Allebei. En dan moet ik vandaag nog naar een feestjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slecht geslapen?
of vooral te kort ?
en je ervaart het ook als "moeten" en niet als "mogen" ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allebei. En dan moet ik vandaag nog naar een feestje. Ik ga maar even aan de koffie
.
Nee helemaal niet. Maar het is meer dat ik zenuwachtig ben voor het uitgaan daarna (en ik weet dat het stom is maar ik ben het tochquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je ervaart het ook als "moeten" en niet als "mogen" ?
maar er zijn vanavond toch wel vriend(inn)en aanwezig om een beejte op jou te letten ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar het is meer dat ik zenuwachtig ben voor het uitgaan daarna (en ik weet dat het stom is maar ik ben het toch).
Achter in je mond vastklemmen tussen je wang en je kiezen. Met een beetje techniek heb je dan nergens last van. Met nog meer techniek heeft die bekende ook kauwgom.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En dan kun je ook nooit eens lekker kauwgom kauwen op straat, want stel je voor dat je een bekende tegenkomt. Waar laat je dan je kauwgom!.
Je verstandskiezen laten verwijderen levert een zee van ruimte opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Achter in je mond vastklemmen tussen je wang en je kiezen. Met een beetje techniek heb je dan nergens last van. Met nog meer techniek heeft die bekende ook kauwgom.
Net klaargemaakt een tartaar steak, gebakken toscaanse aardappeltjes en roergebakken groentequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Ang3l het volgende:
HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Da's ook maar bepektquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je verstandskiezen laten verwijderen levert een zee van ruimte op![]()
In dat geval heb je ook weinig aan kauwgom...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Da's ook maar bepektAls ik al mijn tanden en kiezen laat verwijderen, heb ik volgens mij nog niet genoeg ruimte
Waarom een nieuwe nickquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Grote verwachtingen, Great Expectations, Les Grandes Esperances..
Kauwgom aan je penis. Mij lijkt dat geen aangename gewaarwording.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef NathaN het volgende:
Met nog meer techniek heeft die bekende ook kauwgom.
Dat is dan ook slechte techniek...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kauwgom aan je penis. Mij lijkt dat geen aangename gewaarwording..
* Petre doet oordopjes inquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:57 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon gaat zoenend jodelen.![]()
Leuke foto'squote:
Van een bekende musicalgoeroe?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
wikommen, bien venue, welkom
lalalala
vandaag lekker musical masterclass gehad
jaquote:
Ben ik nou echt zo blond dat ik dat nu pas zie?!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Grote verwachtingen, Great Expectations, Les Grandes Esperances..
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:37 schreef Ang3l het volgende:
X-Factor, Happy Feet en stappen.
[blablabla..]
Je wil hem dus toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou die hetero er vanavond weer zijn?
Misschien had ie de smaak wel te pakken in een gaykroeg
[..]
Willen? nee. Flirten is gewoon leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef Petre het volgende:
[..]
Je wil hem dus toch?jij vuige shizzle
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef Petre het volgende:
[..]
Je wil hem dus toch?jij vuige shizzle
![]()
Je hebt al met hem in de WC van een gaykroeg gezeten, en dat is nog niet genoeg en de rest noem jij "flirten"?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Willen? nee. Flirten is gewoon leuk
als je zoent en jodelend bezig bent... dat moet hard (quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb nou eenmaal een groot bereik.
![]()
Daar heb ik toch niks gedaan als alleen maa práten!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:23 schreef Petre het volgende:
[..]
Je hebt al met hem in de WC van een gaykroeg gezeten, en dat is nog niet genoeg en de rest noem jij "flirten"?tsss sloetje!
Wat is de volgende stap dan? dat je er nog een vervolg aan wil geven?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks gedaan als alleen maa práten!!!!!!!!!
Verder pushen en flirtenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef Petre het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap dan? dat je er nog een vervolg aan wil geven?
Ik ook! Zullen we samen knuffelen en zoenen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:40 schreef Nuvole het volgende:
Ik wil ook knuffelen en zoenen!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Knuffelen en zoenen?!
Ach ja..... hoe voelt dat ook alweer...![]()
Groepsknuffel?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ook! Zullen we samen knuffelen en zoenen?
Al eens gezien, maar er is niks leuks verder opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Film is schijnbaar saai he?![]()
Nee, het was een gangbang midden op de bar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Hai..
Wat hoor ik, heeft Ang3l een hetero geneukt op de plee van de Pallaz?
Nou... niet spotten!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met zo'n signature..
Hee Bertus Staigerpaip!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Hai..
Is dat net zo iemand als Shin-Chen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... niet spotten!!
Dat is vanDora
van Nickelodeon!
Neeeeee joh, Dora is veel liever!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat net zo iemand als Shin-Chen?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:51 schreef Vlarp het volgende:
Oh, en zo'n leuke ober bij de pizzeria in Breda vanavond![]()
![]()
Die zijn we niet over geweest vandaag. Naar Breda hoef je er niet over, en naar mijn huis ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Vlarpjebarbje!!![]()
Kwam jij de Moerdijkbrug WEL over??
Ik werd verlegen als ie weer langs liep en keek..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan kreeg je zeker weer geen hap door je keel en alles....
Gelukkig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die zijn we niet over geweest vandaag. Naar Breda hoef je er niet over, en naar mijn huis ook niet
Jij en verlegen??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werd verlegen als ie weer langs liep en keek..
Ik hoorde het ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig.Laatst was hij namelijk afgesloten en toen heb ik een officieel theorie-examen gemaakt en had ik vijf fout zo out of the blue.
Uhm.. zoietsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij en verlegen??
Hoe gaat dat??
Dat dan de ene zegt
Ik wil grrrraaaagggg een sssspa blauwwwww
en dan jij
*kuch* c-c-cola... ?
Jajajajajaquote:
Ik kijk niet zoveel tekenfilmpjes.quote:
Ik heb de DVD boxen geleend van een vriendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:14 schreef Nuvole het volgende:
En vroeger waren ze leuker. Ik blijf erbij dat Animaniacs nog eens uitgezonden moet worden.
Zijn daar DVD-boxen van en in Nederland verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de DVD boxen geleend van een vriend![]()
Rustig maar!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja
Maar heel stomme hoor
En het is wel zo dat er misschien vijf minuten zaten tussen de vraag "Joh, hey, nu je hier toch bent... Examen doen??" en het begin van het examen!Ik dacht dat je op een bepaalde weg 100 mocht omdat het een N-weg was op die foto en dat had natuurlijk 80 moeten zijn omdat er geen auto-bordje op stond en ik had een fout met het voorrang verlenen aan een voetganger en een fout of je ergens mocht parkeren en ik dacht dat die P aan een autoweg was ivm een doorgetrokken streep dus dat mocht toch en nog twee stomme fouten die ik wel had geweten als ik het boek ff kon doorbladeren!
Ennnnn je mag vijf fouten maken dus ik was geslaagd.
Niets wat een nacht slaap niet kan oplossenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:13 schreef Waxxer het volgende:
oke oke oke dat sloeg nergens op
Hey en geen hernia?
Amerikaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zijn daar DVD-boxen van en in Nederland verkrijgbaar?
Niet dat ik daar geld voor heb, maar even goed.
Nou, dat durf ik dus echt helemaal niet heh..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mag ik een pizza quatro schattigejongi?
Namquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik dus echt helemaal niet heh..
Hm-hm, ja, ik neem het ter kennisgeving aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rustig maar!
[..]
Niets wat een nacht slaap niet kan oplossen
Ik ben ruim vijf kilo afgevallenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:25 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet trouwens echt godsgruwelijk afvallen.Eens even zien hoe ik dat ga aanpakken.
Hai!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Mag je eigenlijk door diepe waterplassen rijden, of zijn daar geen verkeersregels voor?.
Laatst met die storm, reed ik vrij hard door een grote plas, en dat vond niet iedereen even leuk.. Maar ja, wie gaat er nou ook met dat weer in een cabrio rondrijden.
.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben ruim vijf kilo afgevallen.
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik dus echt helemaal niet heh..
Nee, beetje ziek geweest.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt bewust iets eraan gedaan omdat dat nodig was of bijv. een sportieve rijstijl?En het was toch niet nodig?
En ik moet drie keer zo veel kwijt, vrees ik...
![]()
En leren bekleding erin.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poetsen en klaar maken en installeren enzo??
Aaawww....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, beetje ziek geweest.. Dus ik ben nou nog magerder dan Ang3l, denk ik.
.
Ik zag deze week ook iemand expres helemaal op de stoep aanrijden om maar zoveel mogelijk van de plas mee te pikken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Mag je eigenlijk door diepe waterplassen rijden, of zijn daar geen verkeersregels voor?.
Laatst met die storm, reed ik vrij hard door een grote plas, en dat vond niet iedereen even leuk.. Maar ja, wie gaat er nou ook met dat weer in een cabrio rondrijden.
.
En je was toen zo heel slank en alles. Hoe kan dat nou, je hebt toch nooit iets te eten in huis?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt bewust iets eraan gedaan omdat dat nodig was of bijv. een sportieve rijstijl?En het was toch niet nodig?
En ik moet drie keer zo veel kwijt, vrees ik...
![]()
OMGquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En leren bekleding erin..
Verkeerde eettijden vooral door mijn werk met steeds weer een ander ritme... overdag bijna niet eten en 's avonds veel... Nou ja, ik eet helemaal niet veel maar wel de verkeerde dingen op de verkeerde tijden. Heb geen boulimia ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zag deze week ook iemand expres helemaal op de stoep aanrijden om maar zoveel mogelijk van de plas mee te pikken.
[..]
En je was toen zo heel slank en alles. Hoe kan dat nou, je hebt toch nooit iets te eten in huis?
the phantom of the operaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:59 schreef Waxxer het volgende:
OMG dit is TE erg
http://www.wingmusic.co.nz en dan naar fragmenten luisteren, en dan bijv de Abba-cd![]()
![]()
![]()
Nee, nog niet. En volgens m'n secretaresse (quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:44 schreef Waxxer het volgende:
Wel helemaal beter nu?? En je bent nu toch geen skeletje??
58kg/1.83m?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, beetje ziek geweest.. Dus ik ben nou nog magerder dan Ang3l, denk ik.
.
Páááááárdon?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Hai..
Ik ben zwaarder en niet veel langerquote:
Páááááárdon?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.......... m'n secretaresse...........
Heb. En dat weet ik niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:15 schreef Waxxer het volgende:
Maar.... nu even serieus: wat had je dan in de godesnaam?!
Placebopillen?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Heb. En dat weet ik niet.. Maar ik heb niet-specifieke pillen, die helpen tegen dingen waarvan de dokter niet weet wat het is. Of ze helpen niet, maar dat merk ik dan vanzelf wel.
.
Regent Palace. Wel echt lowbudget qua hotel (douches op de gang enzoquote:Op zondag 21 januari 2007 00:45 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga met mijn moeder naar Londen in april. Weet er iemand een leuk en niet al te duur hotel daar?
Nou dan morgen maar niet te veel lopen hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 02:14 schreef Sitethief het volgende:
Ja hoi, ik ben helemaal platgeneukt vandaag....
Grapje,.
slaap lekker Weemzquote:Op zondag 21 januari 2007 03:32 schreef Weemz het volgende:
* Weemz meldt zich nog snel even...
Maar gaat toch naar bed. Truste!
oh jeetje mineetjequote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hoor. Het uitgaan ging niet door (op zich natuurlijk jammer), want opeens had niemand meer zin om te gaan ofzo. Maar al met al heb ik me goed vermaakt.
Ander keertje maar weertjequote:
Jammer kan gebeuren. Maar zelfs dan kan je in eentje uitgaan, heb het zelf ook 1 keer gedaanquote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hoor. Het uitgaan ging niet door (op zich natuurlijk jammer), want opeens had niemand meer zin om te gaan ofzo. Maar al met al heb ik me goed vermaakt.
Het is voor mij al zo'n drempel voordat ik uitga, dat ik dat echt niet in mijn eentje durf of doequote:Op zondag 21 januari 2007 14:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jammer kan gebeuren. Maar zelfs dan kan je in eentje uitgaan, heb het zelf ook 1 keer gedaan
Ik wel vaker, en dan ga ik naar de betere kroegen, en dan kom ik soms wel bijzondere mensen tegenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jammer kan gebeuren. Maar zelfs dan kan je in eentje uitgaan, heb het zelf ook 1 keer gedaan
Hi, was het gisteren nog leuk bij Pannquote:Op zondag 21 januari 2007 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
geeuw mooie zondag allemaal
praat me er niet van we waren er om half elf en konden niet meer naar binnen, kregen een papiertje met een nummer en gingen om half 2 terug en nog steeds waren we niet aan de beurt om naar binnen te gaan. Toen hebben we het maar op een zuipen gezet in een nachtkroeg en ja dat bleek nog leuker te zijn dan het hele Pann feestquote:Op zondag 21 januari 2007 15:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hi, was het gisteren nog leuk bij Pann
HAHA wel goed dat het alsnog goed is gekomen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
praat me er niet van we waren er om half elf en konden niet meer naar binnen, kregen een papiertje met een nummer en gingen om half 2 terug en nog steeds waren we niet aan de beurt om naar binnen te gaan. Toen hebben we het maar op een zuipen gezet in een nachtkroeg en ja dat bleek nog leuker te zijn dan het hele Pann feest![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
praat me er niet van we waren er om half elf en konden niet meer naar binnen, kregen een papiertje met een nummer en gingen om half 2 terug en nog steeds waren we niet aan de beurt om naar binnen te gaan. Toen hebben we het maar op een zuipen gezet in een nachtkroeg en ja dat bleek nog leuker te zijn dan het hele Pann feest![]()
Veel te veel heteor's die ook naar binnen willen om de goede sfeer, niks mis mee maar je moet om 8 uur in de rij gaan staan om om 10 uur naar binnen te mogen denk ikquote:
Waar ga je heen ?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA wel goed dat het alsnog goed is gekomen.
Ik ben volgende week en de week daarop zeer waarschijnlijk in Utrecht![]()
Ik ben gisteren toch niet naar D geweest. ik moest sowieso aan mijn scriptie werken en hij ook.quote:
Wheheh. Ik ken echt minstens vijf man (en mijzelf) die in dat hotel hebben gezetenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Regent Palace. Wel echt lowbudget qua hotel (douches op de gang enzo) maar je zit midden op Picadilly Circus voor niet veel
Waar woont ze, ik ga haar vermoordenquote:
Het was echt een tof hotel <3quote:Op zondag 21 januari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ik ken echt minstens vijf man (en mijzelf) die in dat hotel hebben gezeten
Allemaal aan de jonge kant. De bovenste jongen die donker getint is, ziet er wel leuk uit.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Op loopafstand van Her Majesty'squote:Op zondag 21 januari 2007 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was echt een tof hotel <3
Met zn 12en op 2 kamers![]()
op loopafstand van de Burger King vooralquote:
ik doelde op het feit dat die jongen links op beide foto's bijna identiek kijktquote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Duhquote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doelde op het feit dat die jongen links op beide foto's bijna identiek kijkt
Tis een standbeeld in madame tussaudquote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doelde op het feit dat die jongen links op beide foto's bijna identiek kijkt
Gelukkig heb je niet mijn dubbel D gezien vandaag danquote:Op zondag 21 januari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Pffff, wat een verwarrende D avond wa shet weer.
Ik ben met de ene D op stap gegaan. Kwam daar de tweede D tegen. Die stond uiteindelijk voor mijn neus met een ander te zoenen, maar wierp me wel de opmerking "slet" toe toen ik van de derde D zijn telefoonnummer kreeg.
D's
Tijd om met de E te beginnen.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben met de ene D op stap gegaan. Kwam daar de tweede D tegen. Die stond uiteindelijk voor mijn neus met een ander te zoenen, maar wierp me wel de opmerking "slet" toe toen ik van de derde D zijn telefoonnummer kreeg.
D's
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijd om met de E te beginnen.
ik heb nog wel een paar R's in de aanbiedingquote:Op zondag 21 januari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
D's
Absurd.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef Nuno_G het volgende:
Hmm, de E?quote:Op zondag 21 januari 2007 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijd om met de E te beginnen.
de enige E voor jou blijft toch de E van E'hoven?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, de E?
E is de ex van D, dat dan weer wel.
En E heeft bij me op de universiteit gezeten.
En E deed mee aan Herken de Homo.
Maar E? Nee! E?
Neh.
quote:Op maandag 22 januari 2007 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij hebt wel wat met Eééééééés![]()
Nee gewoon vandaag 22 januari 2007quote:Op maandag 22 januari 2007 10:30 schreef Lightyear het volgende:
Morguh...
Was het maar vast vrijdag 26 Januari...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee gewoon vandaag 22 januari 2007![]()
![]()
Ik doe niet aan drugs.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef Stroekie het volgende:
Heeft een van jullie al sneeuw gesignaleerd ?
Tuurlijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef Stroekie het volgende:
zo ga jij direct de clou van die serie van vrijdag avond verklappen![]()
Zwarte sneeuw met een piepjonge Tamar v/d Dopquote:
Heeft weinig met rechten te maken. Meeste omroepen kopen of alle uitzendrechten, of de uitzendrechten inclusief meerdere herhalingen. Ze herhalen alleen niet heel vaak, omdat ze anders ind e zomer niks te programmeren hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
Zwarte sneeuw met een piepjonge Tamar v/d Dop![]()
maar na 10 jaar kunnen/mogen ze die ook wel eens herhalen, zeker als de rechten dan toch een stuk lager zijn
Zo mogen ze wat mij betreft De negen dagen van de gier ook nog wel eens herhalen![]()
okay, ik was in de veronderstelling dat juist na 10 jaar de rechten een stuk lager waren of zelfs compleet vervallen zouden zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Heeft weinig met rechten te maken. Meeste omroepen kopen of alle uitzendrechten, of de uitzendrechten inclusief meerdere herhalingen. Ze herhalen alleen niet heel vaak, omdat ze anders ind e zomer niks te programmeren hebben.
Dat ligt veeeeel ingewikkelder. Uiteindelijk is er altijd wel iemand die de rechten heeft, geloof ik...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:15 schreef Stroekie het volgende:
okay, ik was in de veronderstelling dat juist na 10 jaar de rechten een stuk lager waren of zelfs compleet vervallen zouden zijn.
Maar jij weet daar veel meer van dan ik, dus ik heb vandaag weer wat geleerd![]()
![]()
Vanaf vrijdag 19 januari herhaalt de NCRV om 23.00 uur op Nederland 2 de bejubelde Nederlandse dramaserie 'Zwarte sneeuw', in twaalf delen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef wonderer het volgende:
Zwarte sneeuw![]()
![]()
Dat mogen ze ook wel op DVD uitbrengen.
quote:"Basic Instinct 2" also had a [Razzie] nomination for worst screen couple for Stone's "lopsided breasts."
Russen of toch Plantage Allee over Jansz bierquote:Op maandag 22 januari 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Oeh, DVD, gaaf.
Ik vergeet steeds hoe die andere serie heet, van Dick van den Heuvel, met Hidde Maas. Die was ook supergaaf.
Nee, iets met een kerstroos...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Russen of toch Plantage Allee over Jansz bier
Ja, het laden gaat vrij rap zelfs nuquote:Op maandag 22 januari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij werkt het weer...
Dat hebben we ooit eens in poloniase door het Dorint Cocagne lopen zingen, op zoek naar het Licht (vanaf de bovenste verdieping kijk je recht op het verlichte Jezus-beeld op de punt van de kerktoren ernaast)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:07 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ken 'm. Het liedje, niet de collega..
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hebben we ooit eens in poloniase door het Dorint Cocagne lopen zingen, op zoek naar het Licht (vanaf de bovenste verdieping kijk je recht op het verlichte Jezus-beeld op de punt van de kerktoren ernaast)
quote:
Ja de enjoy is er ook mee gestopt. Snap er niks van hier in utrecht, Pann feesten zijn compleet vol maar een leuke gay club kan nietquote:Op maandag 22 januari 2007 07:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Absurd..
Raar dat in Utrecht verder niks van de grond komt eigenlijk...
Dat Enjoy op zaterdagen is er ook alweer mee gestopt, hoorde ik?
Gewoon die polsspieren blijven trainenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef Sitethief het volgende:
[..], *Zucht*
Ik krijg echt een zwaaihandje,![]()
.
Aan de smiley te zien was het er een zonder happy endingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een hoofdhuidmassage gekregen bij de kapper
Zeg er wat van!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
Irritant:
- collega's die terugkomen van vakantie en iedereen al hun reisavonturen vertellen;
- collega's die zwanger waren/zijn en het continu over baby-gedoe moeten hebben.
Toevallig (?) zijn bovenstaande altijd vrouwen. Jeumig, wat een stelletje kippen!.
Met mannen kan ik 10x prettiger werken.
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aan de smiley te zien was het er een zonder happy ending![]()
Ik ga zaterdag. Ik ga het EISEN!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik krijg dan ook nooit een hoofdhuidmassage aangebodenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...
Oh heerlijk! Krijg ik ook altijd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
'k ben al blij als ik naar de kapper kan. Gewoon geen tijd voor...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...
Heet dat niet gewoon wassen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Krijg ik ook altijd!![]()
Haha nee, de vorige keer is ze bijna 10 minuten bezig geweest. Je valt haast in slaap ervan.quote:
Dat heeft iemand uit mijn klas ook wel eens gedaan. Maar het wit werd na een paar dagen geelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag mag Lieke d'r experiment van vorige keer herhalen
Verven van donkerbruin naa blond naar wit
Dan heeft ie 't niet goed gewassenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft iemand uit mijn klas ook wel eens gedaan. Maar het wit werd na een paar dagen geel.
Dat had ik de vorige keer ook hoorquote:
nee een streep. maar de streep was achter op m'n bolletje breder dan bovenop. Kon ik zelf niet zien maar als ik me omdraaide zei iefereen "*slik* uh... ja... gewaagd"quote:
Kost'a?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Haha nee, de vorige keer is ze bijna 10 minuten bezig geweest. Je valt haast in slaap ervan.
Yep D zei ook dat Utrecht vrij saai was wat betreft gay clubs, ach hetero bars zijn ook niet slechtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja de enjoy is er ook mee gestopt. Snap er niks van hier in utrecht, Pann feesten zijn compleet vol maar een leuke gay club kan niet![]()
Gewoon de mensen voor je in de wachtrij latn verdwijnen op de een of andere manierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef samjustme het volgende:
Ik sta op de 400e plek om een huurhuis in het centrum van Rotterdam te krijgen![]()
Ik stond afgelopen week op 35 .. ruilen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef samjustme het volgende:
Ik sta op de 400e plek om een huurhuis in het centrum van Rotterdam te krijgen![]()
ik reageer elke week haha. En alleen voor de woningen in het stadscentrum, 5 min van mijn werkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik stond afgelopen week op 35 .. ruilen?
Ik reageer alleen in Feyenoord (en dan bij de Willems-/Erasmusbrug), Centrum (behalve daar bij de wetskruiskade) en Noord (aan de centrum kant).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik reageer elke week haha. En alleen voor de woningen in het stadscentrum, 5 min van mijn werk![]()
Ik zie dat ik nu iets hoger sta net onder de 200. Op welke woningen reageer je?
Ik ben kansloos en niet afgestudeerd..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef samjustme het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor het project waarbij men net afgestudeerden in Rotterdam in een 2 kamer appartement in het centrum aanbiedt. Volgens een vriendin zijn de wachttijden 4 jaar en het gaat niet via woonnet rijnmond maar via stadswonen.
Feyenoord is best wel een leuk Deelgemeente en best wel vlakbij het centrum. Heb je 2,5 jaar lang gereageerd en sta je pas op de 35e plek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik reageer alleen in Feyenoord (en dan bij de Willems-/Erasmusbrug), Centrum (behalve daar bij de wetskruiskade) en Noord (aan de centrum kant).
Maar ik sta al 2,5 jaar ingeschreven, gaat wel tijd worden dat ik een huisje krijg..
De reactietermijn is pas sinds vandaag weer open. Kijk volgende week donderdag nog eens, dan sta je overal weer vreselijk laagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Feyenoord is best wel een leuk Deelgemeente en best wel vlakbij het centrum. Heb je 2,5 jaar lang gereageerd en sta je pas op de 35e plek.
Ik ben vooruit gegaan in vergelijking met vorige week.
Uw huidige tussenstand
Bajonetstraat 2 positie 18
Bajonetstraat 33 positie 121
Coolsestraat 32 positie 80
Uw vorige reacties
Gouvernestraat 107B positie 464
Bajonetstraat 99 positie 443
Keizerstraat 88 positie 172
noot: u ziet maximaal drie reacties
Het voordeel van een bijna afgestuurde Rotterdamse studentquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De reactietermijn is pas sinds vandaag weer open. Kijk volgende week donderdag nog eens, dan sta je overal weer vreselijk laag
Site is trouwens weer vreselijk traag.. ik reageer eind van de week wel..
Het is alleen best wel vreemd dat zoveel mensen uit Bajonetstraat vertrekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:20 schreef Vlarp het volgende:
Uw huidige tussenstand
Bajonetstraat 2 positie 9
Jan Ligthartstraat 134 positie 4
Tweebosstraat 119 positie 3
Uw vorige reacties
Tolhuislaan 133 positie 42
Hennewierstraat 10C positie 49
Vlaggemanstraat 35D positie 28
Het ligt in het bijna slechtste deel van het centrum.. dicht bij de west kruiskade, veel criminaliteit..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is alleen best wel vreemd dat zoveel mensen uit Bajonetstraat vertrekken.
Dat zegt natuurlijk ook wel wat over de straat jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is alleen best wel vreemd dat zoveel mensen uit Bajonetstraat vertrekken.
ik woon gewoon in utrecht centrumquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Feyenoord is best wel een leuk Deelgemeente en best wel vlakbij het centrum. Heb je 2,5 jaar lang gereageerd en sta je pas op de 35e plek.
Ik ben vooruit gegaan in vergelijking met vorige week.
Uw huidige tussenstand
Bajonetstraat 2 positie 18
Bajonetstraat 33 positie 121
Coolsestraat 32 positie 80
Uw vorige reacties
Gouvernestraat 107B positie 464
Bajonetstraat 99 positie 443
Keizerstraat 88 positie 172
noot: u ziet maximaal drie reacties
Ik heb niks te zoeken in Utecht behalve Dquote:
Rotterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb niks te zoeken in Utecht behalve Ddan
Ik ben dol op Rotterdam![]()
quote:
ik woon gewoon in eindhoven centrumquote:
Je hebt het toch niet over The Queen he?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef wonderer het volgende:
Filmmakers die denken dat je iemand oud kan laten lijken met een pluizige grijze pruik
Nee, Nightmares and Dreamscapesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over The Queen he?
Wees maar niet bangquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
ooow okDie ken ik niet.
Ik wilde alleen maar ff zeggen "Don't touch aunty Helen!"
Prime Suspect.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
ooow okDie ken ik niet.
Ik wilde alleen maar ff zeggen "Don't touch aunty Helen!"
Zij hoort bij mijn top 3.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Prime Suspect..
Dat hadden ze in de VS nog nooit gezien, een actrice van boven de 40 die niet aan alle kanten is strak getrokken.
Volgende week beginnen de liveshowsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
Nope, dat kijk ik niet. NIet echt behoefte aan, niet echt een gegronde reden verder... Is het leuk?
Misschien pik ik het wel mee, als er niks anders op is. Grease is niet mijn type musical.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week beginnen de liveshowsdus denk wie weet kijk je. Was wel benieuwd wie jij geschikt vond qua musical talent.
Is mij iets te zoet en gelikt. Geef mij maar Rentquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien pik ik het wel mee, als er niks anders op is. Grease is niet mijn type musical.
ja afl1quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Druifke, heb jij Dancelife nu al gezien?
Martha Huberquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.broadway.com/gen/show.aspx?SI=530146#
eindelijk een waardige opvolger voor RENT
http://springawakening.com/home.php
Ik ga na Grease ep 2 kijkenquote:
Twee penissen.quote:Mozart kampt met permanente erectie
ANTWERPEN (ANP) - De Belgische leguaan Mozart heeft weinig plezier gehad van een paringsbeurt. De leguaan in aquariumpark Aquatopia in Antwerpen kreeg na het paren wat vuil in zijn penis. Die ging vervolgens ontsteken en nu kan de leguaan zijn geslachtsdeel niet meer intrekken.
Medewerkers hebben Mozart voorlopig in quarantaine gezet, ver weg van de drie begerige vrouwtjesleguanen Truus, Pepina en Bianca. Aan goede zorgen ontbreekt het hem echter niet. De medewerkers geven hem natte doeken, in de hoop dat de zwelling afzakt. Tegelijk maken ze het geslachtsdeel regelmatig schoon en smeren hem met zalf in.
Als de erectie te lang aanhoudt, is amputatie de enige oplossing. Zo'n operatie zal Mozarts paringsdrang niet dwarsbomen, want leguanen hebben twee penissen.
Die speelt in die musical me. Als "Adult Women".quote:
ik zag het nu ook jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die speelt in die musical me. Als "Adult Women".
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ooh druifke, in ep 2 mag Blake dansen in die studio in zn remi, toplesswoei!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:36 schreef Sitethief het volgende:
Nog niemand vastgevroren?
Mag ook wel met z'n CVquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje een arrogant figuur, niet?
Catequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zij hoort bij mijn top 3.
De anderen zijn Cate Blanchet en Julianne Moore.
Neh, arrogantie is vrijwle nooit terecht. Dan noemen we het zelfverzekerdheidquote:
ach, ik vind t wel passen bij mquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, arrogantie is vrijwle nooit terecht. Dan noemen we het zelfverzekerdheid
Nee nee nee! Het is vast een nietsbetekenend vriendschaps-SMSje! (omdat ik enorm op hem aan het vitten ben)quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
Oh dear...
Ja... vast...quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee! Het is vast een nietsbetekenend vriendschaps-SMSje! (omdat ik enorm op hem aan het vitten ben)
Hij heeft een vriend!quote:
.........quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef wonderer het volgende:
Jij bent gewoon onweerstaanbaar, homo of hetero, bezet of single... niemand kan jouw charmes weerstaan.
Er is trouwens nieuw licht op de kabouter-zaak geworpen: 1 van de D's heeft half/half bekend net op MSN!quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is trouwens nieuw licht op de kabouter-zaak geworpen: 1 van de D's heeft half/half bekend net op MSN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |