Ja de enjoy is er ook mee gestopt. Snap er niks van hier in utrecht, Pann feesten zijn compleet vol maar een leuke gay club kan nietquote:Op maandag 22 januari 2007 07:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Absurd..
Raar dat in Utrecht verder niks van de grond komt eigenlijk...
Dat Enjoy op zaterdagen is er ook alweer mee gestopt, hoorde ik?
Gewoon die polsspieren blijven trainenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:27 schreef Sitethief het volgende:
[..], *Zucht*
Ik krijg echt een zwaaihandje,![]()
.
Aan de smiley te zien was het er een zonder happy endingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een hoofdhuidmassage gekregen bij de kapper
Zeg er wat van!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
Irritant:
- collega's die terugkomen van vakantie en iedereen al hun reisavonturen vertellen;
- collega's die zwanger waren/zijn en het continu over baby-gedoe moeten hebben.
Toevallig (?) zijn bovenstaande altijd vrouwen. Jeumig, wat een stelletje kippen!.
Met mannen kan ik 10x prettiger werken.
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aan de smiley te zien was het er een zonder happy ending![]()
Ik ga zaterdag. Ik ga het EISEN!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik krijg dan ook nooit een hoofdhuidmassage aangebodenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...
Oh heerlijk! Krijg ik ook altijd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Waxxer het volgende:
'k ben al blij als ik naar de kapper kan. Gewoon geen tijd voor...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor jij naar de kapper gaat, maar ik ben gewoon geknipt...
Heet dat niet gewoon wassen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Krijg ik ook altijd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |