Wat viel je tegen dan?quote:foto Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, ik vond het tegenvallen.
Ik vond in dat cafe vorig jaar leuker als op de camping..quote:
Ik had precies hetzelfde. De nieuwe setting is waarschijnlijk nog even wennen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van het schaap op eigen poten, maar de laatste plus minus tien minuten maakten het voor mij mindere middenstuk wel redelijk goed.
quote:'t Vrije Schaep, het vervolg op de remake 't Schaep met de 5 pooten, trok vrijdagavond maar liefst twee miljoen kijkers.
Dat is juist de bedoeling, alles over de topquote:foto Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Nouk het volgende:
Lena's accent was wel wat overdreven en nep af en toe. Maar echt heel leuk, die liedjes en vooral het einde. Marc-Marie was echt weer geweldig
.
Ik ook.quote:foto Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, ik vond het tegenvallen.
en dan vooral de broekzakken die net onder de pijpjes uitkwamenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, alles over de top
Dat broekje en die benen bij MMHIk heb genoten, en vind het erg leuk dat ze bekende liedjes gebruiken!
das schattig toch toch jahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie het nu voor het eerst. Mijn vraag: waarom praat iedereen Amsterdam's (dat antwoord kan ik wel raden), maar houdt Marc-Marie het bij plat-Brabants..? Is hij (ook) in de serie een import-Amsterdammer ofzo?
als ik me niet vergis hebben ze dat eerst geprobeerd maar dat leek nergens opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie het nu voor het eerst. Mijn vraag: waarom praat iedereen Amsterdam's (dat antwoord kan ik wel raden), maar houdt Marc-Marie het bij plat-Brabants..? Is hij (ook) in de serie een import-Amsterdammer ofzo?
Hij is ook in de serie een import Brabo die in Amsterdam z'n geluk kwam zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Malherbe was idd super, ik zag niet eens dat zei het was. Die kan echt acteren dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef golfer het volgende:
Prima aflevering weer. Alleen vind ik de liedjes er soms wel heel erg met de haren bij gezocht.
Malherbe was geweldig
Helemaal met je eens Cc, deze aflevering was leuker dan vorige week...ben blij dat ik toch ging kijken naar de teleurstelling van vorige week..Ik vond het leuk..En ook Anet Malherbe was goedquote:foto Op vrijdag 9 januari 2009 21:57 schreef Copycat het volgende:
Deze aflevering vond ik zoveel beter dan de eerste.
Als dit het niveau blijft, ben ik overtuigd en verkocht.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is ook in de serie een import Brabo die in Amsterdam z'n geluk kwam zoeken.
ook omdat het hem niet lukt anders te praten dan Brabants
Marc -Marie is tofquote:foto Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. wat een ge-wel-di-ge acteur is het toch he, kan nog geen ander accent aannemen voor een rol
.
Tja, om eerlijk te zijn heb ik hem nooit veel soeps gevonden, ook niet in deze serie. Dat is voor mij het enige minpunt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. wat een ge-wel-di-ge acteur is het toch he, kan nog geen ander accent aannemen voor een rol
.
Vond ik ook mooi gezongen door Loes.quote:foto Op zondag 11 januari 2009 12:33 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond Telkens Weer wel heel mooi gedaan eigenlijk.
Was idd weer goedquote:
Dat had ik ook. Ik denk Shireen Strooker, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef Samson het volgende:
Wie was die gastactrice eigenlijk? Ze kwam me bekend voor maar kan dr niet plaatsen.
Shireen Strooker is van 1935, Zo oud zag ze er nu ook weer niet uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Ik denk Shereen Strooker, maar dat weet ik niet zeker.
Shit, '35? Dat had ik niet gedacht!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Shireen Strooker is van 1935, Zo oud zag ze er nu ook weer niet uitmaar ze lijkt er wel op. Ik vind trouwens Jenny Arean echt helemaal top in deze serie. Die is gewoon wat ze speelt
![]()
Dit is dr welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Shit, '35? Dat had ik niet gedacht!
Ja Jenny speelt echt een Amsterdamse vrouw de stad waar zij vandaan komt. Fantastisch speelt ze.quote:foto Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind trouwens Jenny Arean echt helemaal top in deze serie. Die is gewoon wat ze speelt![]()
Ik vind het knap van Loes Luca, die echt zo Rotterdams is al je je maar kunt voorstellen om zo plat Amsterdams te praten.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef Ripley het volgende:
Viel me tijdens het kijken op dat hier dus wel amsterdams in gesproken wordt ipv dat neppe gedoe als in dDe Dominee en Gooische VrouwenCarry Tefsen lijkt zo op mijn oma
Ik ben benieuwd naar Lukas zijn verliefdheidquote:foto Op zondag 25 januari 2009 10:20 schreef MadGuy het volgende:
Het blijft werkelijk waar briljant.
Volgende week wordt Lukas verliefd!
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Lukas zijn verliefdheid
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd danquote:foto Op zondag 25 januari 2009 18:48 schreef Anneloortje het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:48 schreef Anneloortje het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is aanstaande vrijdag de laatste afleveringquote:foto Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Susi het volgende:
[..]!
Geweldige laatste aflevering, met Sjakkelien !
Was een leuke uitzending weerquote:foto Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef evert het volgende:
wat een geweldige serie is het! echt, top top top. dat er tijdens het schaep nog mensen naar mislukte programmas als x factor en uri geller kijken.
Utrechtenaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:55 schreef DaFrenk het volgende:
OMG.. al die synoniemen voor een homo![]()
reetroeier, sluitspier musketier
En nu een reclame voor anale ongemakken![]()
Verder was het idd weer goed, goede muziek, goede humor![]()
Oh, neups. Er miste een lidwoord in mijn zinquote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is aanstaande vrijdag de laatste aflevering?
Ja die brilquote:foto Op zaterdag 31 januari 2009 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Geweldige serie! Ik ben een fan van Arie! Volgens mij een redelijk onbekende acteur, maar hij is geweldig. Vooral die bril met de opgeklapte zonneglezen![]()
Die heeft hij in het bedje met bloemenmotief ook nog op. Heerlijk!!
Het is Ton Kas die dat speelt, "toevallig" is dat Lineke Rijxman die laatst een bijrol in t Schaep had samen met hem speelde in TV 7, een aantal jaren geleden.quote:
Ik moest ook keihard meelachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef TLC het volgende:
Geweldig die lachbui van Loes Luca en de scene in de duinen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop