Die groene?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:05 schreef Klonk het volgende:
Die foto van de wadloper in de OP is van mij
Arme jonge tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef tong_poh het volgende:
Ze gebruiken gelukkig andere treinstellen in Zuid Limburg. Niet dat ik vaak met de trein ga, maar als ik ga dan wil in niet in een fucking wadloper zitten.![]()
Zie mijn edit hierbovenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:20 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Arme jonge tochIk zit er zowat dagelijks in. Welke treinen rijden er dan in Zuid-Limburg, ik dacht ook gewoon wadlopers?
Waarom zette ze die treine dan niet op de Maaslijn in? Of zijn daar nog minder treinstellen van?quote:
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb wel het flauw idee dat er van deze maar 4 of 5 zijn. Maar misschien dat iemand anders er meer van weet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Waarom zette ze die treine dan niet op de Maaslijn in? Of zijn daar nog minder treinstellen van?
Meer bussen, meer stress, strakker schema, grotere puinhoop.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:35 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga al jááááren niet meer met de trein, maar toen ik voor de spoorbomen stond te wachten en er zo'n Veolia geval voorbij kwam had ik het toch wel te doen met de OV'ers.
Ik zie idd wel veel meer bussen rondrijden (en nieuwe haltes ontstaan) dus dat is er al op vooruit gegaan.
Als er éénmaal genoeg treinstellen zijn, zodat ze de bussen kunnen schrappen, zal het denk ik al een stuk beter lopen. Alleen nog even hopen dat ze in de zomer de bussen wel weer inzetten, daar zit tenminste airco inquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Meer bussen, meer stress, strakker schema, grotere puinhoop.
Misschien zijn er niet zoveel van die diesel hondenkoppen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Waarom zette ze die treine dan niet op de Maaslijn in? Of zijn daar nog minder treinstellen van?
Twintig jaar ouder en ook niet bijster betrouwbaar meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef tong_poh het volgende:
Ze gebruiken gelukkig andere treinstellen in Zuid Limburg. Niet dat ik vaak met de trein ga, maar als ik ga dan wil ik niet in een fucking wadloper zitten.![]()
Edit: [afbeelding]
Deze dus. Niet echt hypermodern, maar beter dan die wadlopers![]()
Neuh, alleen grotendeels zonder bovenleiding.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De maaslijn, is die niet gedeeltelijk smalspoor of zo?
Ja. Smalspoor en er ontbreken stroomdraadjes boven de rails. Wat weer uitval scheelt wanneer mensen koper willen stelen, echter kunnen er wel maar weinig soorten treinen rijden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De maaslijn, is die niet gedeeltelijk smalspoor of zo?
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:33 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Edit: Ik bedoelde dus enkelspoor :$
Niet echt top nee, maar zoals ik al zei het is beter dan die wadlopers. ik zit op zich toch wel redelijk. Maar ik moet eerlijk zijn. ik vermijd de trein als ik kan. ik gebruik hem alleen eigenlijk als ik ergens ga zuipen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twintig jaar ouder en ook niet bijster betrouwbaar meer.
Oh, zie nu pas dat het om de elektrische variant gaat. En die zijn op zich nog wel heel redelijk ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:01 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Niet echt top nee, maar zoals ik al zei het is beter dan die wadlopers. ik zit op zich toch wel redelijk. Maar ik moet eerlijk zijn. ik vermijd de trein als ik kan. ik gebruik hem alleen eigenlijk als ik ergens ga zuipen.
Het wordt tijd voor stroomdraden boven de gehele maaslijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, zie nu pas dat het om de elektrische variant gaat. En die zijn op zich nog wel heel redelijk ja.
Jammer dat ze op de Maaslijn alleen tussen Venlo en Blérick kunnen rijden (en een stukje in Nijmegen en Roermond)
Nog een vergelijking:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor stroomdraden boven de gehele maaslijn![]()
MAAR IK WIL EEN BOVENLEIDINGquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:12 schreef knep het volgende:
[..]
Nog een vergelijking:
Niet rendabel volgens NS =/= bovenleiding
Ja, en bij voorkeur uit ergens uit de randstadquote:
Ga je gangquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja, en bij voorkeur uit ergens uit de randstaddaar hebben ze het zo goed.. die kunnen wel wat missen
Ik had het over stadsbussen, en dat die nu door wijken rijden waar voorheen geen bus reed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Meer bussen, meer stress, strakker schema, grotere puinhoop.
Heb het ook over stadsbussen. Heb je het nieuws niet gevolgd? Ze mogen nu frequenter rijden en op plaatsen waar vroeger geen bus kwam, de tijdsdruk is door het strakkere schema enorm geworden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had het over stadsbussen, en dat die nu door wijken rijden waar voorheen geen bus reed.
Over de treinvervangende bussen weet ik niets
Ik volg het nieuws wel, maar hierover nog niets gelezen/gehoordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb het ook over stadsbussen. Heb je het nieuws niet gevolgd?
hondekoppen bestaan niet meer echtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:40 schreef Xbox_360 het volgende:
Tussen Nijmegen en Arnhem rijden best veel van die hondenkoppen (plan U, plan V, plan weet ik veel wat) en daar zit ik liever in dan in die wadlopers, die rijden tenminste door
Deze reden er ook al sinds NS op de Heuvellijn was, en reden er geen Buffels daar (op de lijn Maastricht Randdinges - Kerkrade Centrum)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef tong_poh het volgende:
Ze gebruiken gelukkig andere treinstellen in Zuid Limburg. Niet dat ik vaak met de trein ga, maar als ik ga dan wil ik niet in een fucking wadloper zitten.![]()
Edit: [afbeelding]
Deze dus. Niet echt hypermodern, maar beter dan die wadlopers![]()
Die heten volgens mij apekoppen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Plan V / T houd je over en dat zijn geen hondekoppen,
zo worden ze wel eens genoemd jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:21 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Die heten volgens mij apekoppen.
De machinist vond de wind eng.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom viel die trein eigenlijk vrijdag uit? Ze hebben toch geen bovenleiding dus dan had je minder last van die storm, of niet.
Heb net de OP aangepastquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:21 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Deze reden er ook al sinds NS op de Heuvellijn was, en reden er geen Buffels daar (op de lijn Maastricht Randdinges - Kerkrade Centrum)![]()
Daarom ga ik in de spits ook praktisch altijd met de bus, daar zit bijna niemand inquote:Op maandag 22 januari 2007 08:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wat een ramp hee. Laten ze eerst zonder reden de trein van 16.00 uitvallen, staat het hele fucking perron vol komen ze met een tweebaks mini Wadlopertje aanzetten.
Wat een stinkdingen!
Waarom zijn de zijruitjes van de locomotief van die dingen nu eigenlijk geblindeerd?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Plan V / T houd je over en dat zijn geen hondekoppen, en ik mag strax naar nijmegendus ff kijken als ik een maasloper op mn lens krijg
dunno mischien niet nodig om glas te hebben en gevaarlijk?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Waarom zijn de zijruitjes van de locomotief van die dingen nu eigenlijk geblindeerd?
je wist toch wel dat de verschillende vervoerders NIET op elkaar wachten?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:20 schreef Syrena het volgende:
KutlijnZaterdag viel de trein van 17.02 uit. Kun je dus 30 min. op die harde stalen bankjes zitten te wachten op de volgende. Als ik op zondagavond reis mis ik ALTIJD de aansluiting op de intercity naar Maastricht/Heerlen, omdat de NS er een punt van maakt precies op tijd weg te rijden, al komt de stoptrein net binnen. Vroeger wachtten ze wel, de eikels.
Oja, Veolia heeft de tijden veranderd zodat mensen hun overstap halen (nergens terug te vinden welke tijden en welke overstap ze bedoelen.....). Nou ja, dan gaat de NS komend weekend maar lekker aan het spoor werken tussen Sittard en Roermond. En de bussen die ze dan inzetten vertrekken lekker LATER dan de intercity, zodat je in Roermond...juist.... je aansluiting mist en dus weer 30 minuten mag wachten.
Ik hoop dat ik fietsend naar m'n stage kan over een krap jaartjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb speciaal reiskostenvergoeding bij mn stageadres aangevraagd zodat ik met de auto kan gaan in plaats met dat graf OV
Plan Vquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef Nuna het volgende:
Hoe heten die treinen van Zutphen naar Nijmegen dan? Dat zijn ook van die oude dingen. Voor de nieuwe dienstregeling hadden we nog dubbeldekkers
jammer dat die plan V niet echt dienst kan doen op de Maaslijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:23 schreef Xbox_360 het volgende:
Liever Plan V dan die slome verrotte Wadlopers
Ja weet ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jammer dat die plan V niet echt dienst kan doen op de Maaslijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |