helper 'vast' zit net buiten m'n tuingebied. Kan 'm dus niet aan stukken slaan, dus ik gebruik die tuin gewoon niet meer.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Viva Pinata, loads of fun vastlopers, loads of fun vastlopers.
o moet geen slak in me tuin me tuin is al zo klein heb voornamelijk 3 soorten vogel kippen en wormenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil wat zeggen.
Ik word gek van die klote gevechtenVooral Hannes de slak zoekt met iedereen ruzie.
Naar 't menu gaan in het spel (x/blauw) en dan zie je linksonder een bloempje met daarin je level.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef Theamerican het volgende:
hoe kan je zien welk level je ben
Laat me raden, je hebt wat disteltjes in de tuin voor Hannes de Slak...quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil wat zeggen.
Ik word gek van die klote gevechtenVooral Hannes de slak zoekt met iedereen ruzie.
En alle gevechten vinden plaats in de buurt van de distelsquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb wel wat distels in de tuin ja voor een ander beest dat ik wil lokken. Maar die klote slak vreet ze inderdaad op.
wist wel dat spel boring was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ben level 41 nu en vind d'r echt geen ene flikker meer aan.
Een echt doel heeft 't spel nu niet meer, ja, meer soorten aantrekken en kweken, levelen, rince & repeat.
Laat W. Builder een mine voor je neerplanten, huur een stel diggerlings en laat ze graven. na een tijdje ligt er een ei, broed dat uit met een Cluckels en er komt een Dragonache uit, dan moet je hem nog volwassen makenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dragonache? hoe de fuck krijg je die dan?
Met 1 tuin of alle tuinen bij elkaar?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Die 50 uur is 250 ingame speeldagen.
wat moet je voor een olifant hebben?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
151 dagen zit ik nu op en 980 points, oftewel geen zak meer te doen eig. Ik ga maar eens olifanten kweken ofzo.
[edit]
Iemand nog belang bij 7 van die olifant gevallen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
Op deze site ff kijken: http://pinataisland.info/index.php?title=Main_Pagequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:45 schreef Theamerican het volgende:
hoe laat je ze van kleur veranderen?
quote:Feeding it a turnip changes its color to purple.
Feeding it a water lily seed changes its color to red.
Feeding it a watercress seed changes its color to green.
Start een nieuwe tuin, laat twee whirlms komen en zet wat distels(zonder hek dit allemaal). Ik denk dat ze dan wat sneller komen en wat sneller eten. Als je er twee hebt kun je ze versturen naar je andere tuin.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet iemand een goede manier om een fudgehog te vangen? Ik heb een heel hekwerk gebouwd met 2 wormen en een distel, maar voordat hij de 2e worm op kon eten werd hij ziek.... Ik word er gek van.
Ga naar het postkantoor, koop een krat, stop die vol met pinatas(volgens mij kunnen er 5 van dezelfde soort tegelijk in), verstuur.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:19 schreef miss_sly het volgende:
hoe verstuur je naar je andere tuin? dat is me nog niet gelukt, maar dat wilde ik wel!
ja, tot aan versturen kan ik het ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga naar het postkantoor, koop een krat, stop die vol met pinatas(volgens mij kunnen er 5 van dezelfde soort tegelijk in), verstuur.
Selecteer jezelf in de lijst die je ziet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, tot aan versturen kan ik het ook
het gaat juist om het versturen. Ik kon allerlei mensen selecteren, maar niet mijn eigen tuinen.
Er zijn 108 levelsquote:Op zondag 4 februari 2007 14:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoever gaat VP eig qua level? ik zit nu op 66, en ben nu stuk voor stuk alle master romancer awards aan het halen, zou level 100 haalbaar zijn?
Je vond die Roario kut?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kwestie van ff een aparte tuin voor ;m maken, veel mais planten en wat van die andere bessen en zooi. Ik vond de roario veel kutter.
[edit]
of die hoerige Chippopotamus, met z'n belachelijke eisen.
Als jij m'n friends-request dan eens accept.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
Je mag mij de rest wel sturen paarshaas?
GT, Icegirl87quote:Op maandag 5 februari 2007 23:13 schreef MMaRsu het volgende:net te laat
ijsmeis wat is jouw GT en level ? Ben trouwens gister een tuin van me kwijt geraakt door die kut bug
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:01 schreef twi het volgende:
Level zal inmiddels wel 212 zijn, zag je net nog spelen
Het was ook maar een geintjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Neuh, ik gooi 't spel de kast in, ben d'r eig wel klaar mee, nu m'n vriendin nog zodat ik VP kan doorverkopen.
Hmmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef twi het volgende:
VP is hot op de ruilmarkt, heb 'm zelf geruild tegen 2 games en als je Rainbow Six wilt staat er zo een legertje klaar om te ruilen.
Dat heb ik dus gedaan, maar in geen van mijn tuinen heb ik een pakketje ontvangenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Selecteer jezelf in de lijst die je ziet.
Als ik in het postkantoor ben, moet ik op X drukken?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:37 schreef twi het volgende:
Raar, je hoort ze gewoon te ontvangen. Je weet wel dat je op "x" moet drukken in het postkantoor toch?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Kun je ook iets doen tegen die vervelende 'schurkies' (jaja, ik speel de nederlandse versie, so sue me) en professor pester?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
Dat Nederlandse kun je ook weghalen, gewoon je location op engeland o.i.d zettenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Kun je ook iets doen tegen die vervelende 'schurkies' (jaja, ik speel de nederlandse versie, so sue me) en professor pester?
RadicalNL, ik heb je al in mn friendslistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Tof taart, wat is je gamertag? Ik speel hem straks nog
En nu mag je doen wat je wilt. Alles kan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Best grappig spel, al werd ik gek van al die filmpjes.
Maar ik heb nu dus een tuin met allemaal dieren erin, wat nu?
Ik heb er net een paar doodgeknuppeld met die brakke schep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En nu mag je doen wat je wilt. Alles kan.
(op het anaal penetreren van pinata's na).
Ja, je kunt als je doel zetten om alle pinata's te verzamelen(niet allemaal tegelijk, dat past niet).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb er net een paar doodgeknuppeld met die brakke schep.![]()
Maar zonder dollen, wat is de doel van het spel, zoveel
mogelijk verschillende Piñata's in het tuintje zien te krijgen?
Dingen zijn wel grappig, dat moet ik toegeven.
Die wormpjes hadden net heftige buttsecks ofzo.![]()
Ya man!quote:
Bedankt voor je aanbod, maar ik kijk het morgen nog eens aan, dan ben ik wat 'helderder'quote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe zonde man, tis echt een superleuke game! Er zijn 60 pinata's die je kunt verzamelen, ik wil ze uiteindelijk allemaal ff hebben, flink wat geld hebben ook en het liefst alle achievements. Ik had je wel wat beesten willen sturen en wat extra geld maar als je het toch geen zak aanvind
Hmm, morgen nog maar eens verdertesten dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe. Je moet er ook ff inkomen, na een tijdje begon ik het ongelofelijk relaxt en gezellig te vinden ^^
Werkt ook goed met Venus Pinata Traps, die koppen zijn 360 o.i.d. waard. (zonder Fert.)quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe een werkkamp ook. Als je veel geld wil hebben moet je gewoon vet veel chilli seeds planten in kleine groepjes en dan 3x met die special fertilizer eroverheen gaan, dan worden ze supergroot en dan kun je die chilli's verkopen voor 400 per stuk!
Lekker, fok er anders nog wat extra buzzlegums bijquote:Op zondag 11 februari 2007 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:
14 bijen, incl gatherling zorgt voor een constante stroom van 100 chocolate pieces zonder dat het mij moeite kost
Veel geld maak je met orchideën kweken: 3x bemesten en je haalt zowat 2500 per plant binnen (4 koppen, 4 zaadjes en de restplant). Heb zo binnen een korte tijd 150.000 coins "gekweekt"quote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef miss_sly het volgende:
Veel geld maak je met het kweken van de paradijsvogelplant/bord of paradise met 3 doses oranje mest: 1440 coins per uitgegroeide plant
*meldtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Veel geld maak je met orchideën kweken: 3x bemesten en je haalt zowat 2500 per plant binnen (4 koppen, 4 zaadjes en de restplant). Heb zo binnen een korte tijd 150.000 coins "gekweekt"
Heb nu trouwens nog zo'n 300.000 coins, en ben wel bijna klaar met het spel. Iemand nog geldzorgen die ik kan verblijden met een donatie?
Hij is 11000 waard, maar je krijgt er niks voor als je hem wilt verkopen bij Costalot. Je kan hem wel wegsturen uit je tuin als ie je verveelt, Gretchen Fetchem kan em dan terughalen als je wilt.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef MMaRsu het volgende:
Hey vraagje he, ik heb dus een volledig volgroeide draak, kan ik die verkopen voor 11000 coins en dan een nieuw ei uitgraven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
Doe ikquote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op Live, gamertag staat in mn sig
Hou de kleur van de plant aan en je zit goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:26 schreef Theamerican het volgende:
hoe weetje wat die mest precies doet al die kleuren wordt gek
Heeft geen haast hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doe ik
moet dat vandaag omda thet anders op is?
Optie 'D - All of the above'quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat er triester is. Het gesprek, de opvattingen erin of de gebruikte nicknames van beiden
waar de neuk heb jij het over?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:41 schreef ach het volgende:
Die visualization bij de music player op full screen zetten en dan vlak voor je tv gaan zitten als je aan het trippen bent is pas vet
Jij bartje twi, jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat er triester is. Het gesprek, de opvattingen erin of de gebruikte nicknames van beiden
2 van mijn quackberry's tegen 1 juicygoose van jou.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:17 schreef Echtwuur het volgende:
Gezocht
Quackberry
eventueel ruilen tegen een andere pinata.
gamertag: echtwuur
bij voorbaat dank!
"A piece of Joy candy will put them in the mood if they are unwilling to romance."quote:Op zondag 9 december 2007 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo, kan iemand me redden? Er is al heul lang niemand meer geweest hier, maar ik probeer te fokken met een stel Rashberry's. Ik heb aan al hun wensen voldaan, en ik heb ook een mystery house gebouwd. Maar dat is geen Rashberry huisje en nu willen ze niet fokken. Wat doe ik verkeerd?
Appear requirementsquote:Op zondag 13 januari 2008 00:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Jemig, wat een rukbeest die Chippopotamus..
Of te wel: Nijlpaard.
Hele tuin omgespit, dus ongeveer 70% water..
Heeft ie nog meer eisen dan?
Ik heb al wel het intro-tje gekregen, van: Gesignaleerd, en inderdaad
hij was er, maar duikt meteen weer het modderbad in
Iemand nog dingen die hij nog meer wenst voordat ie in m'n waterparadijsje komt?
Ja, zie het...quote:Op zondag 13 januari 2008 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
Dat zijn planten.
[ afbeelding ]
En daar moet ie dus de koppen (dus niet de gehele plant, maar alleen de 'bloem' die erop zit) van eten.
Je kunt ze kopen (mits je daar al toegang tot hebt) in de winkel, of via Seedos.
Maar is er een nederlandse benaming voor dat ding?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik denk dat als ie je bezocht heeft, je tuin. Dat Seedos vast wel een keertje zo'n zaadje aan je geeft. En meestal als je er eentje hebt komt ie ook in de winkel te liggen.
Buzzenge, Eaglair en Parryboquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
Me too inderdaad, Swananaaa's. En al die vogels. (Buzzenge en die adelaar en papegaai waarvan ik de namen niet weet).
quote:Op maandag 4 februari 2008 07:47 schreef miss_sly het volgende:
met de schep opslaan, 1 keer, niet kapot dus
Er zijn van die beesteln die erg moeilijk te krijgen zijn. Ik probeer al een hele tijd een chippopotamus te krijgen maar die wil niet echt. En Eaglair heb ik ook opgegeven...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet deze ook maar weer eens uit de kast trekken.
Zo vaak het gevoel dat ik vastzit dat ik hem iedere keer wegleg wanneer er geen nieuwe beesten bij komen.
Op die manier duurt het uitspelen lang
Nouja, 'gratis'. Uiteindelijk betaal je er nog voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:03 schreef Tiemie het volgende:
haha die kreeg ik er ook gratis bij via bol.com
Tip: haal bij het postkantoor een krat, prop daar 5 parrybo's in, verstuur m naar jezelf en ga verder met proberen. Als je 2 parrybo's erbij hebt, haal de krat op bij het postkantoor en voila daar is je prijsquote:Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef Jessah het volgende:
Even een dubbelpost, maar zijn er nog mensen die Viva Pinata spelen? Was laatst weer begonnen, maar nu ik DMC4 binnen heb heeft die natuurlijk even voorrang.
Zit ook met een probleempje, probeer met alle pinata's de meesterromantiekprijs te krijgen (hele mond vol) en ik ben nu bezig met Parrybo's, maar ik kom gewoon niet door dat 'doolhof', ging eerst ook elke keer minstens een keer dood, maar nu heb ik zoveel Parrybo's dat ik dus maar een leven heb.
Much appreciated
Hehe, thanks, daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tip: haal bij het postkantoor een krat, prop daar 5 parrybo's in, verstuur m naar jezelf en ga verder met proberen. Als je 2 parrybo's erbij hebt, haal de krat op bij het postkantoor en voila daar is je prijs
Geen idee, ik speel niet op XBOX maar op PC en ik kan gewoon naar mezelf sturen! Maar mn zus (die wel een XBOX heeft) kan ook naar zichzelf sturen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:57 schreef Jessah het volgende:
Hehe, thanks, daar heb ik wat aan.Maar kratten versturen naar jezelf kan wel gewoon? Want ik heb wel eens gekeken, en ik dacht dat ik toen mezelf er niet tussen zag staan.
Honing koop je toch gewoon bij Costalot?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, n00b vraagje... Hoe maak je eigenlijk honing? Ik heb al een Buzzlegum, Daisies en zo'n Hive. Maar ze maken volgens mij helemaal geen honing aan.
Leid je Buzzlegum eens naar een Daisy. En daarna naar je Hive. (dit moet je elke keer opnieuw doen, tenzij je een Beekeeper Hat voor hem koopt)quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, n00b vraagje... Hoe maak je eigenlijk honing? Ik heb al een Buzzlegum, Daisies en zo'n Hive. Maar ze maken volgens mij helemaal geen honing aan.
Ja, wat dus 10x duurder is dan een Hive kopen en wat Bloempjes. (Uiteindelijk).quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Honing koop je toch gewoon bij Costalot?![]()
Dat doe ik dus al. En soms staat er dan ook een bericht 'Ready to Produce'. Hop dus naar zo'n Hive, maar verder gebeurt er dan niets. Vreemd...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leid je Buzzlegum eens naar een Daisy. En daarna naar je Hive. (dit moet je elke keer opnieuw doen, tenzij je een Beekeeper Hat voor hem koopt)
Beekeeper Hat ook al geprobeerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al. En soms staat er dan ook een bericht 'Ready to Produce'. Hop dus naar zo'n Hive, maar verder gebeurt er dan niets. Vreemd...
Heb je wel zo'n mystery huisje? Geloof dat je die ook nodig hebt om te crossen met verschillende soort pinata..quote:Op maandag 21 april 2008 20:55 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, wel verdulleme! Ik wil dus een Pigxie. Ik voldoe aan allllle mogelijke, denkbare eisen voor die Swanana en die Rashberry en nog vertikken ze het om saampjes een Pigxie te gaan maken.
En nu? Ik word er depressief van!
Beetje laat, maar nog bedankt voor de tip. Tijdje geen Viva Pinata gespeeld, maar laatst er maar weer eens ingegooid en zo even de meester romantiek prijs gekregen, ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel niet op XBOX maar op PC en ik kan gewoon naar mezelf sturen! Maar mn zus (die wel een XBOX heeft) kan ook naar zichzelf sturen.
Geniaal.quote:Op maandag 28 april 2008 14:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb die vieze slak nu zo vaak geslagen dat ie nog maar een baksteen heeft en keihard ligt te huilen
En nu voel ik me vet lullig
Zoet maken, natuurlijk!quote:Op maandag 28 april 2008 17:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja dat deed ik maar hijbleef maar janken
dus nu is ie dood
Heb nu wel een zure vleermuis
wat moet ik daar dan weer mee
Als je met Y (volgens mij) drukt op een pinata, dan kan je toch zien wat 'ie wil om bewoner te worden? Bij de Zure Sherbat is dat;quote:Op maandag 28 april 2008 17:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja hoe dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |