Ja, zie het...quote:Op zondag 13 januari 2008 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
Dat zijn planten.
[ afbeelding ]
En daar moet ie dus de koppen (dus niet de gehele plant, maar alleen de 'bloem' die erop zit) van eten.
Je kunt ze kopen (mits je daar al toegang tot hebt) in de winkel, of via Seedos.
Maar is er een nederlandse benaming voor dat ding?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik denk dat als ie je bezocht heeft, je tuin. Dat Seedos vast wel een keertje zo'n zaadje aan je geeft. En meestal als je er eentje hebt komt ie ook in de winkel te liggen.
Buzzenge, Eaglair en Parryboquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
Me too inderdaad, Swananaaa's. En al die vogels. (Buzzenge en die adelaar en papegaai waarvan ik de namen niet weet).
quote:Op maandag 4 februari 2008 07:47 schreef miss_sly het volgende:
met de schep opslaan, 1 keer, niet kapot dus
Er zijn van die beesteln die erg moeilijk te krijgen zijn. Ik probeer al een hele tijd een chippopotamus te krijgen maar die wil niet echt. En Eaglair heb ik ook opgegeven...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet deze ook maar weer eens uit de kast trekken.
Zo vaak het gevoel dat ik vastzit dat ik hem iedere keer wegleg wanneer er geen nieuwe beesten bij komen.
Op die manier duurt het uitspelen lang
Nouja, 'gratis'. Uiteindelijk betaal je er nog voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:03 schreef Tiemie het volgende:
haha die kreeg ik er ook gratis bij via bol.com
Tip: haal bij het postkantoor een krat, prop daar 5 parrybo's in, verstuur m naar jezelf en ga verder met proberen. Als je 2 parrybo's erbij hebt, haal de krat op bij het postkantoor en voila daar is je prijsquote:Op zondag 17 februari 2008 13:37 schreef Jessah het volgende:
Even een dubbelpost, maar zijn er nog mensen die Viva Pinata spelen? Was laatst weer begonnen, maar nu ik DMC4 binnen heb heeft die natuurlijk even voorrang.
Zit ook met een probleempje, probeer met alle pinata's de meesterromantiekprijs te krijgen (hele mond vol) en ik ben nu bezig met Parrybo's, maar ik kom gewoon niet door dat 'doolhof', ging eerst ook elke keer minstens een keer dood, maar nu heb ik zoveel Parrybo's dat ik dus maar een leven heb.
Much appreciated
Hehe, thanks, daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tip: haal bij het postkantoor een krat, prop daar 5 parrybo's in, verstuur m naar jezelf en ga verder met proberen. Als je 2 parrybo's erbij hebt, haal de krat op bij het postkantoor en voila daar is je prijs
Geen idee, ik speel niet op XBOX maar op PC en ik kan gewoon naar mezelf sturen! Maar mn zus (die wel een XBOX heeft) kan ook naar zichzelf sturen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:57 schreef Jessah het volgende:
Hehe, thanks, daar heb ik wat aan.Maar kratten versturen naar jezelf kan wel gewoon? Want ik heb wel eens gekeken, en ik dacht dat ik toen mezelf er niet tussen zag staan.
Honing koop je toch gewoon bij Costalot?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, n00b vraagje... Hoe maak je eigenlijk honing? Ik heb al een Buzzlegum, Daisies en zo'n Hive. Maar ze maken volgens mij helemaal geen honing aan.
Leid je Buzzlegum eens naar een Daisy. En daarna naar je Hive. (dit moet je elke keer opnieuw doen, tenzij je een Beekeeper Hat voor hem koopt)quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, n00b vraagje... Hoe maak je eigenlijk honing? Ik heb al een Buzzlegum, Daisies en zo'n Hive. Maar ze maken volgens mij helemaal geen honing aan.
Ja, wat dus 10x duurder is dan een Hive kopen en wat Bloempjes. (Uiteindelijk).quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Honing koop je toch gewoon bij Costalot?![]()
Dat doe ik dus al. En soms staat er dan ook een bericht 'Ready to Produce'. Hop dus naar zo'n Hive, maar verder gebeurt er dan niets. Vreemd...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leid je Buzzlegum eens naar een Daisy. En daarna naar je Hive. (dit moet je elke keer opnieuw doen, tenzij je een Beekeeper Hat voor hem koopt)
Beekeeper Hat ook al geprobeerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al. En soms staat er dan ook een bericht 'Ready to Produce'. Hop dus naar zo'n Hive, maar verder gebeurt er dan niets. Vreemd...
Heb je wel zo'n mystery huisje? Geloof dat je die ook nodig hebt om te crossen met verschillende soort pinata..quote:Op maandag 21 april 2008 20:55 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, wel verdulleme! Ik wil dus een Pigxie. Ik voldoe aan allllle mogelijke, denkbare eisen voor die Swanana en die Rashberry en nog vertikken ze het om saampjes een Pigxie te gaan maken.
En nu? Ik word er depressief van!
Beetje laat, maar nog bedankt voor de tip. Tijdje geen Viva Pinata gespeeld, maar laatst er maar weer eens ingegooid en zo even de meester romantiek prijs gekregen, ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel niet op XBOX maar op PC en ik kan gewoon naar mezelf sturen! Maar mn zus (die wel een XBOX heeft) kan ook naar zichzelf sturen.
Geniaal.quote:Op maandag 28 april 2008 14:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb die vieze slak nu zo vaak geslagen dat ie nog maar een baksteen heeft en keihard ligt te huilen
En nu voel ik me vet lullig
Zoet maken, natuurlijk!quote:Op maandag 28 april 2008 17:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja dat deed ik maar hijbleef maar janken
dus nu is ie dood
Heb nu wel een zure vleermuis
wat moet ik daar dan weer mee
Als je met Y (volgens mij) drukt op een pinata, dan kan je toch zien wat 'ie wil om bewoner te worden? Bij de Zure Sherbat is dat;quote:Op maandag 28 april 2008 17:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja hoe dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |