zegt mevrouw "hier heb je brood balloe " terwijl ze zelf nog vreetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je hebt hem wel laten castreren?Overigens als je hem eten geeft,doe dat nadat je zelf hebt gegeten. In een roedel eten eerst de leiders,dan pas de "onderdanen"
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zegt mevrouw "hier heb je brood balloe " terwijl ze zelf nog vreet
quote:
hey, IK ben GEEN voorstander van castratie. Ik haalde enkel het stukje aan omdat de poster boven me het over chemische castratie hadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:01 schreef SHE het volgende:
[..]
WTF zeg
Je kan ook gewoon je hond normaal opvoeden..als een hond!
Echt zoveel mensen hebben een krankzinnige manier om hun zogenaamd dierbare hond van zijn 'nare trekjes' af te helpen.
Katten bezitters doen dat ook trouwens..en voor je het weet staat er weer een beest op marktplaats met een geveinsde allergie truuk of een pasgeboren baby die zogenaamd als hondenvoer zou dienen.
Wat mij betreft gaan ze baasjes maar eens castreren of verhandelen![]()
Lekker zielig laten kijken. Dat is toneelspel. Laat hem maar lekker wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:59 schreef Babygirl het volgende:
Hij krijgt nu idd pas eten als wij klaar zijn met eten.
Dat wilde er normaal nog wel eens bij inschieten, en we hebben nu ook vaste eet tijden.
Hij zit nu vreselijk zielig te zijn, ik ben met ons eten bezig dus hij moet wachten.
En normaal wilde ik hem dan wel al eens eten geven, en nu dus niet! Valt dat ff tegen zo'n streng baasje![]()
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Babygirl het volgende:
ff kleine update,
Frodo is vanmorgen verhuist naar zijn nieuwe baasjes.
Tot onze spijt was/is het vertrouwen weg, na nog een keer bijten naar de kleine.
Hij gaat het heel goed krijgen daar.
Oudere mensen zonder (klein)kinderen in huis.
God ik voel me K*T!![]()
hier MOET ik even op reageren. Dus je hebt frodo laten castreren,en vervolgens toch weggedaan omdat hij weer hapte? ipv dat je er nou gewoon mee naar de gedragstherapeut was gegaan. Maar neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Babygirl het volgende:
ff kleine update,
Tot onze spijt was/is het vertrouwen weg, na nog een keer bijten naar de kleine.
God ik voel me K*T!![]()
goh,dan zou ik mijn hond ook wel weg kunnen doen. Die hapt ook naar kids en naar andere dieren. Ik vind dat ze de hnd veelste gemakkelijk heeft weggedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt.
Maar als het vertrouwen weg is denk ik echt dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Heel veel sterkte![]()
Een hond zoveel uur per dag met een muilkorf om laten lopen lijkt me ook voor de hond geen goede oplossing.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
goh,dan zou ik mijn hond ook wel weg kunnen doen. Die hapt ook naar kids en naar andere dieren. Ik vind dat ze de hnd veelste gemakkelijk heeft weggedaan.
Wat is er mis om die hond een korf om te doen en er vervolgens mee naar een gedragstherapeut te gaan?
En nee,ik heb zelf geen kleine kids die 24/7 bij Balloe in de buurt zijn.
Nee, dat is symptomenbestrijding.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Een hond zoveel uur per dag met een muilkorf om laten lopen lijkt me ook voor de hond geen goede oplossing.
Alleen niet bij jou..quote:Op zondag 21 januari 2007 09:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer erg kort door de bocht![]()
Er zijn genoeg voorbeelden te noemen waarbij het hartstikke goed gaat.
maar ze had wel geld voor een castratie. Dan had ze dat beter uit kunnen geven aan zo'n gedrags mevrouw.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is symptomenbestrijding.
Bovendien geeft de Ts aan dat ze geen geld heeft voor een gedragstherapeute.
Maar uiteindelijk heeft het hondje een goed tehuis gevonden, dat is toch ook belangrijk?
nee,daarom had ze ook naar de gedragstherapeut gemoeten. En tot die tijd had die hond een muilkorf om moeten doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Een hond zoveel uur per dag met een muilkorf om laten lopen lijkt me ook voor de hond geen goede oplossing.
Mijn geval is denk ik iets anders, ik heb er wel een gedragstherapeut bij gehad, die vertelde mij gewoon onomwonden dat ze onvoorspelbaar was, sterker nog, hij zei dat mijn hond gestoort gedrag vertoonde, vooral naar kinderen, maar ook naar andere dieren.
Tis geen makkelijke keuze, maar ik denk dat het wel de beste is. Zo kan Frodo nog lekker wat jaartjes slijten bij z'n nieuwe baasjes en loopt de kleine geen gevaar meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Babygirl het volgende:
ff kleine update,
God ik voel me K*T!![]()
omfg dat vind ik wel zo'n dikke bullshit. Een hondje wegdoen omdat ie niet met kinderen overweg kan,en dan daarna een nieuwe nemen. Als TS niks aan haar houding tov de hond doet,gaat ook die nieuwe hond met haar aan de wandelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Bigs het volgende:
[..]
En als je kinderen wat ouder zijn dan kun je altijd nog een nieuw hondje nemen. Het is dan Frodo wel niet, maar toch zul je daarvan net zo veel gaan houden
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ook bij mij...
[afbeelding]
[afbeelding]
Een beetje vreemd, een castratie kost boven de 200 euro (hangt van gewicht af) en een gedragstherapeut onder de 100...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar ze had wel geld voor een castratie. Dan had ze dat beter uit kunnen geven aan zo'n gedrags mevrouw.
Lees het topic maar eens terug. vorige pagina. Ts wilde de hond castreren,ik zei nog van niet doen,maar er werdt niet geluistert. IPV dat ze dat geld in een gedragstherapeut had gestokenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, een castratie kost boven de 200 euro (hangt van gewicht af) en een gedragstherapeut onder de 100...
Volgens mij mis ik hier iets.
Dank je, maar er komt geen nieuwe hond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Bigs het volgende:
[..]
Tis geen makkelijke keuze, maar ik denk dat het wel de beste is. Zo kan Frodo nog lekker wat jaartjes slijten bij z'n nieuwe baasjes en loopt de kleine geen gevaar meer.
En als je kinderen wat ouder zijn dan kun je altijd nog een nieuw hondje nemen. Het is dan Frodo wel niet, maar toch zul je daarvan net zo veel gaan houden
En maar weer openquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]dat hoef ik de mijne niet te laten doen
die heeft een schurft hekel aan kinderen.
En toch doe ik mij hond niet weg. En waarom niet? Omdat als er kids op visite komen, wat nooit zo vaak gebeurt korf ik balloe,of gaat ie naar buiten.
Ik blijf het stom vinden van de TS. Maar dat is mijn mening
Ik weet dat het niet ideaal is, maar je neemt een hondje met als doel hem zijn hele leven bij je te houden. En niet bij wat tegenslagen hem/haar weg te doen. Ik snap TS haar positie wel, maar de vraag die bij mij enorm prikt is ; waarom wel een castratie (terwijl ik nog had gewaarschuwdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef senesta het volgende:
[..]
En maar weer open
Ik snap jouw mening Qwea, ik had persoonlijk ook eerder een gedragstherapeut geprobeert (heb ik dus ook gedaan).
Ik kan me echter de angst van de moeder ook goed voorstellen als de hond uitvalt naar je kind.
Joey was nog maar een baby, maar een hond en een kind van 18 maanden uit elkaar houden lijkt me onhoudbaar.
Honden leven op het moment en kennen geen liefde zoals wij dat kennen, dus Frodo zal het een worst zijn dat hij een nieuw baasje heeft zolang dat baasje hem maar goed behandeldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het enorm sneu voor het beestje. Het hondje moet weg,enkel omdat het baasje niet weet hoe met het gedrag van het beestje om te moeten gaan, en omdat het baasje niet in staat is om de baas te zijn.
dat boeit geen flikker. Feit is dat frodo de schuld van zijn gedrag krijgt en dus weg moet,terwijl het frodo's schuld niet is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Honden leven op het moment en kennen geen liefde zoals wij dat kennen, dus Frodo zal het een worst zijn dat hij een nieuw baasje heeft zolang dat baasje hem maar goed behandeld
Mag ik vragen aan je om te mening te onderbouwen? Waarom heeft TS daar goed aan gedaan? Het beest moet opnieuw wennen e.d. Was het in jouw ogen niet beter om eerst de mogelijk middelen uit de kast te trekken,en als het dan nog niet gelukt was,het beestje alsnog een nieuw huisje te geven?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:58 schreef N.icka het volgende:
De TS heeft goed gehandeld door het beestje een nieuw baasje te gunnen
flikker jij nou maar gewoon op. Het enige wat jij aan het doen bent is zuigen. Als je wat nuttigs hebt bij te dragen,kom dan nog maar eens terugquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef Wupppie het volgende:
zo...
jammer jongens, allemaal niet geholpen, en we hadden nog wel ZO een keer foei geroepen.
Zeg, als je alleen komt om te bashen mag je van mij weer vertrekken hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef Wupppie het volgende:
dat was mijn eerste posting al, boomknuffelaars.
Het enige advies wat jij continue aangedragen hebt was het "lens" schoppen van een hond, wat in mijn boekje (en niet alleen in mijn boekje) gewoon valt onder dierenmishandeling inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef Wupppie het volgende:
ik bash niet
Ik gaf in mijn eerste posting al aan dat even streng toespreken waarschijnlijk niet genoeg is.
Belachelijk, straffen mocht niet, ik was een eikel, een dierenmishandelaar.
en zie hier het resultaat, weer een keer een bijtende beweging gemaakt...
en als ik dat dan zeg? dan bash ik?
hoepel toch op kuthippiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef Wupppie het volgende:
maar zo waar...
maar goed ik ga wel, sterkte met de stille tocht!
Is het ook, en ondanks dat TS in MIJN ogen de verkeerde keuze heeft gemaakt, wens ik haar wel sterkte.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Neemt niet weg dat het verschrikkelijk k*t is voor TS.
Sterkte TS![]()
wel als mijn kind een ander naar het leven staat, and then again, met mensen kun je praten, met honden niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoepel toch op kuthippieik zal jou eens lens schoppen. Ik word schijtziek van jouw idiote reacties. Trap je je kind ook half lam als hij/zij niet doet wat jij wil?
Flikker een end op man
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:44 schreef Wupppie het volgende:
[..]
wel als mijn kind een ander naar het leven staat, and then again, met mensen kun je praten, met honden niet.
en ik ben geen hippy, hippies zijn dol op honden
(oowja, jij bent een erg labiel dingetje)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |