over oud nieuws gesprokenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
voor alle trance energy fans het thema wordt The future van Joop
Die's al oud gek!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:03 schreef rubbereend het volgende:Groove Yard - Mary Go wild in de Marco V remix
![]()
Trancequote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over oud nieuws gesproken![]()
maar zeker een fan van TE, zeker dit jaar, wat een line up
johquote:
ik heb dan een hoop superstippenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:00 schreef RayMania het volgende:
Leuk topic om te vergelijken met de 421 topics erna.
Ireenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:11 schreef maril het volgende:
Met een Wüstige blik?(TT)
Hup. Mot ik je bannen?quote:
Cafe del mar is ook van jou tijd inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
joh
ik kom nog uit de tijd dat het origineel hip wasGroove Yard
ik las het net voor het eerstquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over oud nieuws gesproken![]()
maar zeker een fan van TE, zeker dit jaar, wat een line up
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hup. Mot ik je bannen?![]()
[..]
Cafe del mar is ook van jou tijd inderdaad.
Vergeet Chicane met Saltwater nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]Café del Mar
![]()
veel beter worden ze niet. Stella nog zo'n mooie klassieker of Beachball
Je hebt geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal ik je aanhouden wegens bedreiging?![]()
![]()
het topic is iig hilarisch. Iemand vond dat er geen grote namen komenquote:
Ik heb er 2 !quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hebt geen poot om op te staan.![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vergeet Chicane met Saltwater niet
Wat is jouw begintijd dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]da is van alweer wat later
maar wat een brilante plaat is dat, sowieso Chicane
die wil ik heel graag nog een keertje live zien
gewoon zn posts editten zodat hij geband kan worden. Dan ben je ook van het gezeik afquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hebt geen poot om op te staan.![]()
Poing van RTSquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]da is van alweer wat later
maar wat een brilante plaat is dat, sowieso Chicane
die wil ik heel graag nog een keertje live zien
Ik zie het al: Samenzwering tegen den goeden der Nederlandsche recht!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon zn posts editten zodat hij geband kan worden. Dan ben je ook van het gezeik af
qua house? 1992 ongeveer denk ikquote:
quote:
Als je Blauw bent ben je een landverrader!!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij bent voor minder blauw op site zie ik?
Simulated van Marco V. Euvre van Rank 1 isn ook wel aansprekelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua house? 1992 ongeveer denk ik
en ik vergeet de klassieker Age of Love nog
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
Er daar ooit nog een briljante remix van gemaakt met E mail to berlin er doorheen
Ben ik blauw dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je Blauw bent ben je een landverrader!!!!![]()
binnenkort grijpen we de volledige machtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het al: Samenzwering tegen den goeden der Nederlandsche recht!
Jullie zitten ook achter de vermeende dood van Fidel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
binnenkort grijpen we de volledige macht![]()
simulated is echt één van de beste trance nummers ooit, staat in de top3! Shit nu wil ik MArco V weer eens live zien draaienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Simulated van Marco V. Euvre van Rank 1 isn ook wel aansprekelijk.
Ik draai nu H:SensationSensation White 2005 SetsAll Sensation White Anthems, Pre Party.mp3
Dat is echt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Gisteren hebben we het tijdens het pokeren opgezet, netals de rode schoentjes en de klassiekers James Brown is dead/ is still alive
En Oh Fortuna natuurlijk.
Ik heb em gezien op Kreta! erg vet moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
simulated is echt één van de beste trance nummers ooit, staat in de top3! Shit nu wil ik MArco V weer eens live zien draaien
Fidel zit in ons complot, die verschijnt straks ineens. En iedereen maar denken dat het slecht gaatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie zitten ook achter de vermeende dood van Fidel?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie geen blauw hoor?
heb hem al heel vaak gezien en hij draait altijd goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb em gezien op Kreta! erg vet moet ik zeggen.
Maargoed, op Kreta kwam toen elke bekende DJ wel.
Ik hou niet van trance (of in welk genre dit ook past) maar voor deze oudjes kan ik wel respect hebbenquote:
Ik heb de set van hem op sensation, zal eens een tracklistje zoeken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb hem al heel vaak gezien en hij draait altijd goed.
Stond ooit met een vriend van me op Qontact (wat een briljante feesten waren dat) en ik zeg nog tegen hem, ben benieuwd met welke plaat hij opent...... knalt ie meteen simulated erin![]()
![]()
Sorry je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's paars gek, zie je dat niet?
wat dan wel? Gitaren zekerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hou niet van trance (of in welk genre dit ook past) maar voor deze oudjes kan ik wel respect hebben
Wist ik.quote:
Jeanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
Qontact
2001: Judge Jules (UK), Seb Fontaine (UK),Tiesto, Jean, Marco V, DJ Astrid, Sven van Hees (BE)
2002: Judge Jules (UK), Dave Seaman (UK), Marco V en DJ Astrid, Ferry Corsten en Armin van Buuren
2003: Judge Jules, Scott Bond, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Marco V, Emjay, Paul van Dyk
veel betere line ups ben ik zelden tegengekomen.
ja ik zat dat live mee te luisteren toenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wist ik.
Marco V
01. Energy 52 - Café Del Mar (Marco V Remix)
02. Marco V - More Then A Life Away (Album Extended)
03. Marco V - Automanual (2 O'Clock @ Innercity Edit]
04. Marco V - False Light (not "Time"
05. Marco V - Simulated (Sensation Remix)
06. Marco V - Stuck In The Arpanet
07. Bootluv - Legstruck (Marco V Sensations Mix)
08. Marco V vs Bates - Bang Bang
09. Marco V - Calling The Shots
10. Marco V - Godd (Sensations Re-Edit)
11. Marco V vs Jens - Loops And Tings Relooped (Marco V Remix)
12. Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
13. Marco V - Indicator (200V Remix)
14. Thomas Schumacher - Tainted Love (Marco V Re-Edit)
15. Marco V - C:Del *.MP3 (Sensations Outro Mix)
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik zat dat live mee te luisteren toenik werd gek achter mn pc.... en de mensen in de zaal maar stil staan......... op zn sensations
quote:
Denk om de buren he!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens douchen met de radio hard aan
Daar moet ik hier thuis ook altijd aan denken, als mn ouders niet thuis zijn hoor ik nooit geklaagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk om de buren he!
Ik wil niet voor geluidsoverlast hoeven te komen
vrijstaand huisquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk om de buren he!
Ik wil niet voor geluidsoverlast hoeven te komen
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:39 schreef pascalheister het volgende:
The Chemical Brothers - Galaxy Bounce
het koefnoenplaatje
da's het voordeel van in het Lansd van Maas en Waal wonen, groot huis met grote tuinquote:
ik ben niet zo'n fan van de band My Chemical Romance hoorquote:
Al het goede komt uit Brabantquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's het voordeel van in het Lansd van Maas en Waal wonen, groot huis met grote tuin
Welke?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Ben op zoek naar een CD, hebben ze hem niet eens bij T.spy
Ik heb hem intussen al gevonden voor Bluezz.quote:
golfer, Ik heb mijn vriendin de foto's laten zien op die site en ze klonk heel positief.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem intussen al gevonden voor Bluezz.
(Eric Clapton samen met J.J. Cale)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |