Ja de enjoy is er ook mee gestopt. Snap er niks van hier in utrecht, Pann feesten zijn compleet vol maar een leuke gay club kan nietquote:Op maandag 22 januari 2007 07:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Absurd..
Raar dat in Utrecht verder niks van de grond komt eigenlijk...
Dat Enjoy op zaterdagen is er ook alweer mee gestopt, hoorde ik?
Gewoon die polsspieren blijven trainenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef Sitethief het volgende:
[..], *Zucht*
Ik krijg echt een zwaaihandje,![]()
.
Aan de smiley te zien was het er een zonder happy endingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een hoofdhuidmassage gekregen bij de kapper
Zeg er wat van!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
Irritant:
- collega's die terugkomen van vakantie en iedereen al hun reisavonturen vertellen;
- collega's die zwanger waren/zijn en het continu over baby-gedoe moeten hebben.
Toevallig (?) zijn bovenstaande altijd vrouwen. Jeumig, wat een stelletje kippen!.
Met mannen kan ik 10x prettiger werken.
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aan de smiley te zien was het er een zonder happy ending![]()
Ik ga zaterdag. Ik ga het EISEN!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik krijg dan ook nooit een hoofdhuidmassage aangebodenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...
Oh heerlijk! Krijg ik ook altijd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
'k ben al blij als ik naar de kapper kan. Gewoon geen tijd voor...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...
Heet dat niet gewoon wassen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Krijg ik ook altijd!![]()
Haha nee, de vorige keer is ze bijna 10 minuten bezig geweest. Je valt haast in slaap ervan.quote:
Dat heeft iemand uit mijn klas ook wel eens gedaan. Maar het wit werd na een paar dagen geelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag mag Lieke d'r experiment van vorige keer herhalen
Verven van donkerbruin naa blond naar wit
Dan heeft ie 't niet goed gewassenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft iemand uit mijn klas ook wel eens gedaan. Maar het wit werd na een paar dagen geel.
Dat had ik de vorige keer ook hoorquote:
nee een streep. maar de streep was achter op m'n bolletje breder dan bovenop. Kon ik zelf niet zien maar als ik me omdraaide zei iefereen "*slik* uh... ja... gewaagd"quote:
Kost'a?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Haha nee, de vorige keer is ze bijna 10 minuten bezig geweest. Je valt haast in slaap ervan.
Yep D zei ook dat Utrecht vrij saai was wat betreft gay clubs, ach hetero bars zijn ook niet slechtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja de enjoy is er ook mee gestopt. Snap er niks van hier in utrecht, Pann feesten zijn compleet vol maar een leuke gay club kan niet![]()
Gewoon de mensen voor je in de wachtrij latn verdwijnen op de een of andere manierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef samjustme het volgende:
Ik sta op de 400e plek om een huurhuis in het centrum van Rotterdam te krijgen![]()
Ik stond afgelopen week op 35 .. ruilen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef samjustme het volgende:
Ik sta op de 400e plek om een huurhuis in het centrum van Rotterdam te krijgen![]()
ik reageer elke week haha. En alleen voor de woningen in het stadscentrum, 5 min van mijn werkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik stond afgelopen week op 35 .. ruilen?
Ik reageer alleen in Feyenoord (en dan bij de Willems-/Erasmusbrug), Centrum (behalve daar bij de wetskruiskade) en Noord (aan de centrum kant).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik reageer elke week haha. En alleen voor de woningen in het stadscentrum, 5 min van mijn werk![]()
Ik zie dat ik nu iets hoger sta net onder de 200. Op welke woningen reageer je?
Ik ben kansloos en niet afgestudeerd..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef samjustme het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor het project waarbij men net afgestudeerden in Rotterdam in een 2 kamer appartement in het centrum aanbiedt. Volgens een vriendin zijn de wachttijden 4 jaar en het gaat niet via woonnet rijnmond maar via stadswonen.
Feyenoord is best wel een leuk Deelgemeente en best wel vlakbij het centrum. Heb je 2,5 jaar lang gereageerd en sta je pas op de 35e plek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik reageer alleen in Feyenoord (en dan bij de Willems-/Erasmusbrug), Centrum (behalve daar bij de wetskruiskade) en Noord (aan de centrum kant).
Maar ik sta al 2,5 jaar ingeschreven, gaat wel tijd worden dat ik een huisje krijg..
De reactietermijn is pas sinds vandaag weer open. Kijk volgende week donderdag nog eens, dan sta je overal weer vreselijk laagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Feyenoord is best wel een leuk Deelgemeente en best wel vlakbij het centrum. Heb je 2,5 jaar lang gereageerd en sta je pas op de 35e plek.
Ik ben vooruit gegaan in vergelijking met vorige week.
Uw huidige tussenstand
Bajonetstraat 2 positie 18
Bajonetstraat 33 positie 121
Coolsestraat 32 positie 80
Uw vorige reacties
Gouvernestraat 107B positie 464
Bajonetstraat 99 positie 443
Keizerstraat 88 positie 172
noot: u ziet maximaal drie reacties
Het voordeel van een bijna afgestuurde Rotterdamse studentquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De reactietermijn is pas sinds vandaag weer open. Kijk volgende week donderdag nog eens, dan sta je overal weer vreselijk laag
Site is trouwens weer vreselijk traag.. ik reageer eind van de week wel..
Het is alleen best wel vreemd dat zoveel mensen uit Bajonetstraat vertrekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:20 schreef Vlarp het volgende:
Uw huidige tussenstand
Bajonetstraat 2 positie 9
Jan Ligthartstraat 134 positie 4
Tweebosstraat 119 positie 3
Uw vorige reacties
Tolhuislaan 133 positie 42
Hennewierstraat 10C positie 49
Vlaggemanstraat 35D positie 28
Het ligt in het bijna slechtste deel van het centrum.. dicht bij de west kruiskade, veel criminaliteit..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is alleen best wel vreemd dat zoveel mensen uit Bajonetstraat vertrekken.
Dat zegt natuurlijk ook wel wat over de straat jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is alleen best wel vreemd dat zoveel mensen uit Bajonetstraat vertrekken.
ik woon gewoon in utrecht centrumquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Feyenoord is best wel een leuk Deelgemeente en best wel vlakbij het centrum. Heb je 2,5 jaar lang gereageerd en sta je pas op de 35e plek.
Ik ben vooruit gegaan in vergelijking met vorige week.
Uw huidige tussenstand
Bajonetstraat 2 positie 18
Bajonetstraat 33 positie 121
Coolsestraat 32 positie 80
Uw vorige reacties
Gouvernestraat 107B positie 464
Bajonetstraat 99 positie 443
Keizerstraat 88 positie 172
noot: u ziet maximaal drie reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |