over oud nieuws gesprokenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
voor alle trance energy fans het thema wordt The future van Joop
Die's al oud gek!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:03 schreef rubbereend het volgende:Groove Yard - Mary Go wild in de Marco V remix
![]()
Trancequote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over oud nieuws gesproken![]()
maar zeker een fan van TE, zeker dit jaar, wat een line up
johquote:
ik heb dan een hoop superstippenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:00 schreef RayMania het volgende:
Leuk topic om te vergelijken met de 421 topics erna.
Ireenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:11 schreef maril het volgende:
Met een Wüstige blik?(TT)
Hup. Mot ik je bannen?quote:
Cafe del mar is ook van jou tijd inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
joh
ik kom nog uit de tijd dat het origineel hip wasGroove Yard
ik las het net voor het eerstquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over oud nieuws gesproken![]()
maar zeker een fan van TE, zeker dit jaar, wat een line up
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hup. Mot ik je bannen?![]()
[..]
Cafe del mar is ook van jou tijd inderdaad.
Vergeet Chicane met Saltwater nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]Café del Mar
![]()
veel beter worden ze niet. Stella nog zo'n mooie klassieker of Beachball
Je hebt geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal ik je aanhouden wegens bedreiging?![]()
![]()
het topic is iig hilarisch. Iemand vond dat er geen grote namen komenquote:
Ik heb er 2 !quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hebt geen poot om op te staan.![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vergeet Chicane met Saltwater niet
Wat is jouw begintijd dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]da is van alweer wat later
maar wat een brilante plaat is dat, sowieso Chicane
die wil ik heel graag nog een keertje live zien
gewoon zn posts editten zodat hij geband kan worden. Dan ben je ook van het gezeik afquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hebt geen poot om op te staan.![]()
Poing van RTSquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]da is van alweer wat later
maar wat een brilante plaat is dat, sowieso Chicane
die wil ik heel graag nog een keertje live zien
Ik zie het al: Samenzwering tegen den goeden der Nederlandsche recht!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon zn posts editten zodat hij geband kan worden. Dan ben je ook van het gezeik af
qua house? 1992 ongeveer denk ikquote:
quote:
Als je Blauw bent ben je een landverrader!!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij bent voor minder blauw op site zie ik?
Simulated van Marco V. Euvre van Rank 1 isn ook wel aansprekelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua house? 1992 ongeveer denk ik
en ik vergeet de klassieker Age of Love nog
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
Er daar ooit nog een briljante remix van gemaakt met E mail to berlin er doorheen
Ben ik blauw dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je Blauw bent ben je een landverrader!!!!![]()
binnenkort grijpen we de volledige machtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het al: Samenzwering tegen den goeden der Nederlandsche recht!
Jullie zitten ook achter de vermeende dood van Fidel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
binnenkort grijpen we de volledige macht![]()
simulated is echt één van de beste trance nummers ooit, staat in de top3! Shit nu wil ik MArco V weer eens live zien draaienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Simulated van Marco V. Euvre van Rank 1 isn ook wel aansprekelijk.
Ik draai nu H:SensationSensation White 2005 SetsAll Sensation White Anthems, Pre Party.mp3
Dat is echt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Gisteren hebben we het tijdens het pokeren opgezet, netals de rode schoentjes en de klassiekers James Brown is dead/ is still alive
En Oh Fortuna natuurlijk.
Ik heb em gezien op Kreta! erg vet moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
simulated is echt één van de beste trance nummers ooit, staat in de top3! Shit nu wil ik MArco V weer eens live zien draaien
Fidel zit in ons complot, die verschijnt straks ineens. En iedereen maar denken dat het slecht gaatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie zitten ook achter de vermeende dood van Fidel?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie geen blauw hoor?
heb hem al heel vaak gezien en hij draait altijd goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb em gezien op Kreta! erg vet moet ik zeggen.
Maargoed, op Kreta kwam toen elke bekende DJ wel.
Ik hou niet van trance (of in welk genre dit ook past) maar voor deze oudjes kan ik wel respect hebbenquote:
Ik heb de set van hem op sensation, zal eens een tracklistje zoeken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb hem al heel vaak gezien en hij draait altijd goed.
Stond ooit met een vriend van me op Qontact (wat een briljante feesten waren dat) en ik zeg nog tegen hem, ben benieuwd met welke plaat hij opent...... knalt ie meteen simulated erin![]()
![]()
Sorry je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's paars gek, zie je dat niet?
wat dan wel? Gitaren zekerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hou niet van trance (of in welk genre dit ook past) maar voor deze oudjes kan ik wel respect hebben
Wist ik.quote:
Jeanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
Qontact
2001: Judge Jules (UK), Seb Fontaine (UK),Tiesto, Jean, Marco V, DJ Astrid, Sven van Hees (BE)
2002: Judge Jules (UK), Dave Seaman (UK), Marco V en DJ Astrid, Ferry Corsten en Armin van Buuren
2003: Judge Jules, Scott Bond, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Marco V, Emjay, Paul van Dyk
veel betere line ups ben ik zelden tegengekomen.
ja ik zat dat live mee te luisteren toenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wist ik.
Marco V
01. Energy 52 - Café Del Mar (Marco V Remix)
02. Marco V - More Then A Life Away (Album Extended)
03. Marco V - Automanual (2 O'Clock @ Innercity Edit]
04. Marco V - False Light (not "Time"
05. Marco V - Simulated (Sensation Remix)
06. Marco V - Stuck In The Arpanet
07. Bootluv - Legstruck (Marco V Sensations Mix)
08. Marco V vs Bates - Bang Bang
09. Marco V - Calling The Shots
10. Marco V - Godd (Sensations Re-Edit)
11. Marco V vs Jens - Loops And Tings Relooped (Marco V Remix)
12. Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
13. Marco V - Indicator (200V Remix)
14. Thomas Schumacher - Tainted Love (Marco V Re-Edit)
15. Marco V - C:Del *.MP3 (Sensations Outro Mix)
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik zat dat live mee te luisteren toenik werd gek achter mn pc.... en de mensen in de zaal maar stil staan......... op zn sensations
quote:
Denk om de buren he!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens douchen met de radio hard aan
Daar moet ik hier thuis ook altijd aan denken, als mn ouders niet thuis zijn hoor ik nooit geklaagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk om de buren he!
Ik wil niet voor geluidsoverlast hoeven te komen
vrijstaand huisquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk om de buren he!
Ik wil niet voor geluidsoverlast hoeven te komen
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:39 schreef pascalheister het volgende:
The Chemical Brothers - Galaxy Bounce
het koefnoenplaatje
da's het voordeel van in het Lansd van Maas en Waal wonen, groot huis met grote tuinquote:
ik ben niet zo'n fan van de band My Chemical Romance hoorquote:
Al het goede komt uit Brabantquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's het voordeel van in het Lansd van Maas en Waal wonen, groot huis met grote tuin
Welke?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Ben op zoek naar een CD, hebben ze hem niet eens bij T.spy
Ik heb hem intussen al gevonden voor Bluezz.quote:
golfer, Ik heb mijn vriendin de foto's laten zien op die site en ze klonk heel positief.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem intussen al gevonden voor Bluezz.
(Eric Clapton samen met J.J. Cale)
Waren jullie naar de Lovebeurs in Amsterdam?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:04 schreef sjimz het volgende:
golfer, Ik heb mijn vriendin de foto's laten zien op die site en ze klonk heel positief.
We hebben zaterdag eerst met een andere fotograaf een afspraak en dan kijken we wat daar het kostenplaatje van wordt.
Dan hoor je van mij meer want dan kunnen we een besluit nemen.
In ieder geval bedankt!
Ja daar ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Waren jullie naar de Lovebeurs in Amsterdam?
Want daar stond hij zelf ook, mailde hij net.
quote:
Dan zal je een PM krijgen als het zover is!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, ik wacht wel af of ik je alsnog een keer in contact met hem moet brengen.
Straatprijzen rijk je ook al uit in België en Engeland ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef Eilanden het volgende:
Ladiez and gentlemen .... back from Belgium and the UK ....... da one ... da only .......
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeilanden!![]()
Dan kan ie niet posten hiero.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Bos81 een reclamebord op zijn hoofd krijgt. Geen doodsverwensing hoor, gewoon hersenSCHuddinkje ofzo
Staat Heerenveen achter ofzo?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Bos81 een reclamebord op zijn hoofd krijgt. Geen doodsverwensing hoor, gewoon hersenSCHuddinkje ofzo
neem dan ook p.bayquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Ben op zoek naar een CD, hebben ze hem niet eens bij T.spy
WeeeeeeeeeBeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef Eilanden het volgende:
Ladiez and gentlemen .... back from Belgium and the UK ....... da one ... da only .......
Waarom blijf je niet op dat verrekte eiland?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef Eilanden het volgende:
Wel een schande dat een sport mod hem dit wel guntquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja indd borisz. Dat gun je niemand...
Is jorienvdherik dan ook al mod tegenwoordig?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wel een schande dat een sport mod hem dit wel gunt![]()
wat dacht je van Mitt danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is jorienvdherik dan ook al mod tegenwoordig?![]()
hmmmm. ik heb geen idee wat de betekenis van zijnquote:
en die duim omhoog dan boven zijn berichtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
hmmmm. ik heb geen idee wat de betekenis van zijnis.
Het kan ook zijn dat hij ooijer altijd een goede voetballer vind.
Daar let ik eerlijk gezegd nooit opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
en die duim omhoog dan boven zijn bericht
ik ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar let ik eerlijk gezegd nooit op![]()
![]()
![]()
Ik wordt niet snel boos en ik zal zeker niet snel toegeven aan iemand zijn troll.. maar hier kan ik niet tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Waarschijnlijk einde carriere Andre Ooijer.
En dan de teksten van Jorienvandenherik die inmiddels zijn verwijderd. Die jongen is zwakbegaafd.
Beetje vage reactie is het welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vind niet dat een mod zo hoort te reageren, maar blijkbaar valt niemand daar over![]()
Ik wordt post je zelfsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wordt niet snel boos en ik zal zeker niet snel toegeven aan iemand zijn troll.. maar hier kan ik niet tegen.
Ik hoop echt dat die jongen een weekje van Fok mag rusten.
ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat ray het even achter de schermen doorgeeft en dat we dan een MEDje te zien krijgen
en de reactie van Mitt kan je op verschillende manieren interpeteren
tong vond het weer enorm lastig om de topictitel goed te schrijvenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef lookinforyou het volgende:
Mitt vertel dan ff hoe je die post bedoelde
maar ik kan er neits positiefs uithalen
1. jou reactie kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef lookinforyou het volgende:
Mitt vertel dan ff hoe je die post bedoelde
maar ik kan er neits positiefs uithalen
Vroeg na 30 seconden in feedback al of ie veranderd kon wordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef mitt het volgende:
ja, tong kan er natuurlijk niets aan doen dat hij de titel verkeerd schreef
Toch weer een post dichter bij de miljoen hèquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg na 30 seconden in feedback al of ie veranderd kon worden
Trouwens wees eens vaker een held en post precaire dingen niet onder je kloon.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef mitt het volgende:
[..]
tong vond het weer enorm lastig om de topictitel goed te schrijven
Je hebt een mannetje en een vrouwtje Lego. Je zit op Korfbal, dan moet je dit toch weten ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iemand enig idee waarom een draadloos tobo zo ineens niet meer kan connecten? Batterij is al vervangen...
Ik heb een reply achter gelaten alleen helemaal zeker weet ik het niet omdat de stadstoezichten gewoon een raar slag volk isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:36 schreef dndiek het volgende:
Hee wout,
je moet even helpen Twee boetes voor zelfde vergrijp: mag dat?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik ben aan het oefenen voor alcoholist
quote:5. Drink alcohol met mate
Alcoholische dranken bevatten calorieën. Alcohol zelf is eetlustopwekkend en het kan de vetopslag verhogen. Daarbij is overmatig alcoholgebruik schadelijk voor de organen (zoals de lever) en voor de hersenen. Neem alcoholische dranken daarom met mate.
Hoeveel alcoholische drinken?
Als je graag alcoholische dranken drinkt, kun je het best de volgende grenzen hanteren:
Vrouwen: maximaal 2 consumpties per dag.
Mannen: maximaal 3 consumpties per dag.
Drink liever niet elke dag. Je lichaam krijgt hierbij voldoende tijd om
zich te herstellen.
Het verschil in aanbeveling tussen mannen en vrouwen is een gevolg van een verschillende lichaamssamenstelling: Mannen beschikken over meer lichaamsvocht (water) waardoor de alcohol zich meer verdunt.
Bloesieeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WeeeeeeeeeBeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hoewast joggie ?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:13 schreef Messenga het volgende:
Vanaf 8 uur weer een dance department luisteren!
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Zaad programma alleen al omdat het op 538 is.
Helemaal wel!quote:
Kwestie van smaak. Op dit moment een set van Tiësto die wel lekker klinkt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Helemaal wel!
Als het een serieus dance programma was lieten ze ook schranz en industrial hardcore horen.
Pas geleden zat ik in de auto op een zaterdag avond geloof ik en had toen ipv een cd de radio op 3fm aan en die hadden wel weer goede dance (techno).
En daar gaan we de fout al in....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Op dit moment een set van Tiësto die wel lekker klinkt.
Er zijn veel mensen die hem wel waarderen. Ik van PvD ook waarderen. Ook Tiësto. Mijn smaak is wat dat betreft gewoon heel breed. Momenteel is het toch met name house en trance wat ik luister.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En daar gaan we de fout al in....
Hij heeft zeker leuke nr's gemaakt hoor voor in de disco, maar de keer dat ik Tiesto mocht horen was ik binnen 5 sec weg... En heb toen nog nooit zo snel een veld zien leeg lopen...
Was op ML 2004 geloof ik, Paul van Dyk staat lekker te draaien, Tiesto komt met helicopter op weg geluid van de set van PvD en dan begint ie hoor, weg snelheid, weg nog maar iets van bass, weg sfeer.
Qua Produceren is het een oplichter (Traffic heeft ie bijv gewoon gekocht van een Duitser). Meneer roept van alles over hardcore een aantal jaren geleden terwijl ie daar toch echt mee begonnen is.
Maja ieder z'n smaak
Volgens mij altijd dezelfde kleur.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Btw, die achtergrondskleur voor je eigen posts, is die random ofzo?
Alleen bij Gaymania is ie op speciaal verzoek aangepastquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij altijd dezelfde kleur.
DJMAG word dan ook niet echt serieus meer genomenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die hem wel waarderen. Ik van PvD ook waarderen. Ook Tiësto. Mijn smaak is wat dat betreft gewoon heel breed. Momenteel is het toch met name house en trance wat ik luister.
En je kan niet zeggen dat Tiesto slecht is. Kijk maar eens naar de DJMAG top 100. Daarnaast is hij veruit de best verdienende DJ op de wereld.
Verkies nu ff DJ Bike @ InQontrol 2006quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:03 schreef Messenga het volgende:
Hierna komt overigens PvD, MrDoeGewoon
Kan je aanpassen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Negative, die eerste post van mij was geel-achtig en die tweede was grijs.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geef eens een paar namen danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
DJ Tiesto is zwaar gehyped en het hangt ook af per land. Engeland, Nederland, Israel, zijn meer van de Trance, maar ga je naar Polen, Duitsland en Tsjechie, dan zit je al wat meer in het Techno-vaarwater.
PvD draait best lekker, maar tegenwoordig zijn er zo veel meer betere DJ's die nooit in de DJMag top 100 zullen verschijnen.
Zelf ben ik vooral van de Drum & Bass (vooral wat ze draaien in Rusland), Techno... maar Minimal kan ik goed waarderen en de laatste tijd ben ik weer teruggegaan naar het luisteren van kwaliteitstrance en me aan het verdiepen in de House en Progressive-scene.
Dat geel en wit is inderdaad het script/thema dat je hebtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar kan je dat dan aanpassen, sjimz?
En deze is geel. Zal wel iets te maken hebben met na elkaar ofzo.
Of met de colouring van het thema, de een is net iets lichter dan de ander in de layout zelf...
1 van mijn favo DJ's is de Poolse DJ Imida P. Vrij onbekend, maar hij heeft een paar mixen die gewoon echt precies het soort Techno zijn waar ik op los ga.quote:
In Nederland, Duitsland en Italië doen dingen zoals Hardcore en Hardstyle het ook heel goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
DJ Tiesto is zwaar gehyped en het hangt ook af per land. Engeland, Nederland, Israel, zijn meer van de Trance, maar ga je naar Polen, Duitsland en Tsjechie, dan zit je al wat meer in het Techno-vaarwater.
PvD draait best lekker, maar tegenwoordig zijn er zo veel meer betere DJ's die nooit in de DJMag top 100 zullen verschijnen.
Zelf ben ik vooral van de Drum & Bass (vooral wat ze draaien in Rusland), Techno... maar Minimal kan ik goed waarderen en de laatste tijd ben ik weer teruggegaan naar het luisteren van kwaliteitstrance en me aan het verdiepen in de House en Progressive-scene.
Zegt me dus helemaal niets. Evenals de russische naam. Maar dat heb jij msischien ook wel als ik er een paar noemquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
1 van mijn favo DJ's is de Poolse DJ Imida P. Vrij onbekend, maar hij heeft een paar mixen die gewoon echt precies het soort Techno zijn waar ik op los ga.
Ja, ik wilde het niet te ingewikkeld maken, maar je hebt helemaal gelijk. Schranz kan ik ook waarderen. Drum & Bass vond ik vroeger helemaal niets, maar ineens vond ik het helemaal te gek. Ten minste, als het een beetje Trancestep, Techstep oid is. Drum & bass gemixed met Techno of Trance.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
In Nederland, Duitsland en Italië doen dingen zoals Hardcore en Hardstyle het ook heel goed
Zelf luister ik het liefst hardcore zowel de oudere stijlen en de nieuwere en ben helemaal gek aan het worden van Schranz (hardcore met techno gemixed zo'n beetje). Drum & Bass kan ik opzich ook wel waarderen maar het is niet iets waar ik lekker uit m'n dak op kan gaan.
Hardstyle kan ik het meeste ook wel van waarderen, gewoon ff lekker los gaan om relatief simpele plaatjes.
Pokeren?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Zet Pink Floyd op, weg met die technotrancehardstylecoreschranz.
Ofzo dan.
Comfortably Numb.
Koekje erbij?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nu ff niet.
*heeft Rude Awakening @ InQontrol 2006 opstaan en daarna komt Rude Awakening @ Defqon 2005 heerlijke setjes waar even lekker wegdromen word weg gebeukt door een snoeiharde bassquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Zet Pink Floyd op, weg met die technotrancehardstylecoreschranz.
Ofzo dan.
Comfortably Numb.
Neuh, maar ik pak wel ff wat cassis.quote:
Lijkt me een leuke filmquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:45 schreef golfer het volgende:
Nog even een filmpje bekijken.
(The road to Guantanamo).
Ja met een happy endquote:
Vertel!quote:
Die tong80 toch.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef SCH het volgende:
Hij heeft tieten en een snor.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Opscheppen? Dit is toch normaal drankgebruikmisbruik in VBL?
Hoe kan jij dat met 50 posts weten?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Opscheppen? Dit is toch normaal drankgebruik in VBL?
Ik kom wekelijks @ AA-meetings.quote:
Nieuw misschien niet. Wel vers.quote:
Geeft niets, angstgenger van Roodkapjequote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik werd gedwongen van username te veranderen door externe factoren. Zo goed?
Ging vandaag onderuit op de 1000 meterquote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geeft niets, angstgenger van Roodkapje
Maar ze won de 500.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ging vandaag onderuit op de 1000 meter.
De zondagnachtrel, zie ik?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
Komt voorlopig nog niets van met die film kijken met topics als deze:
[Breaking news] Golfer gaat vreemd!
Tijd om haar ondertitel eens van een update te voorzien.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
Komt voorlopig nog niets van met die film kijken met topics als deze:
[Breaking news] Golfer gaat vreemd!
De billen zitten nog hierquote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef RayMania het volgende:
Gaat golfer vandaag achter die 'befaamde billen' liggen, of....
3FM draait wat gevarieerder dan 538quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Helemaal wel!
Als het een serieus dance programma was lieten ze ook schranz en industrial hardcore horen.
Pas geleden zat ik in de auto op een zaterdag avond geloof ik en had toen ipv een cd de radio op 3fm aan en die hadden wel weer goede dance (techno).
de DJ Mag lijst is dan ook geen kwaliteits meter maar een populariteits poll.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
ik kom net thuis man, nog pokeren online en mn biertje is net openquote:Op zondag 21 januari 2007 02:23 schreef Svensational het volgende:
Zou je niet eens gaan slapen, rubbereend?
Ga gewoon slapen, je bent anderen tot last hierquote:Op zondag 21 januari 2007 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kom net thuis man, nog pokeren online en mn biertje is net open
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen, je bent anderen tot last hier.
Jammer, ik hoopte dat je kwaad zou wordenquote:
Pffffff...het heeft iets te maken met vlak achter elkaarquote:Op zondag 21 januari 2007 02:38 schreef rubbereend het volgende:
op dit tijdstip nog?
Nee joh, daar ben ik amper geweest. Het was rond november 2005quote:Op zondag 21 januari 2007 02:41 schreef rubbereend het volgende:nou dat wordt er niet makkelijker op, ik dacht heel even misschien vanwege het 90's forum
de tijd dat jij mod werd bedoel je?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee joh, daar ben ik amper geweest. Het was rond november 2005!
Primaquote:
Heeft het filmpie nog een naam?quote:Op zondag 21 januari 2007 03:30 schreef golfer het volgende:
Ander filmpie dan gepland gekeken. Eentje waar je niet bij hoefde na te denken.
Ook wel eens lekker.
quote:
Kerstfilmpje.quote:
hoezo ga je al slapen?quote:Op zondag 21 januari 2007 03:38 schreef dndiek het volgende:
Tering.... heb ik een keer een leuk idee voor een HOOLS ben ik wsl niet wakker als de nieuwe geopend moet worden
quote:
Nee, maar ik denk dat ik het einde van deze Hools niet haal ofquote:
unibetquote:Op zondag 21 januari 2007 03:51 schreef dndiek het volgende:
Waar poker jij online, eend?
Ik heb net het stof van mijn account bij AbsolutePoker afgeblazenquote:Op zondag 21 januari 2007 03:59 schreef rubbereend het volgende:
poker jij nog ergens online?
quote:Op zondag 21 januari 2007 04:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb net het stof van mijn account bij AbsolutePoker afgeblazen
Ik speel alleen maar voor de funquote:Op zondag 21 januari 2007 04:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]gaan er net 3 mensen met mij mee all in terwijl ik KK heb
hoppa van 10 naar 19 dollar
en ik schoof aan met 5 dollar
ik vind dit best funquote:
Ja maar niet voor echt geld bedoel ik danquote:
het is hier vanochtend vroeg takkeweer geweest, dus dat lijkt mij niet vreemdquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 05:07 schreef tong80 het volgende:
Word net badend in het zweet wakker.
Zit ik met twee azen, geef een flush weg, neem een all in, met een ruiten boer in the pocket. Dubbel dubbel deal over links. Denkt met deze round in return zit ik goed. Komt SCH met een stift over rechts, een ton kwijt.
Alhoewel ik zelf niet had gespeeld vanwege een blessure, is de wedstrijd van mijn team ook afgelast vanwege teveel plassen op het veldquote:
Daar heb je toch wc's voor?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alhoewel ik zelf niet had gespeeld vanwege een blessure, is de wedstrijd van mijn team ook afgelast vanwege teveel plassen op het veld
En gister was ik te laatquote:Op zondag 21 januari 2007 12:00 schreef borisz het volgende:
[..]
die is te vroeg![]()
het is nu pas middag
Sta dan ook gewoon wat eerder op, dan kun je zelfs goedemorgen én goedemidddag zeggenquote:
Ik was 'al' half 10 op om Federer te kijken hoor!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sta dan ook gewoon wat eerder op, dan kun je zelfs goedemorgen én goedemidddag zeggen.
Deze dan maar volspammen?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
ik weet wel iig al een leuke TT voor #1422
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |