Als jij m'n friends-request dan eens accept.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
Je mag mij de rest wel sturen paarshaas?
GT, Icegirl87quote:Op maandag 5 februari 2007 23:13 schreef MMaRsu het volgende:net te laat
ijsmeis wat is jouw GT en level ? Ben trouwens gister een tuin van me kwijt geraakt door die kut bug
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:01 schreef twi het volgende:
Level zal inmiddels wel 212 zijn, zag je net nog spelen
Het was ook maar een geintjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Neuh, ik gooi 't spel de kast in, ben d'r eig wel klaar mee, nu m'n vriendin nog zodat ik VP kan doorverkopen.
Hmmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef twi het volgende:
VP is hot op de ruilmarkt, heb 'm zelf geruild tegen 2 games en als je Rainbow Six wilt staat er zo een legertje klaar om te ruilen.
Dat heb ik dus gedaan, maar in geen van mijn tuinen heb ik een pakketje ontvangenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Selecteer jezelf in de lijst die je ziet.
Als ik in het postkantoor ben, moet ik op X drukken?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:37 schreef twi het volgende:
Raar, je hoort ze gewoon te ontvangen. Je weet wel dat je op "x" moet drukken in het postkantoor toch?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Kun je ook iets doen tegen die vervelende 'schurkies' (jaja, ik speel de nederlandse versie, so sue me) en professor pester?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
Dat Nederlandse kun je ook weghalen, gewoon je location op engeland o.i.d zettenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Kun je ook iets doen tegen die vervelende 'schurkies' (jaja, ik speel de nederlandse versie, so sue me) en professor pester?
RadicalNL, ik heb je al in mn friendslistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Tof taart, wat is je gamertag? Ik speel hem straks nog
En nu mag je doen wat je wilt. Alles kan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Best grappig spel, al werd ik gek van al die filmpjes.
Maar ik heb nu dus een tuin met allemaal dieren erin, wat nu?
Ik heb er net een paar doodgeknuppeld met die brakke schep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En nu mag je doen wat je wilt. Alles kan.
(op het anaal penetreren van pinata's na).
Ja, je kunt als je doel zetten om alle pinata's te verzamelen(niet allemaal tegelijk, dat past niet).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb er net een paar doodgeknuppeld met die brakke schep.![]()
Maar zonder dollen, wat is de doel van het spel, zoveel
mogelijk verschillende Piñata's in het tuintje zien te krijgen?
Dingen zijn wel grappig, dat moet ik toegeven.
Die wormpjes hadden net heftige buttsecks ofzo.![]()
Ya man!quote:
Bedankt voor je aanbod, maar ik kijk het morgen nog eens aan, dan ben ik wat 'helderder'quote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe zonde man, tis echt een superleuke game! Er zijn 60 pinata's die je kunt verzamelen, ik wil ze uiteindelijk allemaal ff hebben, flink wat geld hebben ook en het liefst alle achievements. Ik had je wel wat beesten willen sturen en wat extra geld maar als je het toch geen zak aanvind
Hmm, morgen nog maar eens verdertesten dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe. Je moet er ook ff inkomen, na een tijdje begon ik het ongelofelijk relaxt en gezellig te vinden ^^
Werkt ook goed met Venus Pinata Traps, die koppen zijn 360 o.i.d. waard. (zonder Fert.)quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe een werkkamp ook. Als je veel geld wil hebben moet je gewoon vet veel chilli seeds planten in kleine groepjes en dan 3x met die special fertilizer eroverheen gaan, dan worden ze supergroot en dan kun je die chilli's verkopen voor 400 per stuk!
Lekker, fok er anders nog wat extra buzzlegums bijquote:Op zondag 11 februari 2007 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:
14 bijen, incl gatherling zorgt voor een constante stroom van 100 chocolate pieces zonder dat het mij moeite kost
Veel geld maak je met orchideën kweken: 3x bemesten en je haalt zowat 2500 per plant binnen (4 koppen, 4 zaadjes en de restplant). Heb zo binnen een korte tijd 150.000 coins "gekweekt"quote:Op zondag 11 februari 2007 17:12 schreef miss_sly het volgende:
Veel geld maak je met het kweken van de paradijsvogelplant/bord of paradise met 3 doses oranje mest: 1440 coins per uitgegroeide plant
*meldtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Veel geld maak je met orchideën kweken: 3x bemesten en je haalt zowat 2500 per plant binnen (4 koppen, 4 zaadjes en de restplant). Heb zo binnen een korte tijd 150.000 coins "gekweekt"
Heb nu trouwens nog zo'n 300.000 coins, en ben wel bijna klaar met het spel. Iemand nog geldzorgen die ik kan verblijden met een donatie?
Hij is 11000 waard, maar je krijgt er niks voor als je hem wilt verkopen bij Costalot. Je kan hem wel wegsturen uit je tuin als ie je verveelt, Gretchen Fetchem kan em dan terughalen als je wilt.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef MMaRsu het volgende:
Hey vraagje he, ik heb dus een volledig volgroeide draak, kan ik die verkopen voor 11000 coins en dan een nieuw ei uitgraven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
Doe ikquote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op Live, gamertag staat in mn sig
Hou de kleur van de plant aan en je zit goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:26 schreef Theamerican het volgende:
hoe weetje wat die mest precies doet al die kleuren wordt gek
Heeft geen haast hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doe ik
moet dat vandaag omda thet anders op is?
Optie 'D - All of the above'quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat er triester is. Het gesprek, de opvattingen erin of de gebruikte nicknames van beiden
waar de neuk heb jij het over?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:41 schreef ach het volgende:
Die visualization bij de music player op full screen zetten en dan vlak voor je tv gaan zitten als je aan het trippen bent is pas vet
Jij bartje twi, jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat er triester is. Het gesprek, de opvattingen erin of de gebruikte nicknames van beiden
2 van mijn quackberry's tegen 1 juicygoose van jou.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:17 schreef Echtwuur het volgende:
Gezocht
Quackberry
eventueel ruilen tegen een andere pinata.
gamertag: echtwuur
bij voorbaat dank!
"A piece of Joy candy will put them in the mood if they are unwilling to romance."quote:Op zondag 9 december 2007 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo, kan iemand me redden? Er is al heul lang niemand meer geweest hier, maar ik probeer te fokken met een stel Rashberry's. Ik heb aan al hun wensen voldaan, en ik heb ook een mystery house gebouwd. Maar dat is geen Rashberry huisje en nu willen ze niet fokken. Wat doe ik verkeerd?
Appear requirementsquote:Op zondag 13 januari 2008 00:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Jemig, wat een rukbeest die Chippopotamus..
Of te wel: Nijlpaard.
Hele tuin omgespit, dus ongeveer 70% water..
Heeft ie nog meer eisen dan?
Ik heb al wel het intro-tje gekregen, van: Gesignaleerd, en inderdaad
hij was er, maar duikt meteen weer het modderbad in
Iemand nog dingen die hij nog meer wenst voordat ie in m'n waterparadijsje komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |