Al eens gezien, maar er is niks leuks verder opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Film is schijnbaar saai he?![]()
Nee, het was een gangbang midden op de bar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Hai..
Wat hoor ik, heeft Ang3l een hetero geneukt op de plee van de Pallaz?
Nou... niet spotten!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met zo'n signature..
Hee Bertus Staigerpaip!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Hai..
Wat hoor ik, heeft Ang3l een hetero geneukt op de plee van de Pallaz?
Is dat net zo iemand als Shin-Chen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... niet spotten!!
Dat is vanDora
van Nickelodeon!
Neeeeee joh, Dora is veel liever!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat net zo iemand als Shin-Chen?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:51 schreef Vlarp het volgende:
Oh, en zo'n leuke ober bij de pizzeria in Breda vanavond![]()
![]()
Die zijn we niet over geweest vandaag. Naar Breda hoef je er niet over, en naar mijn huis ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Vlarpjebarbje!!![]()
Kwam jij de Moerdijkbrug WEL over??
Ik werd verlegen als ie weer langs liep en keek..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan kreeg je zeker weer geen hap door je keel en alles....
Gelukkig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die zijn we niet over geweest vandaag. Naar Breda hoef je er niet over, en naar mijn huis ook niet
Jij en verlegen??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werd verlegen als ie weer langs liep en keek..
Ik hoorde het ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig.Laatst was hij namelijk afgesloten en toen heb ik een officieel theorie-examen gemaakt en had ik vijf fout zo out of the blue.
Uhm.. zoietsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij en verlegen??
Hoe gaat dat??
Dat dan de ene zegt
Ik wil grrrraaaagggg een sssspa blauwwwww
en dan jij
*kuch* c-c-cola... ?
Jajajajajaquote:
Ik kijk niet zoveel tekenfilmpjes.quote:
Ik heb de DVD boxen geleend van een vriendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:14 schreef Nuvole het volgende:
En vroeger waren ze leuker. Ik blijf erbij dat Animaniacs nog eens uitgezonden moet worden.
Zijn daar DVD-boxen van en in Nederland verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de DVD boxen geleend van een vriend![]()
Rustig maar!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja
Maar heel stomme hoor
En het is wel zo dat er misschien vijf minuten zaten tussen de vraag "Joh, hey, nu je hier toch bent... Examen doen??" en het begin van het examen!Ik dacht dat je op een bepaalde weg 100 mocht omdat het een N-weg was op die foto en dat had natuurlijk 80 moeten zijn omdat er geen auto-bordje op stond en ik had een fout met het voorrang verlenen aan een voetganger en een fout of je ergens mocht parkeren en ik dacht dat die P aan een autoweg was ivm een doorgetrokken streep dus dat mocht toch en nog twee stomme fouten die ik wel had geweten als ik het boek ff kon doorbladeren!
Ennnnn je mag vijf fouten maken dus ik was geslaagd.
Niets wat een nacht slaap niet kan oplossenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:13 schreef Waxxer het volgende:
oke oke oke dat sloeg nergens op
Hey en geen hernia?
Amerikaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zijn daar DVD-boxen van en in Nederland verkrijgbaar?
Niet dat ik daar geld voor heb, maar even goed.
Nou, dat durf ik dus echt helemaal niet heh..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mag ik een pizza quatro schattigejongi?
Namquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik dus echt helemaal niet heh..
Hm-hm, ja, ik neem het ter kennisgeving aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rustig maar!
[..]
Niets wat een nacht slaap niet kan oplossen
Ik ben ruim vijf kilo afgevallenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:25 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet trouwens echt godsgruwelijk afvallen.Eens even zien hoe ik dat ga aanpakken.
Hai!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Mag je eigenlijk door diepe waterplassen rijden, of zijn daar geen verkeersregels voor?.
Laatst met die storm, reed ik vrij hard door een grote plas, en dat vond niet iedereen even leuk.. Maar ja, wie gaat er nou ook met dat weer in een cabrio rondrijden.
.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben ruim vijf kilo afgevallen.
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik dus echt helemaal niet heh..
Nee, beetje ziek geweest.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt bewust iets eraan gedaan omdat dat nodig was of bijv. een sportieve rijstijl?En het was toch niet nodig?
En ik moet drie keer zo veel kwijt, vrees ik...
![]()
En leren bekleding erin.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poetsen en klaar maken en installeren enzo??
Aaawww....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, beetje ziek geweest.. Dus ik ben nou nog magerder dan Ang3l, denk ik.
.
Ik zag deze week ook iemand expres helemaal op de stoep aanrijden om maar zoveel mogelijk van de plas mee te pikken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:23 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Mag je eigenlijk door diepe waterplassen rijden, of zijn daar geen verkeersregels voor?.
Laatst met die storm, reed ik vrij hard door een grote plas, en dat vond niet iedereen even leuk.. Maar ja, wie gaat er nou ook met dat weer in een cabrio rondrijden.
.
En je was toen zo heel slank en alles. Hoe kan dat nou, je hebt toch nooit iets te eten in huis?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt bewust iets eraan gedaan omdat dat nodig was of bijv. een sportieve rijstijl?En het was toch niet nodig?
En ik moet drie keer zo veel kwijt, vrees ik...
![]()
OMGquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En leren bekleding erin..
Verkeerde eettijden vooral door mijn werk met steeds weer een ander ritme... overdag bijna niet eten en 's avonds veel... Nou ja, ik eet helemaal niet veel maar wel de verkeerde dingen op de verkeerde tijden. Heb geen boulimia ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zag deze week ook iemand expres helemaal op de stoep aanrijden om maar zoveel mogelijk van de plas mee te pikken.
[..]
En je was toen zo heel slank en alles. Hoe kan dat nou, je hebt toch nooit iets te eten in huis?
the phantom of the operaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:59 schreef Waxxer het volgende:
OMG dit is TE erg
http://www.wingmusic.co.nz en dan naar fragmenten luisteren, en dan bijv de Abba-cd![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |