en dan vooral de broekzakken die net onder de pijpjes uitkwamenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, alles over de top
Dat broekje en die benen bij MMHIk heb genoten, en vind het erg leuk dat ze bekende liedjes gebruiken!
das schattig toch toch jahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie het nu voor het eerst. Mijn vraag: waarom praat iedereen Amsterdam's (dat antwoord kan ik wel raden), maar houdt Marc-Marie het bij plat-Brabants..? Is hij (ook) in de serie een import-Amsterdammer ofzo?
als ik me niet vergis hebben ze dat eerst geprobeerd maar dat leek nergens opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie het nu voor het eerst. Mijn vraag: waarom praat iedereen Amsterdam's (dat antwoord kan ik wel raden), maar houdt Marc-Marie het bij plat-Brabants..? Is hij (ook) in de serie een import-Amsterdammer ofzo?
Hij is ook in de serie een import Brabo die in Amsterdam z'n geluk kwam zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Malherbe was idd super, ik zag niet eens dat zei het was. Die kan echt acteren dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef golfer het volgende:
Prima aflevering weer. Alleen vind ik de liedjes er soms wel heel erg met de haren bij gezocht.
Malherbe was geweldig
Helemaal met je eens Cc, deze aflevering was leuker dan vorige week...ben blij dat ik toch ging kijken naar de teleurstelling van vorige week..Ik vond het leuk..En ook Anet Malherbe was goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:57 schreef Copycat het volgende:
Deze aflevering vond ik zoveel beter dan de eerste.
Als dit het niveau blijft, ben ik overtuigd en verkocht.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is ook in de serie een import Brabo die in Amsterdam z'n geluk kwam zoeken.
ook omdat het hem niet lukt anders te praten dan Brabants
Marc -Marie is tofquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. wat een ge-wel-di-ge acteur is het toch he, kan nog geen ander accent aannemen voor een rol
.
Tja, om eerlijk te zijn heb ik hem nooit veel soeps gevonden, ook niet in deze serie. Dat is voor mij het enige minpunt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. wat een ge-wel-di-ge acteur is het toch he, kan nog geen ander accent aannemen voor een rol
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |