Al eens gezien, maar er is niks leuks verder opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Film is schijnbaar saai he?![]()
Nee, het was een gangbang midden op de bar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Hai..
Wat hoor ik, heeft Ang3l een hetero geneukt op de plee van de Pallaz?
Nou... niet spotten!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met zo'n signature..
Hee Bertus Staigerpaip!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Hai..
Wat hoor ik, heeft Ang3l een hetero geneukt op de plee van de Pallaz?
Is dat net zo iemand als Shin-Chen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... niet spotten!!
Dat is vanDora
van Nickelodeon!
Neeeeee joh, Dora is veel liever!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat net zo iemand als Shin-Chen?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:51 schreef Vlarp het volgende:
Oh, en zo'n leuke ober bij de pizzeria in Breda vanavond![]()
![]()
Die zijn we niet over geweest vandaag. Naar Breda hoef je er niet over, en naar mijn huis ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Vlarpjebarbje!!![]()
Kwam jij de Moerdijkbrug WEL over??
Ik werd verlegen als ie weer langs liep en keek..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan kreeg je zeker weer geen hap door je keel en alles....
Gelukkig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die zijn we niet over geweest vandaag. Naar Breda hoef je er niet over, en naar mijn huis ook niet
Jij en verlegen??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werd verlegen als ie weer langs liep en keek..
Ik hoorde het ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig.Laatst was hij namelijk afgesloten en toen heb ik een officieel theorie-examen gemaakt en had ik vijf fout zo out of the blue.
Uhm.. zoietsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij en verlegen??
Hoe gaat dat??
Dat dan de ene zegt
Ik wil grrrraaaagggg een sssspa blauwwwww
en dan jij
*kuch* c-c-cola... ?
Jajajajajaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |